Basisklant van PSV wil blijven: 'Iedereen is eerlijk. We zullen zien in de zomer'

    Basisklant van PSV wil blijven: 'Iedereen is eerlijk. We zullen zien in de zomer'

    maandag 16 april 2018 om 11:21

    Het kampioenschap van PSV is vooral een échte teamprestatie. Nicolas Isimat-Mirin zei dat na het binnenhalen van de landstitel op zondag. "Wij praten niet, we play."

    Dankzij een overtuigende 3-0 zege op aartsrivaal Ajax sleepte PSV zondag de 24e landstitel uit de clubgeschiedenis binnen. "Dit is een echt team geworden. We hebben elkaar na een moeilijke start gevonden", beschouwde Isimat na met het Eindhovens Dagblad

    De Fransman (26) wil graag langer door in Eindhoven. "Dit is een club met een goede directie en technische staf, waar iedereen eerlijk is tegen elkaar. We gaan misschien weer Champions League spelen. Hoe het precies gaat uitpakken, zullen we in de zomer zien, ook voor wat betreft mezelf."

    Lees ook: Isimat is weer in topvorm en grapt met Van Gangelen: "I like your haar"

    Plaats een reactie

    kladblok +606
    maandag 16 april 2018 om 11:29
    Zolang deze man een kalme centrale verdediger naast zich heeft is het een prima verdediger voor PSV. Naast Moreno en Schwaab komt die goed tot zijn recht. Maar zet er een speler als luckassen naast en hij valt door de mand
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 11:32
    jij hebt er kijk op kladblok
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    maandag 16 april 2018 om 11:42
    Dure miskoop die Luckassen.. Heeft PSV weinig plezier aan beleefd dir seizoen.
    Vind ik leuk
    kladblok +606
    maandag 16 april 2018 om 11:45
    Vooralsnog zeer ongelukkig inderdaad, hoor van veel kanten dat die het heel goed doet. Fysiek is het inderaad prima, voetballend kan ik 'm op weinig goede acties betrappen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    maandag 16 april 2018 om 12:00
    Wellicht gaat hij volgend seizoen wel vlammen. Is ook nog jong en wild.
    Vind ik leuk
    yuuup +9477
    maandag 16 april 2018 om 11:48
    Tja dat heb je als club natuurlijk ook niet helemaal in de hand. De aankoop op zich was niet veel mis mee.
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 11:48
    viel gisteren wel redelijk in
    voor de rest is het een groot drama
    volgend jaar beter zullen we maar zeggen
    Vind ik leuk
    AZAlkmaar2 +380
    maandag 16 april 2018 om 12:21
    Miskoop vind ik wat te makkelijk, het is alleen een zelfde type als Isimat. Met Luckassen en Schwaab had je ook kampioen geworden denk ik. Zowel Isimat als Luckassen kunnen uitstekend renderen naast een ervaren kracht. Alleen je kan ze niet naast elkaar zetten. In dat opzicht heb ik de aankoop inderdaad nooit begrepen. Het talent heeft hij zeker om te slagen bij PSV, alleen was er de noodzaak niet om hem te halen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    maandag 16 april 2018 om 15:51
    AZ heeft hem prima verkocht. In het huidige AZ had hij volgens mij op de bank gezeten. Luckassen is wat ruw. Hij heeft absoluut wel talent en ook zijn postuur mee. We gaan het wel zien komend seizoen. Als middenvelder kan hij ook eventueel uit de voeten.
    Vind ik leuk
    psv1996psv +130
    maandag 16 april 2018 om 11:29
    Het is ook gewoon zijn niveau kan nog veel leren en stabieler worden. Maar ja het is logisch als een engelse middenmotor komt die je 3x zoveel betaald dat je heel hard nadenkt en de stap wss maakt.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    maandag 16 april 2018 om 11:31
    ik zag dat 'ie een Nederlandse vriendin heeft.. en ze gaan misschien championsleague spelen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    maandag 16 april 2018 om 11:39
    Tja de spelers die in Nederland geboren zijn hebben vaak ook een Nederlandse vriendin en die vertrekken ook gewoon. En die 6 wedstrijden CL kun je zo wegstrepen met 12 mooie potjes tegen de top 6 van engeland
    Vind ik leuk
    yuuup +9477
    maandag 16 april 2018 om 11:49
    Daar valt bijzonder weinig tegenin te brengen haha.
    Vind ik leuk
    Barrybatsbak +1466
    maandag 16 april 2018 om 11:30
    we praten niet, we play??

    jullie wachten af, en krijgen met geluk
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:32
    en zijn kampioen.... 3-0, doet pijn he
    Vind ik leuk
    Korm +35591
    maandag 16 april 2018 om 11:44
    dat moet wel!
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    maandag 16 april 2018 om 11:33
    Drink nog wat azijn, wij zoeken straks het stadscentrum weer op!
    Vind ik leuk
    Cappie +7371
    maandag 16 april 2018 om 11:46
    Lekkere reactie Barry! Maakt het kampioenschap alleen nog maar fijner! :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:30
    Nee Obispo krijgt zijn kans naast papa Schwaab
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    SjeH +292
    maandag 16 april 2018 om 11:30
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:32
    Geduld is een schone zaak. ;-)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25441
    maandag 16 april 2018 om 11:30
    Een gemiddelde verdediger, ik vind hem niet bijzonder als speler, maar hij is als persoon wel echt een held. Mooie vent. Cultheld, mag zeker blijven. Zolang Schwaab maar blijft, die heeft zich goed ontwikkeld de laatste 2-3 maanden
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:33
    Obispo naast Schwaab want Schwaab is de papa he ;)
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    maandag 16 april 2018 om 11:33
    "Wij praten niet, we play." Uitspraak van het jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:06
    Deze uitspraak bestaat al meer dan een eeuw in Rotterdam. Geen woorden maar daden!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 11:37
    Geweldige gast, kan je wel in de kleedkamer hebben!
    Vind ik leuk
    Korm +35591
    maandag 16 april 2018 om 11:45
    liever in het veld met een goede bijdrage... weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden..
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 11:56
    Heb ik ook ja, al heeft ie na een slechte start van het seizoen zich wel verbeterd.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6156
    maandag 16 april 2018 om 12:03
    voor de NL competitie en zoals PSV speelt een bruikbare speler.

    als hij moet opbouwen. of met ruimte om zich heen moet spelen. dan een matige speler. vraag me af of ze in het buitenland op zo een speler zitten te wachten

    Vind ik leuk
    Smithsonian +31560
    maandag 16 april 2018 om 12:58
    Een stap hogerop kun je toch niet aan. Lekker bij psv blijven ballen. Ook geen schande.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws