'Het was een treurige poging van Ajax-fans om de wedstrijd gestaakt te krijgen'

'Het was een treurige poging van Ajax-fans om de wedstrijd gestaakt te krijgen'

maandag 16 april 2018 om 11:37

Het naar beneden gooien van brandende fakkels in een vak vol feestende PSV-fans was een 'diep treurige, vooraf geregisseerde poging om de wedstrijd gestaakt te krijgen'. Sjoerd Mossou schrijft dat maandag in zijn column in het Algemeen Dagblad. 

'Steven Bergwijn had net de 3-0 binnengeschoten, toen de Ajax-supporters een poging waagden het Eindhovense kampioensfeest alsnog te verzieken. Brandende fakkels werden richting het publiek beneden gegooid, in een diep treurige, vooraf geregisseerde poging om de wedstrijd gestaakt te krijgen', steekt Mossou van wal. 

'Maar ook dat mislukte hopeloos, zoals haast alles bij Ajax door mislukking wordt omgeven. Want de misschien wel grootste vernedering uit de clubgeschiedenis, gisteravond in Eindhoven, staat in het licht van de laatste seizoenen natuurlijk niet op zichzelf. Het was de logische, onvermijdelijke climax van structureel en onnavolgbaar wanbeleid.'

'Compleet met ontslagen trainers, politiek gekonkel, intern geruzie, een communicatief dramatische clubleiding en liefst vier gemiste landstitels op een rij. Dat kan, bij veruit de rijkste club van Nederland, onmogelijk zonder gevolgen blijven.'

Lees ook: 'Irritaties bij Ajax door Ten Hag: enkele medespelers adviseren De Ligt transfer'

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 11:49
Zielige supporters.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:56
En ook daar trapte de momenteel grootste voetbal stad niet in.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:07
de grootste voetbalstad?
Dat is Rotterdam met 3 clubs in de eredivisie.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:30
Hij is nig nooit buiten eindhoven geweest. ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:26
Deze humor vind ik wel mooi haha. Ik ben eindhovenaar overal geweest met psv in het verleden. En inderdaad zijn er 3 haha
Vind ik leuk
Bertus +3374
maandag 16 april 2018 om 12:12
Benieuwd of Sjakie daar ook nog wat over te zeggen heeft in zijn wekelijkse klaarpreek.
Of zou het toch één keer voor elkaar krijgen om PSV alle credits te geven en nu gewoon ajax eens een keer terecht af te kraken.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:15
Het Amsterdamse wespennest genaamd Ajax ;)
Vind ik leuk
RtdDub +6097
maandag 16 april 2018 om 12:31
Of Sjakie slaat een weekje over of hij focust zich volledig en volledig onterecht op Makkelie.

Vind ik leuk
Bertus +3374
maandag 16 april 2018 om 12:40
Zelfs die kan hij dit keer de schuld niet geven. Hij kan zich enkel richten op de spelers van ajax die afgedroogd werden en zelfs meer dan terecht maar met 9 de wedstrijd eindigden. Maar zeker mag hij die malloten in het uitvak niet vergeten te veroordelen.
Vind ik leuk
RtdDub +6097
maandag 16 april 2018 om 12:51
"Zelfs die kan hij dit keer de schuld niet geven"

Laat dat maar aan Sjakie over.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:02
Ik hoop dat PSV degradeert......
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:51
Hoop dat makkelie degradeert
Vind ik leuk
Ari as +164
maandag 16 april 2018 om 13:27
Sjakie Swartgeblakerd
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:49
Minkukels zijn het !
Vind ik leuk
michelhx +2663
maandag 16 april 2018 om 11:50
Geen woorden meer aan vuil maken aan die club uit Amsterdam en haar 'supporters'. Focus nu op de kampioen van Nederland.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:51
Uit de voetbalhoofdstad van NL bedoel je?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:50
Ze hadden dat vies vuil tuig meteen op de trein moeten zetten en nooit meer moeten toelaten in de voetbalhoofdstad van Nederland. Als je met dergelijke intenties een wedstrijd gaat bijwonen ben je niet goed bij je plaat.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:07
Maar wat nou als ze allemaal in amsterdam wonen? Dan mogen ze niet naar huis? Belachelijke actie natuurlijk, levenslang stadionverbod lijkt me de minimale straf in deze zaak. Dat ze het hebben over de grootste vernedering van ajax ooit vind ik dan wel weer schromelijk overdreven. We weten al een tijdje dat de landstitel er niet in zat dit seizoen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:11
Ik ben het (bijna) helemaal met je eens. Alleen moeten ze dat tuig niet óp de trein zetten maar ervoor gooien ...
Vind ik leuk
slapss +3241
maandag 16 april 2018 om 14:38
Je bent sowieso niet goed bij je hoofd om daar als Ajax supporter te gaan zitten. Die grote bek die ze daar tot gisteren aan toe hadden verbloemde misschien nog iets van de realiteit maar de realisten onder ons wisten natuurlijk al dat PSV kampioen zou worden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:51
Dat we worden afgedroogd door PSV is al erg genoeg maar om dan met fakkels te gaan gooien? Je moet je kapot schamen.....
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:51
Schandalig dat Ajax met dit materiaal geen kampioen is geworden. Natuurlijk is het beleid dramatisch, maar de spelers op het veld zijn kwalitatief het beste van de eredivisie. Een beetje trainer maakt dit elftal gewoon kampioen. des te knapper dat toch Cocu het weer flikt, met het minste materiaal van de top 3.
Vind ik leuk
FSCeara +6725
maandag 16 april 2018 om 11:58
Dat word door iedereen geroepen maar op de Ligt en Ziyech na heeft Ajax gewoon een middelmatig team.hebben paar jonkies die het goed doen maar niet elke wedstrijd. PSV heeft bijna op elke positie een goede speler staan met ervaring en dat is wat de doorslag geeft.bij Feyenoord is eerste helft van het seizoen in het water gevallen door blessures en dan loop je gewoon achter de feite aan.van de top 3 heeft Ajax de minste sellectie maar wel grootste jonge tallenten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:01
onzin, begin van het seizoen werd gezegd dat ajax op elke positie een betere speler heeft. Dat is ook zo, alleen moet je ze wel goed laten spelen. PSV is feller, scherper en meer een team en wint daardoor wedstrijden. individueel heeft ajax echter de beste spelers: Ziyech, vd beek, neres, huntelaar/dolberg, de ligt, onana zijn op hun posities de beste id eredivisie. Dat zijn 6 posities waar je dus al de beste spelers van de competitie in huis hebt. dan moet je kampioen worden
Vind ik leuk
FSCeara +6725
maandag 16 april 2018 om 12:06
Huntelaar heeft zijn beste tijd gehad.lozano is beter dan Neres.zoet is beter dan Onana.vd beek is in potentie beter maar mist ervaring zoals een van Ginkel of Periero dat wel hebben.zoals ik al zei alleen de Ligt en Ziyech zoals ik eerder al aangaf. De enige die vinden dat de spelers beter zijn bij Ajax zijn de mensen bij Fox en Ajacieden.niet echt objectief beeld of wel ?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:13
Zoet beter dan Onana? Er zijn er 2 in de selectie van Ajax beter dan de concurrent op die plek bij PSV. Dat zijn Onana en de Ligt
Vind ik leuk
tannat +2779
maandag 16 april 2018 om 14:07
Als het al zo is dan nog steeds erg weinig
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:08
Dat is alleen maar wat jij vindt. Heel leuk dat speculeren van je maar het is alleen maar jouw mening.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:08
Wie de betere selectie heeft kwalitatief gezien, psv of ajax, laat ik in het midden. Maar om te stellen dat feyenoord 20+ punten achter de nr1 staat door blessures is een lachertje.
Vind ik leuk
Sanuk +956
maandag 16 april 2018 om 13:35
Klopt.

Alleen de Ligt en Ziyech zouden kans maken op een basisplaats bij PSV.
Vind ik leuk
Obl93 +1299
maandag 16 april 2018 om 12:00
Voor Ajax is vooral het grootste probleem dat zij hun problemen beginnen te erkennen. Je hebt dus blijkbaar niet het beste materiaal, want blijkbaar is de mentale kwaliteit niet aanwezig om de punten over de streep te trekken (wat makkelijk zou moeten kunnen als je pretendeert de beste selectie te hebben)
Vind ik leuk
isnake +1840
maandag 16 april 2018 om 12:11
Als je spelers mentaal niet goed genoeg zijn dan zijn ze ook niet de beste. Technisch begaafd alleen is echt niet voldoende.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:04
Misschien zijn het bij Ajax wel individueel betere spelers. Maar wellicht zijn deze spelers niet goed genoeg om in een team goed te kunnen presteren. Dan heb je het niet over de coach, want wat er niet in zit, kan je er ook niet uitkrijgen. Hoe sterk zijn ze mentaal. Hoe intelligent zijn de spelers om een wedstrijd om te draaien.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:06
Keizer lukte het niet, Ten Hag ook niet..
Vind ik leuk
Sanuk +956
maandag 16 april 2018 om 13:39
Keizer was anders bezig aan een sterke comeback,. Keizer is natuurlijk ook niet een man met de grootste uitstraling, maar lijkt me wel een sympathieke vent. Maar deze paulus, ititit itititi, itisnntt overr tilll its its itsits over. ik zou me rotschamen voor dit figuur.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:02
Keizer is slachtoffer geworden van de machtstrijd waarbij. Ten Hag, dat was de man. Iedereen blij, maar ook hij kan het nog niet waarmaken. Verwacht alleen niet dat hij opstapt, omdat het voor hem pas volgende seizoen echt begint. Team in de voorbereiding, nieuwe spelers etc. En als je wint, is zelfs je taal ineens mooi :-)
Vind ik leuk
Cookee +7990
maandag 16 april 2018 om 15:50
Is wel risico, want als het weer niks wordt, dan haal je spelers voor Hag die de opvolger misschien niet wil?
Spelers die nu benaderd worden door Ajax moeten zich dat ook realiseren, er wordt geen standvastig beleid gevoerd.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:51]
Vind ik leuk
Stranger +3172
maandag 16 april 2018 om 12:43
Misschien is het materiaal niet zo goed?
Correctie het materiaal is niet goed!
Vind ik leuk
Grijs +1120
maandag 16 april 2018 om 12:59
Vertel eens; hoe goed ben je als je niet elke wedstrijd kan presteren? En hoe goed ben je als je niet als een elftal kan spelen?

Dat zijn kwaliteiten die er enorm toe doen, maar nooit worden meegerekend in Nederland. Dat is één van de redenen waarom andere, (in onze ogen) kwalitatief mindere landen ons voorbij vliegen.

In Nederland worden spelers beoordeeld naar hoe goed ze kúnnen spelen, als ze hun dag hebben. Niet naar hoe goed ze daadwerkelijk zijn en wat ze (buiten de samenvatting om) laten zien.
Vind ik leuk
Cookee +7990
maandag 16 april 2018 om 15:56
Sterke analyse Grijs. Sommigen spelen goed tegen Roda of zo, en als ik meningen in de media lees denk ik soms een andere wedstrijd gezien te hebben. In de tijd van Keizer zat er meer teamspirit in dan nu, lijkt het.
Maar Ajax ontbeert buiten Ziyech ook spelers die echt het verschil maken, het is allemaal zo bleek wat er loopt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:51
Dit zijn geen "Supporters". Dit zijn gewoon hersenloze mogolen, niks meer.
Vind ik leuk
Korm +27388
maandag 16 april 2018 om 11:54
precies, helaas zijn de goede daar de dupe van...
Ik vond het ook echt niet kunnen, maar dit mag je geen supporters noemen! schade verhalen op de supporters en de beelden vrijgeven aan Ajax zodat de club passende maatregelen kan nemen.
Vind ik leuk
Richard020 +12472
maandag 16 april 2018 om 11:59
Laat ik vooropstellen dat het een walgelijke bedoeling is geweest wat die '' supporters '' hebben geflikt, en ik hoop ook dat ze aangepakt gaan worden. Ik vraag mij wel af hoe is het mogelijk dat ze het stadion binnen zijn gekomen met al die fakkels, worden de supporters niet gecontroleerd? Beveiliging in Eindhoven heeft hierbij ook gefaald!
Vind ik leuk
Korm +27388
maandag 16 april 2018 om 12:05
Ben ik ook mee eens dat de beveiliging hierin gefaald heeft...
Vind ik leuk
tannat +2779
maandag 16 april 2018 om 14:09
de moeten al worden al gecontroleerd voor ze de trein instappen
Vind ik leuk
remakil +3489
maandag 16 april 2018 om 12:35
Denk jij dat ze overal gefouilleerd worden? Er wordt echt niemand in zijn kruis gegrepen hoor. Het meenemen van vuurwerk is met die "festival beveiliging" echt niet zo moeilijk...

Mocht je het niveau van de beveiliging willen opschroeven naar "vliegveld niveau", dan staan er mensen uren in de rij..
Vind ik leuk
Cookee +7990
maandag 16 april 2018 om 17:31
Degene die gezond verstand uitdeelt heeft gefaald.
Je kunt niet iedereen fouilleren een fakkel is mits goed gebruikt niks mis mee. Maar ze in een vak mensen gooien, dat is wel heel laf.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:54
Dit is niet triest, dit gaat veel verder. Er hadden doden kunnen vallen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:54
overdrijven is ook een vak
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:56
Uitvak?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:05
In het ergste geval misschien, maargoed zo'n fakkel in je nek kan wel lelijk uitpakken.
Vind ik leuk
Dicky +13088
maandag 16 april 2018 om 12:15
O stel dat zon fakkel op een nylon jack, een capuchon, een bos haar etc etc terecht komt dan is dat levensgevaarlijk lijkt mij.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:55
Zoveel geld hebben, en dan zo'n ploeg op het veld hebben staan. Overmarsje, v.d. Sar en meer van dat kliekje hebben er een geweldige puinhoop van gemaakt bij Ajax. Ten Hag is nog geen 5 maanden trainer van deze elitaire club en begint al dezelfde praatjes te verkopen van het (domme) niveau als J. Kluivertje, Haas Jan Huntelaar, D. v.d. Beek of Calimero Swart ("PSV wordt zeker geen kampioen tegen Ajax"). Geheel Nederland prikt door die domme Amsterdamse blufverhalen en lacht Ajax met haar grootspraak en hoogmoed gigantisch uit voor wederom een prijsloos seizoen. Men leert het nooit daar!
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 12:02
De drank is duidelijk nog niet uitgewerkt... Kwalitatief staat er nog steeds een veel betere spelersgroep op het veld in Amsterdam dan in Eindhoven, van de basiself bij PSV zouden alleen Arias, Van Ginkel en Lozano een toevoeging/verbetering zijn voor de basis van Ajax. De rest is aan Amsterdamse zijde beter of gelijkwaardig aan elkaar. Daar verandert één wedstrijdje niks aan.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:02]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:06
Die Wöber zou ik toch zsm passeren wanneer ik mogelijkheid zou hebben. De Jong.is ook gewoon beter dan Huntelaar, naar mijn mening. De Jong laat het hele team beter voetballen, Huntelaar niet
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 12:10
Wöber zit na zijn blessure in een mindere periode, begin van het seizoen werd ie nog volop geroemd. Gewoon een prima verdediger.
De Jong of Huntelaar is lood om oud ijzer, naar mijn mening. Moeten we ook niet vergeten dat Huntelaar eigenlijk onze tweede spits is.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:31
Dat klopt, maar waarom speelt Dolberg nog steeds niet dan? Hij is toch alweer hersteld van zijn blessure, dacht ik?
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 12:41
Klopt, maar fit en wedstrijdfit zijn twee verschillende zaken.
Vind ik leuk
elmoo +474
maandag 16 april 2018 om 12:13
Wie is er nu beter Ajax of PSV. Of ben je nog aan het genieten van 10 december. Heb liever de schaal 15 april is niet te vergeten.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 12:18
PSV is dit seizoen beter.
Vind ik leuk
elmoo +474
maandag 16 april 2018 om 12:23
Nette reactie
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:19
Zoals ik hierboven al meldde: "domme Amsterdamse bluf, grootspraak en hoogmoed". Jullie denken elk seizoen opnieuw dat Ajax de beste selectie heeft en gemakkelijk kampioen gaat worden. En telkens weer die bekende deksel op de neus krijgen. Met mentaal zwakke persoonlijkheden zoals H. Ziyech, Kluivertje, Neresje, Francy de Jong wordt men nooit kampioen!
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:20]
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 12:22
Niet alleen wij vonden dat we dit seizoen de beste selectie hadden, 80% van Nederland vond dat. En terecht. Echter, het team met de beste spelers wordt niet altijd kampioen.
Vind ik leuk
Sanuk +956
maandag 16 april 2018 om 13:48
Klopt deze juffertjes zijn meer geschikt voor het damesvoetbal.
Vind ik leuk
Sanuk +956
maandag 16 april 2018 om 13:45
Alleen de Ligt, Ziyech, Anana en die Tagliatelli (:-)) ) zijn misschien goed genoeg voor PSV, de rest te oud, te traag, stelletje juffertjes. Misschien goed in een balletje hooghouden voor de wedstrijd, geen mannen waar je de oorlog mee wint, zouden ze vroeger zeggen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:55
Echt drama dat je zoiets verzint. Wat moet je dan ook een zwaar leven hebben.....
Vind ik leuk
Foebele +43911
maandag 16 april 2018 om 11:57
Poen gebruiken om van de beurs af te gaan en de club weer overzichtelijker te maken.

Weg met die groeperingen, 1 groep liefhebbers en clubmensen die in de lijn van Cruijff nu eindelijk echt eens de club op de rails gaan krijgen.

Tevens plannen maken om een investering te doen waarmee de begroting structureel omhoog kan, zoals bijv het kopen van de ArenA.

Dat gekronkel ligt aan de vele groepjes die allemaal net wat anders willen en vooral zelf met de eer willen strijken terwijl ze de ander proberen te laten struikelen....
Vind ik leuk
isnake +1840
maandag 16 april 2018 om 12:15
Het grote probleem is dat er meerdere groepen zijn die elk hun eigen Cruijff lijn lijken te hebben. Is er überhaupt nog wel iemand die weet wat die Cruijff lijn precies is?
Het nadeel van topsporters in het bestuur is dat topsporters een mentaliteit hebben van altijd maar willen winnen, maar dat gaat dan weer ten koste van het geheel.
Vind ik leuk
Foebele +43911
maandag 16 april 2018 om 12:35
Misschien is dat het wel ja, dat ze niet eensgezind zijn over wat die visie dan inhoudt.

Volgens mij moet er toch wel iemand zijn die dat wel weet, die kende Johan beter dan wie dan ook en die is/was recent nog technisch verantwoordelijke van een club...

Het geen wat me het meeste tegen is gevallen is hoe Bergkamp de afgelopen jaren bezig is geweest, nergens verantwoording voor dragen maar toch zoveel invloed hebben en mensen wegsturen. Zeer jammer dat oud teamgenoten elkaar de tent uit vochten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:44
Er is helemaal geen Cruijff lijn die je kan gebruiken door een hele organisatie. Alleen qua speelstijl kun je er iets mee. Maar dat heeft niks te maken met hoe je een bedrijf/prof voetbalclub moet leiden als directeur of bestuur.


Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:58
Nog gek vinden als ze straks nergens meer welkom zijn. In de Arena zal donderdag een hoop lege plekken weer zijn.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:01
Vanaaf kijken er denk ik meer ajacieden naar jong ajax :)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:29
Hopelijk wint Jong Ajax.
Nec,is gematst door een fout van de knvb.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 11:59
‘Supporters’ die onze mooie club benadelen, schandalig! Mogen wat mij betreft in elk stadion geweigerd worden (degenen die dat deden).

Overigens geloof ik niet dat het een poging was om te staken.
Vind ik leuk
meinema +629
maandag 16 april 2018 om 12:01
Heerlijk
Vind ik leuk
Mass +3297
maandag 16 april 2018 om 12:03
Triest zeg...dan ben je als ajax fakkel gooiertjes op psv fans wel heeeel diep gezonken...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:07
Scheefsmoeltje!
Vind ik leuk
Dicky +13088
maandag 16 april 2018 om 12:09
Die gasten die hebben gegooid moeten op film staan. Die kan je toch gewoon aanklagen voor poging tot het verminken van mensen etc etc. Zon fakel zou bij iemand in de capuchon of nek terecht komen. Levensgevaarlijk zon debiele actie.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:46
Ik herinner mij ook nog iets van fakkels in Amsterdam?

Verbeter mij als het niet zo is.
Vind ik leuk
Bizzy +13254
maandag 16 april 2018 om 12:21
Algemeen directeur : Keje Molenaar
Directeur voetbalzaken: Tscheu la Ling
Trainer / Coach: van 't Schip
Assistent: Michel Kreek

===de Wit====Sierhuis/Cassiera====Cerny
====Noa Lang====Eiting====van de Beek==
==Tagliafico==Schuurs===De Ligt===Mazraoui
==============Onana=================

Vlg seizoen zoiets ?
Vind ik leuk
CPP +386
maandag 16 april 2018 om 12:33
Zelfs een wedstrijd laten staken kunnen ze niet. LOL
Vind ik leuk
GROBAR66 +1050
maandag 16 april 2018 om 12:49
Who the fuck is dit Sjoerdje ? Blijf lekker in je dorp en hou je mond
Vind ik leuk
SjeH +261
maandag 16 april 2018 om 12:57
Waar blijft Sjaak Swart?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:06
jammer dat jackie swart niet naar eindhoven ging want hij had al een voorgevoel dat ajax zo een wanprestatie op de mat liet zien
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:58
bij ajax draaid het niet om het voetbal maar alleen om geld van bepaalde zakkenvullers
Vind ik leuk
_AJAX_ +2558
maandag 16 april 2018 om 13:05
Ja maar niet alleen de supporters zijn geirriteerd, ook de spelers en een hoop andere mensen binnen de club en dat slaat over op elkaar. Je moet namelijk bij de bron aanpakken, namelijk het beleid van Ajax. Er moet wat veranderd worden binnen de club, anders bloed je dood...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:11
Worden die stoere jongens niet gefouilleerd alsnog die lui een kamer indrukken en vol laten lopen
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:18
Mooie reactie man!
Veel plezier met je ban en succes met het maken van een andere account.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:43
Mogen jou er ook tussen zetten
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:17
Haha heerlijke pyro wel.
fantastische beelden.
Vind ik leuk
Blindsy +4952
maandag 16 april 2018 om 13:33
Sjoerd, ware woorden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Het was een treurige poging van Ajax-fans om de wedstrijd gestaakt te krijgen'