Update: Kramer en Sparta akkoord met lange schorsing: seizoen definitief voorbij

    Update: Kramer en Sparta akkoord met lange schorsing: seizoen definitief voorbij

    maandag 16 april 2018 om 16:14

    Het seizoen van Michiel Kramer zit er mogelijk al op. De spits van Sparta heeft maandag te horen gekregen dat de aanklager betaald voetbal hem voor zeven duels wil schorsen.

    Kramer kreeg zaterdagavond direct rood tijdens het uitduel met Vitesse, dat met 7-0 werd verloren door de ploeg van trainer Dick Advocaat. De targetman schopte Alexander Büttner vol in zijn gezicht. Scheidsrechter Kevin Blom twijfelde geen moment en stuurde Kramer direct van het veld. 

    Henk van Stee, technisch directeur van Sparta, heeft inmiddels aan Voetbal International laten weten dat de club overweegt om in beroep te gaan tegen de strafeis uit Zeist.

    Voor nummer zeventien Sparta staan dit seizoen sowieso nog drie wedstrijd op het programma: NAC Breda en Heracles Almelo komen op bezoek in Rotterdam en tussendoor gaat Sparta ook nog op bezoek in De Kuip. Daarna volgen mogelijk nog de play-offs tegen degradatie (vier duels). Mocht Kramer dus inderdaad voor zeven duels worden geschorst, dan komt hij deze jaargang niet meer in actie.

    Update 16.12: Sparta en Michiel Kramer hebben het schikkingsvoorstel van de aanklager geaccepteerd. Dat betekent dat de spits voor zeven wedstrijden is geschorst. Kramer mist de laatste drie wedstrijden van het seizoen en de eventuele play-offs om lijfsbehoud.

    Poll

    Is 7 duels schorsing terecht?

    (2039 stemmen)

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +18574
    maandag 16 april 2018 om 14:47
    7 duels maar?? waarom geen tbs met dwangverpleging?
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    maandag 16 april 2018 om 14:51
    Daar komt de hele selectie voor in aanmerking na afgelopen weekend.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4452
    maandag 16 april 2018 om 14:54
    ik snap dat beroep wel, het moeten er minstens 12 zijn...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:04
    En benen amputeren. Sluit je meteen uit dat hij het weer doet.
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    maandag 16 april 2018 om 17:09
    Je bent wel mild vandaag Henk?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:29
    Ja, ik spaar hem nog.
    Vind ik leuk
    JustH +13241
    maandag 16 april 2018 om 20:00
    Ik hoop hem nooit meer op een voetbalveld te zien.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:57
    Ja jammer genoeg 7 duels met zonder Tbs deze gast verbannen uit de eredivisie
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Nilsinno +10
    maandag 16 april 2018 om 17:35
    Triest voor Sparta zal een aardig salaris krijgen en in de nacompetitie haden ze hem goed kunnen gebruiken
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3392
    maandag 16 april 2018 om 14:58
    Daar is ie te gek voor. Verbannen van de voetbalvelden die mafkees. Henk van Stee kan ook wat hulp gebruiken als hij in beroep wil gaan. Het zou Sparta sieren om Kramer ook een straf op te leggen i.p.v. te verdedigen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:02
    7 wedstrijden wat weinig, voor hetzelfde geld schopt hij hem hartstikke dood. 17 wedstrijden lijkt me meer op zijn plaats, kinderen kijken hier ook naar. Dat wordt wat voor de toekomst zo.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:05
    Haha ja Būttner heeft het maar net overleeft.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:10
    Je kunt ook overdrijven...
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 15:13
    Waarom al die overtrokken reacties. Het was een reactie van Kramer waar hij inderdaad licht natrapte in het gezicht van Buttner.. Ik vind dat bijvoorbeeld de elleboog van Matavz 10 x zo erger + 10 x zo gevaarlijker is. Hetzelfde met de overtredingen van Chabout en Brondeel.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:50
    Jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje ofwel?
    Matavz 10x erger wat niets eens een klasieke ellenboogstoot was....
    Daarnaast schopt hij hem op zijn gezicht met zijn noppen ijzeren pinnen of niet daar mee kan je enorm veel schade mee aanrichten, zelfs de intentie hierin is al genoeg voor 10 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 15:53
    Ik vind inderdaad een keiharde elleboogstoot gevaarlijker dan een licht trapje in het gezicht uit reactie omdat Buttner als een debiel komt invliegen. Jullie zijn typische gasten die de media volgen en geen eigen mening hebben, in jou geval misschien een vitesse bril op.
    Vind ik leuk
    HansVites +4624
    maandag 16 april 2018 om 15:57
    Welke bril heb jij dan op dat je Lozano en Huntelaar niet noemt.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 15:59
    Waren voorbeelden Hans, die kunnen er inderdaad ook bij.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:58
    Welke ellenboogstoot hebt jij het over van zowel matavz als buttner is er geen sprake van een ellenboogstoot.
    Maargoed in jouw omgeving is het blijkbaar normaal om elkaar in het gezicht te trappen. Goed voorbeeld voor je kinderen als je daar uberhaupt oud genoeg voor bent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 16:04
    Ik zeg niet dat ik het normaal vind, maar als sommige spelers voor echt serieuze overtredingen bijvoorbeeld 2 wedstrijden krijgen (of zelfs niks) dan vind ik 7 wedstrijd overdreven, ik vind een gepaste straf 4 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    JustH +13241
    maandag 16 april 2018 om 20:03
    Matavz was geen elleboogstoot maar een aanslag.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:07
    Ten eerste heeft Büttner voor dat invliegen geel gehad, en dat was geen ellenboogstoot. Ten tweede hebben wij niet zo'n goede advocaat als die van jouw club die Kramer meerdere malen kreeg vrijgesproken. Maar met twee voeten een trap in iemand gezicht geven vind jij niet erg, jij bent net zo gek als die kramer.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 16:09
    Ten eerste beoordeel ik hier de situatie van afgelopen weekend en niet de situaties die bij Feyenoord hebben plaatsgevonden en ten tweede was het een opzettelijk licht trapje met een been, ken je feiten.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:22
    Trappen met twee benen, niks licht tikje. Misschien eens langs de pearl.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 16:24
    trappen met twee benen, als dat zo was had Buttner of een verschrikkelijke hoofdwond of lag hij nu nog steeds in de Gelredome.. De intentie was er en dat slaat nergens op maar ik vind dit allemaal veel te overdreven.
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    maandag 16 april 2018 om 18:54
    Zo is het Vak-dd als je dit goedkeurt dan spoor je niet,iemand met twee benen BEWUST in het gezicht trappen zou mijns inzien op 10 plus wedstrijden moeten komen.
    Vind ik leuk
    De glasbak +353
    maandag 16 april 2018 om 15:55
    Vind de elleboog van matavs ook erger als dit tikje met de schoen, wat ook nog eens geen opzet was, matavs deed het wel met opzet
    Vind ik leuk
    HansVites +4624
    maandag 16 april 2018 om 15:58
    Ja en Kramer deed het per ongeluk
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:08
    Niet op reageren, die glasbak is een nekker en die moet je gewoon negeren.
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    maandag 16 april 2018 om 18:57
    Hoezo geen opzet eerst kijken waar je tegenstander is en dan trappen is gewoon dikke opzet hoor.En dan voor de zekerheid nog eens dunnetjes over.Als jij dat geen opzet noemt,dan snap je er niets van.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:27
    Als je dat vindt heb je ze niet alle 24 in het kratje!! Natuurlijk geldt dat Matavz er te licht mee wegkomt, maar 10 x zo erger en licht natrapte?? Dan heb je echt niet goed gekeken en het is niet de eerste keer met zijn vuile trekjes. Dit soort spelers moet verbannen worden van TV. Enorm slecht voorbeeld! En dan ook nog 7 likes krijgen op je bericht. BAH, BAH en nog eens BAH
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 16:34
    Naja mijn mening is dat je iemand met zo'n kracht niet ernstig kan blesseren en als je iemand een keiharde elleboog geeft je iemand wel dusdanig kan blesseren.. Tuurlijk is de intentie / voorbeeldgedrag slecht maar ik heb dit seizoen veel ergere dingen gezien die met veel minder zijn afgedaan.
    Vind ik leuk
    JJD +300
    maandag 16 april 2018 om 17:50
    Als je zo'n elleboog tegen je slaap krijgt kan het je dood betekenen.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +702
    maandag 16 april 2018 om 15:34
    Deze gast heeft sowieso dwangverpleging nodig.
    Vind ik leuk
    Gein +365
    maandag 16 april 2018 om 15:43
    Ik denk niet dat de KNVB de bevoegdheid heeft om die strafmaatregel op te leggen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:47
    Sparta heeft echt geen fatsoen meer als het in beroep gaat.
    Vind ik leuk
    JJD +300
    maandag 16 april 2018 om 17:52
    Die man is bezig met het belang van zn club is dit stadium een belangrijke spits niet kan missen, er staat degradatie op het spel .
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3074
    maandag 16 april 2018 om 16:06
    Daarom heb ik ook nee ingevuld, dit is gewoon echt belachelijk!!!
    Vind ik leuk
    Micha EL +874
    maandag 16 april 2018 om 16:07
    Belachelijk 7 wedstrijden. Het was 'n overtreding van buttner. Eerst geeft hij 'n elleboog en daarna kopt hij liggend zo tegen de voeten aan van kramer. Terecht dat Sparta dit niet accepteerd.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:09
    Ik weet niet maar als je met een arm in een duel lang het gezicht komt is dat geen ellenboog. Een ellenboog haal je aan met kracht. Maar jij vind het wel normaal om iemand met twee voeten in het gezicht te trappen, dan spoor jezelf ook niet.
    Vind ik leuk
    Micha EL +874
    maandag 16 april 2018 om 16:11
    Je begrijpt niet dat ik een grapje maak? Is toch duidelijk.
    Vind ik leuk
    Micha EL +874
    maandag 16 april 2018 om 16:15
    Maar even serieus min. 7 is terecht. Had zelf 10 verwacht. Ben zelf benieuwd of kramer bewust in zijn gezicht wilde schoppen. Hij wilde schoppen dat zeker. Aan de andere kant als ik iemand per ongeluk in zijn gezicht zou schoppen dan zou ik me kapot schrikken hoe boos dan ook. Buttner heeft geel gehad in de wedstrijd kan niet meer geschorst worden voor zijn "elleboog".
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:17]
    Vind ik leuk
    Thobar +3763
    maandag 16 april 2018 om 18:29
    Als er een gefrustreerde dwaas rondloopt op de Nederlandse voetbalvelden is dat Büttner wel.
    Eigenlijk was het gewoon noodweerexces dus vrijspraak.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 18:31]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8337
    maandag 16 april 2018 om 14:48
    Terechte straf. Was bang dat de KNVB weer met een straf van 2 wedstrijdjes kwam.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    maandag 16 april 2018 om 14:55
    Is ook maar een voorstel. Na 2x in beroep gaan zal het wel op 2 uitdraaien waarvan 1 voorwaardelijk.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1707
    maandag 16 april 2018 om 19:26
    nee das alleen voor ajax spelers maar zelfs dat vaak niet want bij ajaxspelers is het altijd al beoordeeld door de scheidsrechter bvb veldman huntelaar
    Vind ik leuk
    JustH +13241
    maandag 16 april 2018 om 20:13
    Volgens mij ging het over Kramer?
    Vind ik leuk
    4everfcu +1707
    maandag 16 april 2018 om 20:28
    oh sorry zal ik het de volgende keer bij jou ff navragen of ik iets mag posten
    Vind ik leuk
    JustH +13241
    maandag 16 april 2018 om 22:04
    Je haalt er weer andere spelers bij, noem er dan 67
    Vind ik leuk
    4everfcu +1707
    dinsdag 17 april 2018 om 05:26
    mogen het er ook 60 zijn
    Vind ik leuk
    JustH +13241
    dinsdag 17 april 2018 om 08:58
    Als die 2 die jij benoemt, er dan toevallig ook wel weer bij zitten.
    Vind ik leuk
    zomer +914
    maandag 16 april 2018 om 14:49
    Hij deed het toch niet met opzet ?
    Volgens mij is hij zich van geen kwaad bewust, hij viel gewoon erg ongelukkig neer.
    Vind ik leuk
    Enden +3653
    maandag 16 april 2018 om 14:54
    Sorry maar Kramer is zich mooi van geen kwaad bewust.
    Volgens mij weet hij waar de tegenstander ligt en heeft hij zelf gewoon de controle over zijn benen.

    Wordt tijd dat deze man aangepakt wordt. Buiten het veld een prima gast. In het veld is hij echt veel te vaak met dergelijke smerige dingen te maken.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    " heeft hij zelf gewoon de controle over zijn benen."

    vandaar dat buttner ook nog gewoon leeft.
    Kramer maakt de beweging maar raakt hem niet of nauwelijks.
    Rood > terecht
    Schorsing > terecht
    7 wedstrijden? > bullshit
    Vind ik leuk
    Enden +3653
    maandag 16 april 2018 om 15:36
    7 wedstrijden is te veel voor Sparta niet voor Kramer.

    Het wordt tijd dat deze gast een keer echt aangepakt wordt, om zijn misselijke overtredingen bij Den Haag, Feyenoord nu weer bij Sparta.

    Als hij niet goed gestraft wordt blijft deze jongen gewoon een gevaar voor de tegenstander.

    Bij Kramer spreek je niet meer van een incident. Aan de andere kant gun je Sparta natuurlijk ook niet die schorsing van 7 wedstrijden, maar je weet wat je in huis haalt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 15:59
    Veelpleger.....

    Ok.

    238 wedstrijden in het betaald voetbal.
    1 seizoen met 7 kaarten bij Volendam en 1x 5 bij ADO
    Dat zijn in totaal 2 wedstrijden schorsing.
    Dat geintje dat ie op tv-beelden werd bestraft bij Feyenoord, althans, dat was de poging.
    En nu voor het eerst in zijn carrière rood.

    Volgens mij valt dat wel mee, dat veel plegen.

    Zou wel eens willen weten wat iemand die 2x rood in 1 seizoen of 6x geel in 14 wedstrijden dan is.


    Vind ik leuk
    Enden +3653
    maandag 16 april 2018 om 16:06
    Van Volendam weet ik het niet. Bij ADO viel het mij al op dat hij doorliep op keepers. Daar allen al twee keepers geblesseerd.
    Bij Feyenoord vooral de ellebogen.

    Niet alles is bestraft. Sommige overtreding zijn door scheidsrechters anders beoordeeld en kon hij dus niet meer voor bestraft worden.

    Deze jongen zit gewoon een schroefje aan los, net als Suárez
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:11
    Hij heeft niet 3x iemand gebeten uit het niks of omdat ie niet bij een bal kan.
    Kramer reageerde op een wezenloze aanslag van Buttner. Je zou het een gebrek aan zelfbeheersing kunnen nomen maar het is vrijwel altijd een reactie op wat hem wordt aangedaan bij Kramer.
    Maar heel eerlijk, zo'n beuk als Buttner uitdeelt, vind ik een reactie niet vreemd.
    3-0 voor, blessuretijd 1ste helft en dan zo in komen vliegen.
    DAN zit er een schroefje bij je los.
    Vind ik leuk
    Enden +3653
    maandag 16 april 2018 om 16:41
    Hij geeft ellebogen, zoek maar icm Cillessen, Veltman, Zomer,
    Kijk maar wat hij bij vd Pavert en Reijnen doet.
    Loopt door op Onana. Blesseert keepers om erop door te lopen.
    Dit zijn gewoon allemaal domme acties van een speler die het af en toe dat krijgt voor zijn ogen.
    Lekker straffen deze gast
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:50
    Nee... als je wat beweert en daar voorbeelden van wil geven, zal je de voorbeelden hier moeten linken en niet mij vertellen: ga maar zoeken.

    Veelplegers hebben een strafblad.
    Kramers strafblad was redelijk onbeschreven en is dus geen veelpleger.

    Dat je je aan iemand ergert, mag. Maar je moet er geen labels op plakken die niet kloppen.

    Maar goed.. einde discussie.
    KNVB eist 7 potjes, Kramer\Sparta accepteren.




    Vind ik leuk
    Enden +3653
    maandag 16 april 2018 om 17:37
    Je hoeft me niet te geloven.
    Maar wanneer jij beweert dat het niet iemand is die veel vaker echte lelijke overtredingen maakt heb nam ik aan dat je niet alleen op Wikipedia hebt gekeken
    Vind ik leuk
    Thobar +3763
    maandag 16 april 2018 om 18:22
    Zou je zo'n overzichtje ook kunnen geven van Büttner, want wanneer er een gefrustreerde dwaas ergens rondloopt is hij dat wel.
    Vind ik leuk
    Enden +3653
    maandag 16 april 2018 om 18:27
    Buttner is volgens mij gewoon een emotionele eter.
    Lost het bij de Febo op.

    Dat bedoel ik. Zelf een emotionele "domme" speler als Buttner heeft niet zo'n lijstje als Kramer
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 19:00
    https://int.soccerway.com/players/alexander-buttner/24652/

    Die 7 kaarten in 1 seizoen bij Vitesse waren, denk ik, goed voor 2 wedstrijden
    Geen idee hoeveel kaarten je moet verzamelen in Rusland voor een schorsing maar laten we aannemen dat ie daar 7 kaarten = 1 wedstrijd
    1 wedstrijd voor 2x geel ergens

    Redelijk vergelijkbaar met Kramer.

    Dus ja... als de een een gefrustreerde gek is.......
    Vind ik leuk
    Thobar +3763
    woensdag 18 april 2018 om 20:26
    Geel/rood tegen Zulte Waregem afgelopen EL seizoen en hetzelfde tegen Anderlecht met Dinamo Moskou eerverleden ElL seizoen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    maandag 16 april 2018 om 15:48
    gewoon een zeer terechte straf voor een veelpleger.
    Hij raakt hem niet of nauwelijks!!! Moet niet gekker worden.
    TV beelden spreken toch voor zich man.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:02
    Ja.. inderdaad tv-beelden spreken voor zich. Vandaar dus niet of nauwelijks geraakt.
    Kramer houdt zich namelijk niet qua beweging maar wel qua kracht in.
    Als hij hem namelijk wel op volle kracht raakt, ligt Buttner daar nu nog.

    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    maandag 16 april 2018 om 16:08
    Doet er toch niet toe of ie hem op volle kracht raakt of niet. Zou er bij moeten komen. Dan was het een levenslange schorsing. Feit blijft dat het buitensporig gemeens spel was. Klaar! Punt!
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:14
    Elleboog van Matavz eerder dit seizoen was 4 potjes (5 na beroep) meen ik me te herinneren..
    Zie echt niet in waarom dit zo veel zwaarder moet worden gestraft. (behalve dan dat de knvb hem nu nog effe die schorsing bij Feyenoord waarvoor hij werd vrij gesproken nog even wil laten ondergaan).

    Kramer reageert op een aanslag op hem. Matavz deed het nog uit het niets.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    maandag 16 april 2018 om 16:35
    Kramer en Sparta accepteren de schorsing. Zal toch wel meer zijn als jij denkt dan he.
    En terecht dat ze dit doen. Enige wat de club en speler konden doen. Dat siert ze nog enigszins.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:45
    Minder dan 3 wedstrijden had ie nooit gekregen. 4 of 5 was normaal geweest
    Dan zou hij in de nacompetitie weer mee mogen doen of ... kan ook nog, Sparta vliegt er meteen uit.
    Na dit seizoen is het daar toch weg.

    Als ze de nacompetitie wel halen mist hij de 1ste wedstrijd of ronde (bij 4 of bij 5 potjes)
    Als je daar goed doorheen komt, moet je dan een speler er weer uit halen waarmee je wel de doelen hebt bereikt die je wilde bereiken?

    Ja, straf accepteren is het beste wat ze beiden konden doen.
    Blijf er bij dat 7 wedstrijden overdreven is.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 21:48
    Matavz reageerde op een slaande beweging van dumfries, dus hou eens op met je aanvallen op Matavz en Vitesse. Het gaat om Kramer en als je dat goed probeert te praten dan spoor jezelf ook niet !
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    dinsdag 17 april 2018 om 09:14
    Ok, dus eerst selectief quoten en dan nu weer woorden in mijn mond leggen die ik niet heb gebruikt.
    Ik heb helemaal nergens de actie van Kramer goed gepraat. nergens gemeld dat de kaart onterecht was. het enige wat ik heb gezegd dat 7 wedstrijden overdreven is.
    Je moet je onthouden van dat soort tactieken om je gelijk te proberen te halen tijdens discussies.
    Er is zo makkelijk doorheen te prikken en je verliest je geloofwaardigheid totaal.
    Ik val overigens Vitesse\Matavz niet aan. Ik haal dat er bij om je je eigen dubbele standaard onder ogen te brengen.



    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    dinsdag 17 april 2018 om 16:21
    Wij kunnen hier wel eeuwig over doorgaan, maar ik sta achter mijn mening inzake de smerige overtreding van Kramer.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    dinsdag 17 april 2018 om 16:58
    Helemaal prima dat laatste.
    Je mag het met iemand eens of oneens zijn.
    Is geen kwestie van moeten.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:11
    Is niks aan de hand iemand met twee voeten in het gezicht trappen. Familie van Kramer trouwens ?
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:16
    Als je alle reacties van mij op dit geval leest zal je nergens kunnen vinden dat ik rood en of een schorsing onterecht vind.

    Met andere woorden: probeer het nog eens.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:20
    vandaar dat buttner ook nog gewoon leeft.
    Kramer maakt de beweging maar raakt hem niet of nauwelijks.

    7 wedstrijden? > bullshit

    Klaar !
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:22
    Ah.... selectief quoten om je gelijk te halen.
    Denk je dat ik hier met molentjes voor zit of zo?

    Hier is de rest van die reactie:

    Rood > terecht
    Schorsing > terecht
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:23
    Klopt, maar wat jij daar omheen schrijft zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:29
    Vak-DD +10103vrijdag 26 januari 2018 om 15:56

    Heb ik al eerder gezegd maar de vele Vitesse haters hier hadden hun oordeel al geveld en voeren het liefst de doodstraf nog één keertje in voor Matavz. Die dumfries is gewoon een matennaaier.

    Vak-DD +10103vrijdag 26 januari 2018 om 16:04

    Als ik zo'n stuiter had gegeven aan dumfries dan had hij niet meer opgestaan. Matavz raakt hem amper.



    En jij gaat mij nu proberen de les te lezen in gevalletje Kramer?
    Reeaaaaaaaahiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllyyyyyy?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:49
    Zo jij bent schijnbaar wel geobsedeerd van Vitesse en mij. Zie jou ook heel vaak op Vitesse topics komen klagen, iets wat ik bij topics van jouw club amper doe. Ik sta nog steeds achter mijn uitspraken, die dumfries zwaaide met zijn arm naar Matavz. Maar ik vond wel dat Matavz gestraft moest worden, maar niet zo idioot hoog als jullie graag wilden. Maar ik kom al meer dan dertig jaar bij Vitesse en volg het voetbal in Neederland en Duitsland, maar zo'n idiote actie als die van Kramer heb ik nog nooit gezien. En daar past zeven wedstrijden prima bij. En dan kun jij als verheven voelen en er wel anders over denken, maar dat zal mij verder een worst zijn.

    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 16:56
    Geen obsessie.
    Maar een goed werkende bullshit meter en allergisch voor het fenomeen "splinter bij een ander in het oog zien terwijl je zelf een balk in je oog hebt"

    Jij was niet de enige die bij die Matavz situatie uit zijn stekker ging en op "Matavz" zoeken hier levert nou niet bepaald terrabytes aan data op.
    Vervolgens even op jouw nick zoeken en dan is het zo gebeurd.

    Dus nee... geen obsessie.

    "maar zo'n idiote actie als die van Kramer heb ik nog nooit gezien"

    Beter opletten in het vervolg. Chewy Luis gemist?
    Vind ik leuk
    JJD +300
    maandag 16 april 2018 om 18:11
    Matavs is ver gezonken, eens een belangrijke Psv speler en nu bij focking vites hhh.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3224
    maandag 16 april 2018 om 14:54
    Yeah right.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4452
    maandag 16 april 2018 om 14:55
    niet bepaalt volgens mij.... maar wel n reacties op Büttner, die ook rood verdiende
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8337
    maandag 16 april 2018 om 14:56
    Hij wilde gewoon in de lucht trappen dan?
    Vind ik leuk
    Hyena +27794
    maandag 16 april 2018 om 15:20
    Dit meen je niet echt toch?
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    maandag 16 april 2018 om 15:53
    Ik las vorige week hier iets over Kramer van Hans de Koning. Die had er over dat het bij Kramer 8 van de 10x raak is. Vraag me wel af hij daar kansen om te scoren mee bedoelde of iets anders ;)
    Vind ik leuk
    Micha EL +874
    maandag 16 april 2018 om 17:08
    Volgens mij deed kramer het zeker wel met opzet. Hij trapte bewust na. Ik kan me voorstellen dat hij niet bewust in zijn gezicht wilde trappen. Maar aan de andere kant als ik per ongeluk iemand in zijn gezicht zou schoppen zou ik me kapot schrikken. Hoe boos OK ook zou zijn. Kramer liet geen enkele emotie zien behalve zo van hier heb je hem terug. De enige die het echt weet is kramer zelf.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4175
    maandag 16 april 2018 om 14:49
    dat zijn er 7 te weinig
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    maandag 16 april 2018 om 14:50
    Vreemd figuur is het toch. Het lijkt wel of hij het er om doet. Maakt er ook geen geheim van niet van voetbal te houden.
    Vind ik leuk
    sooike1973 +666
    maandag 16 april 2018 om 14:50
    Prima! Die speelt dus geen minuut meer voor sparta
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:51
    Nog te weinig voor dit soort akties
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    maandag 16 april 2018 om 14:53
    Nog 7 te weinig
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +249
    maandag 16 april 2018 om 14:53
    Dat zijn er al veel te weinig, is gewoon een dwazen actie.
    Het zou Sparta sieren om het gewoon te accepteren!
    Daarnaast ook gewoon een dikke boete geven, dit hoort echt niet op het voetbalveld thuis.

    TBS zou naar mijn mening ook wel terecht zijn, maar dat gebeurt niet in het voetbal!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26781
    maandag 16 april 2018 om 14:53
    En terecht. Idioot!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    maandag 16 april 2018 om 14:56
    Sparta word zwaar gedupeerd door de actie van Kramer.
    Vind wel dat de club hiervoor het recht heeft het contract van Kramer te ontbinden.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2714
    maandag 16 april 2018 om 16:20
    Krijgt die alsnog geld mee, dus dat heeft niet heel veel zin.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:57
    En niemand die rept over het achterlijke inkomen van Buttner met zijn elleboog vol op de kaak van Kramer. Uiteraard wil ik de daaropvolgende kortsluiting van die flippo niet goedpraten, die aanstaande schorsing van minimaal 7 wedstrijden is terecht.
    Maar Buttner is een hufter die bewust inkomt met elleboog hoog. Ook straffen op na aanleiding van de beelden die duidelijk te zien zijn.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    maandag 16 april 2018 om 14:57
    Je hebt helemaal gelijk!
    Vind ik leuk
    Noord +134
    maandag 16 april 2018 om 15:01
    Kan niet. Hij heeft al geel gekregen
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    WES1907 +479
    maandag 16 april 2018 om 15:06
    Dat was ook rood en een paar wedstrijden. Maar daar is genoeg over gepraat hoor in TV programma's ook. Feit is gewoon dat het beoordeeld is, hij heeft geel gehad en kan niet meer gestraft worden.

    Volslagen idiote regel hoor, vind ik. Maar dat heb ik hier al vaak genoeg geroepen, spelers zouden na het zien van de beelden alsnog een hogere straf moeten kunnen krijgen ook al heeft de scheidsrechter het beoordeeld.

    Maar zoals je zegt, omdat hij iets doet wil niet zeggen dat Kramer ook iets moet doen. Dit sloeg natuurlijk helemaal nergens op, voor hetzelfde geld raakt hij hem verkeerd met zijn noppen in zijn ogen of op zijn slaap. Dat Sparta hier nog tegen in beroep gaat vind ik echt te gek voor woorden. (edit) Zie dat Sparta het heeft geaccepteerd, goed gedaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 18:37]
    Vind ik leuk
    JJD +300
    maandag 16 april 2018 om 18:16
    Denk dat de knvb de ego'tjes van de scheidsrechters wil beschermen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:55
    Wat een onzin Buttner heeft geel gehad en dat was wat hij verdiende hij komt wild in maar er was nooit sprake van een ellenboog.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:13
    Als jij dat een ellenboog noemt dan moet je lang hans anders, Büttner schampt hem met zijn arm wat duidelijk te zien is. Een ellenboog is een karachtige achterwaartse beweging.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:57
    Als Sparta in beroep gaat mag hij tegen VVV dan wel mee doen woensdag??
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:20
    Lijkt me niet want we spelen tegen NAC
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:34
    Hahaha klopt. Mag hij dan wel spelen tegen NAC
    Vind ik leuk
    13 +10575
    maandag 16 april 2018 om 15:54
    Nee, n.a.v. een directe rode kaart ben je hangende een beroepszaak geschorst. Dat is niet het geval als het op basis van beelden achteraf is.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    maandag 16 april 2018 om 15:58
    @Eric Flach: Wat vind jij als Spartaan van het schikkingsvoorstel? Ik vind het i.t.t. de meerderheid hier belachelijk hoog. Zoveel is er feitelijk niet aan de hand en vind de omschrijving hierboven dat hij hem vol in het gezicht trapt overdreven. (Hihi, krijg nu vast veel commentaar.)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    maandag 16 april 2018 om 14:57
    En terecht, mogen er zelfs nog wat meer bij!
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    maandag 16 april 2018 om 14:58
    waarom in beroep gaan zijn nog te weinig wedstrijden voor losgelopen wild paard
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    maandag 16 april 2018 om 14:58
    Laten we het nog erger maken dan het is

    Hij schopte h'm vol in zijn gezicht "dan had ie waarschijnlijk niet meer opgestaan.

    Hij kreeg eerst een behoorlijke beuk van Buttner (waar vaak ook rood voor wordt getrokken) elleboog
    en daarna doet hij iets wat natrappen is (en daar is terrecht rood voor)
    maar zo hard was het nou ook weer niet

    dus ik vind 7 wedstrijden ook een beetje veel

    die actie van Siem de Jong van achter bij die psv speler kan je veel meer schade aan maken dan zo tikkie
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 14:59]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1412
    maandag 16 april 2018 om 14:58
    7 begrijpelijk maarre hoe ist met Bütner nu? Buiten levensgevaar?
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    maandag 16 april 2018 om 14:59
    was totaal geen elleboog van buttner
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10438
    maandag 16 april 2018 om 15:03
    HAha vandaar deltiaan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    maandag 16 april 2018 om 15:04
    nee wat dan

    je ziet in het duel dat Buttner een tik geeft aan Kramer en daar reageerd hij op
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 21:50
    En als jij die actie van Kramer goedkeurt dan spoor jij zelf ook niet.
    Vind ik leuk
    justinhafc +2818
    maandag 16 april 2018 om 15:00
    Vrij coulant
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    maandag 16 april 2018 om 15:01
    Wel toevallig dat 7 wedstrijden precies het aantal is inclusief play offs wat Sparta nog moet spelen dit seizoen. KNVB wil Sparta wel heel erg graag straffen. Ook al met Chabot werden we genaaid. Vind het een te zware straf, zeker omdat Buttner met geel wegkomt voor een overtreding die ook rood was. Een grote willekeur bij de KNVB met vaak grote straffen voor de kleine clubs. Ben benieuwd of deze straf ook uitgedeeld werd bij een hoger geklasseerd team. Gelukkig hebben we Friday en Ache nog die ook klaarstaan om Kramer te vervangen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:08]
    Vind ik leuk
    13 +10575
    maandag 16 april 2018 om 16:03
    Ja, ik vond het ook al apart dat Kramer precies dit aantal wedstrijden wordt geschorst. Zou dit dezelfde aanklager betreffen die bakzeil moest halen m.b.t. de duwende beweging van Kramer?
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    maandag 16 april 2018 om 16:17
    Denk dat er aardig wat gefrustreerde mensen zitten bij de KNVB die hem nu extra willen terugpakken inderdaad, voor overigens een terechte rode kaart. Maar 7 wedstrijden is absurd.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:20
    Lijkt me geen toeval, terecht is er bewust voor gekozen om hem in ieder geval dit seizoen niet meer te laten terugkomen. Dit heeft niets met Sparta te maken maar alles met Kramer!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1707
    maandag 16 april 2018 om 19:29
    7 wedstrijden krijgen spelers die bijten nog niet
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 april 2018 om 15:02
    Mijn god, wat een rancuneus zooitje daar in Zeist.
    Daar zitten dus gewoon die 3 wedstrijden die Van Benthem ze door de neus boorde ook bij.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:04
    Te weinig
    Vind ik leuk
    yuuup +8982
    maandag 16 april 2018 om 15:05
    Terecht dit is net zo debiel als iemand bijten. Nu moet hij wel naar het buitenland, want niemand zit op een spits te wachten die de eerste maand niet mee mag doen. Misschien tweede niveau Schotland.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    sparta speelt promotie degradatie, dat zijn minimala 2 wedstrijden + de 3 van de competitie. blijven er 2 over als ze de eerste wedstrijd niet overleven anders is hij naar de promotie degradatie gewoon inzetbaar
    Vind ik leuk
    yuuup +8982
    maandag 16 april 2018 om 15:16
    Ze gaan in beroep dus het kan zo nog twee wedstrijden duren voordat het definitief is.
    Vind ik leuk
    VVVke +2056
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    Die nemen de resterende straf gewoon over
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    maandag 16 april 2018 om 15:27
    in engeland of schotland zijn ze wel wat harder dan hier

    Vind ik leuk
    glenn +1028
    maandag 16 april 2018 om 15:06
    daar was het gewoon op wachten tot die gek weer eens doorslaat.....dat is nu eens echt een domme domme persoon.
    Vind ik leuk
    michelhx +3166
    maandag 16 april 2018 om 15:06
    En dan in beroep gaan ook nog? Dan hoop ik dat hij er 10 krijgt in hoger beroep. Sparta moet zich distantiëren van zulk gedrag en de schorsing gewoon accepteren.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    maandag 16 april 2018 om 16:06
    Sparta kan het erop wagen, want na dit seizoen nemen ze sowieso afscheid van Kramer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:09
    7 westijden is echt meer dan genoeg.

    Deel reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:31]
    Vind ik leuk
    The Iceman +6731
    maandag 16 april 2018 om 15:20
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    maandag 16 april 2018 om 15:09
    vind dat minimaal 10 te weinig is niet de eertse keer dat hij zich laat gaan
    Vind ik leuk
    VVVke +2056
    maandag 16 april 2018 om 15:09
    7 wedstrijden ?
    Kun je beter iemand bijten, krijg je ook maar 7 wedstrijden voor en haal je tenmiste CNN nog mee.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    maandag 16 april 2018 om 15:10
    Zo’n beroep zou mijns inziens de straf opschorten. In dit geval vind ik dat niet kunnen, na deze overtreding moeten we hem voorlopig maar niet op het gras vinden.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    maandag 16 april 2018 om 16:08
    Nee, beroep heeft ingeval van directe rode kaart geen opschortende werking, dat is alleen zo als er op basis van beelden een schorsing wordt opgelegd.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    dan moet je siem de jong en die argentijn er 10 geven

    want dat zijn pas aanslagen
    Vind ik leuk
    yuuup +8982
    maandag 16 april 2018 om 15:19
    Hahaha die Argentijn.
    Vind ik leuk
    Napier +24
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    Ik denk dat Kramer wel 100 wedstrijden moet krijgen, want die Butner deed helemaal niets en kon de wedstrijd eigenlijk alleen op karakter nog uitspelen, wat een bikkel die kerel.
    Ik zou als ik Sparta was lekker in beroep gaan, erger kan niet. Bij Chabot is Sparta ook gigantisch genaaid. Het maakt bij de knvb maffia wel uit voor wie je speelt, dat is duidelijk.
    Vind ik leuk
    Lubje +716
    maandag 16 april 2018 om 15:13
    Komt hij nog goed mee weg. Tien wedstrijden is de minste straf voor deze malloot.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1570
    maandag 16 april 2018 om 15:13
    Ok, hear me out, hear me out! Wat als Kramer best hard neer is gekomen en voor heel even zijn vermogen van ruimtelijk inzicht kwijt is geraakt? En omdat Büttner nu ook met een kleinere kop rondloopt leek het voor Kramer alsof zijn gezicht veel verder weg was? Lijkt mij allemaal heel goed mogelijk dat dit gewoon per ongeluk is gebeurd!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:14]
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    maandag 16 april 2018 om 15:23
    Is u Antonio van Benthem?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1570
    maandag 16 april 2018 om 17:33
    Aangenaam! :D

    Jongen, als Sparta mij naar Zeist stuurt speelt Kramer komende weekend gewoon en is de kans groot dat Büttner een schadevergoeding aan z'n broekie heeft hangen voor het beschadigen van de noppen van Kramer!
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    maandag 16 april 2018 om 19:14
    Hahaha, ik zou bijna zeggen: dat wil ik meemaken. Laat de oude tijden weer herleven, Free Michiel Kramer!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:16
    Heb je Kramer zijn kop gezien op het moment dat hij besluit 2 voeten in zijn gezicht te planten? Die spreekt boekdelen. Doelbewust kopschoppen is dat!!
    Vind ik leuk
    fdev86 +681
    maandag 16 april 2018 om 15:16
    70 duels bedoelen ze
    Vind ik leuk
    Alex67 +3
    maandag 16 april 2018 om 15:16
    Wat een onzin. Wedstrijd of drie is prima, verder niet overdrijven. Zo veel last had Buttner er niet van.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:14
    Nee, dat hij er niet veel last van heeft licht niet aan Kramer, die zet gewoon 2 voeten in zijn gezicht. Kopschoppers mag je kopschoppen!!
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8513
    maandag 16 april 2018 om 15:17
    7 wedstrijden? Dat geef je hooguit aan een recidivist...oh wacht :-D
    Vind ik leuk
    WibedePibe +150
    maandag 16 april 2018 om 15:17
    Nee, 7 wedstrijden schorsen is niet terecht. Absoluut niet zelfs.

    Die kerel mogen ze nooit weer op het veld toelaten en zou strafrechtelijk vervolgd moeten worden.

    Hoezo gebeurt dit niet? Heeft de UEFA eigen rechters ofzo? Dit is gewoon bewuste mishandeling. Kramer is een vuile rat. Altijd al geweest ook.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:18
    Misselijk ventje.. echt rot lekker op van de Nederlandse velden
    Vind ik leuk
    DannyH79 +382
    maandag 16 april 2018 om 15:18
    'Henk van Stee, technisch directeur van Sparta, heeft inmiddels aan Voetbal International laten weten dat de club overweegt om in beroep te gaan tegen de strafeis uit Zeist.'

    Serieus? Dit was zo schandalig hier moet je als club juist afstand van nemen en juist Kramer ook op het matje roepen. Als ik dit op straat doe krijg ik gewoon een taakstraf hoor........
    Vind ik leuk
    4everfcu +1707
    dinsdag 17 april 2018 om 05:32
    ja en als je een taakstraf krijg en je bent het er niet mee eens kun je ook in beroep gaan toch dus kramer heeft dat recht ook zeker als je hier 7 wedstrijden voor krijg slaat nergens op
    Vind ik leuk
    DannyH79 +382
    dinsdag 17 april 2018 om 10:12
    De strafmaat is vooral hoog omdat in het gezicht trapte, had hij hem tegen zijn benen geschopt had hij waarschijnlijk maar 3-4 wedstrijden gehad...
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1804
    maandag 16 april 2018 om 15:18
    Zou het schandalig vinden als Sparta niet akkoord gaat. Iemand in het gezicht schoppen, hij zou voor een jaar geschorst moeten worden! Waarom Büttner trouwens geen rood kreeg...
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    maandag 16 april 2018 om 15:22
    Zouden die 4 wedstrijden schorsing die dan overblijven, ook nog open staan als hij over n paar jaar terugkomt van zijn avonturen uit Azerbeidzjan en dan nog wil afbouwen bij de Kozakken Boys in de 2e divisie? Want dan zou ik er, als ik Kozakken Boys was, er op voorhand al niet aan willen beginnen. ;-)
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    maandag 16 april 2018 om 15:29
    Voor het leven schorsen die mafkees. Dit hoort niet op de velden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84818
    maandag 16 april 2018 om 15:32
    Zeer terecht!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:35
    Sparta wil in hoger beroep gaan.... Ze moeten hem schorsen voor 10 wedstrijden....
    Vind ik leuk
    5by5 +1267
    maandag 16 april 2018 om 15:36
    7 duels voor het schoppen van butner in het gezicht terwijl die zelf een elleboog in het gezicht kreeg lijkt me een beetje veel. Bedoel laten we eerlijk zijn butner gaat er niet knaper op worden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:50
    7 is veels te veel , 3 max 4 zou goed zijn.
    Vind ik leuk
    JD85 +577
    maandag 16 april 2018 om 16:07
    7 is niet veel te veel, hij schopt iemand moedwillig in zijn gezicht.
    Een schorsing tot en met 31 december 2018 is wel op zijn plaats.

    Dergelijke acties kunnen niet door de beugel, en dat moet je als club, en als voetbalbond, willen uitdragen naar de buitenwereld.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:11
    Veels?
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    maandag 16 april 2018 om 16:01
    Schaam je S.P.A.R.T.A.....ga niet mee in de mening van je trainer....
    "zag je wat Buttner deed...."
    Een kat int nauw maakt rare sprongen....
    Vind ik leuk
    Micha EL +874
    maandag 16 april 2018 om 16:02
    Veel te weinig..
    Vind ik leuk
    JD85 +577
    maandag 16 april 2018 om 16:05
    Als men dit in het uitgaansleven doet, iemand moedwillig vol in het aangezicht schoppen, wordt je opgepakt en ga je minstens een nacht de cel in met een boete of een voorwaardelijke celstraf.

    Het is ronduit lachwekkend dat een voetballer er zo goedkoop van af komt.
    Wat voor voorbeeld stelt men hier aan de jeugd? Dat het 'OK' is om een tegenstander vol in het gezicht te schoppen zodra er iets jou niet aanstaat?

    Kramer hoort gewoon tot het einde van 2018 geschorst te worden, en wat mij betreft is hijvanaf 2019 weer speelgerechtigd. een fikse boete wat in contrast staan met zijn salaris is wat mij betreft ook wel op zijn plaats.

    Of hij zich daarnaast nog dient te verantwoorden bij de rechter is voor mij geen noodzaak, wel dat hij de ernst van deze situatie in ziet. Want volgens beseft Kramer nog steeds niet wat hij heeft gedaan. Daarvoor is zijn IQ niet toereikend, zoveel is duidelijk.
    Vind ik leuk
    Mackan68 +43
    maandag 16 april 2018 om 16:14
    En ook nog in beroep willen gaan. Dan laat je ook wel zien uit wat voor hout je gesneden bent als TD. Die van Stee zouden ze het zelfde aantal wedstrijden een stadionverbod moeten geven. Wat een verstand!
    Vind ik leuk
    Hulsink +376
    maandag 16 april 2018 om 16:15
    Dan komt meneer er bijzonder goedkoop van af mede gezien zijn veel vaker onbehoorlijk gedrag. Deze man hoort niet op een sportveld thuis.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:17
    Wat hij heeft gedaan kan niet, maar de reden dat hij dit heeft gedaan (elleboog) komt er met een gele kaart vanaf. Dan is 7 wedstrijden schorsing in verhouding wel erg veel
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    maandag 16 april 2018 om 16:18
    Nooit weer op een voetbalveld toelaten, gek!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 16:19
    Terechte straf voor deze recidivist, die bij feyenoord elke keer goed wegkwam. En dat Büttner wild in kwam was duidelijk, maar het ook duidelijk geen ellenboogstoot. Hij schampte met zijn arm de kin van Kramer, meer niet. Maar dat er hier nog gasten zijn die het in het gezicht trappen met twee voeten goed praten is echt triest.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    maandag 16 april 2018 om 16:33
    het is pas triest dat je niet ziet dat hij een elleboog krijgt

    mischien moet je het filmpje nog een keer kijken

    Kramer staat vrij om een bal door te koppen en die Buttner komt als gek in met een elleboog anders ga je nooit zo reageren op de grond.

    tenzij je jezelf nooit gevoetbald hebt dan kan ik het begrijpen

    natuurlijk is het niet goed wat hij doet en daar staat een straf voor maar komt aub niet van het was geen elleboog
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    maandag 16 april 2018 om 21:53
    Was het niet, maar ga jij jouw naamgenoot maar lekker vrij spreken. Dan spoor jij net als hem niet.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    maandag 16 april 2018 om 22:49
    Ga jij maar lekker napraten vanavond was het fragment ook bij VI

    Daar zag je wederom dat Buttner (wat zelf ook een viespeukje is) in het veld er als een idioot ingaan met zijn elleboog.
    Jij zal wel het type zijn wat gelijk zou gaan rollen maar sommige doen dat niet.
    Die reageren hierop en dat doet Kramer met zijn voeten.
    Moet ie niet doen maar jij maakt het zo of hij een doodschop geeft en dat is verre van te zien dus doe zelf niet idioot.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    dinsdag 17 april 2018 om 05:39
    Jij gelooft die Derksen natuurlijk ook, maar wel even niet vergeten dat Derksen een nekker is en een hekel aan Vitesse heeft ! Nogmaals dit goedkeuren maakt jou een idioot en niet ik.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 17 april 2018 om 09:20
    nee hoor want ik kwam er s'middags al mee en dat o.a. Derksen dezelfde gedachten er over heeft dan kan.

    Ik heb zelf per direct geen hekel aan Vitesse al vind ik het wel jammer dat vitesse zo is veranderd door de overname
    (Vitesse had zo mooie tijd toen van der Gouw, Sturing, Latuheru etc.......... daar nog speelde maar daar gaat het nu niet over.
    Ik heb wel een beetje hekel aan Buttner en weet ook wat hij doet en Kramer hebben we ook meegemaakt in de Kuip
    heeft en doet soms ook rare dingen.

    Maar als jezelf goed hebt gekeken dan kan die actie van Buttner niet door beugel (wordt zelf door de vele mensen bevestigd op radio en tv die er net als meer kijk op hebben dan jij blijkbaar)

    En per direct wordt de actie niet door mij goedgekeurd alleen jij komt zelf met dat Buttner niks verkeerd doet
    sorry maar dan ben jij nog een grotere idioot dan dat jij mij bevestigd.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    dinsdag 17 april 2018 om 16:23
    Ik heb gezegd dat Büttner lomp inkomt, maar het was geen ellenboog. Geel was terecht maar meer ook niet.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 17 april 2018 om 16:27
    wat jij wil pffffffffffff
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    maandag 16 april 2018 om 16:20
    Sparta gaat sowieso nooit in beroep zowat tegen schorsingen. Dat ze deze accepteren zal wel weer veel goodwill kweken omdat het netjes is maar of het verstandig is moet maar blijken. Friday kan klaargestoomd worden voor woensdag!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:23
    Kramer per direct ontslaan..
    Vind ik leuk
    Guntherr +1015
    maandag 16 april 2018 om 16:30
    Weg sturen bij Sparta klaar, Sparta staat op deze manier in een kwaad daglicht
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    maandag 16 april 2018 om 16:35
    Tis al belachelijk dat sparta nog in beroep wilde gaan tegen 7 wedstrijden
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2613
    maandag 16 april 2018 om 16:45
    Meteen ontbinden! Optyfen! Einde carriere ook wat mij betreft. Randdebiel
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:57
    De KNVB maakt zich in mijn ogen weer eens volstrekt belachelijk met SLECHTS 7 duels voor deze overtreding. Ga toch weg man, meten met 2 maten. Het zou Sparta sieren om die vent per direct op non-actief te zetten met een dikke boete aan zijn broek. Opzouten met dat kutgedrag, hoort niet bij het voetbal.
    Vind ik leuk
    Fan123 +58
    maandag 16 april 2018 om 17:07
    Wat een moraalridders zitten hier allemaal zeg, Kramer veroordelen en dan zelf straks achter de tv (en sommige op de tribune) de tegenstander de dood in wensen met allerlei ziektes.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:09
    Waardeloze zak is het! Uitgekotst bij Feyenoord, met gratie gods bij Sparta aan de slag en dan zo je ploeg, zeker in deze fase, zo tekort doen!
    Vind ik leuk
    Padason +911
    maandag 16 april 2018 om 17:31
    Terrecht ja, maar wel veel te weining. Kan deze klootzak niet juridisch achtervolgt worden?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:31
    Ben blij dat ie niet meer in kuip speelt.Wat een l*l.
    Vind ik leuk
    pico323 +5323
    maandag 16 april 2018 om 17:34
    die van der Stee zegt dat het niet met opzet was, hoe dom kun je zijn.....Dan ben je toch echt niet van deze wereld
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:52
    Veel te weinig hadden er minimaal 10 moeten zijn
    Vind ik leuk
    remakil +4900
    maandag 16 april 2018 om 17:56
    Meer dan terecht! Nu moet Sparta hem nog ff korten in zijn salaris...
    Vind ik leuk
    poklane +4545
    maandag 16 april 2018 om 18:19
    Contract lekker ontbinden. Gaat na dit seizoen toch weg en zal op de trainingen en in de kleedkamer alleen maar in de weg zitten. Geef hem lekker de rest van z'n salaris mee en verscheur z'n contract.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26781
    maandag 16 april 2018 om 18:25
    Lul. Friday erin en klaar.
    Vind ik leuk
    Jan84 +72
    maandag 16 april 2018 om 18:37
    Had naar mijn mening nog meer mogen zijn.
    Vind ik leuk
    Guzzi +451
    maandag 16 april 2018 om 18:57
    Zijn salaris inhouden,hij benadeeld de club al genoeg.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1707
    maandag 16 april 2018 om 19:22
    zo zie je maar weer ,ja het was een vieze overtreding van kramer en terecht dat hij geschorst word maar 7 wedstrijden is zwaar overdreven zeker als je hem vergelijkt met de rode kaart van ajax waar een speler gewoon probeert een achillespees kapot te schoppen van achter en die krijg maar twee wedstrijden dat is een schande natuurlijk maar we zijn niet anders gewend vd tuchcommisie ik vraag me af wie daar inzitten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:54
    Dom van Kramer, die kan nu richting buitenlandse club,
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    maandag 16 april 2018 om 21:09
    . . . maar daar eet kramer geen kroketje minder om ??
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:50
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Kramer en Sparta akkoord met lange schorsing: seizoen definitief voorbij