PSV'er getergd tijdens huldiging: Revanche op iedereen die woordje over me had

    PSV'er getergd tijdens huldiging: "Revanche op iedereen die woordje over me had"

    Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 20:17ma 16-04-2018 om 20:17

    Joshua Brenet en Steven Bergwijn vermaakten zich prima voor aanvang en tijdens de huldiging in Eindhoven. De twee PSV'ers, die zondagmiddag de titel pakten ten koste van concurrent Ajax, verschenen in beschonken toestand voor de camera van Telesport en hielden zich niet in. 

    Bergwijn maakte de 3-0 tegen Ajax en zorgde zo voor de definitieve beslissing in de kampioenswedstrijd. De doorgebroken aanvaller genoot maandag van de feestvreugde en kon het niet laten een kleine sneer uit te delen naar de Amsterdamse rivaal. "Prachtig, tegen Ajax. Ze hebben een hoop dingen gezegd, wij hebben het gewoon laten zien."

    "Fantastisch, die ambiance. Iedereen had er zin in en wij ook", valt een enthousiaste Brenet hem bij. De linkervleugelverdediger leek vorig jaar te vertrekken uit Eindhoven, maar bleef uiteindelijk toch. "PSV was het belangrijkste voor mij op dat moment en het kampioenschap natuurlijk. Dat hebben we met het team gepakt. Zo heb ik m'n revanche genomen, op iedereen die een woordje over me had."

    Plaats een reactie

    Juventus FC +3809
    maandag 16 april 2018 om 20:20
    Dat is geen sneer, maar gewoon een feit
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8940
    maandag 16 april 2018 om 20:21
    Off topic:

    Wat is die Luckassen een zaggereinige arrogante vent. Komt geen glimlach af. Van mij mag die wel weg. Past ook totaal niet bij PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:21
    Ja stond erbij als een zoutzak
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    maandag 16 april 2018 om 21:32
    Ja, wat een zaggerein.....
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    maandag 16 april 2018 om 20:21
    Aldus de nieuwe Marcelo. In zijn ogen dan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:23
    Gezellig bij ‘t lempke. Super feest
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:26
    Wat zijn er weinig arrogante ajax fans vandaag? Hihihi
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 16 april 2018 om 20:31
    Die zitten Fox Sports 1 te kijken. Randzaken zijn op 3 te zien.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:02
    Ok.zie idd dat er 60 mensen naar kijken ja.
    Vind ik leuk
    Roya +1488
    maandag 16 april 2018 om 20:27
    Alle PSV supporters en liefhebbers bij deze alsnog gefeliciteerd met het kampioenschap

    De wedstrijd gister was het bewijs dat jullie de terechte kampioen zijn dit seizoen geniet van het feestje vandaag
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 16 april 2018 om 20:31
    Leuk zo'n feestje en het dan de hele tijd maar over Ajax hebben. Zit diep he jongens.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    maandag 16 april 2018 om 20:34
    Niets mooier dan jullie tijdens de kampioenswedstrijd zo te vernederen. In A’dam heeft men vooraf een grote mond en in E’hoven spreken wij met onze voeten: 3-0, kampioen van NL en 10 punten voorsprong op jullie. Mooier kan niet!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 16 april 2018 om 20:36
    Jij haalt ook weer Ajax aan. Ben gewoon blij dat je kampioen bent.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    maandag 16 april 2018 om 20:37
    Ben ik ook!!!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 16 april 2018 om 20:38
    Goed zo. Feest ze!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:36
    Kan er beter niet naar luisteren wat ze zeggen. Hoef je het ook niet aan te trekken.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 20:51
    Maar dan zou VP meteen overbodig zijn... ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:38
    Ajax is kampioen in arrogantste , de spelers heb ik niet gehoord in de aanloop na het duel en vanuit Amsterdam hoorde je de ene na de andere speler dom zwetsen. Mooi tot PSV die arrogantie afgestraft heeft en ze allemaal mooi voor joker gezet heeft, de wonder keendjes uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    maandag 16 april 2018 om 20:46
    Geen beter vermaak dan leedvermaak.
    Het is je gegund, Brenet.
    Vind ik leuk
    FCU10 +676
    maandag 16 april 2018 om 20:57
    Depay neigingen..ook zon klapmongool, na hem hadden we die Rekik, Willems, en nu deze 2 ook al
    Vind ik leuk
    Bullet +3234
    maandag 16 april 2018 om 22:13
    Zo verlies je met 3-0, zo win je met 3-0. Ajax heeft het kampioenschap niet van PSV verloren hoor. 1x Verliezen van PSV kan. Ado en Utrecht, dat zijn pas moeilijke tegenstanders voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10908
    maandag 16 april 2018 om 22:45
    De beste wraak op Derksen, vdGijp en die presentator is de rechterflank van Ajax uit de wedstrijd spelen zoals gisteren en juichen met schaal
    Vind ik leuk
    Counterattack +10908