PSV'er getergd tijdens huldiging: Revanche op iedereen die woordje over me had

PSV'er getergd tijdens huldiging: "Revanche op iedereen die woordje over me had"

Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 20:17ma 16-04-2018 om 20:17

Joshua Brenet en Steven Bergwijn vermaakten zich prima voor aanvang en tijdens de huldiging in Eindhoven. De twee PSV'ers, die zondagmiddag de titel pakten ten koste van concurrent Ajax, verschenen in beschonken toestand voor de camera van Telesport en hielden zich niet in. 

Bergwijn maakte de 3-0 tegen Ajax en zorgde zo voor de definitieve beslissing in de kampioenswedstrijd. De doorgebroken aanvaller genoot maandag van de feestvreugde en kon het niet laten een kleine sneer uit te delen naar de Amsterdamse rivaal. "Prachtig, tegen Ajax. Ze hebben een hoop dingen gezegd, wij hebben het gewoon laten zien."

"Fantastisch, die ambiance. Iedereen had er zin in en wij ook", valt een enthousiaste Brenet hem bij. De linkervleugelverdediger leek vorig jaar te vertrekken uit Eindhoven, maar bleef uiteindelijk toch. "PSV was het belangrijkste voor mij op dat moment en het kampioenschap natuurlijk. Dat hebben we met het team gepakt. Zo heb ik m'n revanche genomen, op iedereen die een woordje over me had."

Plaats een reactie

Juventus FC +4077
maandag 16 april 2018 om 20:20
Dat is geen sneer, maar gewoon een feit
Vind ik leuk
voetbal!!! +9424
maandag 16 april 2018 om 20:21
Off topic:

Wat is die Luckassen een zaggereinige arrogante vent. Komt geen glimlach af. Van mij mag die wel weg. Past ook totaal niet bij PSV.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:21
Ja stond erbij als een zoutzak
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
maandag 16 april 2018 om 21:32
Ja, wat een zaggerein.....
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
maandag 16 april 2018 om 20:21
Aldus de nieuwe Marcelo. In zijn ogen dan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:23
Gezellig bij ‘t lempke. Super feest
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:26
Wat zijn er weinig arrogante ajax fans vandaag? Hihihi
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 april 2018 om 20:31
Die zitten Fox Sports 1 te kijken. Randzaken zijn op 3 te zien.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:02
Ok.zie idd dat er 60 mensen naar kijken ja.
Vind ik leuk
Roya +1758
maandag 16 april 2018 om 20:27
Alle PSV supporters en liefhebbers bij deze alsnog gefeliciteerd met het kampioenschap

De wedstrijd gister was het bewijs dat jullie de terechte kampioen zijn dit seizoen geniet van het feestje vandaag
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:27]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 april 2018 om 20:31
Leuk zo'n feestje en het dan de hele tijd maar over Ajax hebben. Zit diep he jongens.
Vind ik leuk
100%PSV +3248
maandag 16 april 2018 om 20:34
Niets mooier dan jullie tijdens de kampioenswedstrijd zo te vernederen. In A’dam heeft men vooraf een grote mond en in E’hoven spreken wij met onze voeten: 3-0, kampioen van NL en 10 punten voorsprong op jullie. Mooier kan niet!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 april 2018 om 20:36
Jij haalt ook weer Ajax aan. Ben gewoon blij dat je kampioen bent.
Vind ik leuk
100%PSV +3248
maandag 16 april 2018 om 20:37
Ben ik ook!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 april 2018 om 20:38
Goed zo. Feest ze!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:36
Kan er beter niet naar luisteren wat ze zeggen. Hoef je het ook niet aan te trekken.
Vind ik leuk
Blindsy +18821
maandag 16 april 2018 om 20:51
Maar dan zou VP meteen overbodig zijn... ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:51]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:38
Ajax is kampioen in arrogantste , de spelers heb ik niet gehoord in de aanloop na het duel en vanuit Amsterdam hoorde je de ene na de andere speler dom zwetsen. Mooi tot PSV die arrogantie afgestraft heeft en ze allemaal mooi voor joker gezet heeft, de wonder keendjes uit Amsterdam.
Vind ik leuk
Blindsy +18821
maandag 16 april 2018 om 20:46
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Het is je gegund, Brenet.
Vind ik leuk
FCU10 +671
maandag 16 april 2018 om 20:57
Depay neigingen..ook zon klapmongool, na hem hadden we die Rekik, Willems, en nu deze 2 ook al
Vind ik leuk
Bullet +3353
maandag 16 april 2018 om 22:13
Zo verlies je met 3-0, zo win je met 3-0. Ajax heeft het kampioenschap niet van PSV verloren hoor. 1x Verliezen van PSV kan. Ado en Utrecht, dat zijn pas moeilijke tegenstanders voor Ajax.
Vind ik leuk
Counterattack +11757
maandag 16 april 2018 om 22:45
De beste wraak op Derksen, vdGijp en die presentator is de rechterflank van Ajax uit de wedstrijd spelen zoals gisteren en juichen met schaal
Vind ik leuk
Counterattack +11757