PSV'er getergd tijdens huldiging: Revanche op iedereen die woordje over me had

    PSV'er getergd tijdens huldiging: "Revanche op iedereen die woordje over me had"

    maandag 16 april 2018 om 20:17

    Joshua Brenet en Steven Bergwijn vermaakten zich prima voor aanvang en tijdens de huldiging in Eindhoven. De twee PSV'ers, die zondagmiddag de titel pakten ten koste van concurrent Ajax, verschenen in beschonken toestand voor de camera van Telesport en hielden zich niet in. 

    Bergwijn maakte de 3-0 tegen Ajax en zorgde zo voor de definitieve beslissing in de kampioenswedstrijd. De doorgebroken aanvaller genoot maandag van de feestvreugde en kon het niet laten een kleine sneer uit te delen naar de Amsterdamse rivaal. "Prachtig, tegen Ajax. Ze hebben een hoop dingen gezegd, wij hebben het gewoon laten zien."

    "Fantastisch, die ambiance. Iedereen had er zin in en wij ook", valt een enthousiaste Brenet hem bij. De linkervleugelverdediger leek vorig jaar te vertrekken uit Eindhoven, maar bleef uiteindelijk toch. "PSV was het belangrijkste voor mij op dat moment en het kampioenschap natuurlijk. Dat hebben we met het team gepakt. Zo heb ik m'n revanche genomen, op iedereen die een woordje over me had."

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 20:19
    Geniet van een koude Dommelsch mannen. Dat is pas echte bier 😂
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:20
    Respect en wat riep Malen als Amsterdammer? Helemaal niets in Amsterdam prachtig!!!! KAMPIOENEN
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    maandag 16 april 2018 om 20:23
    Oké leuk! Zelfs nu nog met Ajax bezig zijn :) Volgens mij is men in Eindhoven nog blijer met het feit dat ze Ajax verslagen hebben dan dat ze blij zijn met het gewonnen kampioenschap.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    maandag 16 april 2018 om 21:00
    Leedvermaak.

    Van Ajax winnen is prachtig. Kampioen worden is prachtig. Dat combineren, en dan krijg een enorme ontlading
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42584
    maandag 16 april 2018 om 22:21
    En dan nog de credits willen halen hè...stumpers daar.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    maandag 16 april 2018 om 22:40
    En toch hebben jullie het altijd over die stumpers, gek he.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    maandag 16 april 2018 om 22:45
    Welke credits? Ik constateer dat er ondanks een veroverde titel nog altijd heel veel aandacht wordt gegeven aan Ajax. Focus je gewoon op je eigen club en vier het feestje gezamenlijk. Zo blijf je toch een beetje met dat minderwaardigheidscomplex zitten.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42584
    maandag 16 april 2018 om 22:51
    Nou ik heb dat gevoel zeker niet.
    We zijn meer waard dan heel dat zooitje in Amsterdam :)
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    maandag 16 april 2018 om 23:03
    Mooi zo!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6600
    maandag 16 april 2018 om 22:20
    Bergwijn heeft z'n revanche op Ajax te pakken en heeft dit subtiel ge-uit, logisch toch?
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    dinsdag 17 april 2018 om 06:26
    Blij over het vertoonde spel dit seizoen kunnen ze ook niet zijn.Want tot aan de achtste wedstrijd werd Cocu bijna gelyncht,Toen hadden ze opeens meer punten en was het hosanna.Wat een raar publiek heb je dan.8 wedstrijden heet het belabberd en daarna is hetzelfde spel opeens super.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22637
    maandag 16 april 2018 om 20:31
    Malen is geen Amsterdammer die komt uit Wieringen :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:33
    Ja, dan ben je het mannetje.... Met een grote waffel te vroeg naar het buitenland en nu op je knietjes moeten om in het tweede van PSV je wedstrijdjes te mogen spelen.... Heeft al het een en ander bereikt in zijn leven..
    Vind ik leuk
    Eendracht +15191
    maandag 16 april 2018 om 23:17
    Een kampioenschap in ieder geval...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:21
    Zeker, zonder Malen waren jullie geen kampioen geworden...
    Vind ik leuk
    Eendracht +15191
    maandag 16 april 2018 om 23:26
    Jij bekijkt het weer als Ajacied...
    Kampioen worden doe je met z'n ALLEN...
    EENDRACHT heet zoiets.
    Ik wil wel ff bijles komen geven in Abcoude Noord??
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:32
    En jij bent aan het trollen.... Als jij serieus vindt dat Malen een bepalende rol heeft gespeeld in het kampioenschap ben je niet meer serieus te nemen. Kun je wel een beetje bijdehand gaan lopen doen met je Abcoude noord, kleuterschool niveau....
    Vind ik leuk
    Eendracht +15191
    maandag 16 april 2018 om 23:37
    Nee hoor, ik meen het echt..
    Nooit te beroerd om wat ontwikkelingswerk bij minder bedeelden te doen..
    Vind ik leuk
    PRICE +32081
    maandag 16 april 2018 om 21:28
    Oud spelers ajax,voelen nu t geluk,mooi :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 00:01
    Wie is Malen?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    maandag 16 april 2018 om 22:42
    Je bedoelt dat overhypet talentje dat zelfs in dit matige PSV niet in de basis staat en veel te vroeg voor de poen naar het buitenland is gegaan, vervolgens compleet mislukt en nu met hangende pootjes is teruggekeerd naar een club die de jeugd geen kans geeft?

    Oh, dat gastje.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:21
    Het is gewoon Bavaria in de voetbalhoofdstad
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:24
    Gewoon Dommelsch dus. Niet liegen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6600
    maandag 16 april 2018 om 22:22
    In combinatie met onze Bavaria Babes......maar daar mag jij waarschijnlijk niet naar kijken van Turkse vrouw!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    maandag 16 april 2018 om 21:31
    Voetbalhoofdstad hahah, het zou dan wel een goede verklaring zijn waarom we op Europees gebied zo zijn weggezakt en de kampioen nu voorrondes CL moet spelen.
    We hebben het in Nederland nog nooit zo slecht gedaan.
    Het Nederlands elftal presteert niet meer en de Nederlandse clubs deden het Europees nog nooit zo slecht als nu.
    Dus misschien is het inderdaad wel de “voetbalhoofdstad”, maar dan heb ik toch liever Amsterdam als voetbalhoofdstad, met Amsterdam deden we het veel beter ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 12:06
    Onder leiding van Bosz was het inderdaad netjes in de EL. Maar PSV heeft het het laatst laten zien in de CL. PSV heeft deze eeuw tot nu toe gewoon de meeste titels binnen gehaald. Dus mag je nu wel spreken van voetbalhoofdstad.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 20:22
    Hou die emojis maar op de familie app.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:25
    Pas jij je bericht anders nog een x aan.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 20:27
    Ik had een typefoutje gemaakt. Dus mag ik hem dan niet aanpassen?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:28
    Je kan beter gaan feesten. En je moet niet zo boos doen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 20:30
    Hoe kan ik nou boos zijn na gister. Wat een feest. Ik was er graag bij geweest, maar kon er door omstandigheden niet bij zijn.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2609
    maandag 16 april 2018 om 20:32
    Mocht je er niet bij zijn zolaat?
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 20:38
    Nee, zit in het buitenland
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    maandag 16 april 2018 om 20:31
    Je zet er een vraagteken achter. Nee voor mij is er lekkerder bier. Een koude kamenitza of een Carlsberg is voor mij echte bier. Maar liever laat ik een Vodka, Ouzootje of een Rakia achterover slaan.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 21:45
    Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een bavaria gehad;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    maandag 16 april 2018 om 21:50
    Uiluhzeik man, nee ik ben van wat mannelijkere versnaperingen. :D

    Geintjuh natuurlijk, ieder zijn voorkeur.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 16 april 2018 om 20:57
    Hertog Jan is pas bier.
    Vind ik leuk
    Kayzer +2722
    maandag 16 april 2018 om 22:33
    Lekker limburgs bier!!!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    maandag 16 april 2018 om 23:04
    Eens , beste wat er is!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 16 april 2018 om 23:08
    Onder de Pilsners is dat Chateau Neubourg. (Gulpen)

    Maar Hertog Jan doet leuk mee.

    Vind ik leuk
    Juventus FC +3694
    maandag 16 april 2018 om 20:20
    Dat is geen sneer, maar gewoon een feit
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 20:21
    Off topic:

    Wat is die Luckassen een zaggereinige arrogante vent. Komt geen glimlach af. Van mij mag die wel weg. Past ook totaal niet bij PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:21
    Ja stond erbij als een zoutzak
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    maandag 16 april 2018 om 21:32
    Ja, wat een zaggerein.....
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4987
    maandag 16 april 2018 om 20:21
    Aldus de nieuwe Marcelo. In zijn ogen dan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:23
    Gezellig bij ‘t lempke. Super feest
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:25
    Jullie weten wel.wat feesten is 😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:26
    Wat zijn er weinig arrogante ajax fans vandaag? Hihihi
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18057
    maandag 16 april 2018 om 20:31
    Die zitten Fox Sports 1 te kijken. Randzaken zijn op 3 te zien.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:02
    Ok.zie idd dat er 60 mensen naar kijken ja.
    Vind ik leuk
    Roya +1383
    maandag 16 april 2018 om 20:27
    Alle PSV supporters en liefhebbers bij deze alsnog gefeliciteerd met het kampioenschap

    De wedstrijd gister was het bewijs dat jullie de terechte kampioen zijn dit seizoen geniet van het feestje vandaag
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18057
    maandag 16 april 2018 om 20:31
    Leuk zo'n feestje en het dan de hele tijd maar over Ajax hebben. Zit diep he jongens.
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    maandag 16 april 2018 om 20:34
    Niets mooier dan jullie tijdens de kampioenswedstrijd zo te vernederen. In A’dam heeft men vooraf een grote mond en in E’hoven spreken wij met onze voeten: 3-0, kampioen van NL en 10 punten voorsprong op jullie. Mooier kan niet!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18057
    maandag 16 april 2018 om 20:36
    Jij haalt ook weer Ajax aan. Ben gewoon blij dat je kampioen bent.
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    maandag 16 april 2018 om 20:37
    Ben ik ook!!!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18057
    maandag 16 april 2018 om 20:38
    Goed zo. Feest ze!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:36
    Kan er beter niet naar luisteren wat ze zeggen. Hoef je het ook niet aan te trekken.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10387
    maandag 16 april 2018 om 20:51
    Maar dan zou VP meteen overbodig zijn... ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:38
    Ajax is kampioen in arrogantste , de spelers heb ik niet gehoord in de aanloop na het duel en vanuit Amsterdam hoorde je de ene na de andere speler dom zwetsen. Mooi tot PSV die arrogantie afgestraft heeft en ze allemaal mooi voor joker gezet heeft, de wonder keendjes uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10387
    maandag 16 april 2018 om 20:46
    Geen beter vermaak dan leedvermaak.
    Het is je gegund, Brenet.
    Vind ik leuk
    FCU10 +691
    maandag 16 april 2018 om 20:57
    Depay neigingen..ook zon klapmongool, na hem hadden we die Rekik, Willems, en nu deze 2 ook al
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    maandag 16 april 2018 om 22:13
    Zo verlies je met 3-0, zo win je met 3-0. Ajax heeft het kampioenschap niet van PSV verloren hoor. 1x Verliezen van PSV kan. Ado en Utrecht, dat zijn pas moeilijke tegenstanders voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    maandag 16 april 2018 om 22:45
    De beste wraak op Derksen, vdGijp en die presentator is de rechterflank van Ajax uit de wedstrijd spelen zoals gisteren en juichen met schaal
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316