Beschonken PSV'er hoort van 'strenge' Cocu: Iets minder drinken misschien

Beschonken PSV'er hoort van 'strenge' Cocu: "Iets minder drinken misschien"

maandag 16 april 2018 om 20:35

Joshua Brenet is niet van plan om het de komende dagen rustig aan te doen. De linksback van de kersvers kampioen heeft grootse plannen om uit zijn dak te gaan, zelfs in wetenschap dat trainer Phillip Cocu streng kan zijn.

Emile van de Sande
EINDHOVEN

"Heerlijk feestje, zeker. Dit feestje gaat nog wel een tijdje door, deze hele week in ieder geval nog", zegt Brenet na de huldiging van PSV tegen VoetbalPrimeur. Het is een risicovolle uitspraak van Brenet, aangezien Nicolas Isimat-Mirin kort daarvoor zei dat trainer Cocu vanaf morgen weer de volledige focus eist. "Dat klopt, maar alsnog gaat het feestje door", lacht de PSV-back.

Hoe dat feestje er dan uit gaat zien? "Iets minder drinken misschien. Straks heel even weer met het koppie erbij, want we hebben woensdag weer een wedstrijd (Roda-uit, red.). Daarna hebben we een weekend vrij, omdat de bekerfinale dan wordt gespeeld. Daarna kunnen we het feest weer oppakken, hè? Dat gaan we natúúrlijk doen!"

Volgens Brabantse traditie vloeide de alcohol rijkelijk voor en tijdens de huldiging op het Stadhuisplein. "Of ik nog recht kan lopen? Stevie (Bergwijn, red.) en ik houden elkaar wel in bedwang. We steunen letterlijk op elkaars schouder, haha. Wie van de groep het meest gedronken heeft weet ik eigenlijk niet. Ik ga uit van Luuk de Jong, want hij kan ze wel aardig achterover slaan. Biertjes enzo, als er maar alcohol in zit haha", knipoogt Brenet.

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 20:39
Iets zegt me dat Roda drie punten in de schoot geworpen gaat krijgen. Zal NAC blij mee zijn.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:53
Dan hadden ze de punten maar eerder moeten halen. Mogen de kampioenen geen feest vieren ofzo?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:12
Ja dat mogen ze maar woensdag staan we er gewoon weer en winnen gewoon op euforie.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:16
Jawel natuurlijk. Probleem is vooral dat de KNVB zo laat in de competitie een midweekse speelronde plant, je weet toch dat dit kan gebeuren zou je zeggen. Want het beïnvloedt nu de degradatiestrijd...
Vind ik leuk
MN223 +282
maandag 16 april 2018 om 21:35
Aan de kant snap ik ook best dat de KNVB er niet vanuit gaat dat de competitie nú al beslist is... :-P
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:22
Het kan mij en waarschijnlijk vele PSVers met mij vrij weinig schelen:-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:25
Nee hoor,psv gaat gewoon door met winnen
Vind ik leuk
meinema +634
maandag 16 april 2018 om 21:39
Heb al unibet ingezet, 5je op Roda en Willem II = 160 terug
Vind ik leuk
Spartan +4297
maandag 16 april 2018 om 21:55
Thnx voor de tip! ;-)
Vind ik leuk
Koeroe +7044
maandag 16 april 2018 om 23:47
Hier nog 1, alleen dan met gelijkspel Willem 2 haha
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:47]
Vind ik leuk
meinema +634
dinsdag 17 april 2018 om 01:05
Oehh zou eerder psv op gelijk zetten
Vind ik leuk
100%PSV +1390
maandag 16 april 2018 om 20:40
Ben benieuwd hoe en of onze jongens woensdag aan de wedstrijd in Kerkrade beginnen. Zal wel een mix worden tussen vele jeugdspelers en een klein aantal uit de vaste basis.
Vind ik leuk
SimonSays +2035
maandag 16 april 2018 om 21:12
Alleen maar spelers van onder de 18 omdat die niet gezopen hebben!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:41
Laat ze lekker feesten hebben ze verdiend
Vind ik leuk
RJC045 +478
maandag 16 april 2018 om 20:53
Idd, ik haal ze nog wel een rondje hoor hebben ze verdiend ;-)
Vind ik leuk
Grimes +634
maandag 16 april 2018 om 21:20
Ik heb ook nog wel een kratje thuis liggen ;-).
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:42
Nog gefeliciteerd Psv-ers! Geniet ervan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:27
Thanx
Vind ik leuk
Blindsy +5145
maandag 16 april 2018 om 20:44
'Joshu Brenetti?!! Joshu Brenet!!!'
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:58
Geen tijd voor een topic voor de jupiler league kraker?? Anders drop nog ff een topic over Psv.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:06
Verwacht dat die pas over 45 min komt, wat vreemd is gezien het feit dat er Ajacieden spelen.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3092
maandag 16 april 2018 om 21:27
Nee VP plaatst alleen negatieve dingen over Ajax de laatste tijd.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:38
Keuze zat. Of kon je nog wat positiefs bedenken in de afgelopen weken...? ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:09
Jij kunt beter Keizer.
Laat je niet meesleuren.
Bovendien staat ‘t er al op
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:30
Hoop op sittard promotie vanwege mijn maatje die altijd kijkt. Ik zie wel iets raars in amsterdam en dat is namelijk geen lege supporters vak. Dat is nieuw voor mij?
Vind ik leuk
Bizzy +13440
maandag 16 april 2018 om 21:04
Brabantse nachten zijn lang.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:24
Heel lang Bizzy proost gozer
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:40]
Vind ik leuk
Bizzy +13440
maandag 16 april 2018 om 21:37
Hahaa ja man proost....
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:22
Jou gun ik het oprecht man. Heb jou nog nooit betrapt op respectloze opmerkingen, geniet er van! Volgend jaar wij weer! of zoiets.... haha
Vind ik leuk
Bizzy +13440
maandag 16 april 2018 om 22:51
Tnx man
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:12
Zuipen jongens, en woensdag weer verder
Vind ik leuk
Rodajc +6890
maandag 16 april 2018 om 21:14
Helemaal prima bezig, gewoon blijven zuipen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:24
Stop toch eens met kritiek momenteel ja wij hebben feest feest want we zijn Kampioen en Amsterdam helemaal niets wij hebben in 4 jaar 3x Kampioenschap gehad dus sssssssst 3 jaar al gefeest ;)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:55
Heb nog nooit zoveel mensen gezien die het over helemaal niks in Amsterdam hebben.
Kan me niet heugen dat wij het tijdens een kampioenschap zo vaak over Eindhoven of Rotterdam hebben gehad. We waren meer bezig met onszelf en het kampioenschap, voor ons zijn die andere 2 clubs dan onbelangrijk. Maar net als vorig jaar in Rotterdam, kunnen ze het in Eindhoven dit jaar alleen maar over Amsterdam hebben, bizar....
Geeft wel aan hoe ze tegen ons opkijken, maar dat is ook wel begrijpelijk natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:58
Wij op kijken haha kan ook mijn mond dicht houden hoor ;) Dit hoort er gewoon bij mooi toch
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:26
Het hoort erbij ja, maar ik hoor bijvoorbeeld geen “helemaal niets in Rotterdam”, terwijl dat toch echt de kampioen van vorig seizoen was.
Ik zie alleen maar “4 jaar niks” of “helemaal niets in Amsterdam” voorbij komen, dus het is wel weer heel veel op Ajax gericht.
Vind ik leuk
meinema +634
dinsdag 17 april 2018 om 01:08
Komt door (veel van) jullie misplaatste arrogantie dat het daarom leuker is om tegen jullie te doen dan (wij) tegen pav’era bijvoorbeeld vorig seizoen en nu andersom denk ik.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:11
WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE. Eindhoven is de voetbalhoofdstad van deze eeuw!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:29
Wel geinig dat jullie allemaal “van deze eeuw” erachter zetten, jullie weten zelf natuurlijk ook wel wie de beste aller tijden is dus plakken jullie maar “van deze eeuw” erachter zodat het nog een beetje geloofwaardig blijft hahah, stakkers.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:37
Ga mij niet verlagen in jou praat!
Wat kom je hier eigenlijk doen ons psv te kakken zetten? Nou dat gaat je niet lukken want wij zitten in Kampioens stemming enne ssssst er is helemaal niets in Amsterdam al 4 jaar niet. En jij hup naar bed wij gaan verder feeeeeeeste!!!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:48
Kan het nog lager dan?
Ik probeer PSV niet te kakken te zetten hoor, dat doen jullie min of meer zelf al door zulke dingen te gaan roepen ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:49
Morgen stop ik ermee en dan gaan we niet meer feesten deal ;)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:58
Al feest je heel de week, zou me echt een rotzorg zijn.
PSV is de terechte kampioen, maar ga nou niet roepen dat Eindhoven de voetbalhoofstad van deze eeuw is want dat gaat natuurlijk helemaal nergens over. Waarom niet de voetbalhoofdstad van de laatste 10 jaar, dat is toch veel recenter?
Ow wacht..... dan is Amsterdam natuurlijk de voetbalhoofdstad en dat is niet positief voor jullie dus dan maar “van deze eeuw” want dan klinkt het wel geloofwaardig.
Logica van een kleuter..
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:02
Dan weten we al gelijk waar je op uit bent dus ik verlaag me niet naar jou hersenlozen ajaxied gelukkig zijn er betere die gewoon hier tegen kunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:08
Waar ik op uit ben?
Volgens mij zijn jullie juist ergens op uit door jezelf “voetbalhoofdstad” te noemen, toch?
En het is Ajacied, niet ajaxied.
Maar ga nu maar snel slapen, morgen weer vroeg naar school. Kun je gelijk oefenen hoe je ‘Ajacied’ goed schrijft ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:24
Jij bent een typische ajaxied die lijdt aan het grootheidswaanzin syndroom aangewakkerd door misplaatste arrogantie! En ja zelfs volgens de Feyenoord krant AD en Ajax zender FOX is Eindhoven toch echt de voetbalhoofdstad sinds het millennium met 10 titels tegen 6! Zelfs Botox de Boer zegt eigenlijk is er maar een echte topclub in Nederland sinds 2000 en dat is.... jawel!! PSV!!! Maar ja jij leeft te ver terug in het verleden toen jullie echt goed waren maar nu dus al jaren niet meer zo goed. En je weet het WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE!!! JAAAAAAA de trotse nummer 1 op onze stropdas jaja
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:35
Wat zie jij als te ver terug in het verleden dan? Ik vind 10 jaar al een hele lange tijd. En als je naar de laatste 10 jaar kijkt is het 4 titels tegen 3, maar dan wel in ons voordeel ;-)
Wij zijn nog steeds de grootste en de beste, of je het nou wil of niet je veranderd er niks aan.
Wat hebben jullie als “voetbalhoofdstad” nou gepresteerd? Europees helemaal niets laten zien en in Nederland kampioen geworden simpelweg vanwege het gebrek aan beter, PSV is namelijk alles behalve goed.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:42
Zucht trieste calimero ben je toch ook
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:47
Haha calimero nog wel, oke...
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:43
Ik hoop dat ajax nog lang doorgaat met wanbeleid zoals de laatste 4 seizoenen
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:53
Wanbeleid? Als een topclub miljoenen euro’s moet lenen bij de gemeente, dan is er pas sprake van wanbeleid.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:56
Jullie hebben staatssteun gehad en belasting ontdoken. Jullie hebben niet eens een eigen stadion of grond die je kan verkopen om te pachten met winst voor de gemeente.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 07:47
Het tekent de meeste PSV-ers dat ze hopen op meer jaren wanbeleid. Stiekem weten ze dat als er beter beleid word gevoerd, ze kansloos zijn.
Zielig, als je niet van eigen kracht uit kunt gaan terwijl je claimt de voetbalhoofdstad van de eeuw te zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:25
Ben benieuwd wanneer ze die wereldbeker gaan binnenhalen...
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:35
Hier is er nog zo 1. Door die sneue figuren als jullie met dat grootheidswaanzin syndroom door misplaatste arrogantie. Trouwens Feyenoord was de eerste Nederlandse club die een europa cup won en de laatste dus dat vind ik vele malen knapper dan die europa league finale van jullie vorig seizoen. Ik was zo blij dat jullie niet wonnen. Echt ik sprong van vreugde :-)
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 01:32
Wat sneu voor je... hier heb ik er weer 1, een uit de klei getrokken boer die door het winnen van een landstitel zijn hele leven weer een beetje kleur geeft.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:15
Maximaalafca snapt er niets van. Alle clubs en supporters en spelers gaan respectvol met elkaar om. Ziyech, Swart, Kluivert, vele Ajax-supporters vinden zichzelf superieur en denigreren de anderen. Aktie roept reaktie op.
Elke supporter is alleen maar bezig met hun eigen club, mocht het onverhoopt een keer niet lukken dan zijn ze voor hun collega clubs. Dat de arrogantie dan wordt afgestraft leidt tot leedvermaak
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:47
Nog steeds hoog in de bol? Louis van Gaal vergeten?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:11
Een jaar of wat geleden had iemand het over kakkerlakken?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:38
Gewoon je mond houden doet pijn he weer niets!!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +6127
dinsdag 17 april 2018 om 05:12
Men schijnt te lijden aan een provinciaals minderwaardigheidscomplex welke ze over zich zelf afroepen maar vervolgens geheel onterecht aan Ajax verwijten ha ha ha
Het lijkt of dat ze vieren dat Ajax het niet gewonnen heeft ipv dat ze gewoon trots zijn op hun dik verdiende behaalde Kampioenschap.
Wat zou het Eindhovense feestje devalueren zonder Ajax zeg, ze mogen ons wel dankbaar zijn, ze kunnen niet zonder Ajax !
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:27
Brenet is zo dramatisch slecht. Wereldwonder dat hij een basisplek heeft. Neem aan dat Psv deze zomer een vervanger gaat halen die zijn plek overneemt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:39
Kan je nagaan. Onze tweede rechtsback is op linksback beter dan jullie eerste rechtsback... ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:08
Dat was een rechtse directe vol op zijn grote arrogante amsterdamse bakkes!
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 22:09]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:21
Haha goeie man. Of ben je serieus? :o
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:06
Hij is een beetje te met zijn misplaatste arrogantie dus als t in t echt was dan had ie hem verdiend haha
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:07
Vooruit dan maar.. omdat jullie kampioen zijn haha.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 09:37
In ieder geval is Brenetje dom, Kluivert heeft zijn plekje in het nieuwe oranje, Brenet gaat op de bank zitten bij Psv.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:33
@Jake: had gisteren een makkie aan Neres en gaf assist bij 2-0, dus is beter dan willekeurig welke ajacied
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 09:38
? Alle voorzetten kwam van Neres, hij liep er zo 4,5 keer voorbij. Nee met Brenet eventueel de voorrondes Champions league in wordt een drama.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:29
Ach ja als we verliezen ligt dat aan het feesten maar psv heeft het al jaren moeilijk in duitsland. En denk dat roda pech heeft vanwege gretige jeugd dat zich dolgraag wil bewijzen.
Vind ik leuk
Quim__ +20
maandag 16 april 2018 om 21:55
Drank prima maar sigaar snap ik niet
Vind ik leuk
Enden +2599
maandag 16 april 2018 om 22:31
Feestjes moeten gewoon gevierd worden. PSV is niemand anders dan zichzelf en de supporters wat verplicht. Dus lekker feestvieren.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:41
W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 09:04
Ach, het elftal van Roda speelt het hele seizoen al bezopen, dus wat maakt het uit.
Vind ik leuk
Rodapaus +4068
dinsdag 17 april 2018 om 09:29
Kerkraadse brenet weet hoe het hoort! Lekker zuipen! Alaaf alaaf! Hopelijk doet de rest van het team ook mee
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Beschonken PSV'er hoort van 'strenge' Cocu: "Iets minder drinken misschien"