Beschonken PSV'er hoort van 'strenge' Cocu: Iets minder drinken misschien

    Beschonken PSV'er hoort van 'strenge' Cocu: "Iets minder drinken misschien"

    maandag 16 april 2018 om 20:35

    Joshua Brenet is niet van plan om het de komende dagen rustig aan te doen. De linksback van de kersvers kampioen heeft grootse plannen om uit zijn dak te gaan, zelfs in wetenschap dat trainer Phillip Cocu streng kan zijn.

    Emile van de Sande
    EINDHOVEN

    "Heerlijk feestje, zeker. Dit feestje gaat nog wel een tijdje door, deze hele week in ieder geval nog", zegt Brenet na de huldiging van PSV tegen VoetbalPrimeur. Het is een risicovolle uitspraak van Brenet, aangezien Nicolas Isimat-Mirin kort daarvoor zei dat trainer Cocu vanaf morgen weer de volledige focus eist. "Dat klopt, maar alsnog gaat het feestje door", lacht de PSV-back.

    Hoe dat feestje er dan uit gaat zien? "Iets minder drinken misschien. Straks heel even weer met het koppie erbij, want we hebben woensdag weer een wedstrijd (Roda-uit, red.). Daarna hebben we een weekend vrij, omdat de bekerfinale dan wordt gespeeld. Daarna kunnen we het feest weer oppakken, hè? Dat gaan we natúúrlijk doen!"

    Volgens Brabantse traditie vloeide de alcohol rijkelijk voor en tijdens de huldiging op het Stadhuisplein. "Of ik nog recht kan lopen? Stevie (Bergwijn, red.) en ik houden elkaar wel in bedwang. We steunen letterlijk op elkaars schouder, haha. Wie van de groep het meest gedronken heeft weet ik eigenlijk niet. Ik ga uit van Luuk de Jong, want hij kan ze wel aardig achterover slaan. Biertjes enzo, als er maar alcohol in zit haha", knipoogt Brenet.

    Plaats een reactie

    David4Ajax +1161
    maandag 16 april 2018 om 20:39
    Iets zegt me dat Roda drie punten in de schoot geworpen gaat krijgen. Zal NAC blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7044
    maandag 16 april 2018 om 20:53
    Dan hadden ze de punten maar eerder moeten halen. Mogen de kampioenen geen feest vieren ofzo?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:12
    Ja dat mogen ze maar woensdag staan we er gewoon weer en winnen gewoon op euforie.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1161
    maandag 16 april 2018 om 21:16
    Jawel natuurlijk. Probleem is vooral dat de KNVB zo laat in de competitie een midweekse speelronde plant, je weet toch dat dit kan gebeuren zou je zeggen. Want het beïnvloedt nu de degradatiestrijd...
    Vind ik leuk
    MN223 +974
    maandag 16 april 2018 om 21:35
    Aan de kant snap ik ook best dat de KNVB er niet vanuit gaat dat de competitie nú al beslist is... :-P
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 21:22
    Het kan mij en waarschijnlijk vele PSVers met mij vrij weinig schelen:-)
    Vind ik leuk
    PRICE +32058
    maandag 16 april 2018 om 21:25
    Nee hoor,psv gaat gewoon door met winnen
    Vind ik leuk
    meinema +1289
    maandag 16 april 2018 om 21:39
    Heb al unibet ingezet, 5je op Roda en Willem II = 160 terug
    Vind ik leuk
    Spartan +6406
    maandag 16 april 2018 om 21:55
    Thnx voor de tip! ;-)
    Vind ik leuk
    Koeroe +12426
    maandag 16 april 2018 om 23:47
    Hier nog 1, alleen dan met gelijkspel Willem 2 haha
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk
    meinema +1289
    dinsdag 17 april 2018 om 01:05
    Oehh zou eerder psv op gelijk zetten
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    maandag 16 april 2018 om 20:40
    Ben benieuwd hoe en of onze jongens woensdag aan de wedstrijd in Kerkrade beginnen. Zal wel een mix worden tussen vele jeugdspelers en een klein aantal uit de vaste basis.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    maandag 16 april 2018 om 21:12
    Alleen maar spelers van onder de 18 omdat die niet gezopen hebben!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:41
    Laat ze lekker feesten hebben ze verdiend
    Vind ik leuk
    RJC045 +587
    maandag 16 april 2018 om 20:53
    Idd, ik haal ze nog wel een rondje hoor hebben ze verdiend ;-)
    Vind ik leuk
    Grimes +673
    maandag 16 april 2018 om 21:20
    Ik heb ook nog wel een kratje thuis liggen ;-).
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    maandag 16 april 2018 om 20:42
    Nog gefeliciteerd Psv-ers! Geniet ervan.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12081
    maandag 16 april 2018 om 21:27
    Thanx
    Vind ik leuk
    Blindsy +10387
    maandag 16 april 2018 om 20:44
    'Joshu Brenetti?!! Joshu Brenet!!!'
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 16 april 2018 om 21:04
    Brabantse nachten zijn lang.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:24
    Heel lang Bizzy proost gozer
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 16 april 2018 om 21:37
    Hahaa ja man proost....
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:22
    Jou gun ik het oprecht man. Heb jou nog nooit betrapt op respectloze opmerkingen, geniet er van! Volgend jaar wij weer! of zoiets.... haha
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 16 april 2018 om 22:51
    Tnx man
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:12
    Zuipen jongens, en woensdag weer verder
    Vind ik leuk
    Rodajc +13843
    maandag 16 april 2018 om 21:14
    Helemaal prima bezig, gewoon blijven zuipen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:24
    Stop toch eens met kritiek momenteel ja wij hebben feest feest want we zijn Kampioen en Amsterdam helemaal niets wij hebben in 4 jaar 3x Kampioenschap gehad dus sssssssst 3 jaar al gefeest ;)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    maandag 16 april 2018 om 21:55
    Heb nog nooit zoveel mensen gezien die het over helemaal niks in Amsterdam hebben.
    Kan me niet heugen dat wij het tijdens een kampioenschap zo vaak over Eindhoven of Rotterdam hebben gehad. We waren meer bezig met onszelf en het kampioenschap, voor ons zijn die andere 2 clubs dan onbelangrijk. Maar net als vorig jaar in Rotterdam, kunnen ze het in Eindhoven dit jaar alleen maar over Amsterdam hebben, bizar....
    Geeft wel aan hoe ze tegen ons opkijken, maar dat is ook wel begrijpelijk natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:58
    Wij op kijken haha kan ook mijn mond dicht houden hoor ;) Dit hoort er gewoon bij mooi toch
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    maandag 16 april 2018 om 23:26
    Het hoort erbij ja, maar ik hoor bijvoorbeeld geen “helemaal niets in Rotterdam”, terwijl dat toch echt de kampioen van vorig seizoen was.
    Ik zie alleen maar “4 jaar niks” of “helemaal niets in Amsterdam” voorbij komen, dus het is wel weer heel veel op Ajax gericht.
    Vind ik leuk
    meinema +1289
    dinsdag 17 april 2018 om 01:08
    Komt door (veel van) jullie misplaatste arrogantie dat het daarom leuker is om tegen jullie te doen dan (wij) tegen pav’era bijvoorbeeld vorig seizoen en nu andersom denk ik.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10303
    maandag 16 april 2018 om 22:15
    Maximaalafca snapt er niets van. Alle clubs en supporters en spelers gaan respectvol met elkaar om. Ziyech, Swart, Kluivert, vele Ajax-supporters vinden zichzelf superieur en denigreren de anderen. Aktie roept reaktie op.
    Elke supporter is alleen maar bezig met hun eigen club, mocht het onverhoopt een keer niet lukken dan zijn ze voor hun collega clubs. Dat de arrogantie dan wordt afgestraft leidt tot leedvermaak
    Vind ik leuk
    steekpass +23
    maandag 16 april 2018 om 22:47
    Nog steeds hoog in de bol? Louis van Gaal vergeten?
    Vind ik leuk
    lebonton +799
    maandag 16 april 2018 om 23:11
    Een jaar of wat geleden had iemand het over kakkerlakken?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:38
    Gewoon je mond houden doet pijn he weer niets!!!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9008
    dinsdag 17 april 2018 om 05:12
    Men schijnt te lijden aan een provinciaals minderwaardigheidscomplex welke ze over zich zelf afroepen maar vervolgens geheel onterecht aan Ajax verwijten ha ha ha
    Het lijkt of dat ze vieren dat Ajax het niet gewonnen heeft ipv dat ze gewoon trots zijn op hun dik verdiende behaalde Kampioenschap.
    Wat zou het Eindhovense feestje devalueren zonder Ajax zeg, ze mogen ons wel dankbaar zijn, ze kunnen niet zonder Ajax !
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:29
    Ach ja als we verliezen ligt dat aan het feesten maar psv heeft het al jaren moeilijk in duitsland. En denk dat roda pech heeft vanwege gretige jeugd dat zich dolgraag wil bewijzen.
    Vind ik leuk
    Quim__ +56
    maandag 16 april 2018 om 21:55
    Drank prima maar sigaar snap ik niet
    Vind ik leuk
    Enden +3940
    maandag 16 april 2018 om 22:31
    Feestjes moeten gewoon gevierd worden. PSV is niemand anders dan zichzelf en de supporters wat verplicht. Dus lekker feestvieren.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:41
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5531