Ten Hag 'slaat de plank mis' met PSV-opmerking: Een geforceerde Ajax-houding

Ten Hag 'slaat de plank mis' met PSV-opmerking: "Een geforceerde Ajax-houding"

Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 22:55ma 16-04-2018 om 22:55

Algemeen Dagblad-journalist Sjoerd Mossou moet hartelijk lachen om de uitspraken die Ajax-trainer Erik Ten Hag deed in aanloop naar de kampioenswedstrijd tegen PSV. De Tukker liet weten dat PSV bang zou zijn voor Ajax, maar volgens Mossou had deze spierballentaal geen enkele uitwerking.

"Ik vond dit het voorbeeld van een trainer die niet uit de Ajax-cultuur komt en heel geforceerd een Ajax-houding aan gaat nemen", betoogt Mossou maandagavond in Natafelen met Kees op FOX Sports. "En vervolgens slaat hij de plank volledig mis met deze opmerking."

"Hij probeerde bij ons uit te leggen hoe hij het gezegd had", vult tafelgenoot Kenneth Perez aan. "PSV moest volgens hem bang zijn, want zij konden het kampioenschap verliezen." De glimlachende Mossou blijft echter bij zijn standpunt. "Volgens mij was het een poging tot Amsterdamse bravoure."

Lees ook: Ten Hag: "Ik denk dat zij sowieso wel bang voor ons zijn. Dat lijkt me logisch"

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Moet Ajax vasthouden aan Ten Hag?

(15966 stemmen)

Plaats een reactie

Carl +4110
maandag 16 april 2018 om 22:57
Ten Hag krijgt het wel lekker voor zijn kiezen in Amsterdam. Ben benieuwd hoe hij terugkijkt op zijn overstap.
Vind ik leuk
Kees Bman +4547
maandag 16 april 2018 om 23:01
Ik denk nog drie wedstrijden,en dan word het huilen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21707
maandag 16 april 2018 om 23:06
Met de pet op :)
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 03:19
De vleespet dan.
Vind ik leuk
Ruud40 +13211
maandag 16 april 2018 om 23:16
Krijgt het terecht voor zijn kiezen

Zeven punten achterstaan en dan gaan roepen dat de tegenstander bang moet worden...

Als het er kort voor het einde van de competitie nou 2 geweest waren, eventueel 4 als Ajax de pannen van het dak speelde......

Maar hij riep het op een moment dat heel PSV elke wedstrijd van Ajax keek om te zien of Ajax (weer) punten zou verspelen ipv andersom
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:17]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
maandag 16 april 2018 om 23:38
En als je dan verliest hebben je eigen spelers het gedaan.....leuk om zo publiekelijk door je eigen Trainer voor de bus te worden gegooid.
Een team is altijd een reflectie van de leiding.
Keizer, zeker niet volmaakt, won met zijn elftal wel tegen een kansloos PSV , reden: toen was Keizer hun Trainer waar ze respect voor hadden, dit ontbreekt volkomen jegens ten Hag.
Komt niet meer goed: verhouding Trainer / Spelers.
Vind ik leuk
Ruud40 +13211
maandag 16 april 2018 om 23:45
Bij Ajax is tegenwoordig "voor de bus gegooid worden" een stuk minder erg als "uit de bus gegooid worden" als je bij de Arena bent

Maar ben met je eens dat er geen klik is tussen deze selectie en Ten Hag.
En ga er ook vanuit dat dat niet aan Ten Hag ligt maar aan het spelletje dat gespeeld is rond het ontslag van Keizer door de directie van Ajax.
Ten Hag was al kansloos toen ie binnen kwam omdat de selectie volledig verrast werd en met Keizer verder wilde.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 00:03
De Bus: ha ha je hebt gelijk !

Ja, dat vermoed ik ook, dat is zeer terecht wat je daar opmerkt over de procedure Keizer / ten Hag.
Er was een sterke emotionele band ontstaan tussen de spelersgroep en Keizer nav het Nouri drama.

Dan gaat de directie zonder enige ruggespraak zo'n beslissing nemen en gooit er dan heel lomp een slordig SMS berichtje uit ; "Keizer weg "........die jongens met stomheid geslagen natuurlijk.

Heb je dan een ervaren trainer als opvolger, die pakt het wel goed op, maar onervaren ten Hag en communicatie is een regelrecht drama in dit geval.
Vind ik leuk
Sanuk +3544
dinsdag 17 april 2018 om 03:18
Ja een schande voor een wannabee topclub, deze oncollegiale stotteraar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 03:20]
Vind ik leuk
Gerro +8911
maandag 16 april 2018 om 23:55
Die zal nu wel beseffen dat ie nooit had moeten instappen van de winter.
Gebleken is wel dat Ajax dit seizoen 3 keer de plank misgeslagen heeft, de eerste was door Bosz te laten vertrekken nadat ze hem niet zijn zin wilde geven,de tweede was de aanstelling van en onervaren coach als Keizer,de derde was de aanstelling van Ten Hag die niet lijkt te passen bij Ajax. Volgens de huidige geruchten zijn de spelers nu al klaar met hem en dat is een slecht teken.
Vind ik leuk
Sanuk +3544
dinsdag 17 april 2018 om 03:22
Je gaat niet achter de rug van je eigen club en achter de rug van een collega trainer, al maanden met ajax praten. Typeert deze dorpspastoor.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 05:25
TD - Overmars wilde Bosz wel z'n zin geven hoor......Bergkamp en v.d Sar echter niet.
Had eindverantwoordelijke v.d. Sar naar zijn TD geluisterd, was het allemaal heel anders gelopen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 08:09
Nee hoor want Bosz wint ook nooit iets!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 08:20
Dat is zo, maar slechter dan deze "performance" van Ajax kan bijna niet pfhhhh.
Bovendien, het zag er wel erg hoopvol uit hoor met die EL wedstrijden en dan helemaal tot aan de finale !
We zullen het nooit weten ( als Bosz was gebleven ) maar soms denk ik weleens; "ze wonnen niks, maar het was wel leuk......"
Een schrale troost geef ik toe en honger maakt rauwe bonen zoet....wat een armoe ha ha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 08:21]
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 06:35
Ja de trainingsintensiteit is omhoog gegaan, hij wijst de spelers op fouten en probeert ze meerdere spelsystemen te leren. Dat valt niet goed bij de spelers omdat ze altijd alleen maar gehoord hebben dat ze de beste zijn.
Als Ajax echt vooruit wil, moeten ze Ten Hag laten zitten, hun misplaatste arrogantie laten varen en starten met hard werken.
Dan worden ze volgend seizoen met een straatlengte voorsprong kampioen.
Vind ik leuk
FACT +2307
maandag 16 april 2018 om 22:59
Blijkbaar erg snel gegrepen door het Amsterdamse virus dat arrogantie heet....
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 22:59
valt me ook op, jammer, ten hag leek voorheen zicj normaler te gedragen
Vind ik leuk
voetbal!!! +9424
maandag 16 april 2018 om 22:59
Als Bosz dat vorig jaar had gezegt had niemand erover gezeurd. Maar bij Ten Hag kan je het gewoon niet serieus nemen. Hij moet misschien een beetje saai, maar gewoon Cocu antwoorden geven en niet dit soort onzin.
Vind ik leuk
kees ee +923
maandag 16 april 2018 om 23:03
zou sjoerd wel iets voelen voor een baan als persvoorlichter bij ajax ? wat weet 'ie het allemaal, . . achteraf !?
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
maandag 16 april 2018 om 23:03
#Tenhagout
Vind ik leuk
Sanuk +3544
dinsdag 17 april 2018 om 03:27
#Tenhagout
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 april 2018 om 23:06
Ik ben het volledig eens met de conclusie dat Van De Sar eigenlijk Overmars zou moeten ontslaan omdat het op sportief gebied al 4 jaar lang onvoldoende is. Maar Van De Sar mist persoonlijkheid en zal waarschijnlijk eerder zelf opstappen dan deze maatregel nemen.
Waardoor we volgend jaar dus weer met de aankopen van Overmars moeten dealen, en een raar pratende coach. Die geforceerd een Ajacied probeert te zijn.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
maandag 16 april 2018 om 23:31
Overmars heeft een kwart miljard opgeleverd in 5 jaar en is het goudhaantje bij Ajax, de commissarissen lopen met hem weg.
Dus dat ontslag kan je wel vergeten, niet realistisch.

Met een niet eensgezinde leiding: RVC, het TH, Overmars en v.d Sar is het moeilijk goed presteren op sportief niveau.
Overmars maakt fouten, maar v.d Sar is als zijn baas - AD - eindverantwoordelijk voor de puinhoop en niet zijn ondergeschikte Overmars.
De trainers aangesteld door en onder v.d Sar: Bosz, Keizer zijn allemaal mislukt in "no time" om verschillende redenen.
Dat had niet gehoeven als v.d Sar, Bosz zijn zijde had gekozen.....
Overmars was "pro" Bosz .
Overmars was niet voor de aanstelling van Keizer.....integendeel, v.d. Sar wel......dus tel uit je winst....

Ik geloof wel dat Overmars een grote fout heeft gemaakt door ten Hag aan te stellen en ook om het bod van 13 miljoen op Younes te weigeren van Schalke 04.
Voorts ben ik van mening dat hij teveel op koopjes jaagt en niet streeft naar een goede balans, qua leeftijd, ervaring en fysieke kracht in het elftal.

Maar v.d Sar is eindverantwoordelijk en zou als eerste moeten vertrekken, Overmars verdient een kans onder een nieuwe competente Algemeen Directeur en laat die dan maar oordelen of Overmars ja dan nee geschikt is.




[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:32]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 april 2018 om 23:38
Overmars is nooit pro Bosz geweest. Hij was anti Bergkamp. En die heeft hij er via Keizer uitgewerkt.
Als Overmars echt pro Bosz was geweest, of voor Laudrup zoals gezegd wordt, had hij die lijn moeten volgen.
Dat hij vriendje Ten Hag heeft aangesteld toont alleen maar zijn ware aard. Hij zit daar voor zijn eigen ego.

Overmars is echt bewust aan het saboteren geweest en Van De Sar mist gewoon de persoonlijkheid om op te treden.
Van De Sar moet Overmars en Ten Hag ontslaan en dan zelf opstappen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
maandag 16 april 2018 om 23:47
Dat is niet correct en bezijden de waarheid:
Na de onenigheid tussen Bergkamp en Bosz, eiste Bosz dat Bergkamp hem niet meer zou lastig vallen, "hij er uit of ik".
Overmars was pro Bosz tegen Bergkamp die hij liever vertrekken.
V.d Sar koos voor Bergkamp en Overmars verloor die slag, Bosz ging weg, dat zijn de feiten.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:48]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
maandag 16 april 2018 om 23:50
Voorts begrijp je de machtsstructuur niet bij Ajax.

V.d Sar is de AD de baas feitelijk van TD Overmars.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 08:56]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
dinsdag 17 april 2018 om 00:02
Wij hebben deze discussie hier al vaker gevoerd en kwamen er toen al niet uit. Ik weet heel goed hoe de structuur is.
Overmars is gewoon dominant over de ongeschikte Van De Sar en maakt gewoon misbruik van hem om zelf de macht te grijpen.

Overmars is echt de grote boosdoener maar Van De Sar heeft de verkeerde persoonlijkheid voor die functie en laat zich overlopen door die kleine rat.
Daarom is Van De Sar ongeschikt en moet hij weg. Maar om verdere schade te beperken moet hij eerst Overmars en Ten Hag eruit gooien.

Het is echt heel simpel hoor.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 00:10
Dat is niet waar en onzin.
v.d. Sar moet voor alles tekenen voordat Overmars iets mag doen, je kan niets stiekem iets doen waar je baas - de AD - het niet mee eens is, dit is een professionele organisatie.
Je weet NIET hoe die macht structuur in elkaar zit; anders zeg je niet domweg :
"Als Overmars echt pro Bosz was geweest, of voor Laudrup zoals gezegd wordt, had hij die lijn moeten volgen"
Daar geef je mee aan er niets van te snappen; Overmars kan dat helemaal NIET beslissen alleen.

Vind ik leuk
Sanuk +3544
dinsdag 17 april 2018 om 03:40
Doe niet zo interessant, net alsof jij weet hoe het echt werkt vanaf je zolderkamertje.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 04:34
Kom dan met argumenten.......
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
maandag 16 april 2018 om 23:55
Over ten Hag /Overmars ben ik het met je eens, zoals ik al liet merken in mijn bijdrage.
Omdat v.d Sar geen persoonlijkheid is, maar ook alle ervaring en kennis mist, geeft je zelf al aan dat v.d Sar niet geschikt is.

Nogmaals: de AD is eindverantwoordelijk en dat is v.d. Sar.
Je moet goed begrijpen dat Overmars niets kan en kon doen zonder de toestemming van v.d Sar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 00:20]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
dinsdag 17 april 2018 om 00:09
Van De Sar is inderdaad eindverantwoordelijk. Maar die voert gewoon uit wat Overmars hem opdraagt. Want hij durft geen tegengas te geven. Dus de huidig beslissingen zijn gewoon van Overmars, die schuilt achter Van De Sar.
En de huidige beslissingen zijn kut, dus Overmars met weg.
En dat kan alleen Van De Sar. En dat is het probleem. Overmars gaat niet bij van De Sar ontluisterend dat Van De Sar Overmars moet ontslaan.
Cruciaal en raar dat je dit niet wil zien.

Van De Sar bepaald helemaal niets, die heeft alleen maar een naambordje gekregen en zijn aardigheid wordt misbruikt door die rat Overmars.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 00:20
Dat is regelrechte uit je duim gezogen onzin ha ha
"v.d Sar voert uit wat Overmars hem opdraagt" ha ha
Dat hebben we o.a. gezien bij de aanstelling van Keizer ,maar niet heus l die werd door v.d Sar / Bergkamp gekozen tegen de wil in van Overmars, daarmee is je onzinnige argument duidelijk aangetoond.

Maar hoe dan ook; v.d Sar heeft de persoonlijkheid niet, de kracht niet en mist de ervaring en de kennis.
Dat heeft effect op iedereen "onder hem" ; inclusief oa;Overmars, Bergkamp, Bosz, Keizer, ten Hag en het gehele eerste elftal.

Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
dinsdag 17 april 2018 om 00:44
Van De Sar heeft gekozen voor Keizer en tegen Overmars in. Overmars is op zijn kleine pikkie getrapt en gaat doelbewust saboteren door Keizer niet te geven waar hij om vraagt. Gaat achter de schermen zagen aan de stoelpoten van Keizer en weet Van De Sar mee te krijgen in de beslissing Keizer te ontslaan en vriendje Ten Hag aan te stellen. Van De Sar is daar in meegegaan en dat was fout. Daarom moet van de Sar weg.
De keuze van Keizer was op dat moment helemaal niet zo vreemd, eigenlijk best logisch.
Maar omdat Overmars met Dijks aan kwam zetten en geen rechtsback heeft Keizer nooit een eerlijke kans gehad.

Overmars is op de altijd twijfelende van de Sar gaan inpraten en die heeft daar naar geluisterd. Waarom, omdat hij ongeschikt is.

De keuze van Keizer ontslaan en Ten Hag aanstellen is gewoon beleid geweest van Overmars die heeft Van De Sar voor zijn karretje gespannen en met die shit van Overmars zitten we nu opgezadeld.
Van de Sar had nooit naar die kabouter moeten luisteren en zijn eerste beslissing moeten steunen en Keizer het seizoen af laten maken.

Daarom moet Van De Sar weg. Die heeft naar de verkeerde geluisterd. En die verkeerde, die dus Ajax naar de vernieling helpt, moet ook weg. En dat moet van de Sar nog doen voor hij zelf opstapt.

Anders duurt het nog 2 jaar voor zijn opvolger door heeft dat Overmars nog ongeschikter is dan van de sar. Maar dan zijn dus wel weer 2 jaar verder met deze rotzooi die we nu hebben en dat komt allemaal uit de koker van Overmars.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 02:16
De afmeting van Overmars zijn geslachtsdeel is mij niet bekent, maar ik jij schijnt nogal intiem te zijn met Marc. en jij kan daar dus beter over oordelen.

Keizer:
Als je doelstelling is om met uiterst jonge spelers het kampioenschap te behalen en internationaal mee te gaan tellen, dan moet je geen onervaren trainer aantrekken.
Je moet dan iemand aantrekken die al een keer een kampioenschap heeft behaald en Internationaal zich bewezen heeft.
Je zet ook geen leraar 3e klas lagere school neer op een Universiteit, daar komt het op neer, bij Keizer en ten Hag.
Het is dom van een AD om een Trainer te benoemen tegen de wil in van die directe baas ( de TD - van die Trainer.
Dat gaat altijd fout uiteraard.
Wat v.d. Sar had moeten doen:
Als grote baas -AD- had hij moeten delegeren maw :Bergkamp en Overmars de opdracht moeten geven Trainers voor te leggen waar beide mee konden leven.
Hij had ze moeten overtuigen dat voor zo'n belangrijke key positie een unanieme besluitvorming cruciaal is.
Nee, wat deed onnozele v.d. Sar ?; ging mee ruziën ! met "de jongens" en dwong Overmars, Keizer op ha ha ha hoe oer stom kan je zijn ?
De heleboel ontploft, v.d. Sar bedankt man !

Nogmaals, Overmars is niet foutloos zoals ik al stelde, maar de AD is eindverantwoordelijk.
Laat een nieuwe AD het overnemen en dan die AD Overmars objectief beoordelen.
Stap voor stap ga je dan naar een nieuwe situatie, geen revolutie meer dus, maar trapsgewijs de boel reorganiseren heeft mijn voorkeur, te beginnen bij de top; de AD v.d. Sar.




Vind ik leuk
Sanuk +3544
dinsdag 17 april 2018 om 03:43
Kabouter maakt stotterende kabouter hoofdtrainer van ajax.
Vind ik leuk
Sanuk +3544
dinsdag 17 april 2018 om 03:36
Hahaha, lees de verslagen eens goed. En volgend jaar grote rode cijfers. Letselschade Nouri, afkoopsommen Bergkamp, Keizer, Tenhag, plus nog een rij hulptrainers. Nu al weer grote miskopen gedaan voor volgend seizoen. Geen eigen stadion, een waardeloos presterend beursaandeel dat snelle beslissingen onmogelijk maakt. Van de 150 miljoen nu, is volgend jaar misschien nog de helft over. En dan een 5de jaar helemaal niets, helemaal niets, in amsterdam.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 03:45]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
dinsdag 17 april 2018 om 04:39
Ik denk dat de Ligt, Hakim en Onana alleen al goed zijn voor 100 miljoen E.
Die afkoopsommen weet je ook niets van...
Je weet niets van de Nouri kwestie af, dus dat is allemaal onzin, bovendien hebt je letselschade verzekeringen.
Ajax gaat EL spelen waarschijnlijk en kan meer opleveren dan een CL deelname, zie Feyenoord.
Overmars is met een kwart miljoen E in 5 jaar de meest verdienende TD ooit in de historie van het Nederlands voetbal.
Er zijn genoeg sportieve tekortkomingen echter en worden veroorzaakt door een dwalende Directie onder de eindverantwoordelijkheid van v.d. Sar.
Ajax gaat het financieel beter doen maar blijft sportief achter, een tweede plaats kan goed geld opbrengen maar het wordt tijd voor een Kampioenschap uiteraard.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 04:47]
Vind ik leuk
tikkietoe +6116
maandag 16 april 2018 om 23:06
Ten Hag kan bij mij wel een potje breken, maar de spierballentaal moet hij lekker achterwege laten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13477
maandag 16 april 2018 om 23:11
Ten Hag is niet alleen een lachertje geworden bij de spelers, maar ook via zijn optreden in de media maakt hij een verschrikkelijke zwakke indruk.
Dit draai je niet meer terug.
Zowel bij Bosz als bij Keizer was er respect, bij de spelers, het publiek en de media, bij ten Hag ontbreekt dit volkomen.
Het zal daarom moeizaam blijven met deze onervaren en onhandige man, die totaal niet past bij Ajax en waar de kwaliteit eenvoudig ontbreekt.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 23:12]
Vind ik leuk
Bizzy +23381
maandag 16 april 2018 om 23:11
Aantal mensen binnen de club hebben hun lot verbonden aan die van Ten Hag.
Gaat afkoopsommen regenen. Doodzonde eigenlijk. Geld wat je eigenlijk in voetbal moet pompen.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 april 2018 om 23:23
Geld wat je eigenlijk in voetbal moet pompen. Dat klopt, maar juist dat gebeurd niet. Tot grote frustratie.
Vind ik leuk
Enden +4762
maandag 16 april 2018 om 23:17
Ik beoordeel hem pas na een compleet seizoen. Hij stapt nu halverwege in. Dat terwijl hij een enorm andere manier van werken heeft.
Ik heb gek genoeg wel gewoon weer vertrouwen in volgend seizoen.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17174
maandag 16 april 2018 om 23:28
Tenenkrommend dat programma "De tafel van Kees".
Ajax hier en Ajax daar. Met dat buget, en 4 jaar geen kampioen bla bla bla.

Welke topspeler(s) willen in de eredivisie voetballen met al die plastic velden en scheidsrechters die absolute voorkeuren hebben en vwb fluiten er een eigen visie op na houden.
Vind ik leuk
HanV +5474
dinsdag 17 april 2018 om 09:47
Binnenkort de presentatie van de nieuwe wedstrijdbal, die zal nog wel lichter zijn zodat voortaan elk afstandsschot of vrije trap er in gaat met een dwarrelbal. We hebben misschien wel slechte keepers, maar misschien komt dat wel door de ballen.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
dinsdag 17 april 2018 om 00:32
Waarom zijn analisten altijd zo uitgesproken ná de wedstrijd....vaststellen van wat er gebeurt is dat kan toch iedereen.
Vind ik leuk
HanV +5474
dinsdag 17 april 2018 om 09:52
Het is zelfs zo dat ze het commentaar van de verslaggever aanpassen in de samenvatting. Soms denk je, is dat de wedstrijd die ik live heb gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 00:46
Ten Hag is een sukkel. Lekker laten vertrekken.
Vind ik leuk
Aramius +337
dinsdag 17 april 2018 om 05:36
Wat een clown is dit geworden in Amsterdam. Kan niet meer normaal praten en ook niet meer normaal doen. Beetje jammer voor Ajax, zonde van zo'n mooie club.
Vind ik leuk
Optelsom +665
dinsdag 17 april 2018 om 06:39
Wat een gelul altijd over ajax houding, ajax cultuur. Gewoon omdat er niks zinnigs geschreven kan worden verzinnen ze deze onzin om de krant op te vullen, zie deze menner ook steeds vaker met zn vette plofkop op TV, verschrikkelijk!!
Vind ik leuk
100%PSV +3248
dinsdag 17 april 2018 om 06:57
Ten Lach heeft zich met deze typische ongepaste A’damse arrogantie voor schut gezet. Dit zal hem nog lang blijven achtervolgen.
Vind ik leuk
Marco S +6604
dinsdag 17 april 2018 om 07:00
Tja.. mischien moeten ze de volgende directie en trainerstaf niet meer laten selecteren op basis van GTST criteria.. niet acteren dat je iet ken maar het gewoon kunnen. Dus van Gaal, Jordi, Frank en jari..
Instappen aub
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 07:23
Ajax heeft niks laten zien dit seizoen dus waatop baseert hij het?
Vind ik leuk
Farmer +14281
dinsdag 17 april 2018 om 08:05
'Geforceerd' tja..

Bij Utrecht kwam hij nog over als een serieuze coach met een dosis sympathie...

Sinds hij bij Ajax is, lijkt hij stíjf vd spanning te staan, en zich de helft vd tijd, eigenlijk geen houding te geven tov de toch wat kritischere media en achterban. Sommige replieken lijken zelfs zo uit een draaiboekje van de bestuurskamer te komen bv...

'Van Groeibriljant, naar kamerplant!'
Vind ik leuk
Aspers +579
dinsdag 17 april 2018 om 08:22
Ten Hag kan moeilijk zeggen.....we gaan naar Eindhoven zodat PSV kan kampioen kan worden.
Vind ik leuk
Korm +39890
dinsdag 17 april 2018 om 08:24
dat is wel wat er gebeurd is, realistisch dus ;)
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 08:25
Kan wel want hij weet toch dat er rotte appels in zijn team rondlopen?!
Vind ik leuk
Korm +39890
dinsdag 17 april 2018 om 08:23
Was natuurlijk wel een lachwekkende vertoning... maarja coach moet nog wennen aan een topclub. Wel een adviesje voor hem, blijf bij je eigen identiteit anders kom je wel heel lachwekkend over
Vind ik leuk
Blindsy +18803
dinsdag 17 april 2018 om 08:52
Ben het helemaal met Sjoerd eens. Ook die I Love Amsterdam-poging van vorige week, dat hij zo graag wilde rondfietsen in A'dam en hij zich zo ongelooflijk aangetrokken voelde tot de Amsterdammers..
Het wordt lachwekkend, zo als hij bezig is om zn plekje te veroveren (lees: z'n baantje te behouden).. voor de Kerst ben jij gewoon weg hoor, Erik.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 09:27
Bravoure en spierballentaal is het enige wat ze in Amsterdam nog hebben/kunnen. Laat ze zich daar eerst eens op eigen beleid focussen. altijd maar die hooghartige uitspraken. Van mij mag het, maakt de tegenstander alleen maar sterker. Uitspraken ophangen in de kleedkamer is genoeg om Ajax succesvol aan te pakken.
Wordt er nog gevoetbald in Amsterdam? en waar dan? Bij Jong Ajax misschien. Of AFC van Jack van Gelder. Sjaak, Erik, Marc, Edwin, Donny, Justin, Lasse en Mathijs kunnen zich beter inschrijven voor een cursus "Hoe kan ik leren respect te krijgen voor de tegenstander"? En niet altijd maar uitkramen WZAWZDB
Vind ik leuk
Wisi +0
dinsdag 17 april 2018 om 10:46
Laat Ten Hag blijven.
Hebben we volgens jaar gelukkig weer een andere kampioen

Az-of weer PSV of Feyenoord
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 10:48]
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 17 april 2018 om 11:08
Ach....een solide fundering in elkaar timmeren en metselen is sowieso een gotspe in amsterdam....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 11:09]
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
dinsdag 17 april 2018 om 18:18
Gewoon boskamp of van het schip aanstellen als trainer geen Joe cocker imitatie figuren meer
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 21:07
Ten Hag 'past' gewoon niet bij Ajax. Niet als trainer (aanpassen aan Heracles! Ja hoor!) en niet als 'persoon' ('PSV is bang voor ons!' - en dan zeven punten achter staan...) Wat een ketser! Wat een misser! Wat een dramatrainer! Wat een onbenul!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws