Hendrix staat met kleine oogjes pers te woord: 'Maar die heb ik niet daardoor'

    Hendrix staat met kleine oogjes pers te woord: 'Maar die heb ik niet daardoor'

    donderdag 19 april 2018 om 10:02

    Jorrit Hendrix hield gemengde gevoelens over aan de wedstrijd van PSV tegen Roda JC (2-2). Hoewel het geluk overheerst na het kampioenschap, knaagt de remise wel een beetje aan de middenvelder.

    "Misschien zat er in de slotfase meer in voor ons. Aan de andere kant hebben we toch weer getoond dat we na een achterstand nog iets kunnen bereiken", laat Hendrix weten aan het Eindhovens Dagblad. "Tien minuten voor tijd stond het nog 2-1. Gelukkig hebben we onze fans niet met lege handen naar huis laten gaan." 

    Daar was Hendrix zelf verantwoordelijk voor met een kiezelharde uithaal. "Ik ben er blij mee. We hebben de titel goed gevierd, maar hadden ook zin om hier weer te voetballen. Ik mocht aanvoerder zijn en ben daar heel trots op. De eerste drie kandidaten ontbraken en zo kwam de band bij mij terecht. Natuurlijk ambieer ik dat ook voor de verdere toekomst. Het voelt bijzonder. Ik heb in de jeugdelftallen ook al eens de band gedragen."

    Hendrix stond de media overigens met kleine ogen te woord. "Maar die heb ik niet van slaaptekort of andere dingen", stelt hij. "Een kleine ontsteking. De komende dagen hebben we wat rust en we willen het seizoen in de laatste twee wedstrijden natuurlijk waardig afsluiten."

    Plaats een reactie

    Doe dan! +6825
    donderdag 19 april 2018 om 10:05
    1% minder inzet en scherpte en PSV is gewoon een erg matig team die tegen iedereen punten kan verspelen.

    Tja, ze kunnen natuurlijk niet elke week tegen Bayern spelen...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 10:06]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:07
    Maar die 1% mindere scherpte wordt al het hele seizoen voor 5% gecompenseerd door de arbitrage
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    donderdag 19 april 2018 om 10:10
    Eens, al zijn ze wel gewoon terecht kampioen geworden. Maar het blijft een matig team.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:15
    Tuurlijk zijn ze terecht kampioen, daar is geen twijfel over mogelijk! Het grote verschil dit jaar was dat psv wel een team was en ajax niet
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    donderdag 19 april 2018 om 10:16
    Precies.
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 12:13
    Zijn die sukkels al 4 jaar niet blinde
    Vind ik leuk
    Sanuk +2922
    donderdag 19 april 2018 om 10:21
    hahaha, triest figuur.
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 10:33
    Kun je na gaan hoe triest het met het voetbal hier gesteld is als een matig elftal kampioen wordt
    Vind ik leuk
    De Belsj +931
    donderdag 19 april 2018 om 11:52
    Nee kun je zien hoe erbarmelijk slecht de achtervolgers wel moeten zijn als ze bij lange na niet kunnen concurreren met dat "matig" elftal :)
    Vind ik leuk
    Cookee +9641
    donderdag 19 april 2018 om 14:13
    Als je zegt PSV is matig, waar vergelijk je ze dan mee?
    Cambuur draait ook niet zo best hoor?
    Of vergelijk je met Anderlecht?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:25
    Pietertje, doe maar even wisselen jongen. Jij bent zeker vergeten dat Ajax uit tegen FC Twente en FC Groningen had verloren wanneer de scheidsrechters bepaalde zaken (handsbal Veltman op de doellijn tegen FC Twente en onterecht doelpunt van FCG afgekeurd vanwege buitenspel wat het niet was). Verder won Ajax 2 weken geleden tegen Heracles met 1-0 middels een buitenspeldoelpunt. Daarnaast heeft Ajax ook een thuiswedstrijd met één doelpunt verschil gewonnen vanwege een penalty (situatie met sterspeler H. Ziyech buiten de 16). Dus met andere woorden met deze 4 scheidsrechterlijke dwalingen c.q. voordelen, komt Ajax op 11,8% (4 / 34 wedstrijden) voordeel wat meer dan het dubbele is dan het door jou hierboven genoemde 5% voordeel voor PSV. Accepteer nu onderhand maar eens dat PSV de terecht kampioen van Nederland is en dat PSV dit op EIGEN kracht gerealiseerd heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:28
    Daar zijn de meningen over verdeeld woopie, maar ik ben blij dat je je verhaal hebt willen delen met ons
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    donderdag 19 april 2018 om 10:31
    Laat die zuigertjes maar raaskallen, ze vinden het moeilijk te verkroppen dat de club met de grootste begroting sportief gezien weinig meer voorstelt.

    Moeilijk te verkroppen, dus gaan ze maar op de bus kloppen. Ze hopen dat we happen en zeggen klop klop, uitstappen!
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 10:38
    Hoeveel strafschoppen heeft psv wel niet gehad die bepalend waren en waar een luchtje aan zat. En zo kun je van elke club wel iets opnoemen. Dus van elke club dan maar punten afpakken? Prima iedereen min 10pnt. Stand blijft gelijk
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:45
    Benoem ze maar die wedstrijden waarin PSV onterecht een penalty kreeg en waarbij die bewuste penalty dan ook beslissend was voor de uitslag.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:48
    Ik noem 2 van de 12 voorbeeldjes....

    Bergwijn Twente
    Promes vvv rood bij een 0-0 stand...
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 10:50
    Az PSV vlaar onterecht rood
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:05
    En een onterechte pingel omdat Lucy de Jong weer aan het janken was
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:04
    Pietertje, PSV won met 3-0 van VVV thuis waarbij VVV 0,0 kans had. En Bergwijn Twente??
    En Hakballetje, Vlaar kreeg een rode kaart toen de wedstrijd al beslist was en zo goed als afgelopen was. Deze rode kaart heeft geen enkele invloed gehad op de uitslag. En nu a.u.b. met ECHTE feiten komen inplaats van was loze berichten voortkomend uit onderbuikgevoelens. Het Calimergehalte van jullie (Pietertje en Hakbal) is van hetzelfde niveau als dat van Opper Calimero Sjakie Swart.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:06
    Ja? Dan kijk nog maar eens hoeveel het stond bij het moment dat de onterechte rode kaart werd gegeven...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:10
    Toen was het nog 0-0 maar bij het geven van de rode kaart moest er nog een half uur gespeeld worden. Dus met andere woorden het is niet aantoonbaar dat PSV zonder die terechte rode kaart voor Seuntjes die wedstrijd niet gewonnen zou hebben. Onderbuikgevoelens voortkomend uit voorkeur voor een andere club, Pieterje.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:13
    Terechte rode kaart....
    Arias werd niet eens geraakt!

    Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, volgens mij hebben ze je vroeger die psv bril al vast in je kop geslagen. En met die hersenbeschadiging er boven op vallen de puzzelstukjes langzaam in elkaar!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:16
    Pietertje, doe nog maar even boterhammetjes met pindakaas eten, jongen. Daar word jij groot en sterk van!
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 12:16
    Groot muil geef je adres even
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 12:15
    Moet toch een mogelijke keuze zijn geweest van jou domme ouders om het nageboorte te houden
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 12:57


    Nm24, ik een nageboorte? Als die moeder van je niet zo'n vuile crackhoer was geweest, was ik waarschijnlijk je vader...
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 13:01
    Liever zo'n hoer dan een moeder die op een varken lijkt
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 13:04
    Tippelt die varken waar je uitkwam nog in arnhem
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:04
    "die varken" ja
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 13:14
    Ja maar ze lijkt er echt op en ze kan er helemaal niets van die skelet
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:23
    Wat ze wil en doet interesseert me niet! Ik heb tenminste een respectvolle opvoeding gehad, iets wat ik er bij jou niet uit kan halen
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 13:52
    Deze uitspraken roep je over jezelf af kneus alles afkraken en provoceren laffe hond doe even het adres zal ik je manieren bij brengen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:58
    Hoe wil jij met je achterlijke grote muil andere mensen manieren bijbrengen als je die zelf niet eens hebt?
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 14:27
    Doe je adres
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 13:51
    Zo zo 61 likes al en dan zo grote bek. Kijk in de spiegel en gedraag je eens.
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 13:54
    En dat komt door strot een Ajax maf die bergen respect voor hebben
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 13:58
    Leer eerst eens een fatsoenlijke zin te schrijven
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:59
    Kan hij niet! Maar een kindje van 1,5 kan je dat inderdaad niet bijbrengen
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 14:29
    Leer jij nou eerst eens wat vriendschap is of hoor jij ook bij die hardlopers die hun vriend achterlieten
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 10:48
    De Belchinees voelt zich betrapt:)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:07
    Belchineesje is altijd gelijk op zijn ienie minie plassertje getrapt op het moment dat er iets negatiefs over PSV wordt gezegd...
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    donderdag 19 april 2018 om 16:08
    Haha...Geen woord aan gelogen...)
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 10:39
    Is bij elke wedstrijd/club wel iets gebeurt waarbij je een ? Kunt plaatsen
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 12:12
    Je moeder word toch ook gecompenseerd door turken en marokanen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:07
    1%?

    Drie dagen lazarus!
    Vind ik leuk
    :O +1819
    donderdag 19 april 2018 om 10:12
    Grappig om te zien dat PSV en PSV supporters tijdens het behaalde kampioenschap veel alcohol hebben genuttigd om dit te vieren, terwijl veel Ajax supporters vaten vol azijn hebben genuttigd.
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    donderdag 19 april 2018 om 10:43
    Hahaha. Voor beiden beschrijft dit sowieso al een beetje dit hele seizoen voor de fans.
    Vind ik leuk
    :O +1819
    donderdag 19 april 2018 om 11:07
    Ja man. Aandelen van azijn fabrikanten zijn omhoog geschoten dankzij Ajax fans.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    donderdag 19 april 2018 om 10:22
    Je kunt nu wel stoppen met janken hoor! :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    donderdag 19 april 2018 om 10:53
    Nee joh laat ze lekker doorgaan met treuren het liefst het hele jaar door , werkt namelijk prima op onze lachspieren
    Vind ik leuk
    :O +1819
    donderdag 19 april 2018 om 11:08
    Kunnen ze niet. Janken zit in hun DNA.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    donderdag 19 april 2018 om 10:51
    Hopelijk hebben we volgend seizoen wat tegenstand . Een concurent om de titel zou de eredivisie een stuk spannender maken voor iedereen .
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    donderdag 19 april 2018 om 11:53
    En een hele andere basiself ja
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 12:11
    Kun je nagaan de neuzen spelen 120% en het is nog om te gieren
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 12:58
    Na dat jij met je dikke waterkop bij je moeder eruit bent gevallen is der kut ook niet meer om aan te gieren
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 13:00
    Liever een waterhoofd dan een moslim slet
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:01
    Jij moet je toch echt een bikkel voelen om het internet racistje uit te hangen...

    Bohh man, jij bent echt zo stoer
    Vind ik leuk
    Nm24 +178
    donderdag 19 april 2018 om 13:02
    Doe het adres maar laffe hond
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:04
    Niet huilen he.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10627
    donderdag 19 april 2018 om 10:11
    Jan Lul raakt ook een keer de bal verkeerd.
    Kostte me 6,5x inleg.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    donderdag 19 april 2018 om 10:54
    Je bent een jan lul als je je geld inzet op winst Roda tegen psv
    Vind ik leuk
    RtdDub +10627
    donderdag 19 april 2018 om 10:58
    Normaal gezien wel.
    Maar gezien de omstandigheden was het het proberen waard en was er dichtbij.

    Iets meer genuanceerd:

    https://i.gyazo.com/7b956ea4aab564156a9b24f38478dc68.png

    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:23
    Prachtige goal van hem.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +3078
    donderdag 19 april 2018 om 10:26
    Die jongens zijn kampioen en zijn al met vakantieplannen bezig. Net een paar daagjes feest gehad. Niet meer dan normaal dat het dan voetballend wat minder is.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:26
    HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 10:42
    Jong Ajax kan nog kampioen worden :).
    Vind ik leuk
    Zultkop +3513
    donderdag 19 april 2018 om 10:56
    Jottem! Die spelen voor spek en bonen mee.....
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    donderdag 19 april 2018 om 11:01
    Of je nu wel of niet kunt promoveren elke topsporter wil kampioen worden. Het is pas lullig als je promoveerd zonder kampioen te worden
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:58
    Ja en dan? heb je net niks,
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    donderdag 19 april 2018 om 11:33
    En de e-sporter ook.. dan hebben ze twee kampioenschappen waar ze niks aan hebben.
    Vind ik leuk
    :O +1819
    donderdag 19 april 2018 om 12:52
    HELEMAAL NIETS.......
    WAT ZIJN WIJ????????????????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hendrix staat met kleine oogjes pers te woord: 'Maar die heb ik niet daardoor'