Hendrix staat met kleine oogjes pers te woord: 'Maar die heb ik niet daardoor'

Hendrix staat met kleine oogjes pers te woord: 'Maar die heb ik niet daardoor'

donderdag 19 april 2018 om 10:02

Jorrit Hendrix hield gemengde gevoelens over aan de wedstrijd van PSV tegen Roda JC (2-2). Hoewel het geluk overheerst na het kampioenschap, knaagt de remise wel een beetje aan de middenvelder.

"Misschien zat er in de slotfase meer in voor ons. Aan de andere kant hebben we toch weer getoond dat we na een achterstand nog iets kunnen bereiken", laat Hendrix weten aan het Eindhovens Dagblad. "Tien minuten voor tijd stond het nog 2-1. Gelukkig hebben we onze fans niet met lege handen naar huis laten gaan." 

Daar was Hendrix zelf verantwoordelijk voor met een kiezelharde uithaal. "Ik ben er blij mee. We hebben de titel goed gevierd, maar hadden ook zin om hier weer te voetballen. Ik mocht aanvoerder zijn en ben daar heel trots op. De eerste drie kandidaten ontbraken en zo kwam de band bij mij terecht. Natuurlijk ambieer ik dat ook voor de verdere toekomst. Het voelt bijzonder. Ik heb in de jeugdelftallen ook al eens de band gedragen."

Hendrix stond de media overigens met kleine ogen te woord. "Maar die heb ik niet van slaaptekort of andere dingen", stelt hij. "Een kleine ontsteking. De komende dagen hebben we wat rust en we willen het seizoen in de laatste twee wedstrijden natuurlijk waardig afsluiten."

Plaats een reactie

Doe dan! +7148
donderdag 19 april 2018 om 10:05
1% minder inzet en scherpte en PSV is gewoon een erg matig team die tegen iedereen punten kan verspelen.

Tja, ze kunnen natuurlijk niet elke week tegen Bayern spelen...
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:07
Maar die 1% mindere scherpte wordt al het hele seizoen voor 5% gecompenseerd door de arbitrage
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 19 april 2018 om 10:10
Eens, al zijn ze wel gewoon terecht kampioen geworden. Maar het blijft een matig team.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:15
Tuurlijk zijn ze terecht kampioen, daar is geen twijfel over mogelijk! Het grote verschil dit jaar was dat psv wel een team was en ajax niet
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
donderdag 19 april 2018 om 10:16
Precies.
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 12:13
Zijn die sukkels al 4 jaar niet blinde
Vind ik leuk
Sanuk +1657
donderdag 19 april 2018 om 10:21
hahaha, triest figuur.
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 10:33
Kun je na gaan hoe triest het met het voetbal hier gesteld is als een matig elftal kampioen wordt
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:52
Nee kun je zien hoe erbarmelijk slecht de achtervolgers wel moeten zijn als ze bij lange na niet kunnen concurreren met dat "matig" elftal :)
Vind ik leuk
Cookee +8565
donderdag 19 april 2018 om 14:13
Als je zegt PSV is matig, waar vergelijk je ze dan mee?
Cambuur draait ook niet zo best hoor?
Of vergelijk je met Anderlecht?
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:25
Pietertje, doe maar even wisselen jongen. Jij bent zeker vergeten dat Ajax uit tegen FC Twente en FC Groningen had verloren wanneer de scheidsrechters bepaalde zaken (handsbal Veltman op de doellijn tegen FC Twente en onterecht doelpunt van FCG afgekeurd vanwege buitenspel wat het niet was). Verder won Ajax 2 weken geleden tegen Heracles met 1-0 middels een buitenspeldoelpunt. Daarnaast heeft Ajax ook een thuiswedstrijd met één doelpunt verschil gewonnen vanwege een penalty (situatie met sterspeler H. Ziyech buiten de 16). Dus met andere woorden met deze 4 scheidsrechterlijke dwalingen c.q. voordelen, komt Ajax op 11,8% (4 / 34 wedstrijden) voordeel wat meer dan het dubbele is dan het door jou hierboven genoemde 5% voordeel voor PSV. Accepteer nu onderhand maar eens dat PSV de terecht kampioen van Nederland is en dat PSV dit op EIGEN kracht gerealiseerd heeft.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:28
Daar zijn de meningen over verdeeld woopie, maar ik ben blij dat je je verhaal hebt willen delen met ons
Vind ik leuk
SimonSays +2735
donderdag 19 april 2018 om 10:31
Laat die zuigertjes maar raaskallen, ze vinden het moeilijk te verkroppen dat de club met de grootste begroting sportief gezien weinig meer voorstelt.

Moeilijk te verkroppen, dus gaan ze maar op de bus kloppen. Ze hopen dat we happen en zeggen klop klop, uitstappen!
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 10:38
Hoeveel strafschoppen heeft psv wel niet gehad die bepalend waren en waar een luchtje aan zat. En zo kun je van elke club wel iets opnoemen. Dus van elke club dan maar punten afpakken? Prima iedereen min 10pnt. Stand blijft gelijk
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:45
Benoem ze maar die wedstrijden waarin PSV onterecht een penalty kreeg en waarbij die bewuste penalty dan ook beslissend was voor de uitslag.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:48
Ik noem 2 van de 12 voorbeeldjes....

Bergwijn Twente
Promes vvv rood bij een 0-0 stand...
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 10:50
Az PSV vlaar onterecht rood
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:05
En een onterechte pingel omdat Lucy de Jong weer aan het janken was
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:04
Pietertje, PSV won met 3-0 van VVV thuis waarbij VVV 0,0 kans had. En Bergwijn Twente??
En Hakballetje, Vlaar kreeg een rode kaart toen de wedstrijd al beslist was en zo goed als afgelopen was. Deze rode kaart heeft geen enkele invloed gehad op de uitslag. En nu a.u.b. met ECHTE feiten komen inplaats van was loze berichten voortkomend uit onderbuikgevoelens. Het Calimergehalte van jullie (Pietertje en Hakbal) is van hetzelfde niveau als dat van Opper Calimero Sjakie Swart.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:06
Ja? Dan kijk nog maar eens hoeveel het stond bij het moment dat de onterechte rode kaart werd gegeven...
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:10
Toen was het nog 0-0 maar bij het geven van de rode kaart moest er nog een half uur gespeeld worden. Dus met andere woorden het is niet aantoonbaar dat PSV zonder die terechte rode kaart voor Seuntjes die wedstrijd niet gewonnen zou hebben. Onderbuikgevoelens voortkomend uit voorkeur voor een andere club, Pieterje.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:13
Terechte rode kaart....
Arias werd niet eens geraakt!

Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, volgens mij hebben ze je vroeger die psv bril al vast in je kop geslagen. En met die hersenbeschadiging er boven op vallen de puzzelstukjes langzaam in elkaar!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:16
Pietertje, doe nog maar even boterhammetjes met pindakaas eten, jongen. Daar word jij groot en sterk van!
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 12:16
Groot muil geef je adres even
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 12:15
Moet toch een mogelijke keuze zijn geweest van jou domme ouders om het nageboorte te houden
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 12:57


Nm24, ik een nageboorte? Als die moeder van je niet zo'n vuile crackhoer was geweest, was ik waarschijnlijk je vader...
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 13:01
Liever zo'n hoer dan een moeder die op een varken lijkt
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 13:04
Tippelt die varken waar je uitkwam nog in arnhem
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:04
"die varken" ja
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 13:14
Ja maar ze lijkt er echt op en ze kan er helemaal niets van die skelet
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:23
Wat ze wil en doet interesseert me niet! Ik heb tenminste een respectvolle opvoeding gehad, iets wat ik er bij jou niet uit kan halen
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 13:52
Deze uitspraken roep je over jezelf af kneus alles afkraken en provoceren laffe hond doe even het adres zal ik je manieren bij brengen
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:58
Hoe wil jij met je achterlijke grote muil andere mensen manieren bijbrengen als je die zelf niet eens hebt?
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 14:27
Doe je adres
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 13:51
Zo zo 61 likes al en dan zo grote bek. Kijk in de spiegel en gedraag je eens.
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 13:54
En dat komt door strot een Ajax maf die bergen respect voor hebben
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 13:58
Leer eerst eens een fatsoenlijke zin te schrijven
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:59
Kan hij niet! Maar een kindje van 1,5 kan je dat inderdaad niet bijbrengen
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 14:29
Leer jij nou eerst eens wat vriendschap is of hoor jij ook bij die hardlopers die hun vriend achterlieten
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 10:48
De Belchinees voelt zich betrapt:)
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:07
Belchineesje is altijd gelijk op zijn ienie minie plassertje getrapt op het moment dat er iets negatiefs over PSV wordt gezegd...
Vind ik leuk
Mass +3780
donderdag 19 april 2018 om 16:08
Haha...Geen woord aan gelogen...)
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 10:39
Is bij elke wedstrijd/club wel iets gebeurt waarbij je een ? Kunt plaatsen
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 12:12
Je moeder word toch ook gecompenseerd door turken en marokanen
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:07
1%?

Drie dagen lazarus!
Vind ik leuk
:O +1721
donderdag 19 april 2018 om 10:12
Grappig om te zien dat PSV en PSV supporters tijdens het behaalde kampioenschap veel alcohol hebben genuttigd om dit te vieren, terwijl veel Ajax supporters vaten vol azijn hebben genuttigd.
Vind ik leuk
R2 +4821
donderdag 19 april 2018 om 10:43
Hahaha. Voor beiden beschrijft dit sowieso al een beetje dit hele seizoen voor de fans.
Vind ik leuk
:O +1721
donderdag 19 april 2018 om 11:07
Ja man. Aandelen van azijn fabrikanten zijn omhoog geschoten dankzij Ajax fans.
Vind ik leuk
SimonSays +2735
donderdag 19 april 2018 om 10:22
Je kunt nu wel stoppen met janken hoor! :)
Vind ik leuk
stratumseind +128556
donderdag 19 april 2018 om 10:53
Nee joh laat ze lekker doorgaan met treuren het liefst het hele jaar door , werkt namelijk prima op onze lachspieren
Vind ik leuk
:O +1721
donderdag 19 april 2018 om 11:08
Kunnen ze niet. Janken zit in hun DNA.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
donderdag 19 april 2018 om 10:51
Hopelijk hebben we volgend seizoen wat tegenstand . Een concurent om de titel zou de eredivisie een stuk spannender maken voor iedereen .
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 11:53
En een hele andere basiself ja
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 12:11
Kun je nagaan de neuzen spelen 120% en het is nog om te gieren
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 12:58
Na dat jij met je dikke waterkop bij je moeder eruit bent gevallen is der kut ook niet meer om aan te gieren
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 13:00
Liever een waterhoofd dan een moslim slet
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:01
Jij moet je toch echt een bikkel voelen om het internet racistje uit te hangen...

Bohh man, jij bent echt zo stoer
Vind ik leuk
Nm24 +188
donderdag 19 april 2018 om 13:02
Doe het adres maar laffe hond
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 15:04
Niet huilen he.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
donderdag 19 april 2018 om 10:11
Jan Lul raakt ook een keer de bal verkeerd.
Kostte me 6,5x inleg.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
donderdag 19 april 2018 om 10:54
Je bent een jan lul als je je geld inzet op winst Roda tegen psv
Vind ik leuk
RtdDub +6900
donderdag 19 april 2018 om 10:58
Normaal gezien wel.
Maar gezien de omstandigheden was het het proberen waard en was er dichtbij.

Iets meer genuanceerd:

https://i.gyazo.com/7b956ea4aab564156a9b24f38478dc68.png

Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:23
Prachtige goal van hem.
Vind ik leuk
Nvd88 +709
donderdag 19 april 2018 om 10:26
Die jongens zijn kampioen en zijn al met vakantieplannen bezig. Net een paar daagjes feest gehad. Niet meer dan normaal dat het dan voetballend wat minder is.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:26
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 10:42
Jong Ajax kan nog kampioen worden :).
Vind ik leuk
Zultkop +2573
donderdag 19 april 2018 om 10:56
Jottem! Die spelen voor spek en bonen mee.....
Vind ik leuk
Hakbal +483
donderdag 19 april 2018 om 11:01
Of je nu wel of niet kunt promoveren elke topsporter wil kampioen worden. Het is pas lullig als je promoveerd zonder kampioen te worden
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 10:58
Ja en dan? heb je net niks,
Vind ik leuk
Quareck +5500
donderdag 19 april 2018 om 11:33
En de e-sporter ook.. dan hebben ze twee kampioenschappen waar ze niks aan hebben.
Vind ik leuk
:O +1721
donderdag 19 april 2018 om 12:52
HELEMAAL NIETS.......
WAT ZIJN WIJ????????????????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Hendrix staat met kleine oogjes pers te woord: 'Maar die heb ik niet daardoor'