Ik zei tegen de spelers: Kom op, laten we allemaal naakt naar buiten gaan

"Ik zei tegen de spelers: Kom op, laten we allemaal naakt naar buiten gaan"

Gepubliceerd: donderdag 19 april 2018 om 13:14do 19-04-2018 om 13:14

Met de teamspirit zit het wel goed bij Liverpool. Ondanks dat alle ogen dit seizoen gericht zijn op Mohamed Salah, vormt de spelersgroep een hecht collectief, vindt manager Jurgen Klopp. De Duitser stelde onlangs voor dat tien spelers naakt het veld op zouden lopen tegen Manchester City. 

"Het is een geweldige groep en iedereen vindt de hype rond Salah leuk", zegt Klopp tegen Engelse media. Salah is dit seizoen dé man bij The Reds en in aanloop naar de cruciale Champions League-return tegen Manchester City (1-2 voor Liverpool) haakte Klopp met een grap in op de hype rond de Egyptische aanvaller.

"We kwamen naar buiten voor de laatste training in aanloop naar de return tegen City en ik zei tegen de spelers: Kom op, laten we allemaal naakt naar buiten gaan, niemand zal het zien omdat iedereen kijkt naar Mo (Salah, red.)", onthult de manager. 

Nu City over twee duels is verslagen, wacht AS Roma in de halve finale. Laat dat nou net de oude club van Salah zijn. "De hype rond Salah zal er niet minder om worden, denk ik. Maar dat is prima. De jongens hebben een geweldige sfeer gecreëerd in de groep. Andere teams hebben misschien goede spelers, maar geen goede groep", aldus Klopp.

Komende dinsdag speelt Liverpool in eigen huis de heenwedstrijd tegen de Romeinen.

Plaats een reactie

donderdag 19 april 2018 om 13:17
Klopp houdt wel van worst, denk ik zo.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:31
Met name Bratwurst en Currywurst.
Vind ik leuk
power +6534
donderdag 19 april 2018 om 13:38
Meeste duiter is wel, net als Nederlander houden van kaas
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:23
Ook bij Liverpool eendracht maakt macht
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 13:24
\liever zie ik jullie vrouwen naakt naar buiten :D
Vind ik leuk
Quareck +7282
donderdag 19 april 2018 om 13:40
Waarom kun je maar 1 duimpje geven? Als je het heel erg met iemand eens bent moet 3 of 5 toch ook kunnen?
Vind ik leuk
Laliga +2512
donderdag 19 april 2018 om 13:31
Liverpool bayern ook een keer leuke finale vind ik , plus robben vs wijnaldum en van dijk
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 14:00
Eerst Real dan pas denken aan de finale
Vind ik leuk
Laliga +2512
donderdag 19 april 2018 om 14:07
Haha dat snap ik in jou geval! Denk dat real echt te kloppen is , gister gekeken weer en snap dat dat gew competitie is en de focus op bayern is maar vind bayern veel stabieler overkomen. Hoop dat ze het waarmaken!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 18:42
Ik hoop het ook en moet ook nog weten wie de scheids is.
Lief geen Hongaar of een Turk
Vind ik leuk
Juventus FC +3836
vrijdag 20 april 2018 om 08:16
Je moet ook hopen dat hij geen foto’s op zijn instagram heeft staan van Madrid, Bayern heeft trouwens wel pech dat Ramos niet geschorst is, zonder hem is de verdediging van Real eigenlijk best matig
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 10:28
Als je ziet dat Juventus het bijna heeft geflikt dan is Real gewoon te pakken.
Van de andere kant ben je afhankelijk van de vorm van de dag.
Ik zat gewoon op die 4de goal te wachten en dat gevoel had ik ook.
Maar dan kom die penalty, dat was echt shit
Vind ik leuk
Uncle Fester +2266
donderdag 19 april 2018 om 14:57
Tja, het Heynckes Trio Gevoel... het zou me niks verbazen...
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 18:41
lol :D
Vind ik leuk
Uncle Fester +2266
donderdag 19 april 2018 om 20:33
Woont trouwens 25km bij me vandaan, 'der Jupp'... vlak over de grens bij Roermond.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 20:50
Dat is niet ver...Met de trein ben ik in 30 min in Roermoen :)
Vind ik leuk
HveenLFC +4383
donderdag 19 april 2018 om 13:37
Ook al beleven Mané en Firmino individueel ook gewoon een uitstekend seizoen is het natuurlijk makkelijk te begrijpen dat Salah in de spotlights staat. Zeker aangezien dit zijn (volle) seizoen in de PL is. Maar het hele team speelt uitstekend momenteel.
Vind ik leuk
RtdDub +13434
donderdag 19 april 2018 om 13:38
Je had er bij moeten zijn, vermoed ik?
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
donderdag 19 april 2018 om 13:56
Klopp is gewoon de nieuwe Bill Shankly. Bouwt de hele club weer op. Spelers willen nu naar Liverpool komen vanwege Klopp.
Vind ik leuk
HveenLFC +4383
donderdag 19 april 2018 om 14:09
Laten we eerst prijzen winnen onder Klopp voordat we hem als de nieuwe Shankly gaan zien.
Vind ik leuk
sundaymanara +1161
donderdag 19 april 2018 om 14:29
'T is gewoon een grote mieterse indianenclub.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws