Ik zei tegen de spelers: Kom op, laten we allemaal naakt naar buiten gaan

    "Ik zei tegen de spelers: Kom op, laten we allemaal naakt naar buiten gaan"

    donderdag 19 april 2018 om 13:14

    Met de teamspirit zit het wel goed bij Liverpool. Ondanks dat alle ogen dit seizoen gericht zijn op Mohamed Salah, vormt de spelersgroep een hecht collectief, vindt manager Jurgen Klopp. De Duitser stelde onlangs voor dat tien spelers naakt het veld op zouden lopen tegen Manchester City. 

    "Het is een geweldige groep en iedereen vindt de hype rond Salah leuk", zegt Klopp tegen Engelse media. Salah is dit seizoen dé man bij The Reds en in aanloop naar de cruciale Champions League-return tegen Manchester City (1-2 voor Liverpool) haakte Klopp met een grap in op de hype rond de Egyptische aanvaller.

    "We kwamen naar buiten voor de laatste training in aanloop naar de return tegen City en ik zei tegen de spelers: Kom op, laten we allemaal naakt naar buiten gaan, niemand zal het zien omdat iedereen kijkt naar Mo (Salah, red.)", onthult de manager. 

    Nu City over twee duels is verslagen, wacht AS Roma in de halve finale. Laat dat nou net de oude club van Salah zijn. "De hype rond Salah zal er niet minder om worden, denk ik. Maar dat is prima. De jongens hebben een geweldige sfeer gecreëerd in de groep. Andere teams hebben misschien goede spelers, maar geen goede groep", aldus Klopp.

    Komende dinsdag speelt Liverpool in eigen huis de heenwedstrijd tegen de Romeinen.

    Plaats een reactie

    donderdag 19 april 2018 om 13:17
    Klopp houdt wel van worst, denk ik zo.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:31
    Met name Bratwurst en Currywurst.
    Vind ik leuk
    Ed Visser +46
    donderdag 19 april 2018 om 15:43
    Salahmi ??
    Vind ik leuk
    power +4250
    donderdag 19 april 2018 om 13:38
    Meeste duiter is wel, net als Nederlander houden van kaas
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:18
    Gun Liverpool wel de titel. Roma zal wel blij zijn met de loting, maar Liverpool ook. Komt sowieso een verassende finalist.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    power +4250
    donderdag 19 april 2018 om 13:41
    Zou Roma erg vinden als Salah gaat scoren tegen oude ploeg
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1443
    donderdag 19 april 2018 om 14:56
    Het zou wat zijn... in '99 lukte het net niet met titels voor mijn twee favoriete clubs (LFC won toen de UEFA cup, maar wij verloren de bekerfinale), nu mag het toch echt wel! Al staat promotie met stip op 1 mocht het kiezen worden...


    Vind ik leuk
    davidben +3194
    donderdag 19 april 2018 om 19:04
    N.E.C. ?
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1443
    donderdag 19 april 2018 om 20:32
    Wat was de bekerfinale '99? Niet NEC nee...
    Vind ik leuk
    davidben +3194
    donderdag 19 april 2018 om 20:41
    LFC was in 2001
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1443
    donderdag 19 april 2018 om 22:20
    Ja? Dortmund?
    (een fors afgenomen aantal hersencellen laat blijken dat de jaren beginnen te verstrijken)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:23
    Ook bij Liverpool eendracht maakt macht
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2331
    donderdag 19 april 2018 om 13:24
    \liever zie ik jullie vrouwen naakt naar buiten :D
    Vind ik leuk
    Quareck +5576
    donderdag 19 april 2018 om 13:40
    Waarom kun je maar 1 duimpje geven? Als je het heel erg met iemand eens bent moet 3 of 5 toch ook kunnen?
    Vind ik leuk
    Laliga +1518
    donderdag 19 april 2018 om 13:31
    Liverpool bayern ook een keer leuke finale vind ik , plus robben vs wijnaldum en van dijk
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2331
    donderdag 19 april 2018 om 14:00
    Eerst Real dan pas denken aan de finale
    Vind ik leuk
    Laliga +1518
    donderdag 19 april 2018 om 14:07
    Haha dat snap ik in jou geval! Denk dat real echt te kloppen is , gister gekeken weer en snap dat dat gew competitie is en de focus op bayern is maar vind bayern veel stabieler overkomen. Hoop dat ze het waarmaken!
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2331
    donderdag 19 april 2018 om 18:42
    Ik hoop het ook en moet ook nog weten wie de scheids is.
    Lief geen Hongaar of een Turk
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3342
    vrijdag 20 april 2018 om 08:16
    Je moet ook hopen dat hij geen foto’s op zijn instagram heeft staan van Madrid, Bayern heeft trouwens wel pech dat Ramos niet geschorst is, zonder hem is de verdediging van Real eigenlijk best matig
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2331
    vrijdag 20 april 2018 om 10:28
    Als je ziet dat Juventus het bijna heeft geflikt dan is Real gewoon te pakken.
    Van de andere kant ben je afhankelijk van de vorm van de dag.
    Ik zat gewoon op die 4de goal te wachten en dat gevoel had ik ook.
    Maar dan kom die penalty, dat was echt shit
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1443
    donderdag 19 april 2018 om 14:57
    Tja, het Heynckes Trio Gevoel... het zou me niks verbazen...
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2331
    donderdag 19 april 2018 om 18:41
    lol :D
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1443
    donderdag 19 april 2018 om 20:33
    Woont trouwens 25km bij me vandaan, 'der Jupp'... vlak over de grens bij Roermond.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2331
    donderdag 19 april 2018 om 20:50
    Dat is niet ver...Met de trein ben ik in 30 min in Roermoen :)
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4475
    donderdag 19 april 2018 om 13:37
    Ook al beleven Mané en Firmino individueel ook gewoon een uitstekend seizoen is het natuurlijk makkelijk te begrijpen dat Salah in de spotlights staat. Zeker aangezien dit zijn (volle) seizoen in de PL is. Maar het hele team speelt uitstekend momenteel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +7088
    donderdag 19 april 2018 om 13:38
    Je had er bij moeten zijn, vermoed ik?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +1496
    donderdag 19 april 2018 om 13:56
    Klopp is gewoon de nieuwe Bill Shankly. Bouwt de hele club weer op. Spelers willen nu naar Liverpool komen vanwege Klopp.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4475
    donderdag 19 april 2018 om 14:09
    Laten we eerst prijzen winnen onder Klopp voordat we hem als de nieuwe Shankly gaan zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 14:29
    'T is gewoon een grote mieterse indianenclub.
    Vind ik leuk
    Gustavo +2888
    donderdag 19 april 2018 om 17:08
    Ik denk dat Roma doorgaat naar de finale.

    Mocht dat idd gebeuren, heeft Liverpool dan eigenlijk wel zo’n goed seizoen gedraaid?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +1496
    donderdag 19 april 2018 om 17:30
    Jazeker. De halve finale halen had niemand al verwacht. Daarnaast gaat Liverpool waarschijnlijk wel op de 3e of 4e plek eindigen. De fans zijn dit seizoen erg tevreden. We hebben dit seizoen toch heel wat wedstrijden gehad waar nog jaren over gepraat gaat worden in Liverpool.

    Veel fans onderschatte Roma wel heel erg. De meeste supporters denken al aan de finale. Maar Roma heeft echt wel laten zien dat ze sterke ploeg zijn. Je verslaat niet voor niets Barca (en dan ook nog meer dan verdiend).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik zei tegen de spelers: Kom op, laten we allemaal naakt naar buiten gaan"