'Barcelona opent offensief en wil afkoopsom naar 250 miljoen euro tillen'

    'Barcelona opent offensief en wil afkoopsom naar 250 miljoen euro tillen'

    donderdag 19 april 2018 om 17:28

    FC Barcelona opent een offensief voor Samuel Umtiti. Dat schrijft El Mundo Deportivo. De minimale afkoopsom in het contract van de Franse verdediger moet omhoog, anders kan hij zomaar vertrekken.

    Geïnteresseerde clubs hoeven op dit moment 'slechts' zestig miljoen euro te betalen voor Umtiti. De 24-jarige stopper, die wordt begeerd door onder meer Manchester United, is een vaste waarde in de basiself van trainer Ernesto Valverde en mag onder geen enkele voorwaarde vertrekken.

    El Mundo Deportivo schrijft donderdag dat Barcelona van plan is Umtiti een nieuw contract aan te bieden, waardoor ook de vastgestelde afkoopsom van zestig miljoen euro verdwijnt. Tekent de hoofdrolspeler bij, dan wordt hij in één klap 250 miljoen euro waard.

    Barcelona wil Umtiti vóór de start van het WK in Rusland (14 juni) vastleggen. De Franse international kwam twee jaar geleden over van Olympique Lyon en is, ondanks een recente vormdip, onomstreden. In de tussentijd mikt de club ook op Clément Lenglet (Sevilla) en Matthijs de Ligt (Ajax).

    Plaats een reactie

    Koeroe +11201
    donderdag 19 april 2018 om 17:31
    Anders nemen ze toch Wober, stuk goedkoper dan de Ligt. Gegarandeerd lachen ook met die knul.
    Vind ik leuk
    Arie1976 +700
    donderdag 19 april 2018 om 17:32
    Oud nieuws....
    Werd 4 weken geleden ook gemeld..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 17:39
    Oud nieuws op rakelen over een paar weken krijgt psv opnieuw KAMPIOEN kunnen we weer feeeeesten.
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    donderdag 19 april 2018 om 17:40
    Gaat nergens meer over die idiotie.
    Wil niet iets gemeens over Veronica zeggen, maar ik zou zeggen kap ermee, wij dragen geld bij aan de CL... dat is een bijdrage aan pervers geldschrapen.
    Heeft het nog iets met sport te maken als de ene zoveel meer geld heeft om spelers te kopen? De Belgen doen dat ook niet en ik vind dat prima.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 18:00
    We behouden hem natuurlijk graag. Is nog relatief jong en heeft zich al heel goed ontwikkelt. Maar als die wilt dat die hetzelfde verdient als Suarez, Busquets, Alba etc, kan die beter vertrekken. Hij moet niet vergeten dat die door Barca een basisplek kreeg bij frankrijk tijdens het ek. Het lijkt me een hele goede jongen, dus ik geloof ook niet dat die hetzelfde eist als die spelers die ik net noem. Anders hebben we nog altijd onze ijzersterke Vermaelen die kan helpen. Mina zou zich ook geweldig kunnen ontwikkelen met meer speeltijd en je kan voor 'slechts' 30 miljoen lenglet krijgen. Dan hou je zelfs nog geld over van Umtiti's transfer
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 18:07
    Wat een walgelijke club!
    Vind ik leuk
    power +5039
    donderdag 19 april 2018 om 18:43
    walgelijke account met walgelijke mening over mooiste club van de wereld
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:18
    Walgelijk dat je mijn mening niet kan/wil respecteren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    power +5039
    donderdag 19 april 2018 om 21:48
    jij ook andere fans en supporters respecteren hier, ik vond jou mening walgelijk over Barca, dat is mijne mening, maar als je beledigt voel,

    nog maal mijn excuses
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2847
    zaterdag 21 april 2018 om 05:57
    Als er hier een iemand walgelijk is dan ben jij het wel met uw belachelijk account Voor heel veel mensen over de hele wereld is Barça de mooiste club ter wereld hoe walgelijk een idioot als jij de club ook vind
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 11:34
    Pak een zakdoek, droog je tranen. Welkom in de grote mensen wereld!
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2847
    zaterdag 21 april 2018 om 18:14
    Ga u afrukken freak
    Vind ik leuk
    Voebtal +3766
    donderdag 19 april 2018 om 18:25
    Berca had vorig jaar sansez van ajax moeten kopen. Die is sneller en kan nog jaren mee.
    Vind ik leuk
    Streaker +3104
    donderdag 19 april 2018 om 19:55
    Enige fatsoenlijke verdediger van Barca. Ja die willen ze niet kwijt. Maar is natuurlijk bij lange na nog geen honderd miljoen waard, laat staan de genoemde clausule.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:52
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> w­w­w.­S­e­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2847