Turkse topper escaleert volledig: rood Pepe, bekogelde trainer naar het ziekenhuis

    Turkse topper escaleert volledig: rood Pepe, bekogelde trainer naar het ziekenhuis

    donderdag 19 april 2018 om 21:55

    De Turkse bekerderby tussen Fenerbahçe en Besiktas is volledig uit de hand gelopen. Het grimmige treffen tussen de twee Turkse topclubs is na een uur spelen definitief gestaakt nadat Besiktas-trainer Senol Günes werd aangevallen door aanhangers van de thuisploeg.

    Voorafgaand aan dat incident heerste er al een grimmige sfeer in het Sükrü Saracoglustadion. Besiktas moest zien te scoren, nadat de heenwedstrijd in 2-2 was geëindigd, maar stond al voor rust met een man minder. Voormalig Real Madrid-verdediger Pepe zette een tackle in met twee benen vooruit en mocht tot grote woede van zijn ploeggenoten gaan douchen.

    In de tweede helft ging het van kwaad tot echter. Günes probeerde tussenbeide te komen na een opstootje langs de lijn, maar werd geraakt door een uit het publiek gegooid projectiel. De trainer moest zelfs naar het ziekenhuis afgevoerd worden. De wedstrijd werd logischerwijs direct stilgelegd. Welke maatregelen de Turkse bond nog gaat nemen, is vooralsnog onbekend.

    Plaats een reactie

    GetRekt +1523
    donderdag 19 april 2018 om 21:58
    Koppen!
    Vind ik leuk
    Aal +21352
    donderdag 19 april 2018 om 22:15
    Zo zie je maar... ze zijn er ook buiten vak P in Twente en de Arena...
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    donderdag 19 april 2018 om 21:58
    Dan kan je beter een speler uitfluiten;)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:00
    Pfffffff wat een trieste bende is het daar toch.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8960
    donderdag 19 april 2018 om 22:30
    Gaat helemaal nergens over, en een donkerrode kaart!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:00
    Gezellie
    Vind ik leuk
    Nuance +8007
    donderdag 19 april 2018 om 22:01
    Nog zo’n warme club
    Vind ik leuk
    Farmer +11267
    donderdag 19 april 2018 om 22:02
    Pepé is het doodschoppen ook nog niet verleerd, zo te zien.. Hoh... echt vol op zn enkel! (Ja hij houdt pas in op het moment dat hij hem raakt, dát is dus veels te laat. DIEP-rood!)
    Zag niet wat dr met die coach gebeurde btw...
    Vind ik leuk
    power +5039
    donderdag 19 april 2018 om 22:24
    Die Pepe moeten je levenslang schorsen, vieze vent
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1312
    donderdag 19 april 2018 om 22:34
    Co commentator zegt nog: dit was een gele kaart. Hahahahaah
    Vind ik leuk
    Mr. O +851
    vrijdag 20 april 2018 om 00:12
    Hahahaa
    Vind ik leuk
    SuperScc +830
    donderdag 19 april 2018 om 22:02
    Deze gasten moeten zo gauw mogelijk in de eu. Enorme aanwinst
    Vind ik leuk
    Hyena +27653
    donderdag 19 april 2018 om 22:03
    Pepe zit daar wel helemaal op zijn plek hè.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3274
    donderdag 19 april 2018 om 22:04
    Pfff, dan zijn we hier nog lievertjes ook al vind ik wat er tegen Ziyech is gebeurd niet oke maar dit...?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 02:13
    pfff Ziyech hierbij betrekken, wat een onzin.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    donderdag 19 april 2018 om 22:05
    Dit moet je echt zwaar bestraffen. Levenslange stadionverboden uitdelen en ze een paar wedstrijden zonder publiek laten spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:10
    Mijn bruuders zijn niet goed bezig.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84815
    donderdag 19 april 2018 om 22:11
    In Turkije is ''Football is a way of life''...
    Vind ik leuk
    Mo +11035
    donderdag 19 april 2018 om 22:13
    Haha geweldig. Die Turken zijn echt krankzinnig. Vorig jaar kreeg Quaresma een vlindermes naar zijn hoofd gegooid als ik het goed heb, dan ben je toch niet goed snik als je zoiets uberhaupt maar overweegt om te doen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    donderdag 19 april 2018 om 22:14
    En gewoon nog protesteren ook tegen die rode kaart.
    Je moet maar echt helemaal geen schaamtegevoel hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:24
    Ja, echt. Pepe met zn handen in zn haar alsof hem groot onrecht is aangedaan. Wat een mafkees.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6430
    donderdag 19 april 2018 om 22:14
    Damn gast

    Wat een puinzooi is het daar o
    Vind ik leuk
    power +5039
    donderdag 19 april 2018 om 22:19
    pepe
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1312
    donderdag 19 april 2018 om 22:33
    Anders gaan ze bij andere clubs gewoon door. Vind die Gunes aardig wat toneel spelen, normaal gesproken loopt hij zelf uit te delen en vandaag moet ie is een keer incasseren en hij is meteen halfdood. Ouwe provocateur, die Tolga ook maar een Stadionverbod geven, loopt alleen maar ruzie te maken die vent.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:47
    Daar is ie weer hoor. Hij moet beter een voetbalverbod krijgen. Gaat nu ook weer vol op in op de enkel van de tegenstander. Gelukkig zijn ze in Spanje van je verlost. Nog verbaasd doen ook na de rode kaart, je bent het acteren blijkbaar ook niet verleerd