Van der Sar geeft Kluivert-signaal af: Duidelijk dat hij veel potentie heeft

    Van der Sar geeft Kluivert-signaal af: "Duidelijk dat hij veel potentie heeft"

    vrijdag 20 april 2018 om 15:15

    Justin Kluivert vertrekt niet bij Ajax. Dat verwacht Edwin van der Sar, algemeen directeur van de Amsterdamse club. Hij vindt het nog te vroeg voor een Europese topclub.

    Kluivert beleeft dit seizoen zijn definitieve doorbraak bij Ajax en wordt gelinkt aan clubs als Manchester United en FC Barcelona. Van der Sar vindt dat de achttienjarige aanvaller, die zijn contract nog altijd niet heeft verlengd, eerst prijzen moet winnen in Amsterdam.

    "Iedereen weet dat wij fantastische spelers ontwikkelen", vertelt de Ajax-directeur aan Omnisport. "Maar we willen dat ze shinen in de Arena, dat ze eerst prijzen winnen en pas dán naar een grotere competitie vertrekken. Het is de bedoeling dat ze hier een paar jaar blijven."

    Van der Sar snapt wel dat Kluivert in de picture staat. "De zoon die in de voetsporen treedt van zijn vader... Maar daar houdt de vergelijking ook wel op. Justin is sneller en rechtsbenig, terwijl Patrick echt een diepe spits was. Het is duidelijk dat hij veel potentie heeft."

    Poll

    Is Kluivert bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax?

    (12960 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 april 2018 om 15:17
    Niet zo goed als pappie, vind hem nog net niet. Mist te veel kansen nog maar.dat gaat helemaal goed komen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:18
    Dat weet jij nu al?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:28
    Jaaa gezondverstand
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:32
    Knap hoor! Ik ben wat voorzichtiger, waarschijnlijk wordt hij nog beter als Ronaldo en Messi. We zullen zien hehe
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 20 april 2018 om 15:18
    Zit jij non-stop te verversen zodat je ieder Ajax gerelateerd artikel als eerste kan trollen? Ik begin haast te denken dat je geen leven hebt
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:25
    Pffff wat nu weer? Lees eens goed! Ik zeg niks verkeerd mag ik mijn mening zeggen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:26
    Of hadde gij het nie tegen mij Fritz?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 20 april 2018 om 15:49
    Snel je reactie veranderen, grote jongen ben je
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 20 april 2018 om 16:17
    Net als jij dan
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 20 april 2018 om 16:14
    Chapeau voor je opmerking...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:55
    veelste afwisselend inderdaad, speelde aantal top wedstrijden echt een uitblinker was het toen en nu zie je hem amper ( zou mischien aan nieuwe trainer kunnen liggen qua speelstyle)
    Vind ik leuk
    HupHolland +2257
    vrijdag 20 april 2018 om 17:32
    Daar zeg je wat. Zowel tegen PSV als VVV vond ik het ajax spel maar kluitjes voetbal. Niks kwam van de vleugels.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:39
    de vleugel* nerez deed het wel goed
    Vind ik leuk
    HupHolland +2257
    vrijdag 20 april 2018 om 18:02
    Neres speelde erg centraal en Ziyech heeft ook nooit een poging gedaan om de achterlijn te halen. Voor de wedstrijd vertelde Ten Hag al dat dit zijn taktiek zou zijn.

    Tegen VVV was de 1e helft echt niet om aan te zien. De 2e helft was dan wel beter. Maar komop zeg, VVV is nou niet echt een Europese top club toch?.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 18:23
    sws man, 1ste helft was echt belachelijk slecht, 2 chille goaltjes voor rust gelukkig, 2e helft heb ik wel zitten genieten, biertje erbij..heerlijk.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 20 april 2018 om 15:17
    Duurt wel erg lang dat bijtekenen
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 20 april 2018 om 16:19
    Raiola.....
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7266
    vrijdag 20 april 2018 om 15:18
    Iedereen weet dat wij fantastische spelers ontwikkelen", vertelt de Ajax-directeur aan Omnisport. "Maar we willen dat ze shinen in de Arena, dat ze eerst prijzen winnen en pas dán naar een grotere competitie vertrekken. Het is de bedoeling dat ze hier een paar jaar blijven."

    Fijn dat Edje realistisch is en beseft dat de komende jaren ook niks gewonnen gaat worden hahhaa
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:19
    Kan je nog wel eens teleurgesteld worden as jaren hehe
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    vrijdag 20 april 2018 om 15:19
    Voor prijzen moet je de laatste jaren niet in Amsterdam zijn. Na ja, ze hebben dit jaar natuurlijk wel de kampioenswedstrijd gespeeld. Dat is ook wat waard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:18
    Prima, lekker binnenboord houden, verkopen heeft nu geen zin.
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    vrijdag 20 april 2018 om 15:18
    Zal wel weer gebrek aan respect in het contractvoorstel zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:19
    van der Sar heeft gelijk!
    Ik zou hem aanhouden als Algemeen Directeur.

    Genoeg potentie in Justin. Moet alleen wel zijn koppie er bij gaan houden en niet naast zijn schoenen gaan lopen zoals Depay toen der tijd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16410
    vrijdag 20 april 2018 om 15:21
    Misschien kan hij net als Lukaku overstappen naar Jay-Z, en meteen een soap "de Kluivertjes" beginnen..
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    vrijdag 20 april 2018 om 15:21
    vrijdag joop zoetemelk dag?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:52
    Al een nieuw recordje Straat?
    Behalve de minste punten in de groepsfase C.L. en meeste J.C schalen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    vrijdag 20 april 2018 om 17:09
    ik ben niet zo van de records , ik hou hier meer van :

    https://www.youtube.com/watch?v=zngjlT_Ka3U
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:36
    Dat begrijp ik dat je niet zo van records bent.........
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    vrijdag 20 april 2018 om 17:43
    ach wat wil het woord records zeggen eigenlijk?

    15-04-18 (de mooiste dag uit de nederlandse eredivisie) was voor mij persoonlijk de 20e landstitel die ik mee mocht vieren.

    Breek jij dat record?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 09:56
    Je spreekt je zelf tegen, je houdt niet van records, en dan pronk je daar mee?
    Malle jongen, toch........
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    zaterdag 21 april 2018 om 10:45
    nee hoor want 20 titels live meemaken is echt geen record,
    lezen knul!!
    Vind ik leuk
    Eusebio +1442
    zaterdag 21 april 2018 om 11:52
    Beste Stratum, zag toevallig bovenstaande discussie.
    Ik heb meegemaakt:
    Kampioenschappen in: 57,60,66,67,68,70,72,73,77,79,80,82,83,85,90,94,95,96,98,2002,04,11,12,13,14 = 25 keer.
    EuropaCup1: 1971, 72, 73.
    Champions-league 1995.
    EuropaCupII 1987.
    UefaCup 1992.
    Uefa-Supercup 1972, 95.
    Wereldbeker: 1972, 1995.
    Allemaal gewonnen, en misschien ben ik er nog een paar vergeten.

    Met vriendelijke (portugese) groeten,

    Eusebio.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 11:53]
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    zaterdag 21 april 2018 om 11:54
    ik zeg toch ook dat dat wat ik meegemaakt heb echt geen record is.
    De recordkampioen geilt op records waarop ik hem van repliek dien dat records mij geen bal zeggen .Het gaat mij om mijn beleving bij mijn club en dingen die ik zelf meegemaakt heb.

    Dingen uit het jaar 0 zeggen mij niets.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 13:25
    In het jaar 0 werd er nog niet gevoetbald......
    Geilen op 20 titels zegt mij niets....
    Kijk eens wat die ouwe Portugees meegemaakt heeft........
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    zaterdag 21 april 2018 om 15:33
    respect vur die ouwe portugees inderdaad ,maar ja die loopt niet wekelijks te janken over recordjes net als jij
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 16:08
    Ja, met de werkelijkheid heb je nou eenmaal moeite, 9 schaaltjes achter.
    Maar blijf hopen knul!
    Komt hopelijk weer een recordje bij: Jong Ajax kampioen, ook die titel heb je niet......
    Probeer nou eerst maar een wereld-bekertje te winnen, je staat er 2 achter......
    Gaan we op wachten, zal toch geen probleem zijn Straat, of wel?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    zaterdag 21 april 2018 om 16:12
    niks is een probleem bij ons ,bij jullie is dat wel anders ook onder 19 staat er al met nog maar 9 man op ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 16:36
    En?
    Hebben we weer een recordje.......
    En jullie?
    Kom op, ff een wereldbekertje halen, (hebben we toch 2(!) keer gedaan), sta je er nog 1 achter..........
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 17:33
    Goh Straat, als onze boys weten te winnen van het altijd sterke MVV, zal niet meevallen natuurlijk, sta je nog meer recordjes achter......
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    dinsdag 24 april 2018 om 18:50
    Benieuwd wat forum lid rode baan daarvan denkt
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:58
    Zal het ongetwijfeld ook geweldig vinden.......
    Vraag het 'm even als je nieuwsgierig bent......
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    dinsdag 24 april 2018 om 21:16
    Hij zit naast je dus beter dat jij het vraagt.....
    Ps alweer een kampioenswedstrijd tussen psv en ajax in het voordeel van psv beslist . Hou vast aan je stoffige vooroorlogse recordjes want het is het enige wat je nog hebt .
    Houdoe en bedankt mar wir
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 12:52
    Ik zeg nu RodeBaan tegen mijn vrouw, ze vraagt verbaasd waar ik het over heb......
    Kampioenswedstrijd tussen de kleintjes, had je het vroeger nooit over, typisch straat.
    Als het maar in zijn STRAATJE te pas komt. (hoe vind je 'm)?
    Het enige wat ik nog heb?
    Alles nog een keertje opnoemen?
    Nee doe ik niet, noem jij die paar dingen van jullie maar op, ben je zo klaar, en blijf ik lachen......
    Heb je gister nog vernomen tijdens Liverpool - Roma, (prima wedstrijd overigens), dat het Trotse Ned. C.L.-record halve finale AJAX - B. München: 5 - 2 ook nog steeds niet gebroken is?
    Heb je er weer één!
    Fijne middag, zuip niet te veel, anders komt dat delletje vanavond voor niks.
    Houdoe!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:14
    Vooroorlogse recordjes?
    Ach goede man, weer te veel gesnoven?
    De nieuwe schaal die er aan komt, als we ten minste het sterke MVV
    kunnen verslaan, zal minder stof hebben dan de (-9 op de schaal van Richter) die in Eindje staat....
    Nieuw recordje.........
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    woensdag 25 april 2018 om 16:19
    Die rode baan bij je vrouw is te merken , je komt gefrustreerd over
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:46
    Ook nog een vuulbekske, zoals ze dat in jouw brabbeltaaltje noemen.
    Knulletje, je bent geen partij voor mij, iets onder niveau 4e klas lagere school. maar daar was jij zelfs al achter gekomen....
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    woensdag 25 april 2018 om 17:16
    Een vleugje humor valt er soms wel bij je te bespeuren , niet veel maar toch.

    Probeer het verder uit te werken dan kom je iets minder zuur over.
    Je zal zien dat je je veel fijner voelt .
    Sterkte en succes er mee.
    Ik hoop oprecht dat je vorderingen boekt.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:47
    Vooruit knul, laat je niet kennen, ik hoop oprecht dat je het niveau brugklas, (zal om de donder niet meevallen!), eens zult bereiken.......
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    vrijdag 20 april 2018 om 17:16
    of deze kan ok:
    https://www.youtube.com/watch?v=qSG3XraubyY
    Vind ik leuk
    woensdag 2 mei 2018 om 13:36
    Hoezo niets in 4 jaar?
    Weer een recordje erbij Straat......
    De achterstand wordt vrij hopeloos.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +165227
    woensdag 2 mei 2018 om 13:42
    Jou gezever is al lange tijd vrij hopeloos
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:29
    Trouwens ook weer een recordje, Straat.....
    Als enige Nederlandse club.......

    Hele lijst doorgezocht voor hernieuwde WK voor clubs.....
    Kon jouw ex-bedrijfs elftalletje niet vinden Straat......
    Ach ja, het gaat om de echte prijzen die gewonnen zijn door de clubs met GRANDEUR zoals de Fransen dat zo mooi zeggen......
    Prijzen uit het verleden tellen niet mee, raaskalde je toch altijd?
    Ja jongen, zo zie je maar weer, de echte clubs, met een reeks Europa-cups en wereld-bekers, Tsja...........
    Triest als je (bijna) niets hebt......
    Pak maar een biertje om het weg te spoelen.......
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1021
    vrijdag 20 april 2018 om 15:22
    wat ziet toch iedereen in kluivert hij is nog slechter dan younes die veel dreigender is en paar man bezig houd in het veld kluivert doet helemaal niks oprotten ermee
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 20 april 2018 om 16:23
    vp is een ajax promotie site geworden.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +172
    vrijdag 20 april 2018 om 16:27
    idem als voetbalzone. Zijn gevestigd in amsterdam
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:39
    Ja maar younes is zo langzaam dat er altijd we 2 a 3 verdedigers om hem heen lopen .
    Vind ik leuk
    Clown123 +319
    vrijdag 20 april 2018 om 15:22
    Grillige buitenspeler. Soms erg goed, maar soms ook heel matig. Moet een constant hoog niveau laten zien, net als Alireza bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    vrijdag 20 april 2018 om 15:22
    Volkomen juiste analyse en geldt voor jonge, talentvolle spelers van elke topclub. Toch kiezen sommigen voor het snelle geld maar daar hoort vergetelheid bij........
    Vind ik leuk
    Rodajc +14327
    vrijdag 20 april 2018 om 15:25
    Maar wat nou als er nóg vier jaar geen prijzen worden gewonnen? Is het dan nog steeds niet verstandig om te vertrekken?
    Vind ik leuk
    kladblok +606
    vrijdag 20 april 2018 om 15:26
    komt heel erg veel te kort, misschien zelfs wel voor de top in nederland. maarja de naam is kluivert dus die conclusie trekken velen pas een paar jaar later, geeft niks
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13352
    vrijdag 20 april 2018 om 15:27
    Waar blijven de ajax artikelen?
    Vind ik leuk
    renemar +518
    vrijdag 20 april 2018 om 15:28
    Zeer slecht. Kluivert wordt overgewaardeerd. Speelt al maanden als een natte krant. Gisteren speelde AJAX bijvoorbeeld met 10 man. Je hebt helemaal niks aan die jongen. Bij AJAX zijn ze meesters in het niet goed kunnen inschatten van de kwaliteit van spelers. De Boer had daar ook een hand van.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +172
    vrijdag 20 april 2018 om 16:26
    Tegen PSV heb je Kluivert amper gezien, dat zijn de wedstrijden waar je je moet onderscheiden!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    vrijdag 20 april 2018 om 15:30
    Kluivert is nog lang niet uitgeleerd..
    Ook een aardig ventje hoor, maar laat eerst maar je benen spreken ipv al dat grootpraat..
    Vind ik leuk
    Bizzy +20706
    vrijdag 20 april 2018 om 15:31
    Vind Kluivert wel een goede voetballer. Zijn ontwikkeling staat helaas stil maar dat gebeurt vaker bij jonge spelers. Zaak is om straks weer stappen te zetten. Of hij goed genoeg is voor de buitenlandse top ? We zullen het zien.
    Vind ik leuk
    13 +13103
    vrijdag 20 april 2018 om 15:34
    Eerst las ik een kop met een Ajax-compliment van Ten Hag, nu een met een Kluivert-signaal van Van der Sar. Krijgen we ook nog koppen met PSV- en Feyenoord-complimenten en Bergwijn- en Vente-signalen? Of wordt de eerstvolgende Ziyech-alert of zo?
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    vrijdag 20 april 2018 om 15:34
    laat die talenten lekker voor 5 jaar bijtekenen

    lekker ballen bij een club als Ajax, Feyenoord , Psv, AZ etc.................
    want bij deze clubs sta je min of meer altijd in de basis

    in het buitenland worden ze toch verhuurd of houden ze de bank warm
    en als het helemaal tegenzit zien we ze terug in de Jupiler League.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2902
    vrijdag 20 april 2018 om 15:40
    Dat kwam er gister tegen VVV (!) ook heerlijk uit! Ajaxbubbel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:15
    Dat is de spirit Van der Sar. Spelers mogen pas vertrekken als ze bij Ajax prijzen hebben gewonnen.
    Dan heb je straks tenminste weer een selectie met een gemiddelde leeftijd van 28.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 20 april 2018 om 16:16
    Is is niet veel te shinen de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +172
    vrijdag 20 april 2018 om 16:24
    Wordt omhoog geprezen door de pers. Speelde dit seizoen weinig echt goede wedstrijden. Laten proeven, bank zitten, invallen, basisspseler paar wedstrijdem, weer zitten etc. zo moet je hem prikkelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:29
    Dit is wel weer een parel van een speler. Hoop dat we nog lang van hem kunnen genieten in de Johan Tempel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:43
    Jammer dat hij vergeet dat er ook nog een spits is
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    vrijdag 20 april 2018 om 16:43
    Moet écht nog wel veel dreigender en constanter worden. Dit jaar alleen een dikke voldoende gehaald tegen de degradatiekandidaten. Potentie heeft hij zeker, maar is nu nog te wisselvallig. Hopelijk wordt het geen vergelijkbare carrière als El Ghazi.
    Vind ik leuk
    Mokes +117
    vrijdag 20 april 2018 om 16:47
    Met z'n mondje is het inderdaad een topper...nu nog op het veld laten zien..praatjes vullen geen gaatjes!
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1721
    vrijdag 20 april 2018 om 17:11
    Patrick was ook rechts toch?
    Vind ik leuk
    pinkelman +4176
    vrijdag 20 april 2018 om 17:18
    Vind hem eerlijk gezegd toch nog middelmaat.
    Droeg hij de naam Kluivert niet zouden vele in hem een leuk dravertje zien maar in de verste verte niet om hem te linken aan dergelijke topclubs
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 17:34
    Het zal toch niet een paar jaar duren voordat ze weer een prijs pakken? Ze hebben het meeste geld, voor zijn ontwikkeling is het wel tijd straks om die stap te maken binnen 2 jaar. Of ze dan een prijs hebben of niet, hij moet dan een stap maken. Veltman is eigenlijk te lang gebleven, die wordt hier in Nederland niet beter bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32096
    vrijdag 20 april 2018 om 17:51
    "we willen dat ze shinen in de Arena"

    Ik verwacht wel een betere vocabulaire van een directeur. Dit lelijke Anglicisme kan echt niet door de beugel.

    En dat nog even los van het feit dat ze misschien wel wat willen bij Ajax, maar de realiteit is dat er in de Eredivsie al jaren geen spelers tot volledige wasdom komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 18:11
    Als hij maar niet met alles op z'n pa gaat LIJKEN, oeps capslock
    Vind ik leuk
    Marco S +4387
    vrijdag 20 april 2018 om 19:31
    Edwin, heb je de luzienmoeder gekeken? Vond je die schooldirecteur zo leuk dat je jouw personeel nu ook wil laten shinen?
    Sjezus langnek, shine op man..
    Vind ik leuk
    Marco S +4387
    vrijdag 20 april 2018 om 19:34
    Hee langnek, wat ga je zeggen dan tegen kluivert jr.. we hebben al vier jaar niks geworden omdat ome Marc dol is op bonussen.. maar jij moet nog even vier jaar blijven? Ooh middernacht shine a liggie op mij.. pfffffff
    Vind ik leuk
    Tampert +65
    vrijdag 20 april 2018 om 19:39
    Nou da's mooi om te weten. Een speler die in zijn eerste jaar doorbreekt wordt nog niet verwacht dat hij alweer vertrekt, maar het zou dus zo maar kunnen. In dit soort atmosferen lijkt het mij onmogelijk om een team op te bouwen en kun je de Cruijff visie over boord gooien want zo heeft opleiden geen zin meer, ja voor een ander. Zet er dan maar een stel honkballers neer.
    Vind ik leuk
    Nm24 +177
    vrijdag 20 april 2018 om 19:50
    Niet laten gaan zal nooit wat worden word alleen in 020 opgehemeld en als hij maar beter auto rijd dan zijn vader
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 20:45
    Lamzak
    Vind ik leuk
    Nm24 +177
    vrijdag 20 april 2018 om 20:53
    Kluivert ja heb je goed gezien
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 20:43
    Blijven tot 22
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 20 april 2018 om 23:46
    Hyping, again pffffff.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Sar geeft Kluivert-signaal af: "Duidelijk dat hij veel potentie heeft"