'Wenger wil nog niet stoppen: nieuwe Premier League-klus of rentree in Frankrijk'

    'Wenger wil nog niet stoppen: nieuwe Premier League-klus of rentree in Frankrijk'

    vrijdag 20 april 2018 om 22:45

    Arsène Wenger kondigde vrijdag na 22 jaar zijn afscheid bij Arsenal aan, maar lijkt nog niet genoeg te hebben van het trainersvak. Volgens The Telegraph ligt Le Professeur nog altijd prima in de markt: AS Monaco en Everton zouden meer dan serieuze opties zijn voor de 68-jarige Fransman.

    Wanneer Wenger terugkeert naar Monaco, waar hij tussen 1987 en 1994 al de leiding had, zou hij onderdeel kunnen worden van een trainersruil. De Portugees Leonardo Jardim is nu nog de baas in het prinsdom, maar staat volgens de Britse krant in de belangstelling van Arsenal. Jardim staat bekend om zijn voorliefde voor aanvallend voetbal en het opleiden van jongtalent, waarmee hij uitstekend in de profielschets van Arsenal past.

    Wenger zou echter ook aan de slag kunnen bij Everton, waar hij in de persoon van Farhad Moshiri een oude bekende kan treffen. De Iraniër was enige tijd aandeelhouder bij Arsenal, maar werkt inmiddels bij Everton. Sam Allardyce, de huidige trainer van The Toffees, heeft een doorlopend contract, maar het is nog maar de vraag of Big Sam deze uit gaat dienen.

    Lees ook: Einde van voetbaltijdperk: Wenger vertrekt na 22 jaar bij Arsenal

    Poll

    Wat zou jij Wenger adviseren?

    (1073 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 april 2018 om 22:51
    Gwn lekker cashen in tjina
    Vind ik leuk
    power +5021
    vrijdag 20 april 2018 om 22:59
    Lekker stoppen geniet van je leven. geld zat
    Vind ik leuk
    Romario9 +10709
    vrijdag 20 april 2018 om 23:07
    Blijkbaar geniet hij van zijn leven als voetbaltrainer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 23:10
    Ja kijk maar eens naar dickie, heykens ect ect kunnen ook niet stoppen maar denk Monaco
    Vind ik leuk
    chicken +10493
    vrijdag 20 april 2018 om 23:19
    Die 2 stapten halverwege in om het seizoen te redden...das wat anders dan ergens beginnen met de bedoeling voor tenminste 2 of 3 jaar. Maar blijft jeuken bij die gasten blijkbaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 07:40
    Bayern was met Ancelotti ook kampioen geworden,kijk het verschil met nummer 2 Schalke, Advocaat heeft een risico genomen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 23:59
    Maar advocaat gaat het redden
    Vind ik leuk
    power +5021
    vrijdag 20 april 2018 om 23:25
    Nou,,,met deze resultaat van arsenal, ik zou niet kunnen genieten als hem was
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 07:37
    Kan afscheid nemen met de Europa League dus ff wachten nog en genieten kan je als mens altijd als je jezelf de kans geeft,ik denk dat zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en vrienden belangrijker zijn dan Arsenal.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8814
    vrijdag 20 april 2018 om 22:51
    Monaco prima club voor hem ook
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5343
    vrijdag 20 april 2018 om 22:54
    #WENGERIN
    Vind ik leuk
    fr0do +1072
    vrijdag 20 april 2018 om 22:58
    Zou goed zijn voor klaassen, Wenger houdt namelijk van middelmatig.
    Vind ik leuk
    BassieN +11148
    vrijdag 20 april 2018 om 23:02
    Fijn nu krijgen we elke dag 10 berichten over wat wenger gaat doen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15700
    vrijdag 20 april 2018 om 23:04
    KOm maar naar Ajax. Handje van Sar en Overmars vasthouden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 23:14
    Ik denk dat Wenger daar gillend gek wordt. Wat er dat allemaal gebeurt in Amsterdam is echt bedroevend. Erg jammer van zo een warme club.

    # nooit aan beginnen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 23:18]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 23:21
    Nou doe maar niet
    Vind ik leuk
    GetRekt +1513
    vrijdag 20 april 2018 om 23:57
    Lekker met pensioen gaan joh.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 00:18
    Wenger heeft altijd de intentie om mooi voetbal te spelen en ik heb veel respect voor hem. Hoop dat die zijn carriere heel mooi kan afsluiten
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2340
    zaterdag 21 april 2018 om 00:59
    Als Arsene Wenger naar Everton gaat dan verpest hij 22 jaar in 1 move ...
    Vind ik leuk
    Voebtal +3665
    zaterdag 21 april 2018 om 01:39
    Iets voor ajax?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zaterdag 21 april 2018 om 05:27
    Ajax .... geintje!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 07:34
    Ga lekker van die miljoenen genieten,je kleinkinderen, reizen en af en toe als Analist optreden sowieso geen club in de BPL trainen,soms is het ook klaar hè.
    Vind ik leuk
    Marco S +4129
    zaterdag 21 april 2018 om 07:47
    Ruilen met overmars...
    Vind ik leuk
    Utca030 +9854
    zaterdag 21 april 2018 om 08:12
    Moet toch wel een goede trainer en goed mens zijn. Als je zolang bij clubs heb gezeten. Zou toch zeggen gaat lekker genieten, het leven is zo voorbij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Wenger wil nog niet stoppen: nieuwe Premier League-klus of rentree in Frankrijk'