Stroeve start bij Feyenoord: Ja, er waren omstandigheden in de privésfeer

Stroeve start bij Feyenoord: "Ja, er waren omstandigheden in de privésfeer"

zaterdag 21 april 2018 om 08:35

Tijdens de eerste competitiehelft liep het helemaal niet lekker voor Nicolai Jörgensen. De Deense spits van Feyenoord scoorde weinig, had pijntjes en maakte privé een moeilijke tijd door. Toch wil(de) hij dat niet als excuses gebruiken. 

"Mijn vorm was in de eerste maanden van het seizoen gewoon niet goed genoeg. Daar begint het mee. Waarom dat zo was, is lastig te zeggen. Ik werkte hard, maar het liep niet", blikt Jörgensen - vorig seizoen topscorer van Nederland - terug in het Algemeen Dagblad. 

"En ja, er waren omstandigheden in de privésfeer. Maar wat gebeurd is, is gebeurd. Er zijn geen dingen meer die mij dwarszitten. Ik kreeg minder kansen dan vorig seizoen, maar dat verwijt ik mezelf. Ik moet slimmer zijn als je kijkt naar loopacties. Het gaat nu veel beter."

Jörgensen staat inmiddels op twaalf doelpunten. Zondag speelt de international met Feyenoord de bekerfinale in De Kuip. AZ is om 18.00 uur de tegenstander. 

Poll

Welke club wint de bekerfinale?

(1696 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 21 april 2018 om 08:43
Maak het morgen maar goed Nicolai door een paar keer te scoren tegen AZ.
Vind ik leuk
MojoRisin +8358
zaterdag 21 april 2018 om 08:50
Ik heb niks tegen Feyenoord hoor, maar hoop dat AZ morgen wint..
Gewoon als ode aan goed voetbal..
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 08:55
Ik heb niks tegen Az maar hoop dat Feyenoord wint ;-)
Van Persie met de beker in zijn handen 16 jaar geleden was het de UEFA cup, zou mooi zijn als hij nu een gouden knvb beker omhoog kan houden ;-)
Vind ik leuk
MojoRisin +8358
zaterdag 21 april 2018 om 08:58
Ow ik gun het jullie ook wel van harte hoor, maar ik vind dat AZ wel een prijs mag krijgen, om hoe ze spelen..
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:03
Feyenoord speelde ook goed tegen Psv hoor in de beker ;-)
Maar ik snap dat de gunfactor bij de niet Feyenoorders bij Az ligt. En qua mooi voetbal springt Az er inderdaad uit. Denk dat het heel spannend gaat worden.
Vind ik leuk
PSVFU +1258
zaterdag 21 april 2018 om 09:15
Ik ben geen feyenoorder maar hoop wel dat feyenoord wint. Ik heb meer met dat noeste werk en knokvoetbal dan met az.
Vind ik leuk
J Kiprich +12214
zaterdag 21 april 2018 om 09:22
Hier word ik inmiddels een beetje moe van. Alsof Feyenoord al jaren met een arbeiderselftal het veld opkomt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 09:22]
Vind ik leuk
PSVFU +1258
zaterdag 21 april 2018 om 09:34
Dat zeg ik niet maar het is wel (zoals psv dit jaar) vaak een team wat voor elkaar knokt.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:01
Dat is het cliché, ja. Net als dat wij altijd mooi voetbal spelen. Sommige mensen blijven dat altijd zeggen, dat krijg je er niet uit....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 10:02]
Vind ik leuk
Hoogeveen +5311
zaterdag 21 april 2018 om 09:05
Zou de 2e plaats in de competitie geen mooie prijs voor AZ zijn? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:59
AZ speelt ruk! Zooo gehyped dat cluppie!
Vind ik leuk
J Kiprich +12214
zaterdag 21 april 2018 om 09:04
Gelukkig is voetbal geen jurysport ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:09
Zin in de finale morgen. 2 leuke elftallen tegen elkaar in het mooiste stadion van Nederland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stroeve start bij Feyenoord: "Ja, er waren omstandigheden in de privésfeer"