Update: Raiola laat niets los over Lozano-gerucht uit Mexico

Update: Raiola laat niets los over Lozano-gerucht uit Mexico

Gepubliceerd: zaterdag 21 april 2018 om 13:50za 21-04-2018 om 13:50

Hirving Lozano en Mino Raiola slaan de handen ineen. Volgens het Mexicaanse Marca Claro is Raiola de nieuwe zaakwaarnemer van de topscorer van landskampioen PSV. 

Marca Claro is bij elk thuisduel van PSV aanwezig in het Philip Stadion. Het medium spreekt Lozano dus regelmatig. Hoewel de international het nieuws zelf nog niet heeft bevestigd, weet Marca Claro dat Lozano Raiola per direct heeft benoemd tot zijn belangenbehartiger. 

Raiola is één van de meest bekende én rijkste spelersmakelaars ter wereld. Onder meer Zlatan Ibrahimovic, Paul Pogba, Kenny Tete, Marco Verratti en Mario Balotelli behoren tot zijn stal. 

Wat de opvallende overstap van Lozano betekent voor de sportieve toekomst van de aanvaller, is nog even de vraag. Na een fantastisch begin in Eindhoven werd Lozano in januari al gelinkt aan topclubs uit Spanje en Engeland. Binnenkort treedt de dribbelaar met Mexico aan op het WK in Rusland. 

Update 13.50: Het Eindhovens Dagblad heeft bij Raiola navraag gedaan naar het gerucht rond Lozano. Hij wilde 'geen bevestiging of ontkenning geven', aldus het dagblad. Afgelopen zomer trad de dertigjarige Gabriel Moraes naar voren als belangenbehartiger van Lozano (22). 

Poll

Verwacht jij dat Lozano komende zomer al vertrekt?

(6993 stemmen)

Plaats een reactie

Kim Jung-On +4520
zaterdag 21 april 2018 om 09:31
Briljant dat Kenny Tete in dat rijtje staat...haha
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:35
En? Wat heeft dat net Lozano te maken?
Vind ik leuk
Always PSV +14329
zaterdag 21 april 2018 om 11:34
Komt die Raiola onrust zaaien of hij maakt een mooie transfer waar Lozano, PSV en natuurlijk hijzelf beter van wordt?
Vind ik leuk
Topdrie +3334
zaterdag 21 april 2018 om 14:05
Mino gaat Chucky voor een mooi bedrag tranfereren zodat zijn andere client, Malen, kan doorschuiven naar het eerste van PSV. Laat Mino maar schuiven
Vind ik leuk
Always PSV +14329
zaterdag 21 april 2018 om 17:46
Ben absoluut geen Raiola fan!
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 12:17
Niets.
Wat denk je, is het een wijze keuze van Lozano? Ik vind dat Raiola vaak best verstandig is in de keuze van clubs waar hij zijn pupillen naartoe brengt.
Weet dat dat vloeken in de kerk van "doe maar gewoon..." is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
COYG +7620
zaterdag 21 april 2018 om 09:48
Past er toch niet echt bij als je de rest van de namen ziet.
Vind ik leuk
Romario9 +12673
zaterdag 21 april 2018 om 09:51
Duidelijk een poging van VP om wat Ajax dit artikel in te sneaken.

On topic: of Lozano deze zomer al vertrekt hang volledig af van het WK. Als ie het daar goed doet is ie weg. Voor z’n ontwikkeling zou het beter zijn om nog een jaartje bij PSV te blijven, want hij was nog te wisselvallig dit seizoen.
Vind ik leuk
COYG +7620
zaterdag 21 april 2018 om 09:58
Zou inderdaad beter zijn om nog een jaar te blijven. Of hij daarna dan naar de top gaat of dat er een subtop team komt dat hem kan betalen zien we dan wel. Maar hij is wel veruit de beste speler in Nederland, op een half finance Van Persie na dan natuurlijk :p
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
zaterdag 21 april 2018 om 10:23
Beste speler van de Eredivisie hahaha, gister te veel gedronken? Zowel Ziyech, als Jahanbaksh als De Ligt zijn beter.
Vind ik leuk
COYG +7620
zaterdag 21 april 2018 om 10:29
Gedronken nee. De Ligt valt over te twisten. Maar verder is Lozano wel de beste ja. Maar dat is mijn mening.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
zaterdag 21 april 2018 om 10:32
Veel te wisselvallig voor, geweldig begonnen de eerste pakweg 10 wedstrijden, maar daarna weggezakt.

Goeie speler hoor, maar beste speler van de Eredivisie? Naar mijn mening niet.
Vind ik leuk
COYG +7620
zaterdag 21 april 2018 om 10:32
Nee goed dat vind jij. En meningen moet je respecteren toch.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
zaterdag 21 april 2018 om 10:36
Tuurlijk en dat doe ik ook wel hoor.
Vind ik leuk
AllAdIn +20963
zaterdag 21 april 2018 om 10:26
Hoezo wat Ajax in te sneaken?

Jij bent degene die over Ajax begint hoor... ;-)
Vind ik leuk
ihvmmdk +6979
zaterdag 21 april 2018 om 10:42
#complettheorie
Vind ik leuk
Mosquito +18356
zaterdag 21 april 2018 om 11:19
Na het WK kan je de hoofdprijs vragen.
Een jaar later ben ik bang van niet tenzij hij er meer dan 30 scoort.
Maar Raiola kennende komt dat wel goed.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 11:54
Met die intentie hadden ze Kluivert genoemd.
Dat rijtje bestaat, met uitzondering van Tete, uit bekende internationale namen. En Tete speelt niet meer bij Ajax maar is wel bekend bij het NL VP-publiek. Je zou dus precies andersom kunnen redeneren, dat zij juist de actuele verwijzing naar Ajax hebben vermeden. Veel waarschijnlijker is echter dat iemand de eerste namen heeft opgeschreven die in hem opkwamen.
Maar ja, het leven is zo saai zonder de dagelijkse complotjes.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 13:40
laat Ajax er nu eens tussen uit lullo
Vind ik leuk
Luiehond +2262
zaterdag 21 april 2018 om 10:16
Doet er niet toe! Met Raiola weet je het: Lozano is pleite!
Vind ik leuk
Kees Bman +3501
zaterdag 21 april 2018 om 10:23
Tuurlijk wel VP =Ajax . Dus ze kunnen niet laten er een (zwak iemand )Ajacied tussen te zetten
Vind ik leuk
BT410 +258
zaterdag 21 april 2018 om 09:52
Hahaha! Dat dacht ik dus ook!
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
zaterdag 21 april 2018 om 10:36
Hoezo
Vind ik leuk
slaski +2314
zaterdag 21 april 2018 om 10:37
Moet je je grapjes nog gaan uitleggen ook.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28886
zaterdag 21 april 2018 om 11:20
Dan weten we bij PSV in ieder geval dat er n grote zak geld komt
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 12:12
Kenny Tete is ook briljant! Een echte Godenzoon uit de Johan Tempel
Vind ik leuk
Gyrosregime +2571
zaterdag 21 april 2018 om 09:31
Dat is voor PSV niet zo'n groot probleem.. Raiola heeft een goede band met de PSV directie in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ajax die veel last van hem heeft gehad..
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:35
Als hij de zaakwaarnemer kan vangen dan is hij te te houden
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:37
Raiola heeft een goede band met zn portemonnee.. raiola naait zelfs zn lievelings clubjes in Italië en Ajax was zijn liefde in nl. Dus snap niet waar je het PSV zijn lievelingetje haha
Vind ik leuk
Rjc1980 +1189
zaterdag 21 april 2018 om 09:32
Die gaat vertrekken....
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:34
Psv moet een van zijn matties binnen hengelen of Guterrez of Pizaro dan denk ik wel dat hij 1 jaar ZEKER blijft
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
zaterdag 21 april 2018 om 11:27
De UFC blijkt ook al interesse in hem te hebben...
Vind ik leuk
BrandjeXL +499
zaterdag 21 april 2018 om 14:18
Welnee, Lozano slaat als een wijf.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
zaterdag 21 april 2018 om 09:33
Lastig mannetje met een beetje hoogmoedswaanzin?? Goed dat ze hem opgepikt hebben bij PSV dit seizoen, maar een doorverkoop niet te lang uitstellen. Er is volgens mij genoeg goede jeugd die een kans moet krijgen.

Zolang ze maar niet Lozano én Bergwijn verkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:34
Per direct weg das duidelijk nu
Vind ik leuk
Gyrosregime +2571
zaterdag 21 april 2018 om 09:39
Een goede band met zaakwaarnemers is gewoon heel belangrijk.. Heb je ze allemaal tegen je dan ga je dit zeker merken.. Maar heb je ze allemaal aan jou kant staan door ze altijd goed en netjes te behandelen dan heb je een groot voordeel. Geld speelt zeker een grote rol..
Vind ik leuk
COYG +7620
zaterdag 21 april 2018 om 09:47
Hah noemen ze een lijstje op en dan zetten ze met alle respect Tete ertussen.

Verder denk ik dat dit voor problemen kan zorgen als dit echt waar is. Zelfde geld voor Kluivertje in mindere maten. Hopelijk klopt het gerucht dat ook De Ligt met Raiola in zee gaat niet. Want dan zijn wel heel veel talenten onzeker van hun toekomst. Hij brengt ze wel naar een mooie club, maar vaak gaat het uiteindelijk fout.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 09:48
Raiola zo'n beetje de beerput onder de zaakwaarnemers, keus van een speler als Lozano is dan ook meer dan logisch.
Vind ik leuk
stratumseind +187379
zaterdag 21 april 2018 om 09:52
Het is als een bloem op een bloemetjesgordijn
Vind ik leuk
Midden-Noord +93840
zaterdag 21 april 2018 om 09:56
:-p

Zal 't rompertje zo gekneld hebben gezeten? Of is het een knellend navelstrengetje? Hahaha
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 09:57]
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +2806
zaterdag 21 april 2018 om 09:48
Een pleister op de wond na het verliezen van Lukaku
Vind ik leuk
stratumseind +187379
zaterdag 21 april 2018 om 09:52
Prima zaak
Vind ik leuk
Midden-Noord +93840
zaterdag 21 april 2018 om 09:55
Goede keus als de € belangrijk voor je zijn. Mino komt wel als een pitbull op voor zijn cliënten!
Vind ik leuk
Come on Utreg +28473
zaterdag 21 april 2018 om 10:09
Maw.. die is pleite na het WK..
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:16
Je stapt maar voor een rede over naar geldwolf Raiola. Een transfer maken.
Vind ik leuk
mcmodd +25177
zaterdag 21 april 2018 om 10:16
Dan zal hij m.i. wel deze zomer verkocht worden. Vergeet niet dat hij pas een paar wedstrijden geleden heeft laten zien dat hij de crawlslag ook goed beheerst. Dat geeft hem in het groepsbubbelbad direct een voorsprong van een meter en dat is veel op een afstand van 50 meter.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 10:17]
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:18
Wat maakt het uit wie zijn zaakwaarnemer is. Lozano heeft nog een contract voor 5 jaar. Hij gaat na het WK heel veel geld opleveren als hij gaat.
Iedereen blij.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
zaterdag 21 april 2018 om 10:26
Ik meende dat jullie bij PSV niks om geld gaven?
Vind ik leuk
psv erwt +112
zaterdag 21 april 2018 om 11:15
geld is wel lekker als je er nieuwe spelers van haalt.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
zaterdag 21 april 2018 om 10:19
Zwaar overschat die Lozano, kan alleen wat tegen kleine clubjes. In de topwedstrijden compleet onzichtbaar. Zelfs Veltman kon hem makkelijk hebben.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 10:19]
Vind ik leuk
Bizzy +22494
zaterdag 21 april 2018 om 10:29
Je slaat de plank volledig mis.

Stel voor dat je de wedstrijd Belgie - Mexico nog maar eens gaat bekijken. Complete defensie van Belgie werd door Lozano zoek gespeeld. En die verdedigers zijn beter dan Veltman.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
zaterdag 21 april 2018 om 10:39
Heb ik gezien hoor, dat was een oefenwedstrijdje... En hij speelde redelijk in die oefenwedstrijd maar compleet zoekgespeeld? Overdrijven kun je wel he. Als het er echt om gaat geeft Lozano niet thuis.
Vind ik leuk
Bizzy +22494
zaterdag 21 april 2018 om 10:46
Lozano is echt wel een goede voetballer. Anders kom je als aanvaller niet tot zoveel goals. De man staat in Mexico en Zuid Amerika bekend als een uitstekende voetballer. Maar goed in Nederland lopen er meerdere goede spelers rond vb Alireza en Neres. (ook beide onzichtbaar in grote wedstrijden). Of wil je zeggen dat ze slecht zijn ?

Deze discussie heeft wel een hoog subjectief gehalte. Ik ben meer van dingen meetbaar maken. Lozano en Alireza hebben aardig wat balletjes in de net liggen. En dat is een feit.

Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
zaterdag 21 april 2018 om 11:07
Neres scoorde in zn eerste klasssieker, gaf in de Kuip 3 assists en maakte de openingsgoal tegen PSV. Als je ergens over praat, weet dan wel waar je over praat haha.
Vind ik leuk
stratumseind +187379
zaterdag 21 april 2018 om 10:43
ach overschat , wij zijn hier tevreden mee , het gaat tenslotte erom of je op het eind van het seizoen de beste bent of niet?

https://www.youtube.com/watch?v=zngjlT_Ka3U
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
zaterdag 21 april 2018 om 11:05
Het gaat nu toch om het individu Lozano? Weet trouwens niet wat je probeerd door in elke reactie aan te geven dat PSV kampioen is? Naja weet het wel je denkt mij opstang te jagen haha blijven proberen knulletje... PSV is dik verdiend kampioen van NL! Maar wil best even doen alsof ik boos ben hoor, heb je ook weer een hard aandachtsgeil plassertje he Stratumpje?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
stratumseind +187379
zaterdag 21 april 2018 om 11:12
hahaha boos?? nee hoor lichtelijk geirriteerd kom je wel over
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
zaterdag 21 april 2018 om 11:15
Totaal niet ik ga zo lekker met wat maten varen met een kist vol koude rakkers! Ben zeer goed gemutst. Jij ook een hele fijne dag in je eentje achter je computertje! En groetjes aan je begeleiding.
Vind ik leuk
stratumseind +187379
zaterdag 21 april 2018 om 11:52
doe je wel je bandjes aan , stel voor dat je in het water valt
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
zaterdag 21 april 2018 om 16:16
Kampioen water trappelen he, iig nog 1 titel.
Vind ik leuk
stratumseind +187379
zaterdag 21 april 2018 om 16:18
al weer terug van de zonnebloem tocht?
Vind ik leuk
Counterattack +11282
zaterdag 21 april 2018 om 10:22
Raiola is van korte termijn winst voor zichzelf (en in 2e plaats pas speler), niet van carriereplanning. Wil dus snel scoren met Chucky. Jammer als hij na een jaar alweer vd Nederlandse velden verdwijnt
Vind ik leuk
Kayzer +3131
zaterdag 21 april 2018 om 10:30
Dat wordt de serie A dan waarschijnlijk!
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:41
daar gaat ie .................................
Vind ik leuk
pico323 +7063
zaterdag 21 april 2018 om 10:42
Jammer voor PSV. Raiola is een geldwolf eerste klas. Die is nu zo weg bij PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:43
o, nee.....

Dit is natuurlijk een recept voor chaos en ruzies...
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:49
Soort zoekt soort...
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 10:51
Eerst FF een goed wk spelen
Vind ik leuk
the hague +274
zaterdag 21 april 2018 om 10:59
En die is van de zomer vetrokken
Vind ik leuk
Paulus1962 +1299
zaterdag 21 april 2018 om 11:41
Die is weg, enigste reden voor die overstap.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 11:59
Nu reageer ik even zoals alle Ajaxhaters reageren als er zo'n bericht over Matthijs de Ligt op VP staat. Die is weg......
Vind ik leuk
Demi +331
zaterdag 21 april 2018 om 12:17
Die is weg
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 12:25
Ik kijk nog elke dag naar de samenvatting Willem II tegen PSV van enkele weken geleden. Heerlijke pot !!!!!!!!
Vind ik leuk
Cappie +7546
zaterdag 21 april 2018 om 14:37
Hahahaha... lekker doen. Wij kijken nog elke dag naar de samenvatting van PSV-Ajax en de huldiging... :P
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 12:37
Weer een idioot die met die rat van Raiola in zee gaat, dag PSV weer een speler weg die voor het geld gaat en niets anders !
Vind ik leuk
Wim Horst +161
zaterdag 21 april 2018 om 12:43
Lozano heeft nog niets laten zien dus dat over het paard getilde rode kaart verzamelaar gaat waarschijnlijk een mooie toekomst tegemoet maar tot nu zwaar overschat tenzij je van vecht sport houdt. zelfs de bondscoach zegt dat hij te gemakkelijk op stang te jagen is en dat is wat goede verdedigers doen in het buitenland
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 12:44]
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 12:44
Lozano heeft zo meteen de Europese topclubs voor het uitzoeken en hij zal voor de hoofdprijs verkocht gaan worden deze zomer. Met het netwerk wat Raiola heeft, is het een koud kunstje voor hem om Lozano onder te brengen bij een Europese topclub. Niet voor niets is Lozano de beste speler van de Eredivisie en een international die wel op het WK mag gaan spelen. Die Argentijnse linksback van Ajax had zijn handen vol aan Lozano afgelopen zondag en moest niet voor niets een paar keer aan de noodrem trekken waarna hij terecht zijn 2e gele kaart kreeg en kon vertrekken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 12:46]
Vind ik leuk
Wim Horst +161
zaterdag 21 april 2018 om 12:50
lozano is niet de beste speler van de eredivisie teveel kaarten en anderen kaarten aansmeren te wisselvallige en gewoon een rat gaat voor het geld en kent geen clubliefde
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 12:51
Die zijn jullie kwijt. Speelt nog een laatste wedstrijd en klaar.
Vind ik leuk
Geer1967 +36
zaterdag 21 april 2018 om 12:52
Die is welg. Deze pizza bakker heeft maar 1 doel. Met zijn brommertje naar een andere club bezorgen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 april 2018 om 12:53]
Vind ik leuk
El Cazador +8123
zaterdag 21 april 2018 om 12:54
Deze keuze betekent einde carrière
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
zaterdag 21 april 2018 om 13:37
Voetballers komen....voetballers gaan...1 meer of minder ....who cares ....komt wel weer een nieuwe....voetballers hebben vaak geen band meer met een club..ik ook niet met voetballers....passanten....niets meer ,niets minder
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 14:04
Die is dus deze zomer weg bij onze concurrent.
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
zaterdag 21 april 2018 om 14:04
Denk dat Raiola z'n eigen club gaat beginnen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 14:32
Nog een keer,lozano gaat lekker cl voetballen met psv,daarna maakt hij een top transfer.
Vind ik leuk
Gerro +7967
zaterdag 21 april 2018 om 15:14
Als club zijnde kun je hier alleen maar vrees voor hebben dat ze hem als zaakwaarnemer nemen.
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zaterdag 21 april 2018 om 15:28
Wel, Áls het waar is, hoop ik dat landskampioen PSV al bezig is met een vervanger. Want zodra Minnie the Moocher je in zijn stal heeft, wordt het verkopen.
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zaterdag 21 april 2018 om 17:40
Blijft nu zeker nog een jaar. CL spelen samen met maatje Guti
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 18:51
Die gaat dus weg
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 20:40
Jahanbaksh is echt een speler waar je volgend jaar niks meer van hoort.Het type vincent jansen die ook volgens de media en half nederland veel potentie had.
En nu nog niet eens zichbaar is in dat amateur elftal van ronald koeman.
Echt dus een eendagsvlieg.
En De Ligt die tegen portugal schijnbal zo goed was in veel ogen .
Bakte er tegen psv helemaal niks van en dat draaide ergens om.
Dus amsterdan dromen jullie lekker verder.
Maar dromen zijn bedrog sorry losers
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws