Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen

    Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen

    zondag 22 april 2018 om 11:10

    PSV-directeur Marcel Brands gaat aan de slag bij het Engelse Everton, claimt boulevardkrant The Mirror in zijn zondagseditie. De 56-jarige Brabander wordt de laatste nadrukkelijk gelinkt aan The Toffees en zou nu de knoop hebben doorgehakt.

    Brands zou bovendien twee Eredivisie-versterkingen op het oog hebben: Hirving Lozano (PSV) en Hakim Ziyech (Ajax) worden genoemd als potentiële nieuwe Everton-spelers. De komst van Lozano moet naar verluidt mogelijk gemaakt worden door Mino Raiola. De Nederlands-Italiaanse zaakwaarnemer krijgt bij de aanstelling van Brands een grote invloed op het transferbeleid van Everton en zou Lozano onlangs aan zijn stal toegevoegd hebben, al wil de invloedrijke makelaar dit vooralsnog niet bevestigen.

    Het Britse medium oppert bovendien dat PSV-trainer Phillip Cocu in Liverpool de opvolger van manager Sam Allardyce kan worden, maar die kans lijkt niet al te groot. Cocu heeft nog een doorlopend contract in Eindhoven en Brands zou het beter vinden als de trainer nog even bij PSV blijft.

    Poll

    Zou Brands geschikt zijn voor Everton?

    (8031 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 22 april 2018 om 11:15
    Ziyech in Engeland: dat gaat volgens mij echt niet werken. Met zijn sierlijke stijl en riskante ballen zou hij beter in Frankrijk of Turkije kunnen gaan spelen of ergens in de middenmoot in Spanje.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:16]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 11:17
    Is ook te fragiel om zich daar staande te houden.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:23
    Nee, want Cazorla, D. Silva, B. Silva, Mata etc. zijn fysiek ook zooo sterk...

    Man, je lult weer onzin. Als je genoeg kwaliteiten hebt kan je jezelf best in de PL staande houden, Ziyech heeft zeker de kwaliteiten daarvoor.

    Bovendien zou Lozano dan zeker niet mee kunnen komen, dat is een 22-jarige in het lichaam van een middelbaar scholier.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:30
    Die spelers die jij noemt zijn ook maar zo’n 10X beter.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 11:32
    Dat snapt hij niet.
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    zondag 22 april 2018 om 11:31
    Ik weet niet of je letterlijk wel is gekeken hebt naar de spelers die je net op noemt, zijn stuk voor stuk 2 x breder dan Ziyech.
    Daarbij noem je spelers die kwaliteiten hebben waar Ziyech niet eens van mag dromen.
    Als je dan iemand uitmaakt voor het 'lullen van onzin' zorg dan dat je eigen argumenten wel ergens op slaan.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:36
    Verschil is dat die jongens ook al jaren in de PL spelen. En bovendien waren het simpelweg voorbeelden, iedereen ziet dat die spelers beter zijn.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3461
    zondag 22 april 2018 om 12:03
    Zijn 10 klassen beter en zijn mentaal volwassen. Ziyech heeft de mentaliteit van een moeilijk behandelbaar kind
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 11:31
    Hahaha, ga jij die spelers vergelijken met Hakim. Hoe moet ik jou dan wel serieus nemen?

    Ziyech komt op op alle fronten tekort voor de PL. Italië zou beter bij Hakim passen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:35
    Dat zijn voorbeelden die me als eerste te binnen schieten, zijn tal van spelers die meer bij de kwaliteiten van Ziyech passen die het ook redden. Zeker als je hem vanaf de rechterkant laat spelen.

    Hakim moet gewoon eerst een paar jaar bij AS Roma spelen, kan ie daarna met gemak naar een club als Liverpool. Maar goed, dat jij dat als ADO-supporter niet ziet verbaasd me niks eerlijk gezegd...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 11:36
    Dat laatste zinnetje weer. WALGELIJK!!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:43
    Ik vermoedde dat je Ajax aan het bashen was (zoals zoveel hier), maar niet dus.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 22 april 2018 om 12:58
    Ziyech naar Roma? Het gaat juist net zo goed met Roma en dan Ziyech het laten verstoren?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:05
    Eriksen kan het ook prima in engeland. Daar schreeuwde ook heel brabant en rotterdam dat hij het nooit zou redden in de PL. En kijk aan, binnen 2 jaar zit ie bij real of Barça.
    Vind ik leuk
    Arbee +1848
    zondag 22 april 2018 om 20:05
    Hij schijnt komende zomer al naar Barcelona te kunnen. Zou dan samen met Coutinho en Busquets het middenveld moeten vormen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 11:35
    Je hebt iets toegevoegd zie ik over Lozano. Die speelt op een andere positie dan Hakim. Denk jij dat Ziyech Sigurdsson uit de basis zal gaan spelen? Dan heb je het niet op een rijtje man.

    Maar denk ook dat Lozano tekort komt voor de PL.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:38
    Waar speelt Lozano dan? Rechtsbuiten volgens mij. Volgens mij kan Ziyech daar ook prima spelen, maar dan hangend op rechts. Opkomende back er achter.

    Natuurlijk zie ik Ziyech Sigurdsson niet uit de basis spelen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:40
    Overigens dacht ik dat je Ajax aan het bashen was, maar nu zie ik dat over Lozano en nu denk ik dat dat dus niet zo is.

    Mijn excuses daarvoor. En beschouw die andere comment als ‘niet verzonden’.
    Vind ik leuk
    Vp128 +589
    zondag 22 april 2018 om 12:50
    Kritiek op een ajacied mag dus pas als je ook iets negatiefs over een psver zegt... je laat je weer lekker kennen doe dan
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zondag 22 april 2018 om 14:54
    Doe dan is ook de grootste kleuter op deze site.
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    zondag 22 april 2018 om 14:45
    Bijna alle anti ajax mensen hier dachten ook dat Eriksen het nooit zou gaan redden in de PL! En kijk ff! Dus velen zullen er ook nu weer naast zitten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 15:22
    Dat is een kromme vergelijking toch. Eriksen was toen toch vel beter dan dat Hakim dat is. Eriksen is ook nog eens jonger naar Engeland vertrokken.
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    zondag 22 april 2018 om 17:49
    Maar toch dachten jullie dat hij t niet zou redden. Bedoel meer: heb meer vertrouwen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 17:50
    Wacht even: Jullie?

    Ook last van een grachtenkronkel of zo?
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    zondag 22 april 2018 om 18:31
    Sorry, ik had in mijn bericht al eerder gezegd: veel anti ajax mensen. Dan hoor jij bij die anderen. Maar om meteen zo te reageren ;) welke gedachtenkronkel?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 18:51
    Nee een grachtenkronkel. Hahaha

    Maar sorry dan, we hebben elkaar verkeerd begrepen. Excuus!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3461
    zondag 22 april 2018 om 12:01
    Je gaat Ziyech toch niet echt vergelijken met die namen die jij opnoemt. Hij mag nog niet eens hun veters strikken.

    In Turkije of een middenmoter in een grotere competitie ligt zijn top
    Vind ik leuk
    markus040 +2221
    zondag 22 april 2018 om 12:45
    zolang ziyech niet tegen kritiek kan heeft ie in geen een buitenlandse competitie iets te zoeken
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    zondag 22 april 2018 om 13:18
    De mexicaanse competitie is harder dan de Premier League...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 13:42
    Nu heb je het over harder, ik heb het over fysieke kracht.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    zondag 22 april 2018 om 14:17
    Het is om het even. Voetballen in een midden of zuid amerikaanse competitie moet je fysiek en mentaal in orde zijn. Er wordt gestreden voor iedere millimeter gras.
    Vind ik leuk
    Stoetel +93
    zondag 22 april 2018 om 11:19
    don't translate it in English please,

    Because we don't get rid of Ziyech on the streetstones :D
    die laatste zin was dus een v.Gaaltje...
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:30
    Mesut Özil, Kevin de Bruyne,David Silva, Eriksen en zo nog een aantal middenvelders met sierlijke stijl en passes,past prima, belangrijk is dat aanvallers je begrijpen en looplijnen invullen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29247
    zondag 22 april 2018 om 14:40
    Met zijn sierlijke stijl en zijn kutkarakter heeft ie daar inderdaad niets te zoeken! Ik vind de Chinese competitie wel wat voor deze gemankeerde Drontenaar.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11454
    zondag 22 april 2018 om 11:15
    Mooie stap..
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:19
    Bedankt voor de mooie jaren Brands!
    Succes in Engeland!
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1193
    zondag 22 april 2018 om 11:15
    Perfect! Kunnen we meteen allemaal zien dat ziyech fysiek tekort komt voor de preimer league.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:06
    Als een renner als Klaassen al tekort komt dan hij zeker inderdaad.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 11:15
    Aderlating voor PSV...........en oei Lozano direct mee.
    Vind ik leuk
    PRICE +25990
    zondag 22 april 2018 om 11:18
    Wel een goeie prijs voor lozano gaan we van uit.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84768
    zondag 22 april 2018 om 11:22
    Na het WK kan hij meer waard zijn.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    zondag 22 april 2018 om 11:18
    Gewoon 50 miljoen vragen. Had Brands zelf ook gedaan:-)
    Vind ik leuk
    PRICE +25990
    zondag 22 april 2018 om 11:24
    Niet negatief inzien. Lozano is gekocht met de insteek doorverkoop. Heeft psv mede kampioen gemaakt,mooie prijs vangen en door Is niet anders.
    Vind ik leuk
    chicken +10496
    zondag 22 april 2018 om 11:44
    Dat is ook het gevaar....brands kent de inhoud van het contract..
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3055
    zondag 22 april 2018 om 13:52
    Als dat zo was, had PSV niet 40% doorverkooppercentage gegeven aan Pachuca.
    Vind ik leuk
    Grijs +1171
    zondag 22 april 2018 om 14:10
    Nu ben ik geen Brands-kenner en de kans is groot dat hij de stap wel gaat maken hoor. Maar is Brands niet meer het type dat de regie over dit nieuws in eigen handen houd? Volgens mij zou hij er niet voor kiezen om het eerst aan een roddelblaadje in Engeland te vertellen en pas daarna Nederland te informeren. Als dit nieuws waar is, dan is het een vreemde gang van zaken.

    Ook het meenemen van die spelers lijkt op vergaande speculatie gebaseerd. Het lijkt me dat Brands eerst eens goed wil kijken wat hij al allemaal in huis heeft, voordat hij bijvoorbeeld Ziyech en Lozano meeneemt. Ik neem aan dat hij geen Koeman-taferelen wil.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6521
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Verbazingwekkend dat Ziyech genoemd word.
    Denk dat hij daar totaal onderuit gaat
    Vind ik leuk
    Jozef +34574
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Engels voetbal was van origine 'kick and rush'. Als daar nog iets van is overgebleven zal Ziyech daar perfect passen. In Spanje is hij qua techniek dertien in een dozijn.
    Vind ik leuk
    Choppa +298
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Hopelijk kan hij er voor zorgen dat klaassen wat meer speeltijd krijg, zo niet krijgen lozano en ziyech wel gwn een normale kans.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Wat een onzin bericht als er een geen vertrouwen heeft in Ziyech dan is het Brands wel.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:20
    Onzin. PSV was notabene degene die werd afgetroefd door Ajax om de komst van Ziyech, 2 jaar geleden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:23
    War zijn we blij dat we afgetroefd zijn scheelt ons 2 titels
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    2 nog wel? Sinds 2 jaar geleden zijn jullie 1x kampioen geworden, onnozele!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:27
    Gerapoteerd dat is wat jij het beste kunt schelden behalve als ze jou uitschelden dan rapoteer jij ze gelijk nou bij deze ik ga je nu eens goed volgen
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3321
    zondag 22 april 2018 om 13:09
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:42
    Als ze er nog was had ik het gedaan maar helaas
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:43
    Wat een onzin PSV heeft nooit interesse gehad in Ziyech anders had hij wel in Eindhoven gespeeld. Of ben je dat juichen vergeten toen hij hoorde dat PSV kampioen was geworden op de laatste speeldag. Hij is op het laatste moment gekocht door Ajax onder de druk van de supporters.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:46
    Dat filmpje was in elkaar gezet, al meerdere artikelen hierover geweest.

    En ja tuurlijk, dat hebben we gezien met Sánchez, Gudelj, Orejuela, Schuurs, Tagliafico en Ziyech... Jullie krijgen alleen de spelers waar Ajax interesse voor had maar uiteindelijk niet wilde, zoals Maher. We hebben allemaal gezien hoe dat ging...

    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zondag 22 april 2018 om 15:04
    Alleen sanchez is een meerwaarde voor psv , de rest mag je houden Doe dan .
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3321
    zondag 22 april 2018 om 13:13
    PSV wilde hem heel graag maar kon hem niet eens betalen destijds.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1346
    zondag 22 april 2018 om 12:12
    Het lijkt me dat als PSV echt interesse had in Ziyech, ze niet hadden gewacht totdat het seizoen al twee drie speelrondes onderweg was.
    Ziyech was een paniekaankoop bij Ajax met uiteindelijk nul resultaat. Als Ziyech een van de eerste aankopen zal zijn van Brands, dan begint hij al meteen met een achterstand als TD van Everton.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 12:16
    Nul resultaat hahaha, beste speler van de Eredivisie. Laat het ook nog in de grote wedstrijden zien, in tegenstelling tot Lozano.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1346
    zondag 22 april 2018 om 12:25
    45 keer balverlies in 90 minuten. Ajax is beter af zonder Ziyech. Afgelopen zondag ook weer dom balverlies waaruit De Jong uiteindelijk de 2-0 maakte. Ja, hij laat het zien in grote wedstrijden. Alleen jammer dat het vaker negatief is, dan positief.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Neeeeeeeh
    Vind ik leuk
    PRICE +25990
    zondag 22 april 2018 om 11:17
    Hing al even in de lucht.
    Meteen de sterkhouders van Nederland mee nemen. Grote impact dit.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15793
    zondag 22 april 2018 om 11:18
    Brands zorgt er meteen voor dat de schimmige deal rondom Lozano is opgelost. Niet dat zijn opvolger erachter komt hoe schimmig die deal precies was.
    Vind ik leuk
    HanV +3752
    zondag 22 april 2018 om 11:30
    He is hoping that the deal will be lost in the fog. Die transfer van Ziyech is natuurlijk om FC Twente te redden want die zullen wel een mooi doorverkooppercentage krijgen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15793
    zondag 22 april 2018 om 11:32
    Heeft hij een band met Twente dan? Of wil hij Ajax dwars zitten door de beste speler weg te kopen. Want volgens Overmars is er 50/50 kans dat hij zou blijven..
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    zondag 22 april 2018 om 11:49
    ajax dwarszitten door een speler mee na het buitenland te nemen die daar op de bank beland maar natuurlijk want brands zou ajax ook wel haten haha wat een dom figuur zeg
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    zondag 22 april 2018 om 11:47
    schimmige deal!!! en dat kun jij als niet hatende ajaxsupporter natuurlijk wel bewijzen
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:19
    Daar mis je niks aan als PSV zijnde.
    Vind ik leuk
    PRICE +25990
    zondag 22 april 2018 om 11:22
    Flauw Doe dan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 11:24
    Klopt met een andere td gaat de kar volgend jaar evenzo goed door de stad rollen
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    Met een andere TD is die kans zelfs groter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 11:26
    nog groter? En we hadden al 0 concurrentie........
    Vind ik leuk
    Boi +435
    zondag 22 april 2018 om 11:20
    Als PSV'er zou ik het maar WAT jammer vinden om Marcel te zien gaan. Toch veel betekend voor PSV. Maar naar alle eerlijkheid: Everton is wel een mooie stap omhoog voor Brands, eerlijk is eerlijk. Nu maar hopen dat PSV een geschikte vervanger voor deze man gaat halen...
    Vind ik leuk
    Blindsy +9581
    zondag 22 april 2018 om 11:21
    Gefeliciteerd Marcel. Misschien wel beter ook, Everton, als de allergrootsten zich niet melden.
    Zou wel n stunt zijn, meteen Chuckie en Hakim meenemen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:21
    Hoe Brands ik ook respecteer hoop ik wel dat hij van onze spelers afblijft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 11:23
    de grote speculatieshow duurt voort
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    Weer een PSV'er die gaat mislukken in het buitenland.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    zondag 22 april 2018 om 11:50
    weer een ajaxcied die de hemel ingeprijst is die op de bank beland
    Vind ik leuk
    dezink +1140
    zondag 22 april 2018 om 12:14
    Van een knellende navelstreng bij de geboorte naar een knellend carnavalsrompertje.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    Brands is dan de enige die het gaat redden die andere 2 komen sowieso fysiek te kort dus zal wel weer een loos artikel van een tabloid zijn
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:26
    Wanneer M. Brands in zijn nieuwe functie bij Everton H. Ziyech zou gaan aantrekken, zou dat direct zijn eerste grote miskoop betekenen. Ziyech heeft niets te zoeken in de PL omdat hij daarvoor zwaar tekort kom op zowel voetballend, fysiek al mentaal vlak. Daarnaast wint men Ziyech nooit de oorlog / slag op het middenveld, en al helemaal niet in de PL. Echter Lozano zal met zijn snelheid en gevaar een sensatie worden in de PL. Maar Lozano kan veel beter krijgen dan een middenmotor in de PL. Brands moet er voor waken dat hij niet dezelfde fout gaat maken als Koeman bij Everton; middelmatige Nederlandse Eredivisiespelers voor veel teveel geld naar Everon halen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:26
    Nou stratum al een sollicitatie gesprek gehad bij ONS PSV?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 11:28
    Toon stuurde me zojuist een mailtje.......
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8360
    zondag 22 april 2018 om 11:27
    Beide geen spelers voor de PL.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    zondag 22 april 2018 om 11:28
    Denk wel dat brandsie geschikt is voor everton en zou wel goed zijn als hij die stap maakt
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Ziyech kost minimaal al 50 miljoen en ik weet niet of Everton dat geld heeft om dat bedrag op te hoesten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    zondag 22 april 2018 om 11:38
    hahaha 50 miljoen droom maar rustig verder
    Vind ik leuk
    Sanuk +2926
    zondag 22 april 2018 om 12:23
    15
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 22 april 2018 om 13:09
    Whoehahaha, nog zo'n grappenmaker.

    In hetzelfde draadje eerst Lozano en nu ook Ziyech voor 50 miljoen.
    Die gaan niet eens voor 30 miljoen weg en Ziyech zelfs voor een stuk minder dan 30
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zondag 22 april 2018 om 15:12
    Jouw bericht is met stip de grappigste van vandaag . 50 miljoen hahahaha
    Vind ik leuk
    jesseee +914
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Brands doet er verstandig aan om cocu in eindhoven te laten zitten,

    Als hij met everton zon kut voetbal speelt is hij na 3 wedstrijden weer clubloos.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zondag 22 april 2018 om 15:15
    Voor welke club ben jij dan ?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:35
    Kwatsch.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:36
    Zyech zou ik me kunnen voorstellen ( heeft met Klaassen gespeeld bij Ajax) Lozano zal PSV niet zomaar laten gaan en die gaat sowieso meer kosten dan Zyech.Zoals altijd eerst zien dan geloven.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 22 april 2018 om 13:11
    Ja, Klaassen is reuze enthousiast over zijn overstap.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    zondag 22 april 2018 om 11:37
    ik denk niet dat ze meegaan want bij everton belanden ze beide op de bank
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3321
    zondag 22 april 2018 om 11:38
    Nog te bedenken dat PSV niet eens de volle mep krijgt voor Lozano, zal vergeleken bij een transfer van de Ligt maar een klein bedragje zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 11:40
    Maar goed dat ze bij ons in prijzen denken en niet in euro s dan.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3321
    zondag 22 april 2018 om 12:14
    Zal een kwestie van tijd zijn voordat je die euro's hard nodig gaat hebben.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 12:22
    ze halen wel weer ergens een transfervrije speler op , ik heb ginne skrik
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 11:39
    Humor die miror, in het stukje staat niks .
    Maar dan ook echt helemaal niks .
    Een Quote van 1 zin tijdens de festiviteiten van Brands dat ie het moeilijk zal gaan vinden om de psv familie achter zich te laten mocht het zover komen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26776
    zondag 22 april 2018 om 11:40
    Heel eindhoven in rouw nu.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 11:45
    haha dat gaat zeker nog een jaar niet lukken teo
    ze krijgen die lach niet van ons gezicht
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26776
    zondag 22 april 2018 om 14:31
    Gun het sommige psv fans waaronder jij zeker wel.

    En isimat haha.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    zondag 22 april 2018 om 14:33
    Dank je , succes in de jacht op dat gouden eikeltje vanmiddag .
    Hij is oerlelijk maar je wil hem wel winnen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:41
    Mooie club voor Brands, ook al zie ik Ziyech en Lozano niet in de PL spelen. Meer iets voor Spanje
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 22 april 2018 om 13:12
    Het leek ook leuke club voor Koeman. Ik vind er niks leuks aan, dat hele Everton niet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:49
    H. Ziyech zal geen € 20 miljoen aan traansferopbrengst gaan opleveren voor Ajax. Zowel Ziyech als Ajax zullen zeer blij zijn wanneer Ziyech Ajax deze zomer gaat verlaten. Deze paniekaankoop van Overmars heeft te weinig zijn meerwaarde laten zien bij Ajax, met name in de topwedstrijden waar het er om ging. Bovendien zit geen enkele team te wachten op een potentiële rotte appel in haar selectie. Lozano daarentegen heeft nog een langdurig lopend contract bij PSV en is wel een meerwaarde voor een team. Lozano gaat minimaal het dubbele aan transferbedrag opleveren dan H. Ziyech. Voor sommigen hier; wen er maar alvast aan anders komt de klap wederom erg hard aan zoals dat ook afgelopen zondag nog gebeurde.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24088
    zondag 22 april 2018 om 11:57


    Hij gaat toch voor de uitdaging en ook een beetje voor het geld.. Brands heeft groot gelijk!

    Verder Brands ziet het niet onaardig.. met een mega transferbudget kan je deze 2 aankopen wel gemakkelijk financieren. Lozano zou een seizoen in Eindhoven nog wel kunnen gebruiken om meer 'volwassen' te worden. Voor Ziyech is het een mooie uitdaging!
    Vind ik leuk
    JoeyC +1346
    zondag 22 april 2018 om 12:00
    Daar wordt Ajax niet minder van. Zonder Ziyech zal het aantal balverlies stukken minder worden.
    Lozano en Brands zullen moeilijk zijn voor PSV om te vervangen. Mocht dit allemaal waar zijn, dan staat Ajax komend seizoen al op een 3-0 voorsprong.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:36
    Dat denk ik niet. Brands zal waar het kan psv altijd wel helpen, al is het maar met een stille hint.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 22 april 2018 om 13:14
    Klaassen aan PSV verhuren, lol
    Vind ik leuk
    5by5 +1266
    zondag 22 april 2018 om 12:09
    Mooi voor Brands.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:10
    Ik zie Ziyech never nooit niet meekomen in de PL. Denk dat Spanje beter voor hem is. In Italië wordt ie doormidden geschopt en Duitsland is denk ik teveel dicipline voor hem. Maar Brands toch naar Everton... dat is wel een aderlating nu... het gele team moet in de steigers worden gezet. Ben benieuwd of zijn opvolger dat wel kan.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:20
    Denk dat Everton een goede stap is voor Ziyech , Everton heeft echt creativiteit nodig..
    Vind ik leuk
    Sanuk +2926
    zondag 22 april 2018 om 12:19
    80 miljoen, geen probleem voor Everton. Lozano 65, Ziyech 15, volgens de tabloits in Engeland
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:18
    Haha comedy doet het goed in Engeland , 65 miljoen Haha
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:21
    Daarom snap ik ook dat Raiola Lozano wilt hebben!!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:35
    Dit wordt wel een zware dobber vior psv denk ik. Ziyech bij ons halen, en Marc weet dat je het geld van everton ter beschikking hebt...moeilijk. Ik vind wel dat hij als vertrekker bij psv er niet netjes aan doet om ook een topper van het team te willen meenemen.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    zondag 22 april 2018 om 12:36
    'aanvaller' ziyech
    Vind ik leuk
    Cookee +9639
    zondag 22 april 2018 om 12:47
    Nu hebben ze net een Hollander gehad en willen ze graag nog eentje.
    Verrassend, die ander was niet zo'n succes.
    Voor PSV is zijn vertrek nu zeer ongelukkig, kan niet minder zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:17
    clubliefde
    Vind ik leuk
    FSCeara +8073
    zondag 22 april 2018 om 12:47
    Logisch dat Brands deze 2 wil meenemen uit de eredivisie.zijn met uitstek de 2 beste spelers die er hier rondlopen.
    Klaassen terug naar Ajax zie ik niet gebeuren. Is en niet beter dan de spelers die er op punt van echt doorbreken staan en mist creativiteit. Daarnaast denk ik niet dat Klaassen voor minder dan de helft van zijn salaris wil gaan spelen en dan kom je dus automatisch in buitenlandse competitie terecht.
    Vind ik leuk
    hassel +604
    zondag 22 april 2018 om 12:50
    The Mirror, ik zou eerst wachten op een echte journalistieke bron.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +447
    zondag 22 april 2018 om 12:52
    Ben zelf psv aanhanger....maar dat psv-ajax verhaal mag af en toe wat minder....waar het hier om gaat is dat geen enkele ned club kan opbouwen als die aasgieren uit engeland/spanje niet alleen spelers maar ook managers blijven wegkopen....
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:23
    Iedere club in Nederland moet gewoon volle mep vragen of werken met standaard bedragen qua afkoopsom, kijk Portugal en Frankrijk en ook Spanje... bij Franse clubs zijn aankopen meteen 50-80 miljoen qua afkoopsom en anders gewoon lekker blijven. Nederlandse club moeten elkaar helpen hierin
    Vind ik leuk
    GetRekt +1523
    zondag 22 april 2018 om 13:04
    Je kan ook niks meer in de spiegel zeggen hè.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +299
    zondag 22 april 2018 om 13:08
    Ziyech gaat naar de WK en gaat daarna voor 80 .000.000 weg!!!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:15
    club liefdevolle man die brands, neemt gelijk jullie beste man mee Haha
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:34
    He marcel blijf nog lekker bij psv !
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:46
    Dat gemis zal groot zijn bij ons psv
    Vind ik leuk
    PSVFU +4348
    zondag 22 april 2018 om 13:57
    En wat gaat everton betalen voor Brands?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:03
    Brands is een type van likken likken en nog eens likken......Daar zijn de Engelsen niet van gediend....Het is niet de Eredivisie
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:28
    De 020 fans kunnen weer janken volgend jaar weer helemaal niets want ziyech is weg
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:29
    Hoop niet brands weg gaat doet het prima in eindje
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:41
    Als je cocu,brands,en lozano wilt hebben dan is het prijskaartje 150 miljoen voor de drie.
    Van bommel kan het zo overnemen.
    Voor brands zijn ook kandidaten zat en met 150 miljoen moet er voor lozano wel een vervanger te halen zijn.
    Voor minder gaat het feest niet door.
    Vind ik leuk
    Demi +257
    zondag 22 april 2018 om 15:56
    Haha.. ja neem die 2 maar mee dan ga je gelijk af als een gieter
    Vind ik leuk
    Ticojohn +56
    zondag 22 april 2018 om 16:01
    Onzinverhaal
    Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Lozano zowiezo nog een seizoen in Eindhoven blijft en dat brands hele andere wegen gaat betreden.
    De komst van Guiterez de oude ploeggenoot van Lozano speelt hier een belangrijke rol in.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:17
    De Mirror is zo'n beetje hetzelfde als Bild in Duitsland.
    Boulevardpers.
    Eerst zien, dan geloven.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:34
    www.broodjeaap.nl
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 17:40
    Ziyech gaat naar roma
    Vind ik leuk
    Ben Kuiper +133
    zondag 22 april 2018 om 18:21
    Boulevardkrant....totale onzin dus.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zondag 22 april 2018 om 19:54
    Onzin nieuws.
    Vind ik leuk
    peinke +1901
    zondag 22 april 2018 om 20:10
    Tja, jammer voor PSV, maar moet het allemaal nog officieel bevestigt zien worden. PSV niet met ,,pietje bel'' Huiberts aan de slag gaan. Dat gaat geen succes worden. PSV en Valckx, dat lijkt een betere combinatie.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2911
    zondag 22 april 2018 om 22:58
    Brands is geen ezel, die gaat echt niet aan Ziyech beginnen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en anders had Ziyech 2 jaar geleden wel al naar PSV gekomen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen