Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen

Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen

zondag 22 april 2018 om 11:10

PSV-directeur Marcel Brands gaat aan de slag bij het Engelse Everton, claimt boulevardkrant The Mirror in zijn zondagseditie. De 56-jarige Brabander wordt de laatste nadrukkelijk gelinkt aan The Toffees en zou nu de knoop hebben doorgehakt.

Brands zou bovendien twee Eredivisie-versterkingen op het oog hebben: Hirving Lozano (PSV) en Hakim Ziyech (Ajax) worden genoemd als potentiële nieuwe Everton-spelers. De komst van Lozano moet naar verluidt mogelijk gemaakt worden door Mino Raiola. De Nederlands-Italiaanse zaakwaarnemer krijgt bij de aanstelling van Brands een grote invloed op het transferbeleid van Everton en zou Lozano onlangs aan zijn stal toegevoegd hebben, al wil de invloedrijke makelaar dit vooralsnog niet bevestigen.

Het Britse medium oppert bovendien dat PSV-trainer Phillip Cocu in Liverpool de opvolger van manager Sam Allardyce kan worden, maar die kans lijkt niet al te groot. Cocu heeft nog een doorlopend contract in Eindhoven en Brands zou het beter vinden als de trainer nog even bij PSV blijft.

Poll

Zou Brands geschikt zijn voor Everton?

(8030 stemmen)

Plaats een reactie

#KeizerIn +4428
zondag 22 april 2018 om 11:14
Ziyech ruilen voor Klaassen en wat geld erbij dan ben ik tevreden.
Vind ik leuk
MojoRisin +8332
zondag 22 april 2018 om 11:16
Nee, we hebben Donny al, Voor Ziyech moet je toch echt een creatieve 10 halen..
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:21
Het ging over Brands,niet over Ajax deze topic
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:21]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:22
Ziyech speelt toch bij Ajax...???
Vind ik leuk
Dorzon +3681
zondag 22 april 2018 om 11:55
Brands weet dat hij door een deel van de supporters wordt uit gekotst en dit zal een prijsdrukkend effect hebbeb
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:59
Laat hem maar langs onze Marc komen, die haalt het onderste uit de kan.
Vind ik leuk
Itsese +2909
zondag 22 april 2018 om 15:06
Hebben we gezien bij Younes!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:01
Brands weet ook dat hij nog een contract heeft tot 2021 en in Engeland is hij voor 25 miljoen ook nog het koopje van de week. Toch 14 miljoen aan verdient voor een speler die minimaal 1 x Ajax aan een prijs had moeten helpen....

Overigens betwijfel ik of hij mee kan in Engeland. Als Klaassen het al niet kan doen.... Ze laten hem daar echt geen 50 passes geven voor 3 briljante....
Vind ik leuk
Dorzon +3681
zondag 22 april 2018 om 13:07
Ik denk dat zyich meer kans van slagen heeft. Klaassen is een draver daar hebben ze er meer dan genoeg van
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 13:15
Die 100 supporters... Nou, geloof maar niet dat dat het verschil gaat maken. Dan mag Brenet gratis mee.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:24
Waar speelt Ziyech dan?
Vind ik leuk
Henk 1971 +4771
zondag 22 april 2018 om 15:20
In de muziekschool "Arena" .....
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:30
Das grappig want op iedere Ajax toppic ben jij als eerste te vinden
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:34
Simpelweg de grootste, dan krijg je dat.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:45
de grootste lulhannes inderdaad!.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
zondag 22 april 2018 om 11:53
Brands zal tientallen miljoenen aan PSV betalen voor Lozano.
Ziyech halen en Klaassen terug sturen met gesloten beurs. Brands gaat echt niet de beurs van Ajax spekken.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:55]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:57
Heel kortzichtig gedacht dit, denk je niet dat hij aan zijn nieuwe werkgever wilt laten zien wat voor goede technisch directeur het is door goede spelers voor zo min mogelijk geld te halen??

Je moet wel heel dom zijn om te denken dat hij gaat smijten met het geld van zijn nieuwe werkgever om PSV even lekker te spekken
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 12:00]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:14
Alsof Brands de verkoopprijs bepaald als hij in Everton pluche zit. Lozano heeft gewoon een contract, speelt dadelijk een WK, en zo'n beetje alle Engelse topclubs zijn geïnteresseerd. Die gaat alleen weg voor een megabedrag, Everton of iemand anders.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
zondag 22 april 2018 om 12:14
Dan blijft Lozano gewoon bij PSV.

Ziyech wil van Ajax af en Ajax wil van Ziyech af, een wezenlijk verschil.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:11
En toch gaat dat gebeuren
Vind ik leuk
yuuup +8013
zondag 22 april 2018 om 12:34
Prima hoor. Al zal het mij verbazen als Klaassen alweer terug wil.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:33
Stel dat Brands inderdaad de rest van de club waar hij net komt kijken weet te overtuigen om 20 mil neer te leggen, dan gaan er nog altijd geen tientallen miljoenen naar psv want voor het geval je het vergeten bent, zn oude club heeft een dik doorverkooppercentage bedongen opdat hij voor een schappelijk bedrag naar psv mocht vertrekken...

Klaassen naar Ajax zou ik geen slecht plan vinden maar dat gaat ten kostte van Vd Beek denk ik en bovendien azen er meer clubs op Ziyech dus stel dat hij uberhaupt al naar Everton zou gaan, dan mag Everton gewoon bijlappen bij een ruil want Ajax heeft Klaassen niet per se nodig en als ze echt willen, moeten ze betalen want Ajax zal in principe liever geen ruil willen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:38
Klaassen hoeven we niet, van de Beek veel meer potentie......
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:13
PSV IS KAMPIOEN ! ajax doet niet eens mee
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:21
Grote jongen
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:40
9 schaaltjes achter......
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:13
En 13 jaar later opgericht. Schaam jullie
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:55
Je was er waarschijnlijk bij, ouwe lul........
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 10:22
Jij begint over de schaaltjes. Meneertje de recordksmpioen. Whahaha. Hele maal niets in a dam
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:26
9 schaaltjes achter........
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:14
Beter lezen sukkel brands wil Hakim meenemen die speelt bij Ajax toch
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:02
nee gaat altijd over Ajax!!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 08:52
standaard elk artikel hier wordt veranderd in een ajax-topic. wen er maar aan, want die droeftoeters denken dat de wereld alleen uit ajax bestaat
Vind ik leuk
Ruud40 +10853
zondag 22 april 2018 om 11:22
Leuk om Ajax erbij te halen.
Ja ja eerste goede transfernieuws voor Ajax komt uit eindhoven.

Brands vertrekt
En met 3 kampioenschappen in de laatste 4 jaar deed hij het aanzienlijk beter dan het duo Overmars vdSar.

Dus hee, goed nieuws voor Ajax: Een bestuurder bij een concurent die de huidige directie van Ajax jarenlang te kijk zette vertrekt.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:29
Een redelijk scheve conclusie maar prima.

On topic, mooie stap voor Brands en hopelijk laat hij flink wat miljoenen terugstromen naar de ED.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6777
zondag 22 april 2018 om 11:32
Of...is Brands nu zo slim of v.d Sar nu zo dom ?
In dat laatste geval maakt het vertrek van Brands dus niets uit,
vrees ik, voor Ajax.....
Vind ik leuk
MeAgain +4867
zondag 22 april 2018 om 13:53
Idd. en als Brands weggaat word er eindelijk weer eens wat geïnvesteerd in de verdediging. PSV staat al tig jaar bekend om zijn goede aankopen en dat heeft niks met Brands te maken.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:31
Nou voor Brands was het een tijdje wat minder hoor .
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:16
Zie max huiberts als een goeie vervanger voor Brands. PSV gaat nu eenmaal voor de MAXimaal hoog haalbare
Vind ik leuk
rpaulp50 +6777
zondag 22 april 2018 om 20:09
Brands koopt in en verkoopt.....dat is zijn job.
Is een topper en Everton wil hem niet voor niets dolgraag hebben.
V.d. Sar is zo dom dat het niet uitmaakt, Ajax heeft niet van PSV verloren maar van haar eigen Directie.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 20:11]
Vind ik leuk
MeAgain +4867
maandag 23 april 2018 om 06:53
Had Ajax dan nog meer moeten kopen?

Ajax heeft de laatste jaren al enorm veel uitgegeven. PSV rond altijd bovenaan met de meeste uitgaven om spelers te kopen, daarom werden ze koopclub genoemd. Laatste jaren staat Ajax bovenaan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6777
maandag 23 april 2018 om 07:33
Heeft niets met Ajax of een vergelijk met Ajax te maken, elke professionele club koopt etc., aantal maakt niet uit, het is het principe.
Jij stelt dat de goede inkopen niets met Brands te maken hebben terwijl hij verantwoordelijk is voor de inkopen.
Wat is dat nu voor onzin ?
Dat voorgangers van Brands ook goed inkochten doet niets af aan het feit dat Brands het uitstekend heeft gedaan en daar is iedereen in het voetbal wereldje het wel over eens.
Vind ik leuk
MojoRisin +8332
zondag 22 april 2018 om 11:34
Goede TD idd, maar komt wel weer een nieuwe voor jullie..
Is wel een baan die aantrekkelijk is..
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:43
En die 4 jaar daarvoor ben je zeker alweer vergeten?
Noodgedwongen bij de gemeente aan moeten kloppen om 48 miljoen te mogen lenen.
Ja dat ging wel echt lekker inderdaad ;-)
Vind ik leuk
Spiegel +7153
zondag 22 april 2018 om 11:47
Dat had niets met Brands zijn beleid te maken, maar met de financiële huishouding van nog verder bovenaf.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:03
Onzin.
PSV plaatste zich niet voor de CL en had daar dus ook geen inkomsten daarvan, daarnaast maakte ze ook geen winst met de verkoop van spelers en kost het alleen maar geld.
Volgens mij is Brands degene die medeverantwoordelijk is voor het kopen en verkopen van spelers, dus het had zeker wel wat met Brands te maken.
Er werd veel geld uitgegeven aan spelers en salarissen, maar als ze dan een paar keer de CL mislopen dan gaat het hard met de centjes, want naast de inkomsten van de CL had PSV eigenlijk helemaal niets.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 13:05]
Vind ik leuk
reggie +1295
zondag 22 april 2018 om 14:22
Wanneer heeft PSV geld van de gemeente geleend?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:41
In 2011.
Vind ik leuk
reggie +1295
zondag 22 april 2018 om 14:48
Waarvoor dan?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:53
Mertens en Strootman.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:59
Omdat PSV heel wat miljoenen verlies leed en in die periode zich niet wist te plaatsen voor de CL (wat miljoenen oplevert).
Daarnaast maakte PSV ook al jaren geen winst met transfers, dus PSV kwam in de min te staan en zijn toen uit nood naar de gemeente toegestapt om geld te lenen.
Vind ik leuk
reggie +1295
zondag 22 april 2018 om 15:03
Wat ze wel dus terug betalen en niet zo als andere clubs als subsidi zien.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:07
PSV krijgt 40 jaar de tijd om dat terug te betalen.
Subsidie? Een subsidie van 48 miljoen hahah.
Vind ik leuk
reggie +1295
zondag 22 april 2018 om 16:30
Neem aan dat de gemeente een goede rente berekend, dus zij verdienen er ook nog aan.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:56
De gemeente leent het geld zelf ook, het komt namelijk uit Duitsland.
De gemeente heeft met dat geld de grond onder het stadion en de hertgang gekocht en dat verhuren ze dan vervolgens voor 2,7 per jaar aan PSV. De gemeente betaalt elk jaar 2 miljoen rente aan Duitsland en na 40 jaar willen ze de grond weer verkopen. Dus in principe kost het de gemeente uiteindelijk niets.
Vind ik leuk
reggie +1295
zondag 22 april 2018 om 17:07
Dus PSV verkoopt ipv lenen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 18:23
PSV betaalt toch gewoon erfpacht aan de gemeente voor de grond.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:42
Sinds je ouders naar de voedselbank gaan ???
Vind ik leuk
reggie +1295
zondag 22 april 2018 om 16:54
Kansloos figuur
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 17:25
Kansloos om als maar te lullen over het verleden knul
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:37
Ja want Brands is net zo slim als al die andere td’s / coaches die spelers van hun vorige club/competitie haalden en daar keihard mee faalden.

Ik heb nieuws voor je, als Brands bij Everton tekent dan zijn die zogenaamd mestwarme gevoelens in de vorm van geld spontaan verdwenen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:17
F. de jong natuurlijk
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:00
Frenkie kan dat...
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:16
Klaassen geeft nooit zijn salaris op en ajax gaat dat echt niet betalen.
Vind ik leuk
Setovitch +1404
zondag 22 april 2018 om 11:26
Van mij hoeft klaassen ook niet terug...
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:32
Jij kent Klaassen goed? Bovendien weet je de vraagprijs niet, nitwit. 10 miljoen euro is de vraagprijs en Ajax kan dat met gemak betalen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:38
Leer eens lezen!!!

Ik heb het niet over een vraagprijs. Ik heb het over salaris!

En waarom zou hij terug naar NLD komen en ook zo snel.

Verander ja naam in, ''Denk na''
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:42
Hij zou beter naar subtop Bundesliga kunnen gaan, zowel sportief als financieel.
Vind ik leuk
reggie +1295
zondag 22 april 2018 om 14:24
10 miljoen kan ajax wel betalen, maar zijn salaris kan en gaat ajax niet betalen!!!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5717
zondag 22 april 2018 om 11:16
Op zich is Klaassen welkom want echte Ajacied en kan nog wel mee. Maar nu Van De Beek het zo goed heeft ingevuld wordt KLaassen dan overbodig.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:02
Hij is nog niet zo goed, moet nog komen
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:19
Of jij tevreden bent keizerln daar is geen vraag naar,sorry
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:21
Ruilen met die droeftoetter klaasen haaa jullie willen er nie beter van worden
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:25
Ik ben na vier dagen niks al niet te genieten, ga je naam veranderen man. Komt een beetje kinderachtig over.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:28
Doe ik volgend jaar dan verander ik de 4 voor de 5 afgesproken
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:30
Of je verzint een nieuwe openingszin, wie weet wat er dan nog van komt.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:34
Doe ik niet
Vind ik leuk
Jozef +30905
zondag 22 april 2018 om 11:37
Dat is dan behoorlijk dom.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:16
Maak ervan: 9 schaaltjes minder......
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:38
Waar blijft jullie 3de ster dan whaha
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:37
Laatste 30 jaar onder een steen geleeft celintje ?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:50
Nee hoor. Is die ster eraf gevallen dan bij jullie?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 17:46
Laatste 30 jaar gelijkwaardig mevrouwtje dion .
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:17
Gaat om het totaal, knul.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 22:27
Ja zo lust ik er nog wel een paar . Jij gaat zo ver terug dat toen psv nog niet heel veel toe deed knulletje .
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 10:10
O.K. Jochie, de eerste 15 jaren van jouw leven tellen ook niet mee, dus je bent nu pas 3.
ja zo lust ik er nog wel een paar.....
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 11:40
Lijpo ik ben 40 jaar .
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:28
Zou je niet zeggen, aan je kinderlijke reacties te zien......
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:15
Ik reageer gewoon op een standpunt van een ajacied die commentaar heeft op psv , wat is daar kinderachtig aan ?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 09:12
Als je met woorden als "Lijpo" begint te gooien, geeft dat al een indicatie.....
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 09:56
Jij zegt dat ik 18 ben , terwijl ik 40 ben . Ik moet idd niet schelden maar ajacieden hier zijn wel irritand .
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:00
Ach joh, dat is wederzijds, zo gaat het (helaas) nou eenmaal.....
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:50
Ok , discussie is wel leuk .
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:39
Blijf jij maar naar je sterretje staren ????
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:36
Met zo'n naam moet je ernstig beperkt zijn of nie transgender
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 21:41
beperkt? En dat zegt een psver. En mijn naam is origineler dan jouw provocerende naam
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 21:49
Uit jou naam maak ik alleen een type gayparade uit
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 07:15
Een psver die iemand anders gay noemt kan ik niet serieus nemen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:32
Of veranderen in: Nog steeds 3(!) EuropaCups 1 achter.....
En zo kunnen er nog vele dingen voor je bedacht worden.......
Nog steeds 2 wereldbekers achter...., enz, enz.....
Vind ik leuk
Jozef +30905
zondag 22 april 2018 om 11:30
Ach, hijzelf vindt het waarschijnlijk erg gevat.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:36
Ja een beetje lekker puh nieveau, vermoeiend.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
zondag 22 april 2018 om 11:43
Van die voetballers met heerlijke passes hebben we genoeg van. Klaassen is een vechter en een echte leider.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:45
Pfffg voetballers genoeg
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
zondag 22 april 2018 om 11:47
Frenkie de Jong, Neres, Kluivert, Ziyech enz zijn allemaal voetballers die heerlijk kunnen voetballers maar (nog) geen leiders.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:47
Tuurlijk
Vind ik leuk
Iggy +2571
zondag 22 april 2018 om 15:23
Ach jochie toch! Je haat tegen Ajax is duidelijk groter dan de liefde voor je eigen clubje.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:27
Haat niet hekel wel
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:42
50.000.000 voor Lozano. Geen stuiver minder!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:17
Lol grappenmaker van beroep zeker
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:45
Het zal er niet veel vanaf liggen. let maar op....rond 40 miljoen
Vind ik leuk
Bizzy +14754
zondag 22 april 2018 om 13:09
Sigurdson koste 50 mil. Everton kan makkelijk 70 mil neerleggen voor Lozano. Markt is op hol geslagen. Psv moet wachten op de hoogste bieder en zeker niet voor een fooi laten vertrekken naar Everton. Denk dat Lozano makkelijk mee kan in de subtop van PL.
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 14:41
Nou, hij heeft anders genoeg moeite met voetballen als er een paar verdedigers voor 'm staan. In de PL wordt, hoe goed ook, zo'n ventje gewoon aangepakt. En dan lopen de irritaties hoog op in dat koppie.
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 14:39
Is ineens 10 minder! Je gaat hard!
Vind ik leuk
Iggy +2571
zondag 22 april 2018 om 15:26
Das al 10 miljoen minder. Bovendien gaat een aanzienlijk deel van de transfersom naar z'n oude club.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:55
Whoehahaha .... dit was de beste mop ooit hierzo.

30 miljoen max.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:41
Jij zelf bent de beste mop . Idd voor rond de 40.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:22
We zullen zien.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:02
Wel meer hoop ik....?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:53
Misschien ook ff met Klaassen overleggen ;-) Maar klinkt niet onaardig..
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:47
Wat moet je nou met Klaassen?

Klaassen is geen toegevoegde waarde voor dit Ajax meer.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
zondag 22 april 2018 om 13:16
Ik denk het wel. Frenkie als controleur, Van de Beek als 8 en Klaassen op 10.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:27
Meningen mogen gelukkig verschillen. Klaassen is een aardige gozer, een werkpaard met de juiste mentaliteit.

Ik zie liever wat meer creativiteit en fysieke kracht. Daar ontbreekt het Klaassen een beetje aan en daarom zit hij op de bank bij Everton.
Vind ik leuk
Cookee +8565
zondag 22 april 2018 om 14:15
En wie speelt Klaassen dan vrij?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:39
Jullie betalen Everton dus geld bij?

Voor die Drontenaar uit de Atlas vang je hooguit 10 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:35
Ziyech is zoveel beter verstand van voetbal heb je niet
Vind ik leuk
#KeizerIn +4428
zondag 22 april 2018 om 18:01
Ja maar je hebt ook vechters nodig. Je hebt op het middenveld leiders en doorzetters nodig. Frenkie de Jong en Van de Beek hebben genoeg voetballende kwaliteiten, maar geen leiderschap en ervaring en dat heeft Ziyech ook niet, maar Klaassen wel.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 00:47
Met ziyech regent het aan kanzen klaasen heeft ze beste tijd gehad zit niet voor niets op het bankje
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 21:30
komt op hangende pootjes terug ,het is heel makkelijk met iemands geld te spelen # Keizerln
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:15
Ziyech in Engeland: dat gaat volgens mij echt niet werken. Met zijn sierlijke stijl en riskante ballen zou hij beter in Frankrijk of Turkije kunnen gaan spelen of ergens in de middenmoot in Spanje.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:16]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:17
Is ook te fragiel om zich daar staande te houden.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:23
Nee, want Cazorla, D. Silva, B. Silva, Mata etc. zijn fysiek ook zooo sterk...

Man, je lult weer onzin. Als je genoeg kwaliteiten hebt kan je jezelf best in de PL staande houden, Ziyech heeft zeker de kwaliteiten daarvoor.

Bovendien zou Lozano dan zeker niet mee kunnen komen, dat is een 22-jarige in het lichaam van een middelbaar scholier.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:30]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:30
Die spelers die jij noemt zijn ook maar zo’n 10X beter.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:32
Dat snapt hij niet.
Vind ik leuk
JT5142 +496
zondag 22 april 2018 om 11:31
Ik weet niet of je letterlijk wel is gekeken hebt naar de spelers die je net op noemt, zijn stuk voor stuk 2 x breder dan Ziyech.
Daarbij noem je spelers die kwaliteiten hebben waar Ziyech niet eens van mag dromen.
Als je dan iemand uitmaakt voor het 'lullen van onzin' zorg dan dat je eigen argumenten wel ergens op slaan.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:36
Verschil is dat die jongens ook al jaren in de PL spelen. En bovendien waren het simpelweg voorbeelden, iedereen ziet dat die spelers beter zijn.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:03
Zijn 10 klassen beter en zijn mentaal volwassen. Ziyech heeft de mentaliteit van een moeilijk behandelbaar kind
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:31
Hahaha, ga jij die spelers vergelijken met Hakim. Hoe moet ik jou dan wel serieus nemen?

Ziyech komt op op alle fronten tekort voor de PL. Italië zou beter bij Hakim passen.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:35
Dat zijn voorbeelden die me als eerste te binnen schieten, zijn tal van spelers die meer bij de kwaliteiten van Ziyech passen die het ook redden. Zeker als je hem vanaf de rechterkant laat spelen.

Hakim moet gewoon eerst een paar jaar bij AS Roma spelen, kan ie daarna met gemak naar een club als Liverpool. Maar goed, dat jij dat als ADO-supporter niet ziet verbaasd me niks eerlijk gezegd...
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:36
Dat laatste zinnetje weer. WALGELIJK!!
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:43
Ik vermoedde dat je Ajax aan het bashen was (zoals zoveel hier), maar niet dus.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:58
Ziyech naar Roma? Het gaat juist net zo goed met Roma en dan Ziyech het laten verstoren?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:05
Eriksen kan het ook prima in engeland. Daar schreeuwde ook heel brabant en rotterdam dat hij het nooit zou redden in de PL. En kijk aan, binnen 2 jaar zit ie bij real of Barça.
Vind ik leuk
Arbee +1515
zondag 22 april 2018 om 20:05
Hij schijnt komende zomer al naar Barcelona te kunnen. Zou dan samen met Coutinho en Busquets het middenveld moeten vormen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:35
Je hebt iets toegevoegd zie ik over Lozano. Die speelt op een andere positie dan Hakim. Denk jij dat Ziyech Sigurdsson uit de basis zal gaan spelen? Dan heb je het niet op een rijtje man.

Maar denk ook dat Lozano tekort komt voor de PL.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:38
Waar speelt Lozano dan? Rechtsbuiten volgens mij. Volgens mij kan Ziyech daar ook prima spelen, maar dan hangend op rechts. Opkomende back er achter.

Natuurlijk zie ik Ziyech Sigurdsson niet uit de basis spelen.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:40
Overigens dacht ik dat je Ajax aan het bashen was, maar nu zie ik dat over Lozano en nu denk ik dat dat dus niet zo is.

Mijn excuses daarvoor. En beschouw die andere comment als ‘niet verzonden’.
Vind ik leuk
Vp128 +554
zondag 22 april 2018 om 12:50
Kritiek op een ajacied mag dus pas als je ook iets negatiefs over een psver zegt... je laat je weer lekker kennen doe dan
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:54
Doe dan is ook de grootste kleuter op deze site.
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 14:45
Bijna alle anti ajax mensen hier dachten ook dat Eriksen het nooit zou gaan redden in de PL! En kijk ff! Dus velen zullen er ook nu weer naast zitten.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:22
Dat is een kromme vergelijking toch. Eriksen was toen toch vel beter dan dat Hakim dat is. Eriksen is ook nog eens jonger naar Engeland vertrokken.
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 17:49
Maar toch dachten jullie dat hij t niet zou redden. Bedoel meer: heb meer vertrouwen
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 17:50
Wacht even: Jullie?

Ook last van een grachtenkronkel of zo?
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 17:51]
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 18:31
Sorry, ik had in mijn bericht al eerder gezegd: veel anti ajax mensen. Dan hoor jij bij die anderen. Maar om meteen zo te reageren ;) welke gedachtenkronkel?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 18:51
Nee een grachtenkronkel. Hahaha

Maar sorry dan, we hebben elkaar verkeerd begrepen. Excuus!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:01
Je gaat Ziyech toch niet echt vergelijken met die namen die jij opnoemt. Hij mag nog niet eens hun veters strikken.

In Turkije of een middenmoter in een grotere competitie ligt zijn top
Vind ik leuk
markus040 +2301
zondag 22 april 2018 om 12:45
zolang ziyech niet tegen kritiek kan heeft ie in geen een buitenlandse competitie iets te zoeken
Vind ik leuk
Bizzy +14754
zondag 22 april 2018 om 13:18
De mexicaanse competitie is harder dan de Premier League...
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 13:42
Nu heb je het over harder, ik heb het over fysieke kracht.
Vind ik leuk
Bizzy +14754
zondag 22 april 2018 om 14:17
Het is om het even. Voetballen in een midden of zuid amerikaanse competitie moet je fysiek en mentaal in orde zijn. Er wordt gestreden voor iedere millimeter gras.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:19
don't translate it in English please,

Because we don't get rid of Ziyech on the streetstones :D
die laatste zin was dus een v.Gaaltje...
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:30
Mesut Özil, Kevin de Bruyne,David Silva, Eriksen en zo nog een aantal middenvelders met sierlijke stijl en passes,past prima, belangrijk is dat aanvallers je begrijpen en looplijnen invullen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:40
Met zijn sierlijke stijl en zijn kutkarakter heeft ie daar inderdaad niets te zoeken! Ik vind de Chinese competitie wel wat voor deze gemankeerde Drontenaar.
Vind ik leuk
MojoRisin +8332
zondag 22 april 2018 om 11:15
Mooie stap..
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:19
Bedankt voor de mooie jaren Brands!
Succes in Engeland!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:15
Perfect! Kunnen we meteen allemaal zien dat ziyech fysiek tekort komt voor de preimer league.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:06
Als een renner als Klaassen al tekort komt dan hij zeker inderdaad.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:15
Aderlating voor PSV...........en oei Lozano direct mee.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:18
Wel een goeie prijs voor lozano gaan we van uit.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:19]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:22
Na het WK kan hij meer waard zijn.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:18
Gewoon 50 miljoen vragen. Had Brands zelf ook gedaan:-)
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:24
Niet negatief inzien. Lozano is gekocht met de insteek doorverkoop. Heeft psv mede kampioen gemaakt,mooie prijs vangen en door Is niet anders.
Vind ik leuk
chicken +8551
zondag 22 april 2018 om 11:44
Dat is ook het gevaar....brands kent de inhoud van het contract..
Vind ik leuk
Skkky50 +1019
zondag 22 april 2018 om 13:52
Als dat zo was, had PSV niet 40% doorverkooppercentage gegeven aan Pachuca.
Vind ik leuk
Grijs +1177
zondag 22 april 2018 om 14:10
Nu ben ik geen Brands-kenner en de kans is groot dat hij de stap wel gaat maken hoor. Maar is Brands niet meer het type dat de regie over dit nieuws in eigen handen houd? Volgens mij zou hij er niet voor kiezen om het eerst aan een roddelblaadje in Engeland te vertellen en pas daarna Nederland te informeren. Als dit nieuws waar is, dan is het een vreemde gang van zaken.

Ook het meenemen van die spelers lijkt op vergaande speculatie gebaseerd. Het lijkt me dat Brands eerst eens goed wil kijken wat hij al allemaal in huis heeft, voordat hij bijvoorbeeld Ziyech en Lozano meeneemt. Ik neem aan dat hij geen Koeman-taferelen wil.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:16
Verbazingwekkend dat Ziyech genoemd word.
Denk dat hij daar totaal onderuit gaat
Vind ik leuk
Jozef +30905
zondag 22 april 2018 om 11:33
Engels voetbal was van origine 'kick and rush'. Als daar nog iets van is overgebleven zal Ziyech daar perfect passen. In Spanje is hij qua techniek dertien in een dozijn.
Vind ik leuk
Choppa +290
zondag 22 april 2018 om 11:16
Hopelijk kan hij er voor zorgen dat klaassen wat meer speeltijd krijg, zo niet krijgen lozano en ziyech wel gwn een normale kans.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:16
Wat een onzin bericht als er een geen vertrouwen heeft in Ziyech dan is het Brands wel.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:20
Onzin. PSV was notabene degene die werd afgetroefd door Ajax om de komst van Ziyech, 2 jaar geleden.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:20]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:23
War zijn we blij dat we afgetroefd zijn scheelt ons 2 titels
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:25
2 nog wel? Sinds 2 jaar geleden zijn jullie 1x kampioen geworden, onnozele!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:27
Gerapoteerd dat is wat jij het beste kunt schelden behalve als ze jou uitschelden dan rapoteer jij ze gelijk nou bij deze ik ga je nu eens goed volgen
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:09
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:28]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:42
Als ze er nog was had ik het gedaan maar helaas
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:43
Wat een onzin PSV heeft nooit interesse gehad in Ziyech anders had hij wel in Eindhoven gespeeld. Of ben je dat juichen vergeten toen hij hoorde dat PSV kampioen was geworden op de laatste speeldag. Hij is op het laatste moment gekocht door Ajax onder de druk van de supporters.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:46
Dat filmpje was in elkaar gezet, al meerdere artikelen hierover geweest.

En ja tuurlijk, dat hebben we gezien met Sánchez, Gudelj, Orejuela, Schuurs, Tagliafico en Ziyech... Jullie krijgen alleen de spelers waar Ajax interesse voor had maar uiteindelijk niet wilde, zoals Maher. We hebben allemaal gezien hoe dat ging...

Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:04
Alleen sanchez is een meerwaarde voor psv , de rest mag je houden Doe dan .
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:13
PSV wilde hem heel graag maar kon hem niet eens betalen destijds.
Vind ik leuk
JoeyC +722
zondag 22 april 2018 om 12:12
Het lijkt me dat als PSV echt interesse had in Ziyech, ze niet hadden gewacht totdat het seizoen al twee drie speelrondes onderweg was.
Ziyech was een paniekaankoop bij Ajax met uiteindelijk nul resultaat. Als Ziyech een van de eerste aankopen zal zijn van Brands, dan begint hij al meteen met een achterstand als TD van Everton.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 12:16
Nul resultaat hahaha, beste speler van de Eredivisie. Laat het ook nog in de grote wedstrijden zien, in tegenstelling tot Lozano.
Vind ik leuk
JoeyC +722
zondag 22 april 2018 om 12:25
45 keer balverlies in 90 minuten. Ajax is beter af zonder Ziyech. Afgelopen zondag ook weer dom balverlies waaruit De Jong uiteindelijk de 2-0 maakte. Ja, hij laat het zien in grote wedstrijden. Alleen jammer dat het vaker negatief is, dan positief.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:16
Neeeeeeeh
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:17
Hing al even in de lucht.
Meteen de sterkhouders van Nederland mee nemen. Grote impact dit.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5717
zondag 22 april 2018 om 11:18
Brands zorgt er meteen voor dat de schimmige deal rondom Lozano is opgelost. Niet dat zijn opvolger erachter komt hoe schimmig die deal precies was.
Vind ik leuk
HanV +3170
zondag 22 april 2018 om 11:30
He is hoping that the deal will be lost in the fog. Die transfer van Ziyech is natuurlijk om FC Twente te redden want die zullen wel een mooi doorverkooppercentage krijgen.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5717
zondag 22 april 2018 om 11:32
Heeft hij een band met Twente dan? Of wil hij Ajax dwars zitten door de beste speler weg te kopen. Want volgens Overmars is er 50/50 kans dat hij zou blijven..
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:49
ajax dwarszitten door een speler mee na het buitenland te nemen die daar op de bank beland maar natuurlijk want brands zou ajax ook wel haten haha wat een dom figuur zeg
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:47
schimmige deal!!! en dat kun jij als niet hatende ajaxsupporter natuurlijk wel bewijzen
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:19
Daar mis je niks aan als PSV zijnde.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:22
Flauw Doe dan.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 11:24
Klopt met een andere td gaat de kar volgend jaar evenzo goed door de stad rollen
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 11:25
Met een andere TD is die kans zelfs groter.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 11:26
nog groter? En we hadden al 0 concurrentie........
Vind ik leuk
Boi +333
zondag 22 april 2018 om 11:20
Als PSV'er zou ik het maar WAT jammer vinden om Marcel te zien gaan. Toch veel betekend voor PSV. Maar naar alle eerlijkheid: Everton is wel een mooie stap omhoog voor Brands, eerlijk is eerlijk. Nu maar hopen dat PSV een geschikte vervanger voor deze man gaat halen...
Vind ik leuk
Blindsy +6319
zondag 22 april 2018 om 11:21
Gefeliciteerd Marcel. Misschien wel beter ook, Everton, als de allergrootsten zich niet melden.
Zou wel n stunt zijn, meteen Chuckie en Hakim meenemen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:21
Hoe Brands ik ook respecteer hoop ik wel dat hij van onze spelers afblijft.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 11:23
de grote speculatieshow duurt voort
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:25
Weer een PSV'er die gaat mislukken in het buitenland.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:33
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:30]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:50
weer een ajaxcied die de hemel ingeprijst is die op de bank beland
Vind ik leuk
dezink +809
zondag 22 april 2018 om 12:14
Van een knellende navelstreng bij de geboorte naar een knellend carnavalsrompertje.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:25
Brands is dan de enige die het gaat redden die andere 2 komen sowieso fysiek te kort dus zal wel weer een loos artikel van een tabloid zijn
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:26
Wanneer M. Brands in zijn nieuwe functie bij Everton H. Ziyech zou gaan aantrekken, zou dat direct zijn eerste grote miskoop betekenen. Ziyech heeft niets te zoeken in de PL omdat hij daarvoor zwaar tekort kom op zowel voetballend, fysiek al mentaal vlak. Daarnaast wint men Ziyech nooit de oorlog / slag op het middenveld, en al helemaal niet in de PL. Echter Lozano zal met zijn snelheid en gevaar een sensatie worden in de PL. Maar Lozano kan veel beter krijgen dan een middenmotor in de PL. Brands moet er voor waken dat hij niet dezelfde fout gaat maken als Koeman bij Everton; middelmatige Nederlandse Eredivisiespelers voor veel teveel geld naar Everon halen.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:27]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:26
Nou stratum al een sollicitatie gesprek gehad bij ONS PSV?
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 11:28
Toon stuurde me zojuist een mailtje.......
Vind ik leuk
rpaulp50 +6777
zondag 22 april 2018 om 11:27
Beide geen spelers voor de PL.
Vind ik leuk
Setovitch +1404
zondag 22 april 2018 om 11:28
Denk wel dat brandsie geschikt is voor everton en zou wel goed zijn als hij die stap maakt
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:33
Ziyech kost minimaal al 50 miljoen en ik weet niet of Everton dat geld heeft om dat bedrag op te hoesten.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:38
hahaha 50 miljoen droom maar rustig verder
Vind ik leuk
Sanuk +1657
zondag 22 april 2018 om 12:23
15
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:09
Whoehahaha, nog zo'n grappenmaker.

In hetzelfde draadje eerst Lozano en nu ook Ziyech voor 50 miljoen.
Die gaan niet eens voor 30 miljoen weg en Ziyech zelfs voor een stuk minder dan 30
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:12
Jouw bericht is met stip de grappigste van vandaag . 50 miljoen hahahaha
Vind ik leuk
jesseee +867
zondag 22 april 2018 om 11:33
Brands doet er verstandig aan om cocu in eindhoven te laten zitten,

Als hij met everton zon kut voetbal speelt is hij na 3 wedstrijden weer clubloos.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:15
Voor welke club ben jij dan ?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:35
Kwatsch.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:36
Zyech zou ik me kunnen voorstellen ( heeft met Klaassen gespeeld bij Ajax) Lozano zal PSV niet zomaar laten gaan en die gaat sowieso meer kosten dan Zyech.Zoals altijd eerst zien dan geloven.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:11
Ja, Klaassen is reuze enthousiast over zijn overstap.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:37
ik denk niet dat ze meegaan want bij everton belanden ze beide op de bank
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:38
Nog te bedenken dat PSV niet eens de volle mep krijgt voor Lozano, zal vergeleken bij een transfer van de Ligt maar een klein bedragje zijn.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 11:40
Maar goed dat ze bij ons in prijzen denken en niet in euro s dan.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:14
Zal een kwestie van tijd zijn voordat je die euro's hard nodig gaat hebben.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 12:22
ze halen wel weer ergens een transfervrije speler op , ik heb ginne skrik
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 11:39
Humor die miror, in het stukje staat niks .
Maar dan ook echt helemaal niks .
Een Quote van 1 zin tijdens de festiviteiten van Brands dat ie het moeilijk zal gaan vinden om de psv familie achter zich te laten mocht het zover komen.
Vind ik leuk
Teo Smith +19233
zondag 22 april 2018 om 11:40
Heel eindhoven in rouw nu.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 11:45
haha dat gaat zeker nog een jaar niet lukken teo
ze krijgen die lach niet van ons gezicht
Vind ik leuk
Teo Smith +19233
zondag 22 april 2018 om 14:31
Gun het sommige psv fans waaronder jij zeker wel.

En isimat haha.
Vind ik leuk
stratumseind +128556
zondag 22 april 2018 om 14:33
Dank je , succes in de jacht op dat gouden eikeltje vanmiddag .
Hij is oerlelijk maar je wil hem wel winnen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:41
Mooie club voor Brands, ook al zie ik Ziyech en Lozano niet in de PL spelen. Meer iets voor Spanje
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:12
Het leek ook leuke club voor Koeman. Ik vind er niks leuks aan, dat hele Everton niet.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:49
H. Ziyech zal geen € 20 miljoen aan traansferopbrengst gaan opleveren voor Ajax. Zowel Ziyech als Ajax zullen zeer blij zijn wanneer Ziyech Ajax deze zomer gaat verlaten. Deze paniekaankoop van Overmars heeft te weinig zijn meerwaarde laten zien bij Ajax, met name in de topwedstrijden waar het er om ging. Bovendien zit geen enkele team te wachten op een potentiële rotte appel in haar selectie. Lozano daarentegen heeft nog een langdurig lopend contract bij PSV en is wel een meerwaarde voor een team. Lozano gaat minimaal het dubbele aan transferbedrag opleveren dan H. Ziyech. Voor sommigen hier; wen er maar alvast aan anders komt de klap wederom erg hard aan zoals dat ook afgelopen zondag nog gebeurde.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 11:57


Hij gaat toch voor de uitdaging en ook een beetje voor het geld.. Brands heeft groot gelijk!

Verder Brands ziet het niet onaardig.. met een mega transferbudget kan je deze 2 aankopen wel gemakkelijk financieren. Lozano zou een seizoen in Eindhoven nog wel kunnen gebruiken om meer 'volwassen' te worden. Voor Ziyech is het een mooie uitdaging!
Vind ik leuk
JoeyC +722
zondag 22 april 2018 om 12:00
Daar wordt Ajax niet minder van. Zonder Ziyech zal het aantal balverlies stukken minder worden.
Lozano en Brands zullen moeilijk zijn voor PSV om te vervangen. Mocht dit allemaal waar zijn, dan staat Ajax komend seizoen al op een 3-0 voorsprong.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:36
Dat denk ik niet. Brands zal waar het kan psv altijd wel helpen, al is het maar met een stille hint.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:14
Klaassen aan PSV verhuren, lol
Vind ik leuk
5by5 +1237
zondag 22 april 2018 om 12:09
Mooi voor Brands.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:10
Ik zie Ziyech never nooit niet meekomen in de PL. Denk dat Spanje beter voor hem is. In Italië wordt ie doormidden geschopt en Duitsland is denk ik teveel dicipline voor hem. Maar Brands toch naar Everton... dat is wel een aderlating nu... het gele team moet in de steigers worden gezet. Ben benieuwd of zijn opvolger dat wel kan.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:20
Denk dat Everton een goede stap is voor Ziyech , Everton heeft echt creativiteit nodig..
Vind ik leuk
Sanuk +1657
zondag 22 april 2018 om 12:19
80 miljoen, geen probleem voor Everton. Lozano 65, Ziyech 15, volgens de tabloits in Engeland
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:18
Haha comedy doet het goed in Engeland , 65 miljoen Haha
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:21
Daarom snap ik ook dat Raiola Lozano wilt hebben!!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:28
Graag neem ziyech mee en geef ons Klaassen maar terug
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:35
Dit wordt wel een zware dobber vior psv denk ik. Ziyech bij ons halen, en Marc weet dat je het geld van everton ter beschikking hebt...moeilijk. Ik vind wel dat hij als vertrekker bij psv er niet netjes aan doet om ook een topper van het team te willen meenemen.
Vind ik leuk
Fr!ts +114
zondag 22 april 2018 om 12:36
'aanvaller' ziyech
Vind ik leuk
Cookee +8565
zondag 22 april 2018 om 12:47
Nu hebben ze net een Hollander gehad en willen ze graag nog eentje.
Verrassend, die ander was niet zo'n succes.
Voor PSV is zijn vertrek nu zeer ongelukkig, kan niet minder zou ik zeggen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:17
clubliefde
Vind ik leuk
FSCeara +7282
zondag 22 april 2018 om 12:47
Logisch dat Brands deze 2 wil meenemen uit de eredivisie.zijn met uitstek de 2 beste spelers die er hier rondlopen.
Klaassen terug naar Ajax zie ik niet gebeuren. Is en niet beter dan de spelers die er op punt van echt doorbreken staan en mist creativiteit. Daarnaast denk ik niet dat Klaassen voor minder dan de helft van zijn salaris wil gaan spelen en dan kom je dus automatisch in buitenlandse competitie terecht.
Vind ik leuk
hassel +283
zondag 22 april 2018 om 12:50
The Mirror, ik zou eerst wachten op een echte journalistieke bron.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:52
Ziyech en Everton denk dat Brands een natte droom heeft gehad.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:52
Ben zelf psv aanhanger....maar dat psv-ajax verhaal mag af en toe wat minder....waar het hier om gaat is dat geen enkele ned club kan opbouwen als die aasgieren uit engeland/spanje niet alleen spelers maar ook managers blijven wegkopen....
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:23
Iedere club in Nederland moet gewoon volle mep vragen of werken met standaard bedragen qua afkoopsom, kijk Portugal en Frankrijk en ook Spanje... bij Franse clubs zijn aankopen meteen 50-80 miljoen qua afkoopsom en anders gewoon lekker blijven. Nederlandse club moeten elkaar helpen hierin
Vind ik leuk
GetRekt +1411
zondag 22 april 2018 om 13:04
Je kan ook niks meer in de spiegel zeggen hè.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:08
Ziyech gaat naar de WK en gaat daarna voor 80 .000.000 weg!!!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:15
club liefdevolle man die brands, neemt gelijk jullie beste man mee Haha
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:34
He marcel blijf nog lekker bij psv !
Vind ik leuk
EdwinQ +46
zondag 22 april 2018 om 13:46
Dat gemis zal groot zijn bij ons psv
Vind ik leuk
PSVFU +1090
zondag 22 april 2018 om 13:57
En wat gaat everton betalen voor Brands?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:03
Brands is een type van likken likken en nog eens likken......Daar zijn de Engelsen niet van gediend....Het is niet de Eredivisie
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:04]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:28
De 020 fans kunnen weer janken volgend jaar weer helemaal niets want ziyech is weg
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 14:29
Hoop niet brands weg gaat doet het prima in eindje
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:30]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:41
Als je cocu,brands,en lozano wilt hebben dan is het prijskaartje 150 miljoen voor de drie.
Van bommel kan het zo overnemen.
Voor brands zijn ook kandidaten zat en met 150 miljoen moet er voor lozano wel een vervanger te halen zijn.
Voor minder gaat het feest niet door.
Vind ik leuk
Demi +169
zondag 22 april 2018 om 15:56
Haha.. ja neem die 2 maar mee dan ga je gelijk af als een gieter
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:01
Onzinverhaal
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Lozano zowiezo nog een seizoen in Eindhoven blijft en dat brands hele andere wegen gaat betreden.
De komst van Guiterez de oude ploeggenoot van Lozano speelt hier een belangrijke rol in.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:17
De Mirror is zo'n beetje hetzelfde als Bild in Duitsland.
Boulevardpers.
Eerst zien, dan geloven.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:34
www.broodjeaap.nl
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 17:40
Ziyech gaat naar roma
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 18:21
Boulevardkrant....totale onzin dus.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:54
Onzin nieuws.
Vind ik leuk
peinke +1670
zondag 22 april 2018 om 20:10
Tja, jammer voor PSV, maar moet het allemaal nog officieel bevestigt zien worden. PSV niet met ,,pietje bel'' Huiberts aan de slag gaan. Dat gaat geen succes worden. PSV en Valckx, dat lijkt een betere combinatie.
Vind ik leuk
Maan88 +2090
zondag 22 april 2018 om 22:58
Brands is geen ezel, die gaat echt niet aan Ziyech beginnen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en anders had Ziyech 2 jaar geleden wel al naar PSV gekomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen