Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen

    Mirror: Brands is op weg naar Everton en hoopt Ziyech en Lozano mee te nemen

    PSV-directeur Marcel Brands gaat aan de slag bij het Engelse Everton, claimt boulevardkrant The Mirror in zijn zondagseditie. De 56-jarige Brabander wordt de laatste nadrukkelijk gelinkt aan The Toffees en zou nu de knoop hebben doorgehakt.

    Brands zou bovendien twee Eredivisie-versterkingen op het oog hebben: Hirving Lozano (PSV) en Hakim Ziyech (Ajax) worden genoemd als potentiële nieuwe Everton-spelers. De komst van Lozano moet naar verluidt mogelijk gemaakt worden door Mino Raiola. De Nederlands-Italiaanse zaakwaarnemer krijgt bij de aanstelling van Brands een grote invloed op het transferbeleid van Everton en zou Lozano onlangs aan zijn stal toegevoegd hebben, al wil de invloedrijke makelaar dit vooralsnog niet bevestigen.

    Het Britse medium oppert bovendien dat PSV-trainer Phillip Cocu in Liverpool de opvolger van manager Sam Allardyce kan worden, maar die kans lijkt niet al te groot. Cocu heeft nog een doorlopend contract in Eindhoven en Brands zou het beter vinden als de trainer nog even bij PSV blijft.

    Poll

    Zou Brands geschikt zijn voor Everton?

    (8031 stemmen)

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12705
    zondag 22 april 2018 om 11:15
    Mooie stap..
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:19
    Bedankt voor de mooie jaren Brands!
    Succes in Engeland!
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1208
    zondag 22 april 2018 om 11:15
    Perfect! Kunnen we meteen allemaal zien dat ziyech fysiek tekort komt voor de preimer league.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:06
    Als een renner als Klaassen al tekort komt dan hij zeker inderdaad.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91564
    zondag 22 april 2018 om 11:15
    Aderlating voor PSV...........en oei Lozano direct mee.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    zondag 22 april 2018 om 11:18
    Gewoon 50 miljoen vragen. Had Brands zelf ook gedaan:-)
    Vind ik leuk
    Grijs +1242
    zondag 22 april 2018 om 14:10
    Nu ben ik geen Brands-kenner en de kans is groot dat hij de stap wel gaat maken hoor. Maar is Brands niet meer het type dat de regie over dit nieuws in eigen handen houd? Volgens mij zou hij er niet voor kiezen om het eerst aan een roddelblaadje in Engeland te vertellen en pas daarna Nederland te informeren. Als dit nieuws waar is, dan is het een vreemde gang van zaken.

    Ook het meenemen van die spelers lijkt op vergaande speculatie gebaseerd. Het lijkt me dat Brands eerst eens goed wil kijken wat hij al allemaal in huis heeft, voordat hij bijvoorbeeld Ziyech en Lozano meeneemt. Ik neem aan dat hij geen Koeman-taferelen wil.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Verbazingwekkend dat Ziyech genoemd word.
    Denk dat hij daar totaal onderuit gaat
    Vind ik leuk
    Jozef +37111
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Engels voetbal was van origine 'kick and rush'. Als daar nog iets van is overgebleven zal Ziyech daar perfect passen. In Spanje is hij qua techniek dertien in een dozijn.
    Vind ik leuk
    Choppa +320
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Hopelijk kan hij er voor zorgen dat klaassen wat meer speeltijd krijg, zo niet krijgen lozano en ziyech wel gwn een normale kans.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Wat een onzin bericht als er een geen vertrouwen heeft in Ziyech dan is het Brands wel.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 11:20
    Onzin. PSV was notabene degene die werd afgetroefd door Ajax om de komst van Ziyech, 2 jaar geleden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:23
    War zijn we blij dat we afgetroefd zijn scheelt ons 2 titels
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    2 nog wel? Sinds 2 jaar geleden zijn jullie 1x kampioen geworden, onnozele!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:27
    Gerapoteerd dat is wat jij het beste kunt schelden behalve als ze jou uitschelden dan rapoteer jij ze gelijk nou bij deze ik ga je nu eens goed volgen
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6220
    zondag 22 april 2018 om 13:09
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:42
    Als ze er nog was had ik het gedaan maar helaas
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:43
    Wat een onzin PSV heeft nooit interesse gehad in Ziyech anders had hij wel in Eindhoven gespeeld. Of ben je dat juichen vergeten toen hij hoorde dat PSV kampioen was geworden op de laatste speeldag. Hij is op het laatste moment gekocht door Ajax onder de druk van de supporters.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 11:46
    Dat filmpje was in elkaar gezet, al meerdere artikelen hierover geweest.

    En ja tuurlijk, dat hebben we gezien met Sánchez, Gudelj, Orejuela, Schuurs, Tagliafico en Ziyech... Jullie krijgen alleen de spelers waar Ajax interesse voor had maar uiteindelijk niet wilde, zoals Maher. We hebben allemaal gezien hoe dat ging...

    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6220
    zondag 22 april 2018 om 13:13
    PSV wilde hem heel graag maar kon hem niet eens betalen destijds.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    zondag 22 april 2018 om 12:12
    Het lijkt me dat als PSV echt interesse had in Ziyech, ze niet hadden gewacht totdat het seizoen al twee drie speelrondes onderweg was.
    Ziyech was een paniekaankoop bij Ajax met uiteindelijk nul resultaat. Als Ziyech een van de eerste aankopen zal zijn van Brands, dan begint hij al meteen met een achterstand als TD van Everton.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 12:16
    Nul resultaat hahaha, beste speler van de Eredivisie. Laat het ook nog in de grote wedstrijden zien, in tegenstelling tot Lozano.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    zondag 22 april 2018 om 12:25
    45 keer balverlies in 90 minuten. Ajax is beter af zonder Ziyech. Afgelopen zondag ook weer dom balverlies waaruit De Jong uiteindelijk de 2-0 maakte. Ja, hij laat het zien in grote wedstrijden. Alleen jammer dat het vaker negatief is, dan positief.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Neeeeeeeh
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 22 april 2018 om 11:18
    Brands zorgt er meteen voor dat de schimmige deal rondom Lozano is opgelost. Niet dat zijn opvolger erachter komt hoe schimmig die deal precies was.
    Vind ik leuk
    HanV +4281
    zondag 22 april 2018 om 11:30
    He is hoping that the deal will be lost in the fog. Die transfer van Ziyech is natuurlijk om FC Twente te redden want die zullen wel een mooi doorverkooppercentage krijgen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 22 april 2018 om 11:32
    Heeft hij een band met Twente dan? Of wil hij Ajax dwars zitten door de beste speler weg te kopen. Want volgens Overmars is er 50/50 kans dat hij zou blijven..
    Vind ik leuk
    4everfcu +2532
    zondag 22 april 2018 om 11:49
    ajax dwarszitten door een speler mee na het buitenland te nemen die daar op de bank beland maar natuurlijk want brands zou ajax ook wel haten haha wat een dom figuur zeg
    Vind ik leuk
    4everfcu +2532
    zondag 22 april 2018 om 11:47
    schimmige deal!!! en dat kun jij als niet hatende ajaxsupporter natuurlijk wel bewijzen
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 11:19
    Daar mis je niks aan als PSV zijnde.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 11:24
    Klopt met een andere td gaat de kar volgend jaar evenzo goed door de stad rollen
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    Met een andere TD is die kans zelfs groter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 11:26
    nog groter? En we hadden al 0 concurrentie........
    Vind ik leuk
    Boi +572
    zondag 22 april 2018 om 11:20
    Als PSV'er zou ik het maar WAT jammer vinden om Marcel te zien gaan. Toch veel betekend voor PSV. Maar naar alle eerlijkheid: Everton is wel een mooie stap omhoog voor Brands, eerlijk is eerlijk. Nu maar hopen dat PSV een geschikte vervanger voor deze man gaat halen...
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    zondag 22 april 2018 om 11:21
    Gefeliciteerd Marcel. Misschien wel beter ook, Everton, als de allergrootsten zich niet melden.
    Zou wel n stunt zijn, meteen Chuckie en Hakim meenemen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:21
    Hoe Brands ik ook respecteer hoop ik wel dat hij van onze spelers afblijft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 11:23
    de grote speculatieshow duurt voort
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    Weer een PSV'er die gaat mislukken in het buitenland.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2532
    zondag 22 april 2018 om 11:50
    weer een ajaxcied die de hemel ingeprijst is die op de bank beland
    Vind ik leuk
    dezink +1175
    zondag 22 april 2018 om 12:14
    Van een knellende navelstreng bij de geboorte naar een knellend carnavalsrompertje.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:25
    Brands is dan de enige die het gaat redden die andere 2 komen sowieso fysiek te kort dus zal wel weer een loos artikel van een tabloid zijn
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:26
    Wanneer M. Brands in zijn nieuwe functie bij Everton H. Ziyech zou gaan aantrekken, zou dat direct zijn eerste grote miskoop betekenen. Ziyech heeft niets te zoeken in de PL omdat hij daarvoor zwaar tekort kom op zowel voetballend, fysiek al mentaal vlak. Daarnaast wint men Ziyech nooit de oorlog / slag op het middenveld, en al helemaal niet in de PL. Echter Lozano zal met zijn snelheid en gevaar een sensatie worden in de PL. Maar Lozano kan veel beter krijgen dan een middenmotor in de PL. Brands moet er voor waken dat hij niet dezelfde fout gaat maken als Koeman bij Everton; middelmatige Nederlandse Eredivisiespelers voor veel teveel geld naar Everon halen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:26
    Nou stratum al een sollicitatie gesprek gehad bij ONS PSV?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 11:28
    Toon stuurde me zojuist een mailtje.......
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9750
    zondag 22 april 2018 om 11:27
    Beide geen spelers voor de PL.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    zondag 22 april 2018 om 11:28
    Denk wel dat brandsie geschikt is voor everton en zou wel goed zijn als hij die stap maakt
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Ziyech kost minimaal al 50 miljoen en ik weet niet of Everton dat geld heeft om dat bedrag op te hoesten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2532
    zondag 22 april 2018 om 11:38
    hahaha 50 miljoen droom maar rustig verder
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    zondag 22 april 2018 om 12:23
    15
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    zondag 22 april 2018 om 13:09
    Whoehahaha, nog zo'n grappenmaker.

    In hetzelfde draadje eerst Lozano en nu ook Ziyech voor 50 miljoen.
    Die gaan niet eens voor 30 miljoen weg en Ziyech zelfs voor een stuk minder dan 30
    Vind ik leuk
    jesseee +914
    zondag 22 april 2018 om 11:33
    Brands doet er verstandig aan om cocu in eindhoven te laten zitten,

    Als hij met everton zon kut voetbal speelt is hij na 3 wedstrijden weer clubloos.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:35
    Kwatsch.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:36
    Zyech zou ik me kunnen voorstellen ( heeft met Klaassen gespeeld bij Ajax) Lozano zal PSV niet zomaar laten gaan en die gaat sowieso meer kosten dan Zyech.Zoals altijd eerst zien dan geloven.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    zondag 22 april 2018 om 13:11
    Ja, Klaassen is reuze enthousiast over zijn overstap.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2532
    zondag 22 april 2018 om 11:37
    ik denk niet dat ze meegaan want bij everton belanden ze beide op de bank
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6220
    zondag 22 april 2018 om 11:38
    Nog te bedenken dat PSV niet eens de volle mep krijgt voor Lozano, zal vergeleken bij een transfer van de Ligt maar een klein bedragje zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 11:40
    Maar goed dat ze bij ons in prijzen denken en niet in euro s dan.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6220
    zondag 22 april 2018 om 12:14
    Zal een kwestie van tijd zijn voordat je die euro's hard nodig gaat hebben.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 12:22
    ze halen wel weer ergens een transfervrije speler op , ik heb ginne skrik
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 11:39
    Humor die miror, in het stukje staat niks .
    Maar dan ook echt helemaal niks .
    Een Quote van 1 zin tijdens de festiviteiten van Brands dat ie het moeilijk zal gaan vinden om de psv familie achter zich te laten mocht het zover komen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31558
    zondag 22 april 2018 om 11:40
    Heel eindhoven in rouw nu.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 11:45
    haha dat gaat zeker nog een jaar niet lukken teo
    ze krijgen die lach niet van ons gezicht
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31558
    zondag 22 april 2018 om 14:31
    Gun het sommige psv fans waaronder jij zeker wel.

    En isimat haha.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166399
    zondag 22 april 2018 om 14:33
    Dank je , succes in de jacht op dat gouden eikeltje vanmiddag .
    Hij is oerlelijk maar je wil hem wel winnen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:41
    Mooie club voor Brands, ook al zie ik Ziyech en Lozano niet in de PL spelen. Meer iets voor Spanje
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    zondag 22 april 2018 om 13:12
    Het leek ook leuke club voor Koeman. Ik vind er niks leuks aan, dat hele Everton niet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:49
    H. Ziyech zal geen € 20 miljoen aan traansferopbrengst gaan opleveren voor Ajax. Zowel Ziyech als Ajax zullen zeer blij zijn wanneer Ziyech Ajax deze zomer gaat verlaten. Deze paniekaankoop van Overmars heeft te weinig zijn meerwaarde laten zien bij Ajax, met name in de topwedstrijden waar het er om ging. Bovendien zit geen enkele team te wachten op een potentiële rotte appel in haar selectie. Lozano daarentegen heeft nog een langdurig lopend contract bij PSV en is wel een meerwaarde voor een team. Lozano gaat minimaal het dubbele aan transferbedrag opleveren dan H. Ziyech. Voor sommigen hier; wen er maar alvast aan anders komt de klap wederom erg hard aan zoals dat ook afgelopen zondag nog gebeurde.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    zondag 22 april 2018 om 11:57


    Hij gaat toch voor de uitdaging en ook een beetje voor het geld.. Brands heeft groot gelijk!

    Verder Brands ziet het niet onaardig.. met een mega transferbudget kan je deze 2 aankopen wel gemakkelijk financieren. Lozano zou een seizoen in Eindhoven nog wel kunnen gebruiken om meer 'volwassen' te worden. Voor Ziyech is het een mooie uitdaging!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    zondag 22 april 2018 om 12:00
    Daar wordt Ajax niet minder van. Zonder Ziyech zal het aantal balverlies stukken minder worden.
    Lozano en Brands zullen moeilijk zijn voor PSV om te vervangen. Mocht dit allemaal waar zijn, dan staat Ajax komend seizoen al op een 3-0 voorsprong.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:36
    Dat denk ik niet. Brands zal waar het kan psv altijd wel helpen, al is het maar met een stille hint.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    zondag 22 april 2018 om 13:14
    Klaassen aan PSV verhuren, lol
    Vind ik leuk
    5by5 +1285
    zondag 22 april 2018 om 12:09
    Mooi voor Brands.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:10
    Ik zie Ziyech never nooit niet meekomen in de PL. Denk dat Spanje beter voor hem is. In Italië wordt ie doormidden geschopt en Duitsland is denk ik teveel dicipline voor hem. Maar Brands toch naar Everton... dat is wel een aderlating nu... het gele team moet in de steigers worden gezet. Ben benieuwd of zijn opvolger dat wel kan.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:20
    Denk dat Everton een goede stap is voor Ziyech , Everton heeft echt creativiteit nodig..
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    zondag 22 april 2018 om 12:19
    80 miljoen, geen probleem voor Everton. Lozano 65, Ziyech 15, volgens de tabloits in Engeland
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:18
    Haha comedy doet het goed in Engeland , 65 miljoen Haha
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:21
    Daarom snap ik ook dat Raiola Lozano wilt hebben!!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:35
    Dit wordt wel een zware dobber vior psv denk ik. Ziyech bij ons halen, en Marc weet dat je het geld van everton ter beschikking hebt...moeilijk. Ik vind wel dat hij als vertrekker bij psv er niet netjes aan doet om ook een topper van het team te willen meenemen.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    zondag 22 april 2018 om 12:36
    'aanvaller' ziyech
    Vind ik leuk
    Cookee +10645
    zondag 22 april 2018 om 12:47
    Nu hebben ze net een Hollander gehad en willen ze graag nog eentje.
    Verrassend, die ander was niet zo'n succes.
    Voor PSV is zijn vertrek nu zeer ongelukkig, kan niet minder zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:17
    clubliefde
    Vind ik leuk
    FSCeara +8765
    zondag 22 april 2018 om 12:47
    Logisch dat Brands deze 2 wil meenemen uit de eredivisie.zijn met uitstek de 2 beste spelers die er hier rondlopen.
    Klaassen terug naar Ajax zie ik niet gebeuren. Is en niet beter dan de spelers die er op punt van echt doorbreken staan en mist creativiteit. Daarnaast denk ik niet dat Klaassen voor minder dan de helft van zijn salaris wil gaan spelen en dan kom je dus automatisch in buitenlandse competitie terecht.
    Vind ik leuk
    hassel +839
    zondag 22 april 2018 om 12:50
    The Mirror, ik zou eerst wachten op een echte journalistieke bron.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1259
    zondag 22 april 2018 om 12:52
    Ben zelf psv aanhanger....maar dat psv-ajax verhaal mag af en toe wat minder....waar het hier om gaat is dat geen enkele ned club kan opbouwen als die aasgieren uit engeland/spanje niet alleen spelers maar ook managers blijven wegkopen....
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:23
    Iedere club in Nederland moet gewoon volle mep vragen of werken met standaard bedragen qua afkoopsom, kijk Portugal en Frankrijk en ook Spanje... bij Franse clubs zijn aankopen meteen 50-80 miljoen qua afkoopsom en anders gewoon lekker blijven. Nederlandse club moeten elkaar helpen hierin
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    zondag 22 april 2018 om 13:04
    Je kan ook niks meer in de spiegel zeggen hè.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    zondag 22 april 2018 om 13:08
    Ziyech gaat naar de WK en gaat daarna voor 80 .000.000 weg!!!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:15
    club liefdevolle man die brands, neemt gelijk jullie beste man mee Haha
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:34
    He marcel blijf nog lekker bij psv !
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:46
    Dat gemis zal groot zijn bij ons psv
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    zondag 22 april 2018 om 13:57
    En wat gaat everton betalen voor Brands?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:03
    Brands is een type van likken likken en nog eens likken......Daar zijn de Engelsen niet van gediend....Het is niet de Eredivisie
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:28
    De 020 fans kunnen weer janken volgend jaar weer helemaal niets want ziyech is weg
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:29
    Hoop niet brands weg gaat doet het prima in eindje
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:41
    Als je cocu,brands,en lozano wilt hebben dan is het prijskaartje 150 miljoen voor de drie.
    Van bommel kan het zo overnemen.
    Voor brands zijn ook kandidaten zat en met 150 miljoen moet er voor lozano wel een vervanger te halen zijn.
    Voor minder gaat het feest niet door.
    Vind ik leuk
    Demi +269
    zondag 22 april 2018 om 15:56
    Haha.. ja neem die 2 maar mee dan ga je gelijk af als een gieter
    Vind ik leuk
    Ticojohn +58
    zondag 22 april 2018 om 16:01
    Onzinverhaal
    Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Lozano zowiezo nog een seizoen in Eindhoven blijft en dat brands hele andere wegen gaat betreden.
    De komst van Guiterez de oude ploeggenoot van Lozano speelt hier een belangrijke rol in.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:17
    De Mirror is zo'n beetje hetzelfde als Bild in Duitsland.
    Boulevardpers.
    Eerst zien, dan geloven.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:34
    www.broodjeaap.nl
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 17:40
    Ziyech gaat naar roma
    Vind ik leuk
    Ben Kuiper +133
    zondag 22 april 2018 om 18:21
    Boulevardkrant....totale onzin dus.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    zondag 22 april 2018 om 19:54
    Onzin nieuws.
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    zondag 22 april 2018 om 20:10
    Tja, jammer voor PSV, maar moet het allemaal nog officieel bevestigt zien worden. PSV niet met ,,pietje bel'' Huiberts aan de slag gaan. Dat gaat geen succes worden. PSV en Valckx, dat lijkt een betere combinatie.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3630
    zondag 22 april 2018 om 22:58
    Brands is geen ezel, die gaat echt niet aan Ziyech beginnen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en anders had Ziyech 2 jaar geleden wel al naar PSV gekomen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws