Negatief advies over verblijf Odegaard: Nee, dat zou ik zeker niet doen

Negatief advies over verblijf Odegaard: "Nee, dat zou ik zeker niet doen"

maandag 23 april 2018 om 08:33

Martin Odegaard wordt niet gemist bij sc Heerenveen. Sinds het moment dat de negentienjarige Noor geblesseerd raakte, is de Friese club beter gaan spelen. Dat ziet oud-speler Geert-Jelle de Vries.

"Vanaf het moment dat Ødegaard in de ploeg is gekomen, is het geen goed huwelijk geweest", zegt De Vries bij Omrop Fryslan. "Hij heeft leuke dingen laten zien maar hij is eigenlijk nooit beslissend geweest. Dus ik vind eigenlijk dat dit één van de redenen is waarom het nu beter gaat. Dat klinkt sneu maar de ploeg staat nu gewoon anders." Heerenveen pakte sinds de blessure van Odegaard zeven punten in drie competitieduels.

Heerenveen zou onlangs met Real Madrid, nog altijd de broodheer van Odegaard, hebben gesproken over een verlenging van de huurperiode, maar dat lijkt De Vries geen goed idee. "Nee, dat zou ik zeker niet doen. Ik denk ook niet dat die jongen nog een seizoen in Nederland te zien is. Hij moet nu ergens anders heen. Dat zal Real Madrid ook vinden."

Plaats een reactie

maandag 23 april 2018 om 08:35
Twijfel, hij is een goei maar is veul geblesseerd
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 08:36]
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 23 april 2018 om 11:36
Daarnaast komt hij toch gewoon tekort. Er zijn meer dan voldoende betere spelers in Nederland van 19 jaar die het veel beter doen. De Noorse competitie is niet meer wat het geweest was haha. Klein foutje van Real.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 08:35
Nou ik wil hem volgend jaar wel weer aan het werk zien in de eredivisie. Toch weer net wat anders.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 08:36]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 08:37
Moet hogerop denk in een sterkere competitie dat hij meer prikkels krijgt en beter uit zijn verf komt
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 08:38
Uiteindelijk wel, maar puur naar Nederland gekeken, brengt hij wel wat extra,s en zie ik zulke spelers liever hier.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 08:39
Tuurlijk hij is een goei
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 11:23
Leuk voetballertje, maar echt totaal geen rendement.
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 23 april 2018 om 11:36
Bijzonder weinig van gezien.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 09:03
Iedereen ziet dat Ødegaard eigenlijk als aanvallende middenvelder moet spelen. Toch heeft Streppel hem steeds als rechtsbuiten opgesteld.

Ik had Ødegaard graag op 10 willen zien spelen, en ziet de nieuwe trainer dat ook zo, dan mag hij zeker nog een seizoen blijven wat mij betreft!
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 09:09]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 09:04
Och och nu ligt het weer aan Ødegaard... Vind je het gek dat het beter gaat lopen met een speler die wél op rechtsbuiten uit de voeten kan...

Ødegaard komt het beste tot zijn recht op de 10 positie, maar Streppel zet hem daar nooit neer.
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 23 april 2018 om 11:37
Ja maar het was toch een super toptalent?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 11:49
Klopt inderdaad, grootste talent op aarde misschien niet. Wel verreweg de meest getalenteerde in de selectie van SC Heerenveen.

Kan natuurlijk ook zijn dat je niet zo vaak naar Heerenveen kijkt als je begint over "3 leuke acties"
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 30 april 2018 om 19:22
Laten we eerlijk zijn. Hij is nou niet bepaald opgevallen in de Eredivisie als wereldtalent. Er zijn meer Nederlandse talenten geweest die beter hebben gepresteerd dus zo`n wereldtopper is het helemaal niet. Of denk je dat hij volgens seizoen in de basis staat bij Real?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 10:03
Als je zo'n megawereldtoptalent bent als VP ons destijds in duizend topics heeft wjsgemaakt, dan zou je toch moeiteloos in de Mickey Mouse competitie het verschil moeten kunnen maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 10:05]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 10:45
Als hij op de goeie plek in het veld zou staan wel ja.... fantastische voetballer man!! De helf van zijn teamgenoten begrijpt hem alleen niet of kan het zo snel niet volgen....
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 11:11
Wereldtoppers kun je overal neerzetten en ze houden altijd maximaal rekening met het niveau van hun medespelers. Het gaat ze er niet om hun onbegrepen talent te etaleren maar om samen te winnen.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 11:14
Ook wereldtoppers van 18?? Onder Streppel?? De eerste 8 wedstrijden heeft hij 45 minuten gespeeld...
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 11:15
Ja ook wereldtoppers van 18 onder Streppel.
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 23 april 2018 om 11:37
Inderdaad en dat heeft hij in de verste verte niet laten zien.
Vind ik leuk
Hupfean +2098
maandag 23 april 2018 om 11:10
Hij hoeft van mij ook niet terug, of de nieuwe trainer moet hem op 10 zetten waar ie hoort.
Vind ik leuk
Markus80 +1824
maandag 23 april 2018 om 11:34
Typisch voorbeeld van een speler die te vroeg vertrekt. Dit was toch het nieuwe wonderkind? De nieuwe Johan Cruijff, Pele etc. Op zijn 15 gedebuteerd in Noorwegen? Hij heeft in de tijd bij Heerenveen misschien 3 leuke acties gehad en dat was het wel weer. Groot gelijk de Vries.

Als je in Nederland als supertalent van Real Madrid niets laat zien, dan zal het ook weinig worden op die leeftijd. Het zou zomaar kunnen dat de Noorse competitie enigszins overschat werd door Real.
Vind ik leuk
Rodajc +7955
maandag 23 april 2018 om 15:24
Als ze zondag ook maar weer winnen, succes Heerenveen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Negatief advies over verblijf Odegaard: "Nee, dat zou ik zeker niet doen"