Blind keert na zes jaar terug bij Ajax: benoeming tot eind 2021

Blind keert na zes jaar terug bij Ajax: benoeming tot eind 2021

maandag 23 april 2018 om 14:42

Danny Blind is officieel toegetreden tot de raad van commissarissen bij Ajax. Dat laten de Amsterdammers weten in een statement op de clubsite.

Maandagmiddag stemde tijdens de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) op De Toekomst een meerderheid van de aandeelhouders voor Blind als nieuw lid van de rvc. De benoeming gaat met onmiddellijke ingang in en geldt voor een periode van ruim 3,5 jaar, tot de Algemene Vergadering Aandeelhouders in 2021.

Het zat er al een tijdje aan te komen dat Blind het nieuwe lid in de raad van commissarissen van Ajax zou worden. Hij werd op 12 maart voorgedragen als opvolger van Theo van Duivenbode en gaat zich in de Johan Cruijff Arena voornamelijk op de voetbalportefeuille richten. De rvc van Ajax bestaat naast Blind uit Leo van Wijk (voorzitter), Ernst Ligthart, Leen Meijaard en Peter Mensing.

Blind vertrok in 2012 na de Cruijff-revolutie als technisch directeur van Ajax en moest uiteindelijk plaatsmaken voor Marc Overmars en Edwin van der Sar. Hij was voor het laatst werkzaam als bondscoach van het Nederlands elftal. Na de nederlaag in en tegen Bulgarije werd Blind ontslagen.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Rodajc +8078
maandag 23 april 2018 om 14:46
Kan alleen maar een succes worden.
Vind ik leuk
Maxx Jw +976
maandag 23 april 2018 om 14:50
Vertrouw ik ook BLINDelings op...
Vind ik leuk
Ruud40 +10880
maandag 23 april 2018 om 15:00
Alles wat Blind na zijn carriere als speler gedaan heeft is inderdaad een enorm succes geworden.

Eindelijk iemand bij Ajax met een CV met een reeks mislukkingen waar je u tegen zegt.
Maar goed, bij Ajax zijn ze er kennelijk van overtuigd dat ie dit wel kan en de vraag is dan: Waarom denken ze dat?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:06
Wat heeft ie als bestuurder precies fout gedaan volgens jou?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:23
Wat heeft hij als bestuurder precies goed gedaan dan? Met andere woorden: welke eevaring brengt hij mee?
Vind ik leuk
Ruud40 +10880
maandag 23 april 2018 om 15:34
Niks, maar hij is ook nog nooit bestuurder geweest.

Maar zijn benoeming past wel perfect in de Ajax filosofie, dat ben ik met je eens.

En die is dat als je een geweldige voetbalcarriere op het veld achter de rug hebt, er niets is dat je niet zou kunnen binnen het voetbal.

Dus waarschijnlijk heb je gelijk en zal Blind ogenblikkelijk beginnen de organisatie te verbeteren. Want als er iemand weet hoe een voetbalclub bestuurd moet worden, dan is dat natuurlijk Blind. Organisatie deskundige bij uitstek, de verdediging stond altijd prima opgesteld onder zijn leiding.

Bij de andere clubs zullen zich echt voor hun hoofd slaan dat ze Blind niet binnengehaald hebben. Hij zat amper een jaar zonder werk en iedereen heeft deze kanjer over het hoofd gezien
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 15:37]
Vind ik leuk
Mass +3761
maandag 23 april 2018 om 17:15
...maar ook zijn messcherpe analyses zijn beter dan wie dan ook, hij staat ook zonder twijfel zijn mannetje als het om persconferenties gaat...heeft een uiterst betrouwbare uitstraling....is zeker geen ja knikker...Kortom...ik zeg doen...)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:52
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:43
Nu leg je me wel heel veel in de mond. Ik stelde je toch gewoon een vraag?
Hoe kan je me dan gelijk geven in allerlei zaken?
Vind ik leuk
Farmer +8433
maandag 23 april 2018 om 15:36
Van alles waar men Danny Blind voor kan uitmaken, is dit eigenlijk JUIST een functie die hem op het lijf lijkt geschreven.

Als speler was hij altijd al een belangrijke schakel tussen de staf en de spelers, als trainer(onderschat, doorde media niet toegelicht) had hij ook een goede, sterke, en technische band met zijn spelers. Het kwam er gewoon níet uit.(mijns inziens: gebrek aan ervaring, te snel nerveus dat hij de foute keuze maakte, en dus maar de boel weer omgooide, met 10 jaar ervaring zou een Danny Blind zich niet gek laten maken door wat de volgende dag in het AD over hem staat bv, nu wel!)

Fout vd KNVB door een 'groene' coach aan te stellen voor de zwaarste trainersfunctie in Nederland.

Voor Ajax is dit ook een góede zet, Blind zijn ervaring als veldspeler, maar ook als coach kunnen die nodige frisse wind zijn in die bestuurskamers: iemand die kijk heeft op het voetbalspelletje, ipv financiëringen, en administratieve correctheid.

Van álles wat er bij Ajax mis is gegaan de laatste jaren, zou dít nog wel eens een stap in de juiste richting kunnen zijn.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:39
Hij heeft toch nog nooit zo’n functie gehad? Kan zich mooi nestelen in die wespennest daar
Vind ik leuk
JustH +8894
vrijdag 27 april 2018 om 12:45
Waarom denk jij dat hij niet geschikt zou zijn dan?
Ga maar niet zeggen dat hij de bende van Hiddink niet op gang kreeg. Die hebben we al vaak genoeg gehoord.
Vind ik leuk
Mari +4674
zaterdag 28 april 2018 om 10:13
Vooral de outs.
Walgelijke vent. Hopelijk krijgt van Gaal zijn droombaan en neemt hij hem mee. Immers hij heeft bedongen dat hij tussentijds weg mag
En dan nog ga je met zo iemand in zee. Wilde dan echt niemand deze functie?
Vind ik leuk
JustH +8894
zaterdag 28 april 2018 om 13:00
Walgelijk vent? OK jouw mening. Ik mag hem graag.
Heeft mij persoonlijk niets aangedaan, Heeft me veel plezier gebracht. dus ik ga hem dan ook geen walgelijke vent vinden.
Vind ik leuk
Mari +4674
zaterdag 28 april 2018 om 16:02
Een commissaris moet ervaring hebben als beleidsbepaler.
Hij heeft slechts ervaring als (mislukte) trainer.

Waar ook ter wereld je kijkt zul je zien dat commissarissen eerst jarenlang in de top van het bedrijfsleven werkzaam zijn geweest.

Voeg het onbetrouwbare karakter van deze engerd hier aan toe en je krijgt een hoop ellende.
Als laatste toegift: hij heeft bedongen dat als er een mooie klus als (ass istent) trainer voorbij komt hij zonder meer mag opstappen.
Hoe haal je het in je hoofd en wat nog veel erger is hoe halen de personen die hiermee akkoord zijn gegaan het in hun hoofd om dit te accepeteren
Vind ik leuk
JustH +8894
zaterdag 28 april 2018 om 17:40
Dan moeten ze meneer Peijnenburg vragen, als jij dat graag wil.
Wat die klus met van Gaal betreft. Als je dat eerlijk aangeeft is dat sterker als wat Bosz deed.
Ik heb toch liever een commissaris die van alle geledingen in het voetbal op de hoogte is, als eentje die alles van ontbijtkoek weet. Maar is mijn mening hoor.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 28 april 2018 om 17:42]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:07
Och och och och,blind,trendhopper. Ajax sparta ajax sparta. Alle functies gehad. Vreselijk in alles mislukt.
Totaal geen geloof in die kerel (jongen :-)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:44
In alles mislukt?
Moet je is aan Spartanen vragen. Die waren erg enthousiast over de TD Blind.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:50
Arie,als Ajax een keer aanklopt dan laat hij Sparta vallen als een baksteen. 2x gebeurd.
Blind heeft Sparta gewoon gebruikt.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:59
Das weer wat anders.
Vind ik leuk
JustH +8894
zaterdag 28 april 2018 om 17:43
Doe jij ook als je je kan verbeteren.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:46
Haahha Psv fans incoming 1,2,3
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:52
Nee hoor. Hier hoeven wij niet eens op te reageren om het lollig te maken. Jullie doen zelf zo je best... ;-)
Vind ik leuk
Nistel +2637
maandag 23 april 2018 om 15:03
Jij hebt echt een obsessie met PSV he?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:44
Nee juist niet, ik vind gewoon leuk om reacties te lezen.
Vind ik leuk
Nistel +2637
maandag 23 april 2018 om 16:01
Om te stoken bedoel je..
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:01
Dat kun je niet ontkennen. Ach ja
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:02
Haha... beetje kip of het ei discussie. In dit geval... wie begon er eerst op VP...
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:03
Succes blind!
Vind ik leuk
Mass +3761
maandag 23 april 2018 om 17:16
Ja, of blind succes...
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:19
Je zit dermate diep in het spijsverteringskanaal van PSV dat je vanwege zuurstofgebrek uitsluitend onsamenhangend ijlt.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:41
Gij zult niet oordelen, kom je een beetje aandacht te kort? Doe is gek en meld je aan op tinder. Ik durf te wedden dat je al maanden geen vrouw meer hebt aangeraakt.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:47
Nou mooi. Blind heeft weer een baan.
Benieuwd of dit hem beter ligt;)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:47
Weer een konte kruiper er bij wat moet je ermee voeg niks toe
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:48
Oranje gebruikt om bevriende mensen en makelaars van ajax tevreden stellen en als Blind vervolgens dan mislukt, als dank voor je bewezen diensten een baantje bij Ajax. Schandalig.
Wanneer stoppen ze in Zeist met die oude afspraken en vriendjespolitiek !
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:51
Daarvoor moet eigenlijk de gehele grijze eminentie verdwijnen. Het is inderdaad allemaal handje klap. Daarbij begrijp ik niet zo goed waarom Blind hiervoor geschikt is. Heeft tot nu toe in elke functie die hij bekleed keihard gefaald.
Vind ik leuk
Farmer +8433
maandag 23 april 2018 om 15:38
Kan.... heeft het wel wat van weg,

Maar gezien de malaise bij Ajax, juich ik het eigenlijk wel toe dan men nu een oud-speler met de nodige ervaring nu aanstelt als RVC lid ipv weer 'een grijze stropdas uit het bedrijfsleven'.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
dinsdag 24 april 2018 om 09:05
Ja want die oud voetballers bij Ajax doen het zo goed, dat smaakt naar meer...
Vind ik leuk
JustH +8894
vrijdag 27 april 2018 om 12:49
Ze doen het niet slecht
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
vrijdag 27 april 2018 om 18:27
4 jaar niks
Vind ik leuk
JustH +8894
vrijdag 27 april 2018 om 20:26
Over de laatste 8 jaar meer dan goed
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
vrijdag 27 april 2018 om 21:41
De Ajax leiding vind zelf dat men faalt en zo heeft ieder zijn eigen maatstaven.
De laatste vier jaar is "niet des Ajax", aldus Overmars, de historie is leuk maar wil je verbeteren moet je kritisch kijken naar het heden want daar ligt je kans op verbetering.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:48
Ik houd mijn hart vast...ben tot toe nog niet onder de indruk van Blind in zijn tot nu toe uitgevoerde functies. Daarbij voetballers in bestuurlijke functies bij ons is tot op heden een gematigd succes
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 14:48
Ajax wil echt de ingezette lijn voortzetten?
Vind ik leuk
Mari +4674
maandag 23 april 2018 om 14:50
Hoe kan zo iemand dit aanvaarden terwijl hij weet!!! dan duizenden hem niet willen.
Zo geil op een baantje in de voetballerij? Bezoldigd of niet.
Ajax valt ook veel te verwijten. Ze weten immers ook dat duizenden Blind NIET willen in welke positie dan ook!!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:24
Het is uiteraard volstrekt irrelevant wat onbeduidende passanten willen.
Vind ik leuk
Farmer +8433
maandag 23 april 2018 om 18:03
Het zou best goed kunnen uitpakken natuurlijk. Al heeft dit heerschap álle schijn tegen.

De zgn RVC bij AFC staat éigenlijk bekend als een zgn 'graaersbendé van stropdassen en aandelenbehartigers', die geen snars geven om het spelletje wat op het gras afspeelt.

Blind was altijd wél een ras-voetballer, dus vanuit díe optiek wil ik dan de hoop uitspreken dat deze persoon dan wél het nodige roer omkrijgt bij 'de zogenaamd grootste, beste, en meest potentiele club' die ons vaderlandse voetbal wellicht weer van wat glans kan voorzien.

Met álle middelen die men daar tot haar beschikking heeft, is het toch al meer dan genánt hoe of daar gepresteert wordt.
En dan nog niet eens zozeer op sportief vlak....
Vooral op beleidsniveau.

Maar dat dit, nu even slecht valt bij de achterban is niet meer dan logisch. De hele F-side en vakje 410 staan met de rugharen stijf-overeind, dus zelfs het zachtste briesje gaat daar nu tégen alle haren ingestreken natuurlijk.

Waait wel over.
Of dit idd uitpakt áls een goede zet, moet nog blijken, maar men probeert iig!

ik vind het iig al een goed idee dat hier een voormalig voetballer nu is benaderd, en niet weer een 'grijze stropdas uit het bedrijfsleven'.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:21
De vorige lippendienst die Ajax onder druk bewees aan de vakjesjongens van de Arena was de paniekaankoop Ziyech.
Vind ik leuk
JustH +8894
vrijdag 27 april 2018 om 21:46
Die roeptoeters hier willen hem niet.
Blind weet alle in en outs in het voetbal.
Ik heb er zeer veel vertrouwen in.
Vind ik leuk
RtdDub +7010
maandag 23 april 2018 om 14:50
Een gevleugelde uitspraak van Gerard Cox is: Feyenoord supporter, dat ben je niet voor de lol

Als je dan dit zo weer leest hebben Ajacieden het ook niet echt makkelijk.
Vind ik leuk
PSVFU +1259
maandag 23 april 2018 om 14:51
Van de regen in de drup....
Vind ik leuk
markus040 +2299
maandag 23 april 2018 om 14:51
als voetballer top , daarna een grote flop
ben benieuwt voor wie danny zijn zeepje heeft moeten laten vallen onder de douche , om dit baantje weer te krijgen
Vind ik leuk
JustH +8894
vrijdag 27 april 2018 om 21:48
Blind heeft een grote fout gemaakt.
Hij had de bende van Hiddink niet over moeten nemen.
Daar wordt hij nog steeds op afgerekend.
Man weet alles van voetbal en Ajax. Goede keuze!
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
maandag 23 april 2018 om 14:52
And the internal chaos continues ;-)
Vind ik leuk
Mauritz +1169
maandag 23 april 2018 om 15:00
Prima versterking voor ajax, iemand die de continuïteit kan waarborgen. Heeft de laatste jaren niets gepresteerd dus een prima match met ajax, ook daar wordt al jarenlang helemaal niets meer gepresteerd.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 15:00]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:05
Het lek is boven.
Vind ik leuk
Objectief +2818
maandag 23 april 2018 om 15:07
Rvc doet een tikkie breed
Vind ik leuk
Kijkmaar +1762
maandag 23 april 2018 om 15:08
De beste man is al afgeschreven voordat die begonnen is. Als trainer geflopt, maar is lid van de rvc tegenwoordig ook al een trainersfunctie?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:14
De man heeft op geen enkele wijze blijk gegeven van enig verstand van zaken. Het is een meeprater, een glibberaar. Ajax moet sterke mensen hebben die het roer met twee handen vastgrijpen en die desnoods tegen de storm in de koers naar het doel durven vast te houden... Die hun oren niet laten hangen naar tien imbecielen die op de spelersbus staan te rammen...
Vind ik leuk
Kijkmaar +1762
maandag 23 april 2018 om 15:16
Dan ben ik blij voor ajax dat ze hem hebben aangesteld!!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:10
Tja....
De man heeft zoveel successen behaald en blijk gegeven van zoveel verstand van zaken, zulk strak beleid neergezet, daar kon je niet omheen... :-(

Scholletje noemen ze hem omdat hij overal meeglibbert. Dat zegt genoeg. Ajax is een club in verval aan het worden...
Vind ik leuk
derksen +8273
maandag 23 april 2018 om 15:11
Whoeahahahhahha
Dweilen met de kraan open!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:21
VoetbalPrimeur is een vluchthaven voor VMBO-deskundigen, afgestudeerde plantsoenarbeiders en LOI-gekwalificeerde chauffeurs van bouwvakkersbusjes die Dany Blind op zijn bestuurlijke capaciteiten kunnen beoordelen.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 15:22]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:26
Tot welke categorie behoor jij?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:42
Ik ben hors catégorie; daar kan uiteraard geen enkel misverstand over bestaan.

Fijne dag nog!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:48
Ik ben Chef-Kok jij ook nog een fijne dag knul!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:59
Jij ook, kookblaag! Eet smakelijk!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:07
Ik heb geen LOI diploma... oeps.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:45
Wederom complimenten.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:25
RVC=Blind
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:08
Haha... maar 1 like??
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:44
beter dan geen like
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:54
Bedoelde het niet sarcastisch. Gewoon een goeie opmerking. :)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:04
sorry hap ook veel te snel op alles :)
Vind ik leuk
Dorzon +3684
maandag 23 april 2018 om 15:28
nog zo'n lichtgewicht, die voegt toch niets toe
Vind ik leuk
B3v3r +319
maandag 23 april 2018 om 15:29
Mooi dat zo'n grote speler van Ajax weer terug keert.
Is niet op een leuke manier weg gegaan, mooi dat hij een tweede kans krijgt
Vind ik leuk
guusje +871
maandag 23 april 2018 om 15:29
Naast de broodjes worst en de patatjes met nu ook een gebakken scholletje te koop in de snackcar naast de Arena.
Vind ik leuk
Teo Smith +19324
maandag 23 april 2018 om 15:36
Held haha.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:38
weer een ex-voetballer zonder kennis van zaken in top. Als ze hem nu een technische functie hadden gegeven, maar dit?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:45
Zijn zoon ff terug halen en zo weer wat power erbij in de achterhoede
Vind ik leuk
Mo +11211
maandag 23 april 2018 om 15:46
Veel vertrouwen in Danny. Heeft redelijk wat verstand van voetbal, al zullen velen me nu raar aankijken.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:54
Ik zou alleen positiever geweest kunnen zijn als hij hoofd jeugdopleidingen zou zijn geworden. Dat heeft hij bij Sparta goed gedaan.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 15:52
Gefeliciteerd Ajax. Wederom zijn jullie geslaagd om net de verkeerde aan te nemen! We modderen gewoon voort...
Vind ik leuk
Hakbal +535
maandag 23 april 2018 om 16:01
Na dat je plaats moest maken voor Marc en Edwin. Kun je hun nu een handje helpen richting het uwv
Vind ik leuk
Zultkop +2546
maandag 23 april 2018 om 16:08
Dacht je dat je alles gehad had als club, scholletje 'the snake' Blind, terug in de slangenkuil. Succes ermee in Amsterdam!
Vind ik leuk
Senna +6126
maandag 23 april 2018 om 16:33
Als net zo succes wordt als bij het nl team
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 17:10
Nog eens 4 jaar niks in Amsterdam. Scholletje is back in town!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 17:10
Als ik zo alle reacties lees dan constateer ik dat er bar weinig verstand is bij de meeste reacties. Ik denk namelijk dat Blind WEL een goede man voor die positie is. Dat wij momenteel een hele slechte generatie voetballers hebben, wil nog niet zeggen dat Blind een slechte bondscoach is. Z'n eerste jaar als trainer van Ajax pakte hij wel de beker.
Vind ik leuk
kees ee +477
maandag 23 april 2018 om 17:46
bij ajax kan'ie waarschijnlijk minder kwaad dan bij 't nederlands elftal !?
Vind ik leuk
Wazzupp +202
maandag 23 april 2018 om 17:48
Johan wilde Blind niet destijds en zie nu..
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 23:11
Johan Cruijff heeft op bestuurlijk niveau weinig toegevoegd en had met elk bestuur juist bonje. Bij Ajax, bij Barcelona, bij de KNVB, ......
Maar het was en blijft de beste voetballer!!!!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:25
Weer zo'n meeloper zonder eigen mening! Klasse
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:53
Eerder zijn functie directeurspelersbeleid neergelegd omdat hij het directeirschap niks vond, vervolgens via achterdeurtje weer naar binnengefietst om vervolgens weer via dezelfde deur te vertrekken en nu weer naar binnen op basis van?????????
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 23:09
ik vind directeirschap ook niks.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 23:08
Er zijn weer een hoop figuren die Blind als lid van de RvC nu al met de grond gelijk maken. Zijn volgens mij allemaal figuren die veel bestuurlijke ervaring hebben in de voetbalwereld??
Blind is een prima toevoeging aan de RvC van Ajax, hij kent de club, hij kent de KNVB, hij spreekt de voetbaltaal, en hij is een prima klankbord voor spelers binnen de club naar de RvC.
Stel dat je een type van Gaal binnen zou halen, dan krijg je juist bonje, nu niet.
Ik vind het een prima vervanger voor van Duivenbode.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 00:16
jij snapt er ook geen Ruk van....
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 23:16
Nu Daley nog en Ajax is gered!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 01:48
Nu daley nog terug
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
dinsdag 24 april 2018 om 08:54
Van de Sar : "We blijven de lijn volgen van Johan"
Cruijff die er via de Rechter nota bene zelf voor zorgde dat Blind als TD geen kans zou maken.....

[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 08:57]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 00:15
hoop dat hij het daar net zo goed doet als bij Oranje :-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Blind keert na zes jaar terug bij Ajax: benoeming tot eind 2021