Als de Coolsingel weer beschikbaar is, ben ik misschien al gestopt met voetbal

    "Als de Coolsingel weer beschikbaar is, ben ik misschien al gestopt met voetbal"

    maandag 23 april 2018 om 16:28

    Niet de Coolsingel, maar de middencirkel van het eigen stadion was maandagmiddag het toneel voor de bekerhuldiging van Feyenoord. Omdat de Coolsingel verbouwd wordt, was daar dit jaar geen ruimte voor festiviteiten. Ook na afloop van komend seizoen kan er - áls er een hoofdprijs wordt gepakt - geen feestje worden gevierd.

    "Zullen we dan maar een paar jaar wachten voordat we weer kampioen worden?", knipoogde Jens Toornstra maandag in gesprek met Metro"Nee hoor, van mij mag het dan gewoon weer hier gevierd worden. Of er moet een andere mooie plek in de stad gevonden worden."

    Het maakt aanvoerder Karim El Ahmadi totaal niet uit waar en hoe het winnen van een prijs met de fans wordt gevierd. "De Coolsingel is heel speciaal, maar van mij had het nu niet per se gehoeven. Nu was het ook weer heel leuk om samen met de supporters de bekerwinst te vieren."

    "Ik had gewoon weer kippenvel hoor, toen ik met de beker het veld op kwam lopen. Het is onze vierde prijs in drie jaar, dat is heel bijzonder. Als de Coolsingel weer beschikbaar is, ben ik misschien al gestopt met voetbal."

    Plaats een reactie

    Dedan002 +2808
    maandag 23 april 2018 om 16:36
    Waarschijnlijk wordt zoon of kleinzoon pas weer kampioen!

    Geintje jongens!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 23 april 2018 om 16:36
    Lijkt me sterk dat hij nog 17 jaar bij Feyenoord doorgaat.
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    maandag 23 april 2018 om 16:50
    En dat roept iemand waar ze al 4 jaar niets hebben...

    Ze hebben zelfs de paaltjes aangepast in Amsterdam

    Was
    X
    X
    X

    Nu
    X
    X
    X
    X



    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    maandag 23 april 2018 om 18:45
    Was je daar
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    maandag 23 april 2018 om 19:55
    Gelukkig niet stink stad
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    maandag 23 april 2018 om 19:56
    Dan moet je niet lullen
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 16:39
    Wat is dat toch met iedereen die zegt dat Feyenoord voorlopig geen prijs meer zal winnen? Dit jaar prijzen. Volgend jaar al gelijk een kans op de volgende. Lekker voorspellen dat ze die dan niet zullen winnen. Dat ze nu al kansloos zijn...
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 09:49
    @SilentArrowNL: Begint idd heel irritant te worden en uitermate kinderachtig, dat provocerend gedrag. Lijkt wel in het DNA te zitten van een hoeveelheid personen hier. Waarschijnlijk niks beters te doen dan gefrustreerd te reageren op topics aangaande clubs die de afgelopen jaren wel een aantal prijzen heeft gewonnen. Zeg genoeg over dit soort mensen. Zeer triest.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1523
    maandag 23 april 2018 om 16:41
    Hij is sws al gestopt voordat er weer een feestje gevierd wordt dat. Neem aan dat hij niet tot zijn 55ste doorgaat ofzo.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6102
    maandag 23 april 2018 om 18:24
    Je bent in de war met die andere club in rood en witte shirts ;)
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1523
    maandag 23 april 2018 om 18:27
    Sparta?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 23 april 2018 om 19:11
    NAC ?
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 16:48
    Feyenoord pak een hoop prijzen de laatste jaren. Ook volgend jaar kan dat makkelijk. Zijn goed bezig in de kuip.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 16:54
    Volgende keer misschien een ander tijdstip , dan heb je een volle kuip,
    ieder feestje is een feestje maar 14 uur s'middags ? wtf
    Vind ik leuk
    Roya +1441