Als de Coolsingel weer beschikbaar is, ben ik misschien al gestopt met voetbal

"Als de Coolsingel weer beschikbaar is, ben ik misschien al gestopt met voetbal"

maandag 23 april 2018 om 16:28

Niet de Coolsingel, maar de middencirkel van het eigen stadion was maandagmiddag het toneel voor de bekerhuldiging van Feyenoord. Omdat de Coolsingel verbouwd wordt, was daar dit jaar geen ruimte voor festiviteiten. Ook na afloop van komend seizoen kan er - áls er een hoofdprijs wordt gepakt - geen feestje worden gevierd.

"Zullen we dan maar een paar jaar wachten voordat we weer kampioen worden?", knipoogde Jens Toornstra maandag in gesprek met Metro"Nee hoor, van mij mag het dan gewoon weer hier gevierd worden. Of er moet een andere mooie plek in de stad gevonden worden."

Het maakt aanvoerder Karim El Ahmadi totaal niet uit waar en hoe het winnen van een prijs met de fans wordt gevierd. "De Coolsingel is heel speciaal, maar van mij had het nu niet per se gehoeven. Nu was het ook weer heel leuk om samen met de supporters de bekerwinst te vieren."

"Ik had gewoon weer kippenvel hoor, toen ik met de beker het veld op kwam lopen. Het is onze vierde prijs in drie jaar, dat is heel bijzonder. Als de Coolsingel weer beschikbaar is, ben ik misschien al gestopt met voetbal."

Plaats een reactie

maandag 23 april 2018 om 16:29
Dat lijkt mij ook Ahmadi. Want ik zie jou niet 10 jaar of meer bij Feyenoord nog voetballen
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 16:30]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:37
Over 17 jaar,ja dan is hij wel oud.
Grapje :-)
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 16:37]
Vind ik leuk
Dedan002 +2338
maandag 23 april 2018 om 16:36
Waarschijnlijk wordt zoon of kleinzoon pas weer kampioen!

Geintje jongens!
Vind ik leuk
Jarinr10 +4269
maandag 23 april 2018 om 16:36
Lijkt me sterk dat hij nog 17 jaar bij Feyenoord doorgaat.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1762
maandag 23 april 2018 om 16:44
Hij heeft iig weer een prijs erbij. :) de titel zal nog wel even duren als je het verschil in punten ziet dan verwacht ik niet dat ze dat in 1 jaar terug inlopen
Vind ik leuk
Jarinr10 +4269
maandag 23 april 2018 om 16:47
Haha was ook maar een geintje he, sterker nog als PSV en AJAX leeggekocht worden kan Feyenoord nog weleens gaan verrassen.Denk dat ze aardig compleet blijven.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1762
maandag 23 april 2018 om 16:53
Ik weet dat jij het als geintje brengt! Ik had graag als psver die gouden beker gehad. Is toch een unieke prijs
Vind ik leuk
Jarinr10 +4269
maandag 23 april 2018 om 16:59
Tuurlijk elke prijs is mooi, helaas hebben wij al 4 jaar niks in handen.
Vind ik leuk
Cookee +8565
maandag 23 april 2018 om 17:50
Welkom onder de gewone stervelingen.
Er zijn nog 15 clubs die al bijna 50 jaar niks in handen hebben. Helemaal niet erg dan heb je wat om van te dromen.
Vind ik leuk
Senna +5951
maandag 23 april 2018 om 16:54
Wie zou jij van Ajax willen kopen ?
Wie van Ajax steekt er met kop en schouders boven uit.
Vind ik leuk
BassieN +11054
maandag 23 april 2018 om 17:00
Dat was toch ook een geintje mag ik hopen?
Vind ik leuk
DrDeef +1064
maandag 23 april 2018 om 17:30
Deden ze vorig jaar wel. Jaar ervoor was ook een matig seizoen met die 7 nederlagen op rij. Je weet het nooit. Ajax moet eerst een hoop binnenbranden blussen en tis naar afwachten wat er bij PSV overblijft van het kampioenselftal.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 09:38
@Kijkmaar: Wat plaats jij nou voor een simpele opmerking. Als je een beetje verstand van voetbal hebt, zou je moeten weten dat het niet zo werkt, of ben je gewoon aan het provoceren? Even voor jouw informatie, als de het nieuwe seizoen aanvangt, begint een ieder weer op 0.
Vind ik leuk
Hammie +1056
maandag 23 april 2018 om 16:50
En dat roept iemand waar ze al 4 jaar niets hebben...

Ze hebben zelfs de paaltjes aangepast in Amsterdam

Was
X
X
X

Nu
X
X
X
X



[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:45
Was je daar
Vind ik leuk
Hammie +1056
maandag 23 april 2018 om 19:55
Gelukkig niet stink stad
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:56
Dan moet je niet lullen
Vind ik leuk
WRFM +702
maandag 23 april 2018 om 16:37
Geniet er van maar ik ben bang voor feyenoord dat een volgende prijs lang gaat duren
Vind ik leuk
Romo +274
maandag 23 april 2018 om 18:22
Dat zeggen jullie elk jaar
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:39
Wat is dat toch met iedereen die zegt dat Feyenoord voorlopig geen prijs meer zal winnen? Dit jaar prijzen. Volgend jaar al gelijk een kans op de volgende. Lekker voorspellen dat ze die dan niet zullen winnen. Dat ze nu al kansloos zijn...
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 09:49
@SilentArrowNL: Begint idd heel irritant te worden en uitermate kinderachtig, dat provocerend gedrag. Lijkt wel in het DNA te zitten van een hoeveelheid personen hier. Waarschijnlijk niks beters te doen dan gefrustreerd te reageren op topics aangaande clubs die de afgelopen jaren wel een aantal prijzen heeft gewonnen. Zeg genoeg over dit soort mensen. Zeer triest.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:41
Hij is sws al gestopt voordat er weer een feestje gevierd wordt dat. Neem aan dat hij niet tot zijn 55ste doorgaat ofzo.
Vind ik leuk
Hoogeveen +5340
maandag 23 april 2018 om 18:24
Je bent in de war met die andere club in rood en witte shirts ;)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:27
Sparta?
Vind ik leuk
Butsbal +10607
maandag 23 april 2018 om 19:11
NAC ?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:48
Feyenoord pak een hoop prijzen de laatste jaren. Ook volgend jaar kan dat makkelijk. Zijn goed bezig in de kuip.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 16:54
Volgende keer misschien een ander tijdstip , dan heb je een volle kuip,
ieder feestje is een feestje maar 14 uur s'middags ? wtf
Vind ik leuk
Roya +756