'Genietend' kamp-Van Persie geheimzinnig: Dit is zijn carrière geweest

    'Genietend' kamp-Van Persie geheimzinnig: "Dit is zijn carrière geweest"

    maandag 23 april 2018 om 23:42

    Bouchra van Persie, de vrouw van Feyenoord-spits Robin van Persie, heeft nog geen idee of haar man ook komend seizoen bij de bekerwinnaar speelt. Bovendien bemoeit ze zich naar eigen zeggen niet veel met die keuze. 

    "Nou, we hebben het er eigenlijk nog niet over gehad. Echt niet", zegt mevrouw Van Persie tegen RTV Rijnmond. "De focus lag op de wedstrijden en op dit seizoen. Daarna gaan we op vakantie en gaan we even nadenken. Maar dat gaat hij vooral doen. Het is zijn beslissing, niet die van mij."

    Of Van Persie het meest luistert naar zijn eigen vrouw? "Nee, nee, nee", glimlacht de spelersvrouw. "Dit is zijn carrière geweest en ik heb hem gesteund waar ik kon, maar het is zijn beslissing. Ik geniet van hem op het veld, maar het moet ook kunnen. Er spelen gewoon meerdere factoren mee."

    Lees ook: Van Persie houdt 'afscheidsspeech': "Het is het allemaal waard geweest!"

    Poll

    Blijft Van Persie bij Feyenoord?

    (5237 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 23 april 2018 om 23:47
    OK madame en nu?????????? Jr geniet van hem op veld. Kom je veel tekort, vraag VP bezoekers maar, onze partners genieten anders en meer .....
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 23:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 00:21
    Wat kan zij er aan doen dat ze geïnterviewd wordt
    Vind ik leuk
    035 +4412
    dinsdag 24 april 2018 om 00:53
    Zij kan ook aangeven dat niet te willen.
    Vind ik leuk
    13 +10546
    dinsdag 24 april 2018 om 01:16
    We worden op VP nou niet bepaald dood gegooid met interviews met mevrouw Van Persie,
    Vind ik leuk
    Groen +865
    dinsdag 24 april 2018 om 09:27
    Wat een rare reactie jongen... testosteron bommetje. Je weet dat ze het het over voetbal hebben?
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 23:49
    Wie heeft thuis de broek aan???? Of wordt ‘t #metoo ?
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    maandag 23 april 2018 om 23:50
    Dus je komt voor een paar wedstrijden
    Lulkoek
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 00:00
    Best eng, zo’n commentaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 00:05
    Ik zou heel graag zien dat van Persie met zijn ervaring zou blijven bij Feijenoord. Hij kan zeker nog een seizoen mee. Hij moet ook zelf willen uiteraard!
    Gr. Wim Hoogerbrugge
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 00:23
    Gebaseerd op zijn lichaam? Of op zijn kwaliteiten? Want over dat eerste twijfelt hij zelf.
    Vind ik leuk
    Gid010 +673
    dinsdag 24 april 2018 om 00:05
    Van Persie gaat stoppen denk ik, als die twijfel er nu al is..Bij Fox was hij openhartiger als normaal
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 00:25
    Fran Sol of Carlos Lopez halen. Beetje afwisselen met Vente en dan Van Persie minuten laten maken als het moet. Mijn God wat heb ik genoten van hem. Was het niet de beker dan wel hij alleen die het seizoen heeft gered. 6 uit 8, niet 8 wedstrijden, nee 8 schoten. Die wil je toch nog een seizoen zien!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 03:07
    Ik zou het zeer betreuren maar ben toch bang dat rvp niet terug komt na de zomerstop.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10262
    dinsdag 24 april 2018 om 06:45
    Van Persie op 10 pakt goed uit.
    Met zijn techniek en ervaring kan hij makkelijk nog een jaar mee.
    Vind ik leuk
    huge +546
    dinsdag 24 april 2018 om 09:48
    Hij kan nog 30 jaar mee op techniek en ervaring, maar dat is helaas het punt niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 06:46
    We kunnen alleen maar hopen dat hij nog een jaartje blijft. Elke voetballiefhebber ziet bij hem puur voetbal waar je hart sneller van gaat kloppen. T is echt genieten wat hij laat zien. En als hij in de scorings gelegenheid gebracht wordt dan is t bijna altijd raak. Dat zag je ook weer in de bekerfinale. Twee stiftjes een op de lat en een erin, mooi toch. Alles wat hij doet, doet hij feilloos. En niet minder belangrijk t is altijd naar voren gericht
    Vind ik leuk
    De Joker +157
    dinsdag 24 april 2018 om 07:09
    Iedereen weet dat de club van Robin Excelsior is.Dus moet men toch ook kunnen verwachten waar Robin zijn carrière af gaat sluiten.
    Vind ik leuk
    Kaar +150
    dinsdag 24 april 2018 om 07:22
    Ik hoop voor je dat je dat niet serieus verwacht, want dan ga je een flinke tegenvaller te verwerken krijgen.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 08:47
    Nou hij blijft sowieso bij Feyenoord. Of het als speler of jeugdtrainer is weet alleen hij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 09:23
    Wat word hier soms toch raar gereageerd op bepaalde topics. Je kan tussen de regels door toch wel lezen dat ze het in het midden wil laten? Als Robin zelf nog geen duidelijk antwoord geeft, waarom zou zij het dan wel doen? Het gaat hier om Robin en niet om zijn vrouw Bouchra.
    Vind ik leuk
    fer65 +218
    dinsdag 24 april 2018 om 10:17
    Ik denk wel dat hij nog een jaartje bij tekend ,de omstandigheden moet ff uitgewerkt worden.Eerlijk gezegd vind ik nu niet dat hij uitgeblust is en ook dat hij er best zin heeft.Wat zijn vrouwtje betreft denk ik zelf dat het een voordeel is dat hij in Rotterdam woond ,en dat het voor zijn vrouw haar omgeving ook belangrijk is om dicht bij hem en thuis te zijn.Dan zijn gezondheid hij is zeer kwetsbaar voor tikjes tegen zijn enkels ,fysiek zie ik verder geen probleem voor van Persie .Hij moet zeker geen kilometers meer maken op het veld .Ik zou hem juist wanneer hij tekend in de spits zetten en Jurgensen op tien.Die is veel sterker kopsterk en lichamelijk een krachtpatser positief bedoeld. We gaan het beleven dus afwachten maar het is een genot om hem op het veld te zien paraderen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Genietend' kamp-Van Persie geheimzinnig: "Dit is zijn carrière geweest"