LIVE: Roma wordt ineens wakker en scoort twee keer (gesloten)

LIVE: Roma wordt ineens wakker en scoort twee keer (gesloten)

Gepubliceerd: dinsdag 24 april 2018 om 22:15di 24-04-2018 om 22:15

Liverpool neemt het dinsdagavond in de halve finale van de Champions League op tegen AS Roma. De eerste wedstrijd van het tweeluik is op Anfield Road en live te volgen op VoetbalPrimeur. 

 

Poll

Wie gaat de finale van de Champions League bereiken?

(894 stemmen)

Plaats een reactie

power +6534
dinsdag 24 april 2018 om 19:04
ik hoop voor Liverpool
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:16
Ik ook zou leuk zijn
Vind ik leuk
power +6534
dinsdag 24 april 2018 om 20:04
Ik hoop dat ze CL beker winnen
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 20:05
Dat hoop ik ook en. denk dat. ze grote kans maken!
Vind ik leuk
voetbal!!! +9010
dinsdag 24 april 2018 om 20:07
Ik schat Real en Bayern toch hoger in dan liverpool. Al hoop ik dat ze de cl wel winnen. Een keer wat anders dan die standaard 3.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 20:16]
Vind ik leuk
HveenLFC +4383
dinsdag 24 april 2018 om 20:08
Als je in de finale zit maak je wel een kans als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9010
dinsdag 24 april 2018 om 20:14
Je weet wel wat ik bedoel:) Alleen had ik het een beetje verkeerd verwoord:-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 20:47]
Vind ik leuk
power +6534
dinsdag 24 april 2018 om 20:10
Eerlijk gezegd, ene ploeg die op dit moment echt verdient CL beker dat is Liverpool,
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 20:11
Klopt speelle zo sterk en mooi aanvallend voetbal heeft klomp goed voor me kaar ;-)
Vind ik leuk
voetbal!!! +9010
dinsdag 24 april 2018 om 20:47
Waarom verdient Liverpool het en de andere 3 niet?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:46
Liverpool
Vind ik leuk
Niels92 +31489
dinsdag 24 april 2018 om 19:07
Ruime overwinning voor Liverpool vanavond :)
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:25
Roma heeft wel de topfavoriet Barca uitgeschakeld niet zo makkelijk over denken.
Vind ik leuk
Mosquito +18353
dinsdag 24 april 2018 om 19:37
City was topfavoriet
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:48
Wat heeft City ooit bewezen in de C.L?
Vind ik leuk
Mosquito +18353
dinsdag 24 april 2018 om 19:51
Minder dan ajax.
Wat is je punt?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:54
Daarom juist! City kan je never favoriet noemen. Daarvoor heeft men zelden wat gepresteerd in de C.L en van Barca had ik dit totaal nooit zien aankomen het dikke verlies tegen Roma kan nog niet geloven.
Vind ik leuk
Mosquito +18353
dinsdag 24 april 2018 om 20:03
Maakt toch geen flikker uit wat ze vroeger hebben gepresteerd man.
Gaat om dit seizoen.
City speelt gruwelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:49
Liverpool staat 3e in de competitie is gunstig voor PSV want als Liverpool zich kwalificeert voor de champl. En toernooi wint stromen wij in de 4e ronde in.
Vind ik leuk
power +6534
dinsdag 24 april 2018 om 20:07
Barca had ongelooflijk slecht gespeeld, Roma is niet zo goed eigenlijk zie wij vanavond
Vind ik leuk
Quaresma +5890
dinsdag 24 april 2018 om 19:26
C’MON U REDSSS
Vind ik leuk
Quaresma +5890
dinsdag 24 april 2018 om 19:26
ALLEZ ALLEZ ALLEZ
Vind ik leuk
derksen +8941
dinsdag 24 april 2018 om 19:26
Ik zeg het al maanden
Kweetnietwijnaldum speelt nauwelijks meer
Maar nee iedere meeloper en niks ziet kwa voetbal roept en schreeuwt om kweetnietwijnaldum ziet en kijkt geen voetbal
Speelt al maanden nauwelijks maar voor al volhouden hoor
Kweetnietwijnaldum is zo goed dat is niet normaal man
Vandaar dat klopp hem niet opsteld
Tjongejonge
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
dinsdag 24 april 2018 om 20:03
Ik erger me er ook al tijden aan. Vorige keer gingen ze bij Veronica hem nog prijzen, dat het zo knap was dat hij zo belangrijk is. Dit seizoen is hij nauwelijks belangrijk (vorig seizoen wel). Hij is nu gewoon 4e keus achter Milner, Ox en Henderson. En misschien zelfs 5e keus als Lallana fit is.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:28
Niet verbaast dat Wijnaldum niet speelt speelde vorige keer tegen City omdat Henderson geschorst was.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 19:29]
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
dinsdag 24 april 2018 om 20:04
Hahah dat is niet de reden hoor. Wijnaldum is uit de basis gespeeld. Is nu gewoon 3e keus. Was vorig seizoen nog zo belangrijk maar dit seizoen heeft hij een beetje een onzichtbare rol.
Vind ik leuk
derksen +8941
dinsdag 24 april 2018 om 19:30
Als middenveld wordt overlopen wat ik niet verwacht kan het zomaar 0-3 voor roma worden
Italianen hebben het uitgevonden en verbeterd dat verdedigen
Datlazio een foutje maakte kan gebeuren in Europa league
Is echt geen uitgemaakte zaak dat liverpool over roma loopt
Als saleh een mindere dag heeft staat het zo 0-3 voor roma
Wat ik zeker niet hoop
Liverpool wees op uw hoede
Vind ik leuk
Scouse96 +174
dinsdag 24 april 2018 om 21:40
Op het middenveld was het lastig idd. Maar ja who cares bij 2-0..
Vind ik leuk
derksen +8941
dinsdag 24 april 2018 om 19:36
Wel positief dat VP überhaupt aandacht hebt voor ch league
Maar komt zeker dat het halve finale s zijn
Hiervoor gaf VP niet thuis
Vind ik leuk
HveenLFC +4383
dinsdag 24 april 2018 om 19:43
Verdorie ik wil een cleansheet!
Vind ik leuk
Bdog +6694
dinsdag 24 april 2018 om 19:57
Dan moet je je lakens eens wassen.
Vind ik leuk
HveenLFC +4383
dinsdag 24 april 2018 om 20:09
Ik vraag het wel aan mijn moeder.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93828
dinsdag 24 april 2018 om 20:02
Mijn support gaat naar Liverpool!
Vind ik leuk
yuuup +9988
dinsdag 24 april 2018 om 20:07
Dat kan net dat laatste zetje zijn wat ze nodig hebben.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2046
dinsdag 24 april 2018 om 20:07
Kom op Liverpool!
Vind ik leuk
Timmiraq +22320
dinsdag 24 april 2018 om 20:09
GO jagiellonia fc! (Het logo wat VP bij Roma heeft gepleurd...)
Vind ik leuk
davidben +5802
dinsdag 24 april 2018 om 20:27
Cengiz Under gaat zich hopelijk weer laten zien
Vind ik leuk
Het Brein +4571
dinsdag 24 april 2018 om 20:39
Falco zou teleurgesteld zijn ;(
Vind ik leuk
Het Brein +4571
dinsdag 24 april 2018 om 20:41
Heerlijk, commentaar van Peppie en Kokkie! Even ondertitelen aub!
Vind ik leuk
Het Brein +4571
dinsdag 24 april 2018 om 21:02
Oxlade is er maanden uit zo te zien..
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 21:35
Salah wat een fenomeen dan zegt men dat de Bruyne beter is die moet dan echt opgenomen worden....
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10905
dinsdag 24 april 2018 om 21:37
Lekker bezig hoor salah kom je carrière afsluiten in de Eredivisie :0)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 21:37]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 21:43
Salah ballon d'or winaar🙏🙏
Vind ik leuk
soccer02 +623
dinsdag 24 april 2018 om 21:45
Wijnaldum moet zo spelen bij het nederlands elftal. Hij speelt nu alles naar voren. Terwijl hij bij het nederlands elftal bijna alles terug speelt en hij vaak ook niet in het strafschopgebied komt.
Vind ik leuk
Hyena +30268
dinsdag 24 april 2018 om 22:00
Dit was wel weer buitenspel. Wat dat betreft zit het Liverpool niet tegen in de CL.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:10
Hij was op een lijn met de bal volgens mij.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:11
Als je het over de 4e goal had in ieder geval!
Vind ik leuk
Hyena +30268
dinsdag 24 april 2018 om 22:13
Bij deze reactie had ik het over het derde doelpunt en de pass op Salah, dat leek mij in ieder geval buitenspel. De vierde zal erom hangen, moet ik nog een keertje vertraagd terugzien.
Vind ik leuk
R94 +2005
dinsdag 24 april 2018 om 22:05
Eigenlijk sta ik hier niet eens van te kijken. Het is ongelofelijk knap dat AS Roma hier staat, maar uiteindelijk is het gewoon een zwakke schakel. Dat zie je nu ook duidelijk, Barcelona moet zich dan ook hard gaan schamen dat ze het hiertegen hebben weggegeven.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:06
Einde verhaal voor Roma
Vind ik leuk
Hyena +30268
dinsdag 24 april 2018 om 22:08
En volgens mij was ook het vierde doelpunt buitenspel. Neemt niet weg dat Roma volledig wordt overklast.
Vind ik leuk
Hyena +30268
dinsdag 24 april 2018 om 22:14
Je zo terugvechten tegen Barcelona en dan dit. Moet heel erg pijnlijk zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:20
Hopelijk wint Liverpool de CL, zou leuk zijn voor de verandering
Vind ik leuk
Hyena +30268
dinsdag 24 april 2018 om 22:27
Oeiii..
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:28
Klopp had Salah er nooit uit moeten halen
Vind ik leuk
Come on Utreg +28472
dinsdag 24 april 2018 om 22:34
Die gouden bal moet naar Salah!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws