Opnieuw PSV-feestje na overwinning tegen Ajax: O17 pakt titel met twee beauty's

    Opnieuw PSV-feestje na overwinning tegen Ajax: O17 pakt titel met twee beauty's

    dinsdag 24 april 2018 om 20:26

    De talenten van PSV hebben zichzelf dinsdagavond gekroond tot kampioen van Nederland in de leeftijdsklasse O17. De Eindhovenaren wonnen, net als PSV 1 dat onlangs deed, de kampioenswedstrijd van Ajax.

    PSV had aan een puntje genoeg, maar heeft de rivaal uit Amsterdam dankzij een 2-0 overwinning op de Herdgang op een onoverbrugbare achterstand van negen punten gezet. De wedstrijd begon met enige vertraging, omdat één van de doelnetten vervangen moest worden. Yorbe Vertessen zette PSV in de eerste helft op het juiste spoor. De Belg brak door over de linkerflank en verschalkte doelman Daan Reiziger met een strakke uithaal in de verre hoek.

    Direct na rust viel de beslissing. Jong Ajax leek corner van PSV te verwerken, maar de Noor Mathias Kjølø nam de afvallende ineens op zijn pantoffel en tekende de 2-0 aan. Ajax probeerde zich nog terug in de wedstrijd te vechten, maar kwam niet verder dan een uithaal van Kenneth Taylor op de lat. Nadat het laatste fluitsignaal had geklonken, kon het feest in Eindhoven losbarsten.

    Plaats een reactie

    dinsdag 24 april 2018 om 20:29
    KAMPIOENEN KAMPIOENEN

    De tweede helft bij PSV Vrouwen - Ajax Vrouwen is zojuist begonnen.

    PSV Vrouwen leidt met 2-1

    Eindstand 2-6



    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:38
    Wauw alweer feest
    Vind ik leuk
    masterpsv +12664
    dinsdag 24 april 2018 om 20:41
    Er komt nog 1 feestje aan psv O19 kan ook kampioen worden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:42
    Platte kar alleen bij tanken en laat m maar weer rollen :-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2688
    dinsdag 24 april 2018 om 21:06
    We hebben korting, ze zijn het langzamerhand gewend.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +33492
    dinsdag 24 april 2018 om 21:42
    We kunnen de platte kar beter op een lopende band zetten, zoveel rondjes moet ie maken elk jaar.
    Vind ik leuk
    Bullet +2237
    dinsdag 24 april 2018 om 22:24
    Ja, dat noem ik nog eens competitievervalsing. 10 punten voor op PSV en dan een rare poule.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 00:37
    Ik neem toch aan dat de regels vooraf bekend waren bij iedereen. Van competitievervalsing kun je dan niet spreken. Maar weer afgetroefd worden door PSV is ook niet leuk dus dan maar klagen als een klein kind.
    Vind ik leuk
    Bullet +2237
    woensdag 25 april 2018 om 10:28
    Reageer dan niet. Tuurlijk was dat bekend en begrijp ik dat. Maar vind het wel n raar dat je van zo'n opgebouwde voorsprong niks overhoudt.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 13:30
    Jij praat over competitievervalsing en ik geef aan dat het niet zo is,is toch niks raars aan?
    Vind ik leuk
    Bullet +2237
    woensdag 25 april 2018 om 13:52
    Nee, oke. Maar ik verwees ook een beetje naar de discussie over de jong teams. Ik zie graag Jong teams in de JL!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:31
    Dat is inderdaad wel goed voor de ervaring maar het kampioenschap hoort eigenlijk naar een 1e team te gaan vind ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:43
    Waar is het feestje? Hier is het feestje in Eindhoven!!!! Helemaal niets in Alkmaar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:40
    2 jonge generaties gaan straks PSV 1 ook aan prijzen helpen.
    Vette jaren komen er aan bij psv
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:41
    We zijn de komende jaren hot maat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:44
    Ik zie stratum al paar dagen niet. Misschien dronken aan t feesten :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:46
    Hij zit op het bengske
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 20:48
    Met een lekkere San Miguel!
    Vind ik leuk
    :O +1722
    dinsdag 24 april 2018 om 22:08
    Ben je al aan de lurk?
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 22:52
    Ik altijd maat!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:51
    Accu bij laden :-)
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:10
    Hahaha nee nee word weer jodentijd let maar op. Geld rollen in die Arena. Komen weer een paar titels aan voor Ajax. Dat weet jij ook wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:20
    Nee mijn geloof in Amsterdam is helemaal weg,sorry.
    Psv is helemaal lossssssss
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:43
    Hahaha droom verder, Ajax komt veel harder terug. Kimikaze voetbal kan niet goed blijven gaan. Wij zijn Ajax prijzen pakken is wat we weer gaan doen. Next year Ajax pakt zo ie zo de titel. En geld rollen in de Arena
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:45
    Is geen droom,is gewoon ingeving Weer kampioen PSV
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:47
    Nee gebaseerd op statistieken en veel geld. Geluk van PSV houd op. Ajax gaat weer heersen
    Vind ik leuk
    tannat +4110
    dinsdag 24 april 2018 om 22:36
    De statistieken uit de oudheid wellicht. De recentere spreken in alle opzichten voor PSV.
    Hey is dat Ajax nog een beetje kan teren en cashen op zijn oude naam anders was PSV Ajax al lang voorbij qua kampioenschappen
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 22:41
    Leer tellen Ajax heeft sinds inbreng van betaald voetbal ver weg meestenl titels. Capiciteit, Geld, Stadion, Prijzen nationaal en Internationaal Ajax is in alles groter. Dit geld voor nu morgen en over 50 jaar.
    Vind ik leuk
    tannat +4110
    dinsdag 24 april 2018 om 22:51
    Aandoenlijk hoe je je vasthoud aan het verleden.
    Doet me aan bepaalde ouderen denken
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:16
    Sorry,jij leeft helaas in vorige eeuw
    Vind ik leuk
    Ricar +99
    dinsdag 24 april 2018 om 23:29
    Capiciteit ????
    Vind ik leuk
    Spiegel +7195
    dinsdag 24 april 2018 om 23:41
    Ajax heeft de afgelopen 4 jaar ook het meeste geld, grootste stadion gehad? Hoeveel prijzen waren er in die jaren?

    Geld zegt niet alles pik, zeker als je het niet uitgeeft, of uitgeeft aan de verkeerde spelers (zijn pas sinds dit jaar echt gaan kopen, dus dat kan je volgend seizoen pas beoordelen (schuurs, bande, kristensen etc)
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    woensdag 25 april 2018 om 07:49
    Hoe ben jij jankert? dat je al die dingen van vroeger nog weet.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7195
    dinsdag 24 april 2018 om 23:39
    Op geld misschien, maar op welke statistieken?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 00:43
    Je dacht dit seizoen ook dat jullie welk even kampioen gingen worden. Poeh viel dat even tegen. Is misschien verstandiger om achteraf mooie praatjes te hebben, weet je dat het klopt wat je zegt. Volgend jaar weer geen kampioen en dan heb je jezelf nog meer voor aap gezet (als dat nog mogelijk is) :-)
    Vind ik leuk
    MN223 +340
    dinsdag 24 april 2018 om 23:37
    Het geld rolt inderdaad, maar wel zo het afvoerputje in. Beste speler verkocht voor een kapitaal, en dan nog het jaar met financieel verlies afsluiten. Dát is de realiteit in de Arena.
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    woensdag 25 april 2018 om 03:59
    Met deze trainer pakt Ajax geen prijzen. Het is ook duidelijk dat de jeugd teams van PSV onder 19 en onder 17 Ajax volledig aftroeven. Bij PSV stroomt momenteel het geld binnen en bij Ajax vliegt het er aan alle kanten uit. In een paar jaar zijn de rollen zijn volledig omgedraaid met dank aan een incapabele directie .
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    woensdag 25 april 2018 om 07:13
    Bij Psv stroomt het geld binnen? Psv jeugd dat Ajax inhaalt? Hahaha hoe dan? Psv heeft over boekjaar 0,0 euro verdient op de transfermarkt. Ajax 55 mio geplust bedrag Klaassen nog niet volledig opgenomen. Ajax is superieur in prijzen, geld, mogelijkheden, stadion, oftewel Ajax is in alles groter dan Psv. Nu,morgen en over 50 jaar
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    woensdag 25 april 2018 om 07:44
    Vergeet je de 16 miljoen voor Locadia, CL gaat zeker 30 miljoen opleveren. Zonder de verkoop van Sanchez had ajax dit jaar al verlies gedraaid. Nu de afkoopsommen keizer, tenhag, bergkamp en nog een rij hulptrainers. Afkoopsommen amateur directieleden en de grootste post wordt het medisch falen bij Nouri. Ipv een opleidingsclub, een koopclub, kopen en kopen om de supporters maar wat stil te houden.
    Al 4 jaar helemaal niets, de jeugdteams worden overklast door PSV. Geen eigen stadion, een waardeloos beursaandeel.
    Een zinkend schip. Ja vorige eeuw een topclub, nu het lachertje van Nederland.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5123
    dinsdag 24 april 2018 om 23:44
    Daar heb je onze bluf Bosschenaar weer....Jakeisback.
    Hij weet het WEER zeker......Ik ook....HELEMAAL niets, Helemaal niets de komende 10 jaar in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 00:00
    Heey Henk het mag ook gerust de komende 15 jaar,helemaal niks in Amsterdam,vind t wel prima zo :-)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5123
    woensdag 25 april 2018 om 07:09
    Als dat zo is doet Fey het nog beter......
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    woensdag 25 april 2018 om 07:10
    Ja Henk, denk aan je bloeddruk. Ajax gaat weer prijzen pakken. Volgend jaar de titel en je pakt gewoon 5 titels uit 9 seizoenen. Word komende 10 jaar flink janken in Eindhoven. Calimero syndroom zal alleen maar toenemen in Eindhoven. Ajax is boos en heeft erg veel geld. Let maar op
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5123
    woensdag 25 april 2018 om 07:16
    Mijn bloeddruk is in kampioensvorm dus maak je daar vooral niet druk om.
    Bij jullie is de druk gigantisch!!!!
    Ga vandaag maar lekker naar sprookjesbos want Ajax is gewoon 3 x niks; nu niet, morgen niet en nooit niet.....
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    woensdag 25 april 2018 om 07:18
    Hahah schattig Henk, wat moet Ajax jou al jarenlang dwars hebben gezeten. Wat kunnen wij fans er nu aan doen dat Ajax in alles groter is? Meer prijzen, mooier en groter stadion, meer geld, meer aanzien. Henkie blijf lekker je zelf en bescheiden en fan van Psv de eeuwige 2e club van Nederland
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5123
    woensdag 25 april 2018 om 07:20
    Loser......HELEMAAL niets .........
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    woensdag 25 april 2018 om 07:22
    Oh Henk auw wat doe je mensen daar mee pijn zeg. Iemand loser noemen op jou leeftijd. Snel even je gember thee opdrinken en je pilletje pakken
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    woensdag 25 april 2018 om 07:46
    Je maakt je met iedere post meer belachelijk, jankert. Helemaal niets al 4 jaar en volgend jaar weer helemaal niets.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +17065
    dinsdag 24 april 2018 om 23:14
    Eindhovuh... wa zijn wij?

    Kam pi oe nen
    Kampi
    Kampioenen!

    Wij zijn psv, wij zijn de beste! (Altijd al eens willen zeggen)
    Vind ik leuk
    PSVFU +1392
    dinsdag 24 april 2018 om 21:10
    Wzpwzdb
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +6799
    dinsdag 24 april 2018 om 21:23
    Ik heb nog liever dat de kabouters kampioen worden dan de vrouwen;) Dat maakt me nou echt niks uit.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11135
    dinsdag 24 april 2018 om 21:23
    Het staat toch echt 2-5 voor de dames van Ajax :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:27
    2-6 eind uitslag gf pik
    Vind ik leuk
    Niels92 +11135
    dinsdag 24 april 2018 om 21:27
    2-6 :)
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1586
    dinsdag 24 april 2018 om 22:09
    ben er geweest goede wedstrijd alweer een schaal nu nog onder 19
    6 punten los en een wedstrijd minder
    Vind ik leuk
    Bullet +2237
    dinsdag 24 april 2018 om 22:26
    Ajax stond 10 punten los, maarja, wie bedenkt het om weer opnieuw te beginnen..
    Vind ik leuk
    tannat +4110
    dinsdag 24 april 2018 om 22:38
    De regels die van tevoren bekend waren.
    PSV kan duidelijk beter doseren dan Ajax dus
    Vind ik leuk
    MN223 +340
    dinsdag 24 april 2018 om 23:38
    De jeugd van Ajax stond er niet op het moment dat het ertoe deed. Een beetje zoals bij het eerste, zeg maar.
    Vind ik leuk
    Bullet +2237
    woensdag 25 april 2018 om 10:26
    Nou, dat maakt het niet anders dat de regels raar zijn.
    De regels in de Juup waten vooraf ook bekend, en ook daar is voldoende commentaar.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +17956
    dinsdag 24 april 2018 om 23:40
    Jij volgt de jeugdcompetitie niet... anders had jij geweten dat PSV 2 punten los staat en 1 wedstrijd....
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:29
    Zo in alles zijn wijd e beste zelfs in de jeugd!
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    Behalve in grammatica ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:42

    Vertessen geeft Ajax uit de zak en heeft de schaal in the pocket.
    Maar om dit te begrijpen moet je Brabantse woordenschat / Belgische vocabulaire beheersen
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    dinsdag 24 april 2018 om 20:45
    Dat moet je ook willen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:31
    Rechter-tes, linker-tes. Spoedcursus: (broek)-zak , (jas)-zak
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:37
    Vertessen: verplaatsen van de ene naar de andere zak. Verzakken, maar hij zal vanavond lekker doorzakken.
    Vind ik leuk
    PSVFU +1392
    dinsdag 24 april 2018 om 21:11
    Komt door al het bier van de laatste weken...
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    dinsdag 24 april 2018 om 21:22
    Dit zie je bij Bien altijd wel eigenlijk...
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8743
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    Dat gaat weer te ver
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:09
    Bien domme opmerking. Waar zijn de jeugdspelers van Psv in oranje? Oh nee Ajax jeugd speelt wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:40
    Van Cruyf en Michels mochten van Beveren en vd Kuylen al niet mee. Is dus van alle tijden dat niet de besten in oranje (mogen) komen. Bovendien: doelpuntenmakers zijn Belg en Noor respectievelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:00
    Dan hadden we wereldkampioen geweest in 74 .
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:42
    Klopt waarschijnlijk. Cruyff heeft ons veel gebracht maar het belangrijkste, een wereldtitel, ontnomen. Over marionet Michels nog maar te zwijgen
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:36
    Je bent ook de beste droplul
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 00:52
    El pistoletto. Op wie reageer je en waarom? Beetje 6 woorden schrijven en eenieder in verwarring achterlaten.. :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 08:29
    Is niet zo moeilijk toch? Die lozano sukkel van een jaar of 8
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 08:58
    Lozano is een aanwinst voor eredivisie en al 22.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 12:34
    Je snapr dat het over de user gaat neem ik aan?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 12:46
    I know :-)
    Vind ik leuk
    Piet44 +317
    dinsdag 24 april 2018 om 20:29
    Helemaal niets in .........
    Vind ik leuk
    Boi +337
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    AMSTERDAM!!!!
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    dinsdag 24 april 2018 om 20:32
    De portemonnee van Psv?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8743
    dinsdag 24 april 2018 om 20:34
    Hebben we niet nodig joh de gemeente helpt ons wel aan transfergeld ;)
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    dinsdag 24 april 2018 om 20:35
    Kijk eens aan! Zelfspot :) dat is beter dan die opgefokte reactie's steeds.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:46
    Tja Hattrick toch binnenkort weer feest!!! Maar ook bij jullie KAMPIOEN bij Jong Ajax maar je bereikt er niks mee...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    HJR +6127
    dinsdag 24 april 2018 om 21:01
    Dat klopt heb je niks aan. Het is leuk succes bij jeugdteams, maar ze moeten bij het eerste presteren. Jeugd van Ajax laatste jaren alles gewonnen, maar je ziet wat het eerste elftal presteert :(.
    Het is natuurlijk wel leuk voor de jeugdteams en hun familie. Hoop voor Psv dat er een paar uiteindelijk zullen door breken bij het 1e.
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 20:54
    Ik mag dit ook wel hattrick. Jammer dat het meestal andersom niet kan. Dan zijn de ajaxieden op hun neus getrapt
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    dinsdag 24 april 2018 om 20:56
    Andersom kan dat bij de meeste ook wel hoor. En bij Psv zijn er ook zat die meteen opgefokt zijn.
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 21:01
    Eens, bij beide kampen is er vaak weinig respect over en weer. Gezonde rivaliteit is al gepasseerd station. (ik laat mij ook wel eens gaan tegen doe dan of tuuter Turk.)
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    dinsdag 24 april 2018 om 21:09
    Ach ja, een beetje pesten af en toe is ook wel leuk.

    Zolang het niet met schelden is vind ik het allemaal wel best.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:38
    Precies pesten moet kunnen!
    Vind ik leuk
    SimonSays +2868
    dinsdag 24 april 2018 om 21:19
    Dan noem je er ook twee zeg..
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 22:54
    Maaar moet zeggen dat ik doe dan heeeeeeeeeel af en toe op een normale post betrap. (dan ververs ik 13x en dan staat die er zelfs nog)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3715
    dinsdag 24 april 2018 om 21:48
    Ligt aan de reactie,actie is reactie zeggen ze toch altijd.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:45
    Stomme boertjes zoals je zelf kunnen slecht tegen een beetje weerstand. Gelijk weer huiselijk geweld waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3715
    dinsdag 24 april 2018 om 21:51
    Valt wel mee denk ik ,in Brabant is het altijd relaxt ,niet meteen de botte bijl.
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 22:57
    Ohhh ja jij zegt ook nooit wat zinnigs @jakeisback.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:39
    Die wordt zeker wel gevuld de komende jaren! 30 miljoen al aan sponsors
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:29
    Prachtig nu de 019 nog!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:29
    De jeugd van PSV heeft De Toekomst (in de greep).
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:40
    Dat zeker belchinees! We staan dit jaar echt bovenaan met Ons PSV en hopent deze lijn door te trekken zeker naar komende 1 a 2 jaar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:29
    Weer een dikke faal van Ajax O17. De hele selectie moet eens een keer helemaal op de schop. Weer een seizoen naar de klote. Wat baal ik hier van!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:33
    Mooi dat jij wederom weer realistisch bent kunnen je mede fans wat van leren.
    Vind ik leuk
    Iggy +2585
    dinsdag 24 april 2018 om 20:59
    Aldus een droeftoeter die niet weet wat "realistisch" betekent, laat staan dat hij het ooit is geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:45
    Ja en nu maar niet meer roepen dat alles beter van jullie is kantineajax!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +17956
    dinsdag 24 april 2018 om 20:49
    Whahahaha.....net doen of jullie gek zijn en niet weten dat kantineajax een PSV supporter is...?
    Vind ik leuk
    Iggy +2585
    dinsdag 24 april 2018 om 21:02
    Lul niet! Je bent een PSV supporter die Ajax meer haat dan dat hij van zijn eigen clubje houdt.
    Vind ik leuk
    richard37 +1270
    dinsdag 24 april 2018 om 21:05
    Lekker belangrijk...

    Grappig dat die psvers nou zo juichen, als wij wat zeggen toen, was het biet interessant en nu ook niet. Ajax gaat voor opleiden en goede spelers worden in een hoger elftal gezet, net als ekellenkamp in Ajax 1. Dus dit is totaal niet relevant.

    Maar als ik toch wat wil zeggen. Ajax019 staat in de winterstop 10 punten voor. Door de play offs staan ze bovenaan (ieder op 0). Als dat niet zo was geweest waren ze met 2 vingers in de neus kampioen.

    Nu nog laten doorstromen , maar dat gaat niet gebeuren bij PSV. Of gaan ze toch Ajax kopieëren. Laten we het zien, maar denk het niet.

    Vind ik leuk
    Kees Bman +3715
    dinsdag 24 april 2018 om 21:52
    Hier kom je toch wel overheen.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8743
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    " De Eindhovenaren wonnen, net als PSV 1, de kampioenswedstrijd van Ajax."

    Heerlijk :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:41
    Zo Bammmmm ja kom er maar in Ajax met jullie gezeik!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11135
    dinsdag 24 april 2018 om 20:59
    Gezeik om wat Mario?

    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:41
    Jij niet niels maar er zijn o.a als nederlandse turk en nog een paar die aan het provoceren zijn
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:51
    Word je dan een beetje boos? Als Ajax fans jou uitdagen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11135
    dinsdag 24 april 2018 om 21:52
    Doe jij toch ook wel eens? :)
    Vind ik leuk
    Boi +337
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    PSV A1 kampioen!!! PSV 017 kampioen!!! Precies zoals het hoort. Mooi om mee te maken dit als PSV'er zijnde:D:D:D
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    Weer niks hahahahaha
    BOERUHHHHH,BOERUHHHHH
    Vind ik leuk
    Mauritz +1179
    dinsdag 24 april 2018 om 20:30
    HELEMAAL NIETS IN Amsterdam!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 07:37
    Goh, erg origineel zelf bedacht?
    Vind ik leuk
    Mauritz +1179
    woensdag 25 april 2018 om 07:49
    Nee niet zelf bedacht en ook niet echt origineel meer naar voor het vierde jaar op rij. Maar wel erg lekker dus daar komt hij nog een keer speciaal voor jou: HELEMAAL NIETS IN Amsterdam!
    Vind ik leuk
    Rodajc +8157
    dinsdag 24 april 2018 om 20:31
    Er kan er maar een de beste zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:31
    Jong Ajax mag de titel hebben. Ze moeten alleen realiseren dat hun spits 10 keer het transferbudget van een JL club in de ED is. Wij doen het op onze eigen manier en als onder 19 ook nog volgt dan is het helemaal mooi.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:52
    4 spelers van Ajax onder 17 hebben meer dan 15 wedstrijden gespeeld in Jong Ajax. Ajax doet het fantastisch
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:04
    Onder 17 of onder 19? Als het het eerste is dan vraag ik me een beetje af of dat niet een flinke stap is..
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 22:14
    Onder 17 ja. Tijdens interland weken en ook begin van de zomer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:32
    Er gaat ook helemaal niets naar 020 😂😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    |ens1999 +73
    dinsdag 24 april 2018 om 20:33
    Ajax is ziek. Er moet echt dringend versterkingen komen bij Ajax O17 en het liefst gisteren nog. Wanneer houd deze wanpraktijken van het bestuur eens op. Haal eens directe versterkingen en zet er eens een echt coach op die de mentale aspecten naar boven tovert. Je kan zo echt niet verder bouwen zonder eens een keer dik in de spiegel te kijken. Dit mogen de spelers zichzelf echt aanrekenen.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8743
    dinsdag 24 april 2018 om 20:35
    Geeft het je een kick de naam en profielfoto van een ander te 'stelen' in de hoop dat mensen erin trappen en je duimpjes geven?

    Vind ik leuk
    masterpsv +12664
    dinsdag 24 april 2018 om 20:36
    Ooit komt het goed jens;).
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +33492
    dinsdag 24 april 2018 om 21:47
    Ow? Ik wilde hem net condoleren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:37
    Kopen? Haha.

    Beter opleiden zul je bedoelen. Had Jonk maar niet weggestuurd.
    Vind ik leuk
    mcmodd +18860
    dinsdag 24 april 2018 om 20:39
    Betekent dit nu werkelijk dat steeds van al die jeugdvoetballertjes werd verwacht dat ze allemaal kampioen zouden worden? Nee toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:48
    Jens1999 ook bij jullie komt alles op de pootjes terecht!!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11135
    dinsdag 24 april 2018 om 21:00
    Dat is een troll Mario, jij hebt toevallig je bril niet op dat je heel '' toevallig '' niet ziet dat het Jens niet is?
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:43
    Ik schrijf Jens1999 hij staat net onder mij Niels niet gelijk dingen roepen ajb
    Vind ik leuk
    Niels92 +11135
    dinsdag 24 april 2018 om 21:51
    |ens1999 staat er.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +17956
    dinsdag 24 april 2018 om 20:48
    Zieker dan jij bent sowieso niet... ziek dat jij hier op de site met 3 jaaaaaaaaaaaa 3 accounts blijft reageren.... beter verander jij je naam in MPS en niet meer in kantineajax / |ens1999 / objectief ..... wat een kneus ben jij zeg....
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:35
    Dit wordt veel te belangrijk gemaakt allemaal.

    Hoeveel breken er straks door ... Dat is de vraag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:43
    Kan de gij het niet hebben jonguh !!!
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    dinsdag 24 april 2018 om 20:37
    Nondeju, PSV is Ajax echt op nagenoeg alle fronten aan het aftroeven. Ben benieuwd naar de analyse van een 2cents of Morris hierover. Zij dachten dat het nog jaren ging duren voordat PSV ook maar in de buurt zou komen.

    Echter heb ik ze al meermaals met de neus op de feiten gedrukt. Ajax zit in een negatieve spiraal en PSV in een positieve. Benieuwd hoelang deze trend zich nog voortzet.
    Vind ik leuk
    masterpsv +12664
    dinsdag 24 april 2018 om 20:38
    Wij zijn psv wij zijn de beste;)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +33492
    dinsdag 24 april 2018 om 21:50
    Overmars telt geld, nothing else matters.

    PSV is een club van en voor de fans.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3715
    dinsdag 24 april 2018 om 22:00
    Juiste uitspraak PSV is voor de fans. De fans zijn voor PSV .Warmte straalt deze club uit,kijk naar de buitenlandse jeugd die bij PSV het komen proberen en het halen wat wil je nog meer ,en dat zonder geld van de ..........
    Vind ik leuk
    Hvdp +266
    dinsdag 24 april 2018 om 20:44
    Jammer dat niemand beide matchen heeft gezien
    Zowel bij de -19 als de -17 was de gemiddelde leeftijd van PSV 1,5 jaar hoger
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 20:51
    Bleven ze beide onder de maximale leeftijd??
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 21:04
    Gaat er niet om dat het niet geoorloofd is. Het gaat er om dat beide clubs een verschillende manier van opleiden hebben.
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 21:07
    Tja je kan een mannetje van onder de 15 bij onder 19 basis zetten. Dus dat betekent dat er op die positie 4 jaar lang geen talent is of dat ze al te vroeg afgeschreven worden. Of hoe leg jij het uit?
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 21:11
    De besten van de o19 spelen al in Ajax 1 (en Oranje). De besten van o17 spelen in o19 en de besten van o15 weer in o17.

    Kijk maar naar het aantal spelers van Ajax en PSV bij Oranje o17. Dat zegt wel iets over het aanwezige talent.
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 21:15
    Ja talent loopt erbij beide clubs genoeg rond. Maar om te roepen dat ze gemiddeld 15 maanden jonger zijn is toch een zwakte bod. Dat is een keuze, die ze maken. Weerstand is dus te weinig van de leeftijdsgenoten van andere clubs?? Is dat andere filosofie, arrogantie of excuses aandragen voor het geval het met je eigen leeftijdsgenoten ook niet zou lukken??
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 21:18
    Punt was dat PSV ajax op alle punten zou aftroeven. Qua opleiden kun je daar je vragen bij stellen als je zoveel meer internationals in die leeftijdsgroep hebt waar dit topic over gaat.

    Qua prijzen klopt het.
    Vind ik leuk
    Hvdp +266
    dinsdag 24 april 2018 om 22:31
    Je vergeet één belangrijk punt de overgang van de jeugd naar de eerste ploeg
    Hoeveel spelers van PSV ?
    Bergwijn soms
    Alle andere talenten spelen nog steeds tegen leeftijds genoten
    Of tegen de Ajax talenten die gemiddeld 1,5 jaar jonger zijn
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 22:34
    Dat bevestigt toch wat ik zeg over waar opleiden om draait?
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 23:22
    Waar in dit topic gaat het over meeste internationals opleiden? Dit topic gaat er over dat psv ten koste van ajax kampioen wordt. Dan gaan jullie leeftijd erbij betrekken om excuses te zoeken, nu weer internationals of spelers die van ajax wel zo veel beter of eerder in het eerste staan. Maar daar gaat dit topic niet over. Dat zijn excuses. Ik zeg niet dat je inzake internationals geen ongelijk hebt, maar daar gaat dit niet over. Ik denk dat ajax een heel goede opleiding heeft, die van psv is onderweg en mogelijk al gelijkwaardig. Maar wij zijn van veel verder moeten komen.
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 23:26
    Nee, wij reageren op iemand die het heeft over voorbij streven qua opleiding. Een terugkerend thema vandaar dat hij mijn naam ook noemde.

    De prijzen geven qua opleiden niet het volledige beeld. Dat was het punt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:40
    Of over selectiebeleid en evt buitenlandse talenten. In 1974 werden v Beveren en vd Kuylen door Cruyf en Michels al buiten Oranje gehouden.
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    woensdag 25 april 2018 om 07:18
    Als je naar de o19 en Jong kijkt dan zie je dat de grote talenten daar al zijn afgeroomd. Hetzij naar Ajax 1, hetzij door buitenlandse topclubs. Wat er niet is moet dan toch van buiten komen.

    Bij PSV is het er wel, zelfs beter dan De Ligt en ook nog een kruising tussen Van Bommel en Guardado, maar het speelt niet. Want ook PSV koopt en huurt.

    Of kijk eens naar al die spitsen in de PSV opleiding en dan toch Romero halen.

    Dat gebeurt dus overal.
    Vind ik leuk
    Hvdp +266
    dinsdag 24 april 2018 om 23:04
    Ook grote talenten moeten onder druk beter worden
    Dus: 14 jarige bij onder 17
    15/16 jarige bij onder 19
    18/19 jarige bij jong Ajax
    De volgende stap is de eerste ploeg!
    Dat is opleiden!
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 23:24
    Voor wie ben je aan 't opleiden en wat is de filosofie erachter?? Geld pp de bank?
    Vind ik leuk
    Hvdp +266
    dinsdag 24 april 2018 om 23:38
    Je leidop voor de 1ste ploeg !
    In de selectie van Ajax is de meerderheid nu zelf opgeleid
    En er komen er nog meer aan
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:48
    Nondeju objectief je hebt gelijk man
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 20:58
    Onze grote o19 talenten spelen al in Ajax 1 en speelden al in het grote Oranje.

    Zo speelt de as van o17 in de o19 en bestaat de o17 oa uit meerdere o15 talenten.

    Is een andere manier van opleiden. Die blijkbaar tot Oranje reikt. Daar gaat opleiden om toch?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4541
    dinsdag 24 april 2018 om 21:09
    Precies, heel veel talenten bij AJAX schuiven generaties door. Tegen PSV 019 was 't gemiddelde 11 maanden jonger. Bovendien had 019 ook een ruime voorsprong voor de winterstop, maar door de nieuwe regeling begon iedereen weer op 0 in de 2e seizoenshelft.Hoe het bij 017 is weet ik niet, maar die waren ook heel jong op future cup oa Unuvar speelde mee. Dus het is beetje vertekenend allemaal.Neemt niet weg dat PSV prima bezig is met de jeugd.
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 21:16
    PSV is absoluut goed bezig, maar je ziet duidelijk het verschil in filosofie.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4541
    dinsdag 24 april 2018 om 21:26
    Ik weet niet precies hoe ze bij PSV werken volg ik te weinig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:30
    Jullie filosofie hebben jullie allang overboord gegooid door Cruijff te veraden en nu alles doen om telkens tweede te worden
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 21:10
    Wat is belangrijker voor een club: prijzen pakken of spelers opleiden voor andere clubs? Maar als ik je bericht goed lees hebben jullie een dusdanig goede jeugd dat ze nu al voorlopen op de jeugd in bij andere clubs. Waarom worden er dan nog zoveel spelers gekocht?
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 21:14
    Spelen er veel spelers van 15,16 en 17 in een eerste elftal? Wat je niet hebt moet je halen. Wat we wél hebben is spelers die soepel van jeugd naar Ajax 1 naar Oranje gaan. Zoals De Ligt, Kluivert en Van de Beek.

    Wat hebben jullie? Wie zijn er afgelopen seizoen echt doorgebroken? Of het seizoen ervoor?
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 23:15
    De ligt is geweldig talent, maar verneukt het tegen Bulgarije. Van de beek doet al iets langer zijn ding en niet super. Kluivertje is te wisselvallig. Maar daar gaat dit topic niet over.
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 23:27
    Het topic of deze discussie? Je haalt de twee namelijk door elkaar. Je voegt je in een discussie over opleiden.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    dinsdag 24 april 2018 om 21:29
    Haha grapjas Ajax wordt vandaag de dag op alle fronten afgetroefd. Zelfs Ajax 1 weet het al jaren niet te bolwerken. Je probeert er weer omheen te draaien, maar feit blijft dat jullie jaarlijks minder aan het presteren zijn. (kijk maar naar de cijfers)
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    dinsdag 24 april 2018 om 21:36
    Je bedoelt prijzen, neem ik aan? Daar heb je gelijk ik.

    Maar cijfers zijn er niet alleen op het gebied van prijzen. Zeker waar het aankomt op opleiden. Dat meet je ook aan andere zaken dan prijzen. Bijvoorbeeld aan doorstroom naar het eerste elftal, of het aantal internationals.

    Dat jij puur dat gebruikt wat je in een bepaalde discussie het beste uitkomt is van jou bekend.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    woensdag 25 april 2018 om 07:35
    Haha de pot verwijt de ketel zullen we dan maar zeggen ;)
    Dat jij het niet kan hebben dat ik gelijk blijk te hebben over dat PSV lekker bezig is met opleiden en dat ze inmiddels over Ajax heen denderen is lastig te verkroppen voor je.

    Ik roep dit namelijk al jaren en jij en Morris waren de voornaamste reaguurders die het betwisten wat ik zei.

    Feit blijkt nu dat PSV lekker bezig is en Ajax aan het aftroeven is.

    De doorstroom naar het 1e en oranje is een kwestie van tijd immers die spelers van O17 en 019 komen er nog aan. Dat weet jij net zo goed als ik. (tenminste mag ik hopen)
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    woensdag 25 april 2018 om 07:54
    Van die o17 zitten er slechts 3 bij oranje. Bij Ajax 6, waar ook de reservelijst vol staat met Ajacieden tegen 1 PSVer.

    Van die o19 of jong PSV is er nog niemand doorgestoten naar PSV laat staan Oranje.

    Eraan komen is leuk, maar wanneer dan?
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    woensdag 25 april 2018 om 17:59
    Er spelen 7 van PSV in oranje onder de 19 ;)
    stiekem ''vergeten'' te noemen zeker?

    Jij noemt alleen wat jou goed uitkomt. Snap ik wel, maar feit blijft dat zowel PSV1 A1 als B1 kampioen zijn geworden en dat worden ze niet voor niks.

    Vind ik leuk
    2cents +45931
    woensdag 25 april 2018 om 18:11
    Nee inderdaad, dat worden ze omdat ze de beste ploeg hebben in hun competitie. En dáár zitten bewuste keuzes achter qua filosofie.

    Die o19 noemen heeft weinig zin. De grootste talenten uit de Ajax opleiding van die leeftijd spelen al in het grote Oranje. Dat zijn dus maar liefst 2 teams (of eigenlijk 3 als je o20 meetelt) hoger dan die jongens van PSV. Dat o19 leverde tegen Duitsland en vooral Schotland trouwens een wanprestatie.

    Vraag is of die jongens van PSV het überhaupt tot Jong Oranje gaan schoppen.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    woensdag 25 april 2018 om 19:27
    Dat weet je nooit. Feit blijft dat PSV 1, A1 en B1 kampioen van Nederland zijn en dat het met PSV dus de goede kant opgaat in tegenstelling tot Ajax.
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    woensdag 25 april 2018 om 19:38
    Ja, dus vorig seizoen toen Ajax 1 en Jong Ajax boven PSV eindigden, Ajax de EL finale speelde en de A1 kampioen werd ging het juist de goede kant op met Ajax in tegenstelling tot PSV?

    Want zo werkt jouw logica in dit verhaal namelijk.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    woensdag 25 april 2018 om 20:31
    Nee, want ook toen pakte Ajax geen enkele prijs.
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    woensdag 25 april 2018 om 20:54
    Je snapt hoe competitie werkt, neem ik aan? Degene die boven je eindigt, kampioen of niet, is beter. Degene onder je is slechter.

    Dus simpel doen en denken dat alleen een kampioenschap of niet verschil laat zien tussen ploegen is zelfs beneden jouw niveau.

    PSV had een slecht seizoen vorig jaar. Ajax geeft een slecht seizoen dit jaar. Qua prijzen.

    Volgend jaar is het waarschijnlijk weer andersom. En dan zal jij er niet zijn. Weer niet.

    Is prima hoor.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    woensdag 25 april 2018 om 21:12
    Ik ben er altijd, het verbaasd me alleen dat jij nog zo positief blijft ondanks het keer op keer naast de titel te grijpen.

    Wellicht tegen beter weten in, maar ook wil je maar niet inzien dat de jeugdopleiding van PSV beter en beter wordt.
    Ik denk dat jij slim genoeg bent om het in te zien, maar dat je het ontkent om geen gezichtsverlies te leiden (of moet ik lijden zeggen?;)


    Vind ik leuk
    2cents +45931
    woensdag 25 april 2018 om 21:20
    Ik kan mij nog een uitspraak herinneren vorig jaar hier van jou. PSV 1, Jong PSV en PSV o19 stonden allemaal boven Ajax. Na een speelronde of 2 a 3. PSV had Ajax in alles overvleugeld. Eerste elftal én opleiding.

    Een paar weken later waren de rollen op alledrie die fronten omgedraaid en dat bleef zo tot einde seizoen. Ik heb je er nooit meer over gehoord. Geheel typerend voor jou.

    Dit jaar wordt de o19 van PSV voor het eerst sinds 27 jaar een keer kampioen. Knap hoor. Maar om nu te zeggen dat het de ommekeer is na 1 succesje? Notabene tegen een team dat 1 jaar jonger is?

    Ik zeg je nu al. Als het weer omgedraaid is naar de normale verhoudingen hoor ik je hier niet.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1826
    woensdag 25 april 2018 om 21:30
    Tjah wat jij als ''normaal'' ervaart is helaas voor jou niet meer de realiteit. PSV is Ajax op veel fronten aan het aftroeven en wat vroeger voor jullie ''normaal'' was (bijna jaarlijks om het kampioenschap meedoen, ooit zelfs Europees nog wat voorstellen en de A1 die eigenlijk altijd de beste was) dat is vandaag de dag niet meer zo.
    Vind ik leuk
    2cents +45931
    woensdag 25 april 2018 om 21:34
    Nog geen jaar geleden was PSV op alledrie de fronten de mindere van Ajax en ook Europees werd en weer naar ons gekeken.

    Dus nog geen jaar geleden was het, buiten het kampioenschap, vrij normaal.

    Vanaf volgend jaar wordt het weer genormaliseerd en dan ben je in geen velden of wegen te bekennen. Ook dát is dan weer normaal.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 24 april 2018 om 21:56
    Ja maar zolang er geen enkele jeugdspeler in Oranje staat van Psv. Zoet Hendrix, Brenet, Bergwijn heb je er geen kut aan. Ajax is natuurlijk met de lichting Frenkie, Mathijs, Justin, Donny superieur met spelers klaarstomen voor oranje
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:17
    Hoezo geen kut aan ? De psvers worden kampioen en die van ajax niet .
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 20:37
    Heeeerlijk hoor!! Ik had al wel een paar reacties verwacht met opmerkingen over dat er geen 1 het eerste haalt of nooit een kans krijgt
    Vind ik leuk
    Plankgas +50
    dinsdag 24 april 2018 om 20:38
    Tis dat we de Jupiler League niet wilde winnen omdat dat kampioensvervalsing zou zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:39
    Ze zijn gewoon goed bezig in Eindhoven.
    Ze hebben op dit moment de beste jeugdopleiding van Nederland.
    Dan tellen we de resultaten nog maar effe niet mee. Maar als je kijkt naar het talent wat daar rondloopt in alle lagen van de jeugdopleiding is gewoon niet normaal zo goed.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +822
    dinsdag 24 april 2018 om 21:14
    Hopelijk ontwikkelen ze zich wel door! Ik zie er momenteel in het 1ste nog geen lopen waarvan ik echt onder de indruk ben!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 22:50
    Obispo, Rigo, Rosario, Mauro junior, Lammers, Gudmundsson en Bergwijn hebben dus nog geen indruk op jou gemaakt dit seizoen.
    Zouden allemaal bij jou clubje in de basis staan;)
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +822
    dinsdag 24 april 2018 om 23:09
    Dat bedoel ik dus! Bij ons zouden ze in de basis staan echter blijkbaar zijn ze toch niet goed genoeg om bij jullie in de basis te staan!
    Vind ik leuk
    Topdrie +1942
    dinsdag 24 april 2018 om 20:42
    In de 2e helft van dit seizoen is wel duidelijk geworden dat PSV een stuk verder is dan Ajax bij alle lichtingen. Het vertrek van Jonk heeft Ajax geen goed gedaan
    Vind ik leuk
    FACT +1927
    dinsdag 24 april 2018 om 20:43
    Helemaal niets in A......
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +14334
    dinsdag 24 april 2018 om 20:48
    Gefeliciteerd jongens
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:49
    Thanks Dommel boeruhhhhhh
    Vind ik leuk
    Leeuw +4355
    dinsdag 24 april 2018 om 20:49
    Jong geleerd oud gedaan. Gefeliciteerd champs!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:50
    Onze opleiding begint ook van het gewenste niveau te worden. Geweldig beleid dat een aantal jaar geleden is opgezet!
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1762
    dinsdag 24 april 2018 om 20:58
    Art heeft puik werk verricht. Net jammer dat hij zich zelf in elke berichtgeving zo hard op zijn eigen borst slaat dat de huizen in Groningen gaan trillen.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1829
    dinsdag 24 april 2018 om 20:50
    Dat belooft wat....psv heeft ook de toekomst...
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 20:52
    Poehee
    Vind ik leuk
    VVVke +2138
    dinsdag 24 april 2018 om 20:58
    Moeten nog een paar jaar geduld hebben voordat de revolutie zijn vruchten afwerpt.
    Was toch goed gezien van Blufke.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3756
    dinsdag 24 april 2018 om 21:03
    Trots op onze gouden generatie PSV parels! Wat een super opleiding in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    stratumseind +128794
    dinsdag 24 april 2018 om 21:11
    Wat een slijtageslag ..... Vur onze platte kar.....
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    dinsdag 24 april 2018 om 21:29
    En voor onze lever straat :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +128794
    dinsdag 24 april 2018 om 21:31
    Een aanslag op onze lever .... Maar goed dat ik iedere dag train
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    dinsdag 24 april 2018 om 21:33
    Kom niet verder dan polstraining.
    Vind ik leuk
    stratumseind +128794
    dinsdag 24 april 2018 om 21:42
    Tis meer dan zat toch...
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:19
    Hoeveel Psv ook zou winnen Ajax blijft een club met meer aanzien over de hele wereld
    Vind ik leuk
    alaaf +175
    dinsdag 24 april 2018 om 21:22
    Geloof je ‘t zelf?
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:24
    Tuurlijk kijk zelf ook liever naar Ajax dan Psv ook al is Psv kampioen straalt gewoon niks uit wat Ajax wel doet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:31
    Nee jij sraalt
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:34
    Doet Auw he dat Ajax een mooiere club is aai over je bolletje knul
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:46
    Je bedoelt een rotte club waar ik een bloed hekel aan heb toy boy
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 00:05
    Die Gerwin Vink probeert met zijn arrogantie en kleinerende opmerkingen reakties op te roepen. Nou hier heb je er een: de meest meelijwekkende commentaren zijn in dit topic van hem, geen inhoud alleen maar ophitsen, zou een goede zijn voor Erdogan, Poetin of Trump. De overige commentaren van de anderen waren iha wel inhoudelijk en vermakelijk om te lezen
    Vind ik leuk
    alaaf +175
    dinsdag 24 april 2018 om 21:44
    Kijk jij maar lekker naar dat “mooie” voetbal, dan pakken wij de prijzen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:46
    Ach ja zolang we 3 sterren op ons shirt hebben en jullie maar 2 is het nog steeds duidelijk wat de beste club van NL is
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:49
    Vooral in het verleden blijven hangen zijn ze goed in in 020 en met die shirt met 3 sterren van jullie weeg ik elke morgen mijn aars mee schoon
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:50
    Het is gewoon de waarheid mannetje volgens mij heeft Derksen nog gelijk ook met zijn opmerking van het zijn net mongolen bij Psv
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:54
    Mag jij vinden maar echte mongolen zijn er toch in 020 daar laten ze vrienden achter en rennen hard weg dan ben je een mongool
    Vind ik leuk
    alaaf +175
    dinsdag 24 april 2018 om 23:00
    Ik ben liever de komende jaren kampioen dan dat ik iedere keer moet roepen dat ik vroeger ooit de beste was 🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 06:39
    Tjah en dan gelijk weer op je muil gaan in Europa
    Vind ik leuk
    alaaf +175
    woensdag 25 april 2018 om 09:20
    Dan heb je de prijs in ieder geval binnen!!
    Vind ik leuk
    alaaf +175
    dinsdag 24 april 2018 om 21:21
    Het wordt een beetje saai allemaal. Wanneer komt er een opvolger voor “helemaal niets...”??🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:50
    Is er toch al 4 jaar niks
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:23
    Kijk weer niks ,de tijdperk van de neusjes is voorbij word aan alle kanten in de jeugd voorbij gelopen door onze geweldige jeugdopleiding ,dus arogante neusjes maak jullie borst maar nat jullie tijd is voorlopig voorbij
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7440
    dinsdag 24 april 2018 om 21:51
    Maar kijk alleen al naar het trainingscomplex of je kan naar de herdgang waar alles geweldig is middenin de bossen in alle rust wat niet voor niks klein Milanello wordt genoemd en waar nu nog meer wordt uitgebreid door de BAM of naar de toekomst neffe de snelweg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:52
    Alles wat met 020 te maken heeft is totaal niks
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7440
    dinsdag 24 april 2018 om 21:38
    Ook hier zijn we de beste ! Kampioen van Nederland , O 19 kampioen en O 17 kampioen., is nu wel duidelijk waar de grootste talenten zitten. PSV KAMPIOENUH !
    Vind ik leuk
    Gid010 +680
    dinsdag 24 april 2018 om 21:40
    Hebben ze mooi afgekeken van het 1e elftal, toch lekker als je tegen Ajax kampioen kan worden. Het is uniek om te doen!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +6785
    dinsdag 24 april 2018 om 21:42
    Heeft Gerbrands niet een broer die Ajax een beetje kan helpen ?
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    dinsdag 24 april 2018 om 21:46
    Huh nog een infiltrant ? We hebben ten Hag al naar Amsterdam gestuurd.

    Zonder gekheid Ajax had nooit Wim Jonk moeten wegsturen. Vakman puursang. Nooit begrepen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +6785
    dinsdag 24 april 2018 om 21:53
    Jonk is een hele goede Trainer, maar de schoorsteen moet roken bij een commercieel bedrijf en als het niet overloopt van eigen talent, moet je kopen.....
    Jonk is een echte idealist en is nu goed op zijn plaats, puur gericht op opleiden zonder de last en de druk van een eerste elftal dat moet scoren "one way or the other".
    Bergkamp deed water bij de wijn, Jonk niet.
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    dinsdag 24 april 2018 om 22:08
    Ik ben heel benieuwd wat er de komende maanden gaat gebeuren bij Ajax. De directie zal een plan moeten presenteren hoe zij het tij op sportiefvlak kunnen keren. Zal het op goedkeuring kunnen rekenen van de Rvc. Overmars heeft in een recente intervieuw aangegeven niet te schuwen voor meer aankopen. Blijf het iets bijzonders vinden te meer bekend staat om haar uitstekende opleiding.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +6785
    woensdag 25 april 2018 om 08:53
    Overmars gaat net zo lang door met kopen tot dat er een Kampioenelftal staat waar zelfs ten Hag kampioen kan worden.
    Op eigen jeugd draaien is een illusie, er is geen club die dat waarmaakt.
    Je mag al heel blij zijn met 4 eigen spelers na 7 jaar zwoegen bij Ajax....maar dan nog, voordat die spelers prijzen kunnen pakken worden ze verkocht...
    Dan krijg je dus het effect van geld op de bank maar geen prijzen.
    Vergeet niet dat Cruijff bijvoorbeeld 9 jaar ! voor Ajax heeft gevoetbald voordat hij naar Barca ging en alle prijzen heeft gewonnen met en voor Ajax.
    Nu zou zo'n talent al met 14 jaar zijn vertrokken.......moet je eens goed over nadenken wat dat voor Ajax had betekend......
    Spelers, top talenten kunnen dus niet meer voldoende renderen in Nederland voor hun clubs.
    Ergo, opleiding hartstikke belangrijk ook voor jong aangetrokken talent uit het buitenland maar is een onderdeel van het hele verhaal en niet de bron waar uit je onuitputtelijk
    talentjes kan verwerven.
    Professioneel voetbal draait om kopen en verkopen en als je mazzel hebt heb je een paar talentjes die dan zo weer verkocht zijn.......Leuk is anders maar het is wel de realiteit.



    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    woensdag 25 april 2018 om 08:59
    Tja wat is er nog over van de Cruijff revolutie ? Hemel en aarde is bewogen om Ajax terug te laten keren naar haar identiteit, namelijk het opleiden van spelers. Zelfs ik als Psv-er had daar bewondering voor.
    De veel geprezen opleiding wordt de nek omgedaan en meters dikke rapporten kunnen de openhaard in.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +6785
    woensdag 25 april 2018 om 09:15
    Precies, maar je moet het wel proberen, ook als het niet lukt weet je in ieder geval hoe het niet moet, dat is ook wat waard.
    Zo werkt wetenschap ook, je doet, je faalt, je doet het beter, faalt weer ,maar uiteindelijk boek je resultaat na een lange episode van vallen en opstaan.
    Wat voor PSV, Ajax en Feyenoord belangrijk is dat ze een uitgebreid scouting netwerk creeren wereldwijd.
    Een klasse opleiding voor eigen en aangekochte jeugd
    daardoor nog beter kunnen benutten.
    En dat je elk jaar misschien wel 50% van je elftal moet vernieuwen en daar op tijd mee begint in het seizoen en niet aan het einde......( anticiperen )
    In de aan en verkoop activiteiten moet men veel meer in investeren, daar maak je het meeste geld ( zie Ajax ) opleiding is belangrijk maar secundair.


    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:45
    6-6
    Vrouwen PSV-Ajax: 2-6
    JO19 Ajax-PSV 0-2.
    JO17 PSV-Ajax 2-0
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7440
    dinsdag 24 april 2018 om 21:47
    Schijnbaar gaat de hele PSV. app los van PSV 1 vanavond na de overwinning van de O 17 ! Gaaf zeg , helemaal niets ! De stropdassen met nr 2 kunnen ook daar omgedaan worden hahaha
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1280
    dinsdag 24 april 2018 om 22:03
    Mag gezegd worden, dit is wel het jaar van PSV zeg.. En van Twente.. Maar in positieve zin PSV! Congrats!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 06:27
    Eindhoven was, is en zal altijd de voetbalhoofdstad van NL blijven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opnieuw PSV-feestje na overwinning tegen Ajax: O17 pakt titel met twee beauty's