FC Groningen in de wachtkamer: 'Kijk dan wel of we gaan verlengen of niet'

    FC Groningen in de wachtkamer: 'Kijk dan wel of we gaan verlengen of niet'

    woensdag 25 april 2018 om 07:52

    Juninho Bacuna wil voorlopig níet met FC Groningen in gesprek over een nieuw contract. De jonge middenvelder wil kijken wat er komende zomer eventueel op zijn pad komt. 

    De verbintenis van de twintigjarige Bacuna eindigt medio 2019. Groningen wil graag verlengen. "Ik heb aangegeven in de laatste weken van het seizoen niet bezig te willen zijn met een contractverlenging of transferzaken. Ik wil eerst de competitie afmaken", vertelt de rechtspoot in gesprek met Voetbal International. "Daarna kijken we wel of we gaan verlengen of niet."

    Een transfer in de zomer is zeker niet uitgesloten. "Ik voel me er al wel klaar voor om een stap te maken. Maar nog één of twee jaar voetballen bij FC Groningen is ook bepaald geen straf. Aan carrièreplanning doe ik niet."

    "Komt er in de zomer een grote club, dan denk ik niet: ik moet eerst nog een tussenstap maken. Ik zie wel wat er komt en op basis daarvan neem ik een beslissing."

    Poll

    Heeft Bacuna de potentie voor de Eredivisie-top?

    (2703 stemmen)

    Plaats een reactie

    jave +1523
    woensdag 25 april 2018 om 08:06
    Bla bla bla...
    Vind ik leuk
    Tahasa +7
    woensdag 25 april 2018 om 08:11
    Haha grapjas... Twee goede wedstrijden gsspeeld in het hele seizoen.. Mag blij zijn dat hij bij mag tekenen bij de fc...
    Vind ik leuk
    PRICE +25946
    woensdag 25 april 2018 om 08:19
    Geen speler voor de top eredivisie.
    Anders eventueel via subtopper dan bereiken,wat ik betwijfel de top
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 11:30
    Ja, mijn idee. Nou moet hij niet in één keer bijdehand gaan lopen doen. Volgens mij hebben wij afgelopen seizoen(en) vaak genoeg een prutsende Bacuna gezien.
    Maar meneer is twee wedstrijden lekker bezig en voelt zich té goed voor FCG?
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3922
    woensdag 25 april 2018 om 08:19
    Laten gaan
    Wordt gehyped
    Vind ik leuk
    Bert Bert +29
    woensdag 25 april 2018 om 09:29
    weg met die vent hij wil graag hogerop voetballen dat kan wel bij ons op de flat die is zes hoog hoog genoeg denk wat een luie voetballen
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 10:04
    Jonge voetballers hebben het tegenwoordig steeds maar over "een stap" maken terwijl ze bij hun huidige club een seizoen gedraaid hebben om over te janken. Zorg eerst maar eens dat je wat constanter wordt in je uitvoerende taak, dan zien we dan wel weer. Je bent nog lang niet zo ver als je broer die in Engeland speelt, dus bijtekenen bij FC-Groningen en over twee jaar eens weer kijken.
    Vind ik leuk
    heynzie +12
    woensdag 25 april 2018 om 10:29
    Begint steeds beter te voetballen potentie heeft hij genoeg, alleen kwam het er maar niet uit. Een jaar blijven presteren en ontwikkelen lijkt me verstandig om lekker bij Groningen te blijven.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2565
    woensdag 25 april 2018 om 12:30
    Redelijke speler moet nog wel stappen maken maar dachten veel mensen ook bij Groningen over Hateboer en zie nu hahah.

    Geeft wel aan te leren want zijn overtredingen zijn een stuk minder geworden zowel in aantal als hardheid.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1702
    woensdag 25 april 2018 om 14:40
    ofterwijl ik wil weg maar er is nog geen club die zich heeft gemeld wel jammer voor groningen want het is een leuk spelertje
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1566
    woensdag 25 april 2018 om 18:22
    Wat een druif. Is na de opmerking van Van Hanegem gaan denken echt goed genoeg te zijn voor de top 3. Helaas heeft Willem het gepruts van Bacuna 2 jaar lang niet meegekregen.....
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 21:02
    Hij is nog te wisselvallig.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 20:40
    Omdat ene Willem weer wat roeptoetert is Bacuna opeens 'hot'. snap dat niet zo. Van Hanegem was een geweldige voetballer maar verder heeft hij er weinig kijk op vandaag de dag
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 21:01
    Nee hij is er nog niet klaar voor ,als hij te vroeg weggaat kan ook funest zijn voor zijn ontwikkeling (het zal niet de eerste zijn die dan niet doorbreekt)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Groningen in de wachtkamer: 'Kijk dan wel of we gaan verlengen of niet'