Spartaan blikt vooruit: Andere jongens van Feyenoord willen zich bewijzen

Spartaan blikt vooruit: "Andere jongens van Feyenoord willen zich bewijzen"

Gepubliceerd: vrijdag 27 april 2018 om 20:52vr 27-04-2018 om 20:52

Sparta Rotterdam verloor eerder dit seizoen met 0-7 van Feyenoord, maar dat heeft het zelfvertrouwen van Sander Fischer niet beschadigd. De centrale verdediger treedt zondag opnieuw met zijn team aan tegen de stadsgenoot en gelooft heilig in een goed resultaat.

Sparta heeft nog altijd zicht op rechtstreekse handhaving. Bij een overwinning op Feyenoord komt de formatie van Dick Advocaat op gelijke hoogte met nummer vijftien NAC Breda. Fischer denkt dat het mogelijk is, zegt hij tegenover RTV Rijndmond. "Je gaat voor de kansen die je hebt, volle bak voor een goed resultaat. Het is altijd lastig in De Kuip, je wint daar niet zomaar, maar we gaan er wel alles aan doen."

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft reeds laten doorschemeren dat hij enkele basisspelers zal sparen. Fischer durft niet te zeggen of dat een voordeel is voor Sparta. "Dat kan altijd twee kanten op. Die andere jongens willen zich weer bewijzen. Tegen Willem II kregen ook spelers rust, toen speelden ze de pannen van het dak. Wij gaan niets cadeau krijgen."

Plaats een reactie

★Timmio★ +25081
vrijdag 27 april 2018 om 20:53
Twente degradeert nog niet dit weekend. Sparta is werkelijkwaar kansloos in de Kuip en Vitesse zal wel minder graag willen winnen dan de FCT. Voor Twente te hopen dat NAC wint van Heerenveen zodat zij niet meer hoeven in de laatste speelronde.
Verder verwacht ik wel dat een uitgespeeld Heracles verliest van Spar
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
vrijdag 27 april 2018 om 20:56
Ik denk niet dat het ene team minder graag wil winnen dan het andere. Bovendien is er buiten dat ook nog een groot kwaliteitsverschil en speelt Vitesse thuis. Nee Twente degradeerd zondag, op zeker.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25081
vrijdag 27 april 2018 om 21:07
Oh jawel hoor. Vitesse mag namelijk, maar Twente móét. Hierdoor zullen ze meer strijden tot het laatste beetje. Zie: meer willen winnen
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
vrijdag 27 april 2018 om 21:39
Als je mag, speel je vrij wat ook weer een voordeel kan zijn. Bij Twente betekent moeten ook direct met heel veel druk erop, iets wat ook weer helemaal verkeerd kan uitpakken.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25081
vrijdag 27 april 2018 om 21:42
Maar als het laat 1-1 staat is het gokken. Alles of niets voor twente. ja soms gaat het dan fout, maar ik denk dat dit dit weekend nog niet het geval zal zijn
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
vrijdag 27 april 2018 om 21:58
Mocht dat scenario zo uitkomen dan dan is dat zeker waar, maar dan moet het natuurlijk 10/15 minuten voor het einde nog wel gelijk staan. Wanneer Vitesse er echt nog iets van zou willen maken ( en waarom ook niet tijdens je laatste thuiswedstrijd) dan kan het bij rust natuurlijk ook zomaar 2-0 staan oid.

Wat Twente aangaat zal het cruciaal zijn hoe het eerste uur van de wedstrijd verloopt.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10323
zaterdag 28 april 2018 om 07:24
Vitesse mag? Die strijden voor een plaats in de playoffs.

Reken maar op een gevecht. Ik denk dat Twente daar niet gaat winnen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25081
zaterdag 28 april 2018 om 14:57
dat is een andere vorm van 'moeten'. Daarnaast staat vites nog redelijk safe, aangezien pec geen pot meer gaat winnen en ook ado en excelsior nog niet heel gevaarlijk worden (Ado - PSV)
Vind ik leuk
Spartan +7177
zaterdag 28 april 2018 om 00:55
Jij geeft je bek ook maar een douw he! Wat een onzin verkondig jij telkens zeg.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25081
zaterdag 28 april 2018 om 01:02
Jij ook goedenavond
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2636
vrijdag 27 april 2018 om 21:01
Fischer is de meest constante factor binnen Sparta. Constant slecht namelijk. Te traag, opbouwend kan hij niks, door de lucht makkelijk te kloppen, pakt werkelijk waar altijd iemand vast in plaats van normaal een duel aangaan. Wij gaan echt geen punten pakken in de kuip, zeker niet omdat ze bij Feyenoord een bloedhekel aan ons hebben. We moeten het thuis zelf afmaken tegen Heracles.
Vind ik leuk
Counterattack +11761
vrijdag 27 april 2018 om 21:03
Feyenoord hoeft geen nacompetitie dus hoeft niemand te sparen, kan anderzijds probleemloos nieuw talent uitproberen.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
vrijdag 27 april 2018 om 21:06
Zag ik nou Overmars in het Vondelpark Ajax spelers aanbieden voor 1 euro?
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
vrijdag 27 april 2018 om 22:05
Als er nou 1 TD is die zeer goed is in verkopen voor hoge prijzen... was hij geen tieners aan het kopen voor een euro (klinkt wel heel fout...sorry ;-D)
Vind ik leuk
Bizzy +23385
vrijdag 27 april 2018 om 21:10
Degradatie van Twente betekent nagenoeg faillisement van de club. Alleen onderhoud en personeelakosten vallen al hoger uit dan inkomsten uit de JL. Verwacht dat supporters geen trek hebben in JL wedstrijden. Maw veel lege stoeltjes. Intussen blijven de schuldeisers hun achtervolgen.
Vind ik leuk
Nuance +10722
vrijdag 27 april 2018 om 21:45
Als Feyenoord degradeert, is de Kuip gegarandeerd volledig uitverkocht voor alle wedstrijden in de JL. Allemaal de club terugschreeuwen naar de eredivisie. Dat verwacht ik ook van Twente supporters.
Vind ik leuk
Blueman +1028
zaterdag 28 april 2018 om 00:29
Waarom moeten sommige spelers van Feyenoord worden gespaard? Na volgende week is hun seizoen toch klaar?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10323
zaterdag 28 april 2018 om 07:30
Er worden geen spelers gespaard. Er krijgen andere, jonge spelers een kans om te laten zien wat ze kunnen.

Van mij mag Feyenoord deze pot verliezen maar gaat niet gebeuren denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 28 april 2018 om 07:34
Wel competitie vervalsing laat ze maar degeraderen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws