'NAC raakt captain kwijt: belangstelling uit Engeland, Spanje en Duitsland'
    Pablo Mari (rechts) met Mitchell te Vrede

    'NAC raakt captain kwijt: belangstelling uit Engeland, Spanje en Duitsland'

    woensdag 2 mei 2018 om 15:02

    De kans is klein dat NAC Breda ook komend seizoen kan beschikken over aanvoerder Pablo Mari. Volgens The Daily Mail staat de Spaanse Manchester City-huurling in de belangstelling van tal van clubs uit grote competities. 

    De boulevardkrant weet dat Premier League-teams als Watford en Southampton de verrichtingen van Mari al langere tijd in de gaten houden. Ook vanuit Duitsland en Spanje is er belangstelling. 

    Dit seizoen wordt de 24-jarige Mari door City gestald in Breda. Zijn contract in Manchester loopt door tot de zomer van 2019. Mocht de kampioen van Engeland nog iets willen verdienen aan de stopper, dan zal hij deze zomer dus verkocht moeten worden. 

    City nam Mari medio 2016 over van Gimnàstic. Hij speelde vooralsnog niet één officieel duel voor de club. Vorig seizoen werd de rechtspoot gestald bij Girona. In dienst van NAC kwam Mari deze jaargang tot 30 Eredivisie-optredens en drie treffers. 

    Plaats een reactie

    woensdag 2 mei 2018 om 15:09
    24 toch al, zonde dat hij in de lente van zn carriere zo vaak verhuurd wordt. Komt fysiek te kort voor de premier league, met name de kelder daar van.

    Raadt hem toch aan om naar spanje te gaan of naar een (Sub)topper in een wat minder aangeschreven land zoals NL, belgië, Zwitserland, Portugal.

    Leuke speler.
    Vind ik leuk
    WG +728
    donderdag 3 mei 2018 om 11:00
    Hij zou de Premier League fysiek juist aankunnen, hij is 1,91M.
    Vind ik leuk
    donderdag 3 mei 2018 om 12:01
    Ik was compleet in de war met Manu Garcia.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14337
    woensdag 2 mei 2018 om 15:10
    Hmm denk toch niet dat hij de PL aankan. Heel misschien onderin/middenmoot Bundesliga/La Liga maar dat lijkt me echt het maximale.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4934
    woensdag 2 mei 2018 om 15:25
    Ik vond deze speler echt heel middelmatig. Maakte veels teveel fouten.

    Daarentegen waren er wel een paar leuke voetballers te zien van city.

    Angelino was natuurlijk een sensatie in de eredivisie. Ik vind hem de beste linksback in de eredivisie. Beter dan bijv. Tagliafico, brenet, Ouwejan en haps.

    Manu Garcia. Prima speler die wel een stap hogerop kan.

    Ambrose. Had ik iets meer van verwacht maar kan wel van toegevoegde waarde zijn.

    Fernandes. Kan echt prima voetballen maar liet het te weinig zien.

    De andere huurlingen van city vond ik maar niks.
    Vind ik leuk
    StefW +43
    woensdag 2 mei 2018 om 15:34
    Zo heb je de meeste ook wel gehad muv Ayepong, die lang geblesseerd was.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    woensdag 2 mei 2018 om 16:05
    3 klassen beter dan Van Bruggen, deze jongen. Verder is je opmerking over Angelino dikke bullshit, zoals we wel van je gewend zijn.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4934
    woensdag 2 mei 2018 om 16:40
    Wat heeft van Bruggen hiermee te maken? Obsessie voor spelers die weg zijn gegaan bij Ajax?

    Ja Angelino is beter dan genoemde linksbacks. Objectief zijn is helaas niet je sterkste punt.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    woensdag 2 mei 2018 om 17:07
    Vraagje: hoe kun je objectief zijn als het gaat om het beter of slechter vinden van iemand? Dat lijkt me nou per definitie subjectief...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 2 mei 2018 om 17:07]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4934
    woensdag 2 mei 2018 om 17:27
    Ik zou het ook subjectief noemen echter is hij een obsessieve Ajax fan waar alles van Ajax buitenaards is en de rest puinzooi. Nu vind ik Angelino beter dan backs als brenet, Ouwejan haps en Tagliafico . En omdat er een Ajax speler bij zit is hij meteen niet meer objectief
    Vind ik leuk
    WG +728
    donderdag 3 mei 2018 om 10:58
    Je kan objectief zijn door een speler te beoordelen op zijn stats (bijv via Opta). En die stats werken in het voordeel voor Angelino. Ik vind (subjectief) hem de beste linksback van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    woensdag 2 mei 2018 om 20:49
    er zit toch wel een kern van waarheid in wat deze jongen over angelino zegt , dus helemaal niks dikke bullshit
    Vind ik leuk
    woensdag 2 mei 2018 om 16:02
    Damn, ik had er stiekem toch wel de hoop op dat hij komend seizoen ook nog bij ons te bewonderen was. Na een matig begin waarin hij inderdaad best vaak een foutje maakte, heeft hij zich vooral na de winterstop, toch goed ontwikkeld tot een vrij stabiele centrale verdediger.
    Vind ik leuk
    woensdag 2 mei 2018 om 17:43
    Misschien blijft hij wel net zo'n constructie als met Horsefield
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4450
    woensdag 2 mei 2018 om 18:16
    Voor NAC te hopen dat de volgende genaratie spelers uit het vierde van City net zo talentvol is. Nu eindigen ze met al die fantastische huurlingen net boven de streep. Zit er een paar mindere goden erbij eindigen ze onder de streep.

    Overigens wel prachtig dat die jongen als tiener met mooie beloftes uit Spanje is gehaald, precies nul wedstrijden in City 1 heeft gespeeld en nu verkocht wordt.

    Gelukkig is Philippe Sandler wel belooft dat hij alle kansen krijgt in City 1.
    Vind ik leuk
    Pruus +66
    woensdag 2 mei 2018 om 19:51
    En toen begon de ellende..........
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'NAC raakt captain kwijt: belangstelling uit Engeland, Spanje en Duitsland'