In verband gebracht met transfer naar Ajax: 'We worden beter als hij blijft'

    In verband gebracht met transfer naar Ajax: 'We worden beter als hij blijft'

    vrijdag 4 mei 2018 om 09:10

    FC Nordsjaelland-trainer Kasper Hjulmand weet dat het geen eenvoudige taak gaat worden om het vertrek van Mathias Jensen op te vangen. Jensen wordt in verband gebracht met een aantal Europese clubs, waaronder Ajax.

    "Ik zal opnieuw zeggen wat ik vorig jaar heb gezegd: je kunt niet iemand vinden met dezelfde kwaliteiten als hij", zegt Hjulmand tegen het Deense Bold. "Die is er simpelweg niet in Denemarken. We hebben wel andere spelers in het team, die moeten we dan bij elkaar zetten als een dergelijke situatie zich voordoet."

    Nordsjaelland heeft wel vaker belangrijke spelers zien vertrekken. Hjulmand weet wat hem te doen staat als Jensen vertrekt. "Net als Maxsö, Lobotka (oud-Ajacied, red.), Ingvartsen en Marcondes. Het is niet dat je zomaar een speler kunt vervangen. Dat lukt gewoon niet. Ons team wordt nog beter als Jensen blijft, maar er zijn goede spelers onderweg."

    Lees ookNiet op de hoogte van Ajax-interesse: 'Veel clubs minstens net zo geïnteresseerd'

    Plaats een reactie

    vrijdag 4 mei 2018 om 09:12
    Dus Onana gaat weg bij Ajax?
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    vrijdag 4 mei 2018 om 23:12
    Ja dat klopt.
    En Edwin van der Sar wordt zijn opvolger.
    En er komt een nieuwe Algemeen Directeur.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:13
    Kent iemand deze speler? Zo ja, omschrijf 'm eens.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:16
    tis een deen ...en hij is onvervangbaar ...bij FC Nordsjaelland
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2388
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:19
    Net als Lobotka.....Ex Ajaxied ???
    Speelde die in het 4e?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:21
    geen idee ik heb er nog nooit van gehoord
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:31
    Dat kan haast niet, jij bent het beste op de hoogte van alle Ajacieden hier op VP....met afstand de meeste reacties op Ajax topics en voetbalkenner bij uitstek!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:34
    kan je nagaan hoe weinig "indruk" lobotka gemaakt heeft....
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:57
    Gelukkig ging het topic niet over Lobotka....maar jij reageert meestal of topic dus dat klopt dan wel weer...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:58
    alles wat ik zeg klopt
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:33
    In jouw wereld wel...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:57
    Mijn wereld jouw wereld onze wereld
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:20
    Allemaal hele waardevolle informatie, ben u zeer dankbaar!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:21
    geen dank , we zijn er op de wereld voor mekaar te helpen nie waar?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:27
    Dat is zo, als hij een Deen en onvervangbaar is dan moet hij wel goed zijn. Hoeven we er in ieder geval geen scout op af te sturen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:28
    videobandje is genoeg , hebben ze al vaker succes mee gehad toch?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:29
    Weet ik niet, vertel?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:32
    Ajax Showtime, 30-05-2012 om 19:55
    WIE HEEFT DIE SPITS GEHAALD? - Woensdag was er op de VARA een mooie korte reportage te zien waarin de transfer van Ivan Gabrich naar Ajax uit werd gelicht. De Argentijn werd in 1996 voor 5 miljoen gulden gekocht door Ajax, op basis van een videoband. Al gauw bleek dat de spits voor geen meter kon voetballen. Fred Grim, die als doelman de eerste oefeningen met Gabrich af mocht werken, vertelt duidelijk geamuseerd over zijn ervaringen met Gabrich. 'Die vent schoot er niet zo veel in bij mij. Na een half uur wist ik ook nog steeds niet of hij nou linksbenig of rechtsbenig was', lacht Grim. 'Maar het was wel een wereldgozer hoor. Altijd lachen met hem.'

    Ronald de Boer deelt de mening van Grim. 'Hij kon niet voetballen. Hij kon er helemaal niks van. Ik weet nog goed hoe hij een kans verprutste tijdens zijn eerste invalbeurt. Na de wedstrijd kwam Frankie, mijn broer, toen schreeuwend de kleedkamer binnen. "WIE HEEFT GODVERDOMME DIE SPITS NAAR ONS GEHAALD?" schreeuwde hij. Dat is later een legendarisch verhaal geworden.'
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 mei 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:40
    Haha was 'm al ff vergeten.Weet je dat er van mij ook nog een hele mooie videoband rond circuleert met al m'n beste voetbal trucs? Ik wacht nog steeds op een club die toeslaat. Kwestie van tijd denk ik:)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:42
    van mij circuleert er ook nog een videobandje ...maar niet met voetbaltrucs......
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:45
    Hahahaha.
    Vind ik leuk
    JansenD10 +146
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:07
    Een videobandje met je beste grappen zeker. Haha dat zal een succes zijn
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2018
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:29
    Iets met een 'toverdoos ' ? :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:55
    Lekker man
    Vind ik leuk
    Sluisje +482
    vrijdag 4 mei 2018 om 20:47
    Ben ook wel benieuwd naar jouw eigen bandje, veel verder dan een zwembandje op de verkeerde plek zal een droeftoeter als jij niet komen denk ik
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 22:16
    Och kek nou wie we daar weer hebben azijn 2.0
    Vind ik leuk
    Sluisje +482
    zaterdag 5 mei 2018 om 07:57
    Haha, lekker volwassen reactie.....
    Vind ik leuk
    aphex twin +978
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:55
    Je kan beter een boek gaan schrijven kerel :)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13186
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:31
    Getiteld: "Mijn drankmisbruik en ik"
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:55
    Hoezo misbruik? Gebruik !!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:56
    Verdomd goeie tip
    Vind ik leuk
    imho +322
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:30
    Rechtspoot maar kan ook goed met links 'uit de voeten'.
    Aanvallend ingesteld. Schiet graag vanuit 2e lijn.
    Zou met de passjes kunnen gaan strooien als Ziyech vertrekt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:35
    En anders zetten we de 14 jarige Unuvar er wel neer:)
    Vind ik leuk
    imho +322
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:39
    Die kan dan over een jaar of 3 wel instromen inderdaad.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:42
    Ja als hij niet weg gegraaid door investeringsmaatschappij Man.City.
    Vind ik leuk
    PRICE +26021
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:16
    Benieuwd naar zijn niveau
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:17
    Alweer een topper voor de grootste en warmste club van Nederland!

    ONS AJAX!!
    Vind ik leuk
    PRICE +26021
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:19
    Laatste zin klopt helaas niet beste Hollandse asperge
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 mei 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19485
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:35
    Odegaard 99.0 laat toch lekker lopen
    Vind ik leuk
    PSVFU +4334
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:49
    Ajax zou stekelenburg op moeten halen als onana vertrekt. Blijft een degelijke keeper.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147627
    vrijdag 4 mei 2018 om 09:57
    ze hebben die griek toch nog?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:43
    Die reikt nog niet eens tot de lat als hij in een mini goal staat.
    Vind ik leuk
    PRICE +26021
    vrijdag 4 mei 2018 om 11:40
    Good old Stekelenburg
    Vind ik leuk
    Topdrie +2288
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:29
    'Altijd weer die Nederlandse clubs die onze Deense clubs leegroven' aldus de Deense Witschge
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 10:47
    Heb je gelijk in, door die Engelse clubs moeten wij de gaten ook opvullen. Vroeger bleven de Engelse clubs van onze spelers af, wij van de Deense jeugdspelers op jonge leeftijd. Maar we brachten toch altijd grote spelers voort uit de opleidingen. Het probleem ligt gewoon in Engeland.
    Vind ik leuk
    psv erwt +117
    vrijdag 4 mei 2018 om 14:25
    waar zullen de denen hun jeugdspelers halen? noorwegen? haha
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 4 mei 2018 om 14:32
    Das een goeie, denk 't wel. Maar die noren dan?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1505
    zaterdag 5 mei 2018 om 20:12
    Nooit van die spelers gehoord
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In verband gebracht met transfer naar Ajax: 'We worden beter als hij blijft'