BILD: Bayern München zoekt en overweegt '100-Millionen-Attacke'

BILD: Bayern München zoekt en overweegt '100-Millionen-Attacke'

Gepubliceerd: vrijdag 4 mei 2018 om 09:28vr 04-05-2018 om 09:28

Bayern München denkt aan leven na Robert Lewandowski en heeft de pijlen gericht op Paulo Dybala van Juventus. Dat meldt BILD, dat het heeft over een '100-Millionen-Attacke'.

Bayern bereidt zich tijdig voor op een vertrek van Lewandowski, die al maanden in verband wordt gebracht met Real Madrid. De club heeft Juventus-ster Dybala aangewezen als mogelijke opvolger.

De 24-jarige Argentijnse aanvaller zal niet voor een appel en een ei op te halen zijn uit Turijn. Juventus verlangt de hoofdprijs voor een van de sleutelspelers. BILD weet dat het bedrag dat Bayern moet betalen dicht in de buurt van de 100 miljoen komt en heeft het over een '100-Millionen-Attacke'.

Dybala wordt, net als Lewandowski, al een tijdje in verband gebracht met een transfer. De Argentijn zou niet helemaal meer op een lijn zitten met trainer Massimiliano Allegri. De Italiaanse krant Tuttosport meldde vorige week nog dat Dybala een vertrek overweegt als Allegri aanblijft en dat Real een optie is. BILD linkt nu Bayern München aan de aanvaller, die dit seizoen in 30 wedstrijden 21 keer trefzeker was.

Lees ook'Juventus-ster overweegt transfer naar Real Madrid als Allegri aanblijft'

Poll

Zie jij Dybala bij Bayern lopen?

(880 stemmen)

Plaats een reactie

Midden-Noord +95411
vrijdag 4 mei 2018 om 09:35
Onzin wat de Bild roept. En voor 100 miljoen is hij niet te koop!

Veel te weinig en Bayern geeft dat nooit uit. Ze blijven ook zagen dat het niet botert tussen Allegri en Dybala. Bullshit/fake nieuws!
Vind ik leuk
Redouan +305
vrijdag 4 mei 2018 om 09:36
Dyballa vind ik zwaar overschat !
Misschien leuk tegen torino ofzo, maar europees doet die geen moer...
Vind ik leuk
stratumseind +195589
vrijdag 4 mei 2018 om 09:36
Ik geloof nooit dat bayern in deze waanzin mee gaat
Vind ik leuk
2cents +61651
vrijdag 4 mei 2018 om 09:49
Welke waanzin? Dat ze dik 40 miljoen betalen voor een bankzitter?

Bayern is in die zin namelijk al lang meegegaan. En de markt dicteert.

Wil Bayern bij de top 4 van Europa horen is dit uiteindelijk onontkoombaar. Jammer voor de sport, maar geen ontkomen aan.
Vind ik leuk
stratumseind +195589
vrijdag 4 mei 2018 om 09:51
zit wel wat in wat je zegt maar ik zie bij bayern nog niet zo snel dat oliesjeik gebeuren plaats vinden zoals bij psg of bij sommige in engeland.

Ook bayern kan grof betalen maar ik heb het idee dat zij wel hun grenzen kennen en zich daaraan houden.
Uli is geen domme jongen
Vind ik leuk
2cents +61651
vrijdag 4 mei 2018 om 09:58
100 miljoen valt echt wel binnen wat mogelijk is voor Bayern. Uiteindelijk is dat gewoon een heel gezonde club en dus niet zo zeer dom.

Beter 100 miljoen voor een speler waarvan je echt beter wordt van 100 miljoen voor 2 of 3 wisselspelers.
Vind ik leuk
stratumseind +195589
vrijdag 4 mei 2018 om 09:59
zoals ik hieronder al zei : ik denk dat bayern straks gewoon bij timo werner uit komt voor een miljoentje of 35 .
Die gaan geen 100 miljoen voor 1 speler uitgeven .
Vind ik leuk
2cents +61651
vrijdag 4 mei 2018 om 10:03
Die 100 miljoen gaat er komen. Is het niet nu dan wel in de nabije toekomst. Onontkoombaar.
Vind ik leuk
stratumseind +195589
vrijdag 4 mei 2018 om 10:06
zou best kunnen dat er zo n tijd ook komt bij bayern maar dan kost ons brenetje er ook een slordige 45........
Vind ik leuk
2cents +61651
vrijdag 4 mei 2018 om 10:12
Brenet de helft van Dybala...?

Gelukkig ben je weer afgestapt van serieus doen.
Vind ik leuk
Erik-Vites +759
vrijdag 4 mei 2018 om 09:37
Het is wel een ander soort spits dan Lewandowski dus daar zal ook het voetbal naar moeten worden gespeeld.
Ik ben benieuwd, maar zie hem daar wel spelen en slagen.
Maar het blijft afwachten.....
Vind ik leuk
Come on Utreg +29719
vrijdag 4 mei 2018 om 09:37
Bild.. niets van waar!
Vind ik leuk
stratumseind +195589
vrijdag 4 mei 2018 om 09:38
ALs Lewa vertrekt zal bayern waarschijnlijk bij timo werner uit komen denk ik
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 mei 2018 om 09:38]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 4 mei 2018 om 09:45
Ik wou het net typen. Ik denk ook Werner.
Vind ik leuk
vrijdag 4 mei 2018 om 10:27
Jippiiieeee :)
Vind ik leuk
vrijdag 4 mei 2018 om 09:39
100 miljoen is nog best weinig voor z'n speler. Zeker in deze tijd
Vind ik leuk
Jarinr10 +10360
vrijdag 4 mei 2018 om 09:42
Denk niet dat ie voor 100 miljoen op te halen is. Das tegenwoordig wisselgeld.
Vind ik leuk
vrijdag 4 mei 2018 om 09:50
Lekker naar Real gaan
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 4 mei 2018 om 10:11
Lekkah blijvuh waar die zit!

[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 mei 2018 om 10:11]
Vind ik leuk
vrijdag 4 mei 2018 om 10:26
Mocht Lewandowski vertrekken dan zie ik Werner komen :)
Vind ik leuk
RtdDub +13354
vrijdag 4 mei 2018 om 10:44
Lewandowski is wederom door de mand gevallen in de CL dus ze moeten wat daar in Beieren.
Vind ik leuk
maandag 7 mei 2018 om 21:29
Ik speel liever in de (Bundesliga) dan in de (calcio A/serie a)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws