Woede en ongeloof bij Cambuur: 'Zegt iets over ons karakter, ik ben pislink'

    Woede en ongeloof bij Cambuur: 'Zegt iets over ons karakter, ik ben pislink'

    zondag 6 mei 2018 om 08:30

    De uitschakeling in de play-offs tegen FC Dordrecht is bij SC Cambuur als een mokerslag aangekomen. Trainer René Hake is pislink na de wanvertoning, terwijl aanvaller Martijn Barto het boetekleed aantrekt.

    Cambuur won het eerste duel in Zuid-Holland met 1-4, maar ging zaterdagavond op eigen veld met dezelfde cijfers onderuit, om het na strafschoppen af te leggen tegen Dordrecht. "Ik heb er eigenlijk geen woorden voor wat ons is overkomen, we moeten ons helemaal kapot schamen met zijn allen", zegt Barto tegen Voetbal International.

    Hake is extreem teleurgesteld. "Ik heb de jongens gewaarschuwd, dat zij in de tweede helft alles of niets zouden gaan spelen. Daar moesten we tegen gewapend zijn, nou, je hebt het gezien", stelt de oefenmeester. "Het zegt iets over ons karakter. Ik ben heel boos, pislink. Ik heb na afloop in de kleedkamer gezegd dat dit belachelijk en onwaardig is. Een schande dat dit ons overkomt."

    Hake wijzigde zijn elftal op vier plaatsen. Haalde hij daarmee het fundament weg? "Dat wil ik best op me nemen, geen probleem. Maar die keuze is bewust gemaakt vanwege de fitheid van bepaalde spelers. Ook de spelers die vandaag speelden zijn goed genoeg voor Cambuur en hadden goed genoeg moeten zijn om deze klus te klaren."

    Plaats een reactie

    Morris +22330
    zondag 6 mei 2018 om 08:36
    Hake out, Verbeek in ;-)
    Vind ik leuk
    diroberto +12
    zondag 6 mei 2018 om 08:38
    Hahaha. Één voordeel: ze kunnen niet degraderen
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    zondag 6 mei 2018 om 08:36
    ik vond het geweldig , maar cambuur had na deze wedstrijd moeten winnen door penalty's
    cambuur heeft meer in de eredivisie te zoeken als dordt
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15736
    zondag 6 mei 2018 om 08:42
    Niet dus.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    zondag 6 mei 2018 om 08:44
    cambuur kan zijn elftal nog versterken , naar dordt wil niemand toe
    hoe dichter bij dordt , hoe rotter het word
    en ik kan het weten , want de helft van mijn moeders familie komt uit dat gat
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15736
    zondag 6 mei 2018 om 08:49
    Sterke onderbouwing, zeg dan gewoon niets. Hoe dichter bij Amsterdam, hoe groter het gezwam.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    zondag 6 mei 2018 om 08:55
    ga toch weg azijnzeiker
    heb jij vannacht niet mogen neuken ofzo
    iedereen in nederland weet dat cambuur meer potentie heeft als dordtrecht
    maar blijf jij maar lekker denken dat de voetballers in de rij staan om naar jouw dorp te komen
    jullie hebben volgen mij al moeite om een mokkel zo ver te krijgen om naar dordt te verhuizen
    daar wil echt geen mens wonen als je er niet vandaan komt
    dat is hetzelfde als hier in eindhoven , daar wil je ook niet wonen als je er niet vandaan komt
    en blijf jij maar lekker denken dat ik uit amsterdam kom hahahaha sukkel
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15736
    zondag 6 mei 2018 om 09:05
    In het weekend begin ik de dag altijd met een neukpartij en aansluitend koffie. Dan sla ik (wederom) jouw anekdotisch bewijs over (iedereen weet). Om vervolgens te concluderen dat het inhoudelijk erg mager is. Ik kom derhalve ook niet uit Dordrecht, Rotterdam maar uit Apeldoorn. Het spijt me voor je dat begrijpend lezen niet jouw dingetje is. Oftwel, ik vind het best vervelend voor je dat je dom bent.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 09:28
    Woensdag hak dag
    Vrijdag beuk dag :p
    Vind ik leuk
    Rodajc +14337
    zondag 6 mei 2018 om 09:29
    Hoe kun jij iemand azijnzeiker noemen als je zelf steden ligt af te kraken? Met Dordrecht en Eindhoven is niet veel mis, net zoals dat elke stad zijn voor- en nadelen zal hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 10:42
    Maar jij bent ziek daar kan jij niks aan kakerlak.
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 mei 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 08:54
    *Wordt
    Vind ik leuk
    Enw02 +516
    zondag 6 mei 2018 om 08:42
    Ongekende prestatie van dordrecht. Met de rust nog 1-0 achter. Dan ben je echt doodziek
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 08:43
    "Dat wil ik best op me nemen, geen probleem. Maar....."

    En dan vervolgens eerst excuses en dan alsnog de spelers de schuld geven. Wat een zak hooi.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18855
    zondag 6 mei 2018 om 08:47
    Zuur voor cambuur, die dachten natuurlijk dat de buit al binnen was
    Vind ik leuk
    Godin1 +951
    zondag 6 mei 2018 om 08:50
    Complete afgang voor Cambuur!
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 09:23
    De boosheid is terecht maar die knvb maffia en zijn handlanger blom. Zorgen ervoor dat CAMBUUR niet gaat winnen iedereen kan zien bij de stand van 1-2 er niets gebeurde en als het wel wat gebeurde was het buiten het strafschopgebied. Tegen deze maffia kan CAMBUUR nooit winnen. Die grensrechter staat op nog geen 12 meter er vandaan. Bij 1-2 waren ze door gegaan
    Vind ik leuk
    Rodajc +14337
    zondag 6 mei 2018 om 09:31
    Doe nou niet Tjeerd, er is een wanprestatie geleverd in de 2de helft en dat kan en mag niet, heel simpel.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 10:47
    Heb jij wedstrijd gezien Cambuur had zeker 2 strafschoppen moeten hebben maar die witte blom is zo blind.
    Gast deze man nog eens ophouden met fluiten ik hoop zo dat deze man .... wordt
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 09:25
    Trainer die 4 spelers 'rust geeft, laat blijken met zijn gedachten al bij de volgende ronde te zitten. Dat MAG nooit... deze houding slaat ook over naar de spelers.
    HAKE moet dus pislink zijn op zichzelf en teleurgesteld in zijn spelers
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1710
    zondag 6 mei 2018 om 09:29
    Blijkt dat deze matig trainer idd terecht is weggestuurd in Enschede en dus echt wel mede verantwoordelijk is voor de degradatie van die club. Wat een tactisch onbenul zeg, ongelooflijk!
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 mei 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    zondag 6 mei 2018 om 09:32
    Fout van de trainer...
    Je wilt promoveren en dan ga je spelers sparen.
    Kijk eens wat je nu hebt... 0,0
    Dus wie is er schuldig.
    Een belangrijke speler 90% fit moet spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 09:45
    Waarom een afgang voor Cambuur? Dordt was de 2e helft gewoon heel veel beter. Gefeliciteerd Dordrecht. Nu Dickie en kornuiten verslaan!!
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3925
    zondag 6 mei 2018 om 10:08
    Ja moet je maar niet zo'n kut opstelling maken met 4 wijzigingen..amateur!!!
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 10:34
    Een kut opstelling ga je niet aan ontkomen bij Cambuur, met een kut instelling kom je nergens.....
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 10:49
    Hebben jullie ook al last van het hele seizoen.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 10:52
    Af en toe wel ja. Maar het hele seizoen?? Het zal wel.....
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 10:59
    Stadion loopt bij jullie ook al leeg ipv een wachtlijst van een paar jaar geleden.
    Vanmiddag ff heen naar dat gat ff tussen de boertjes.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 11:01
    Dan zitten er altijd nog 10.000 meer dan er bij jullie in passen....en wij hebben echt gras...
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 11:09
    Nou sorry hoor er komen bij ons rond 50000
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 11:11
    Oh, je bent ook al Feijenoord supporter?? Nou tot straks dan....
    Vind ik leuk
    Hupfean +4067
    zondag 6 mei 2018 om 14:30
    Dus uit de play-offs? Weer geen eredivisie en ook al geen nieuw stadion. Het het nooit wat weest en sil nooit wat wurre. Ast in liwadden geboren bist kest t wel skudde. Losers. Hahahahaha.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 15:08
    Bist er weer niet in die grafkelder van Heerenveen of heb je een stadion verbod....
    Vind ik leuk
    Hupfean +4067
    zondag 6 mei 2018 om 15:27
    1-4 Dordrecht. Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 13:41
    Had je Robertha maar 2e helft moeten inzetten. fit, jong en wilt graag voetballen. of Narsingh ofzo jongen die het verschil kunnen maken en willen voetballen.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 13:44
    Hans van Zanten????? Waar ken ik die naam toch van??? Woon jij niet in dat gehucht Holwierde bij Delfzijl, waar de politie nog op een varken rijd en nog met pijl en boog schiet????
    Vind ik leuk
    Hupfean +4067
    zondag 6 mei 2018 om 14:20
    Ik had gisteren niks gezien omdat ik dacht dat ze het wel zouden redden. En vanmorgen keek ik op teletekst: Dordrecht stunt in Leeuwarden. Ik dacht t zal toch niet waar zijn? Inmiddels heb ik de samenvatting al 2x gezien en krijg er maar geen genoeg van. De grote bekjes zijn voorlopig weer ff dicht. Gefeliciteerd Dordrecht, dik verdiend.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    zondag 6 mei 2018 om 20:43
    De echte fan komt boven bij het bekijken van teletekst ;). Wil je ietsleuks horen ? Wij zijn al gepromoveerd !!!
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 14:28
    Eigen schuld Hake jij bent de man die opstelling maakt en dat je 4 spelers spaart voor de wedstrijd tegen Sparta die er nu niet komt. Dank zij jou Hake.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 16:09
    Hake had de spelers niet moeten sparen. Fout ligt vooral daar. Te lichtzinnig gedacht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Woede en ongeloof bij Cambuur: 'Zegt iets over ons karakter, ik ben pislink'