Van Ginkel geheimzinnig: Dingen die zich afspelen achter de schermen

    Van Ginkel geheimzinnig: "Dingen die zich afspelen achter de schermen"

    zondag 6 mei 2018 om 18:15

    Achter de schermen is Marco van Ginkel al bezig met het bepalen van zijn toekomst. De aanvoerder van PSV wordt dit seizoen gehuurd van Chelsea en dus keert hij in principe komende zomer terug in Londen. 

    Voor het derde seizoen op rij wordt de middenvelder gehuurd van Chelsea en met het 24ste kampioenschap in de clubhistorie is ook deze huurperiode PSV goed bevallen. Volgens Engelse media wil de Premier League-club Van Ginkel deze zomer verkopen voor zo'n elf miljoen euro. De kans lijkt klein dat de Eindhovenaren aan die vraagprijs willen voldoen en bovendien is er ook interesse van andere clubs. 

    "Wat er komend seizoen gaat gebeuren gaan we nog meemaken, dat zien we wel", blijft Van Ginkel in gesprek met FOX Sports geheimzinnig. Of er al iets duidelijk is over zijn toekomst? "Nog niet helemaal. Niet helemaal, nee. Dat komt nog wel. Er zijn altijd dingen die zich afspelen achter de schermen, maar dat hoef ik nog niet te delen en dat ga ik ook nog niet delen", zegt Van Ginkel met een glimlach. 

    Poll

    Moet PSV Van Ginkel kopen?

    (1916 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 6 mei 2018 om 18:19
    Als van Ginkel er niet meer is volgend jaar bij PSV, dan worden ze geen kampioen. Wat was die jonge belangrijk. Voor mij ook speler van het jaar. Donder maar lekker op met die Jahanbaksh die zich nooit heeft laten zien tegen topclubs, of een Ziyech
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 mei 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    Reinier86 +390
    zondag 6 mei 2018 om 18:25
    Helemaal mee eens! Al hoewel.. ik ben het ook eens met Boskamp! Vilhena hoort er ook bij! ;)
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 18:53
    Lechia helemaal met je eens! Hij was een hele goeie middenvelder voor PSV. Hadden ze maar die 10 miljoen in v.Ginkel gestopt dan Romero want we moeten erachter komen als Romero dat waard is. Bij v.Ginkel weet je zeker dat het geen miskoop is.
    Vind ik leuk
    PRICE +25765
    zondag 6 mei 2018 om 18:58
    Romero,heeft een wennings periode.
    Een meevaller dat hij er nu al is.
    Komend seizoen staat hij er.
    En absoluut geen miskoop.
    Wordt een topper Romero.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 19:57
    Tuurlijk iedereen hoopt dat het een topper wordt! Maar kan je er nu dan iets over zeggen dan??? Hij is nog niet 1 dag wedstrijd fit geweest anders had hij wel gespeeld. Maar nu al roepen over een speler dat het geen miskoop is kan je pas na wedstrijden beoordelen niet op dat wr hem laten wennen. Dus wordt vervolgt
    Vind ik leuk
    PRICE +25765
    zondag 6 mei 2018 om 19:00
    Psv kent zijn prijs. Verder misschien wil van Ginkel zelf ook iets anders.
    Gewoon bij neerleggen,blijft natuurlijk erg jammer.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:20
    Er is nog altijd niets beslist en ik denk dat v.Ginkel ook wel bij PSV wil blijven.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    zondag 6 mei 2018 om 18:20
    Chelsea wil hem denk ik niet opnieuw aan PSV verhuren. Hij is ook te duur om te kopen. Zal wel verhuurd worden aan West Ham ofzo...
    Vind ik leuk
    PRICE +25765
    zondag 6 mei 2018 om 23:35
    Zoals je het leest lijkt het er op dat van Ginkel zelf hetcal een heel eind weet. Geloof niet dat psv nog een keer van hem kan genieten.
    Maar bij nee dan maar snel duidelijkheid,dan kunnen beide partijen snel verder.
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +725
    zondag 6 mei 2018 om 18:22
    Man man man, wel 10 mil betalen voor een kereltje van 19 en dat niet doen voor iemand die zich al seizoenen op rij heeft bewezen...
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 18:40
    Hij is wel meer waard, denk minimaal 20
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 18:43
    Opvallend inderdaad, Van Ginkel is denk ik de belangrijkste speler gebleken de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +725
    zondag 6 mei 2018 om 21:51
    Zeker, samen met Zoet
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    zondag 6 mei 2018 om 18:22
    Denk dat ie naar Ajax gaat.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4312
    zondag 6 mei 2018 om 18:29
    Denk t niet
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:35
    Kunnen hem niet betalen met warmte.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 18:22
    Ibi halen als vervanger van van ginkel . Pieters voor isi en een goeie keeper en we gaan weer als de brandweer volgend seizoen
    Vind ik leuk
    PSVFU +4312
    zondag 6 mei 2018 om 18:30
    Eens!!!
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3916
    zondag 6 mei 2018 om 18:34
    En voor die andere 33 wedstrijden? Ibi is al geblesseerd als ie naar een bal kijkt
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 18:37
    dat is een heikel puntje inderdaad maar mits fit een versterking
    Vind ik leuk
    chicken +10495
    zondag 6 mei 2018 om 19:02
    Die is niet fit meer straat...was een goede voetballer maar de neergang is al bezig sinds hij bij barca geblesseerd raakte.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 19:59
    ik weet het maar ik heb altijd een zwak voor hem gehad....
    Vind ik leuk
    chicken +10495
    zondag 6 mei 2018 om 20:02
    Vond het zelf een heerljjk ventje om naar te kijken. Helaas is dat alweer ff geleden.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:37
    Ibi niet Pieters wel. Ibi had vorig jaar moeten komen niet volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 18:22
    11 miljoen, zijn we lekker mee. Komt ie straks naar Ajax.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 18:27
    Heb ginne skrik ginkel heeft de smaak om prijzen te winnen te pakken dus die gaat niet naar jullie komen
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 mei 2018 om 18:29]
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 18:58
    Jullie winnen volgend seizoen hooguit de Cruijff-schaal dus als hij die graag wil winnen moet hij om nog een jaartje verhuur gaan bedelen bij Chelsea.

    Top eredivisie is hem op het lijf geschreven, maar alleen Ajax kan hem betalen.

    Ik hoop dat die kronkel aan Cash voorbij gaat. Misschien kan Credit hem meenemen naar Everton?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 19:00
    Top eredivisie... tja dan gaat ie al helemaal nooit naar jullie......
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 19:04
    Haha, dat wordt dus bedelen voor nog een jaartje verhuur.

    Wordt iedereen gelukkig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 20:02
    dus ook jij hebt wel genoten van ons feestje?
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:08
    Ik vond het wat overdreven voor een overwinning op Ajax, maar dat blijft voor jullie club natuurlijk een bijzonder moment.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 20:18
    ach wat heet , hij gaat in ieder geval nooit meer uit de boeken
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:39
    En TWEE keer van Ajax.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 19:53
    1 keer zou al héél knap zijn.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:57
    Wij hadden een off day en jullie ?
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:06
    Wij hadden een trainer die z’n ploeg niet geprepareerd kreeg. Een offday is daarvoor nog een understatement.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:10
    Kom op zeg je gaat niet de trainer de schuld geven van wat de spelers gedaan hebben.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:14
    Je hebt gelijk, de trainer kan er niets aan doen en is niet verantwoordelijk voor het spel van zijn ploeg...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:20
    Het is overal het zelfde ,de trainer is een pionneke meer niet . Als ik voor de groep sta weet ik 100% zeker dat ik 50% voor me weet te winnen.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:21
    En 50% pruimt je niet.

    Dan wordt het lastig presteren.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:23
    5 van de jeugd erbij en ik sta op 60%.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:32
    Blijft lastig presteren.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:34
    Wie weet ?
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:36
    Je hebt veel meer dan 60% nodig en je onderschat de invloed van de trainer.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:38
    Ik weet het ik heb zelf de jeugd getraind ,je moet de beste op je hand hebben en alles komt goed geloof me.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:45
    Als je de beste op je hand hebt kun je tot meer komen dan 50-60%. Jij denkt zelf dat je max 60 haalt.

    Maar wat maakt het uit? De trainer is toch niet belangrijk?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:51
    Dat klopt de spelers moeten het doen,een paar kratjes bier doet wonderen.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:58
    Haha, zegt wel iets over het niveau waarop je trainer was denk ik?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 20:19
    die trainer hebben jullie volgend seizoen ook nog .....
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:20
    Dat geeft jullie hoop, dat snap ik.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 20:23
    nee dat geeft ons geen hoop maar alle reden om volgend seizoen weer krom te liggen van het lachen
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:35
    We gaan het zien. Voorlopig heeft Toontje de weg geplaveid voor een lachbui richting PSV als het zich niet weet te plaatsten voor de CL. Zelfs als ze ze plaatsen voor de CL had Toontje het over “normaal presteren”. Dat is vragen om hoongelach.
    Als een Ajacied die uitspraken had gedaan was het zelfs als arrogant bestempeld.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 20:39
    ach bij ons hebben ze het over normaal bij jullie denken ze nog steeds dat ze de aansluiting met de top kunnen realiseren....

    Het nederlandse hoongelach gaat al jaren richting jullie maar dat weet jij ook wel
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:43
    Onzin, het hoongelach na Osijek was even luid als na de exit van Ajax.

    Toontje heeft het over met “normaal presteren” even 10 miljoen op te halen in de CL poule.

    Dat is niet normaal voor een NL club, ook niet voor PSV.

    En je moet niet raar praten, niemand denkt dat de Europese top binnen bereik komt voor Ajax.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 20:50
    is niet mijn uitspraak maar die van de leiding van jullie club zelf
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:57
    Nee, ook niet van de leiding.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zondag 6 mei 2018 om 20:59
    op zeker
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 21:01
    Nee hoor, ze hebben het over incidentele Europese succesjes. En dus niet over aansluiten bij de top.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:22
    Ten Hag is nie verkeerd Stratum,het licht meer aan de verwende voetballers.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15700
    zondag 6 mei 2018 om 18:27
    Ajax zou hem moeten kopen. En dan verhuren aan RKC ofzo.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 18:59
    Jong Ajax, om historie te schrijven met twee JL titels op een rij?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15700
    zondag 6 mei 2018 om 19:00
    Dat was mijn eerste gedachte, maar volgens mij is die daar te oud voor.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 19:02
    Dat is pech.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    maandag 7 mei 2018 om 02:11
    Siem de Jong mocht ook in Jong spelen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:41
    De helft van jong Ajax zie je volgend seizoen niet ,bij jullie Ajax.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 19:52
    Je bedoelt dat die gaan vertrekken? Dat lijkt me wel belangrijk ja, wat er komen kwalitatief beteren aan uit de o19.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:35
    Ja .
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    zondag 6 mei 2018 om 20:37
    Gunstig voor de kwaliteiten.

    Dit Jong Ajax was kwalitatief de minste van alle jaren JL voor Jong Ajax. Belangrijk dus dat er kwaliteit bij komt.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 19:39
    Alleen als de prijs goed is
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 19:41
    Ajax misschien?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:45
    Ok nie.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 19:54
    Ik kan geen dialect, wat zeg je?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 19:55
    Ook niet. Jokertje is het zo goed?
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 22:02
    Helemaal top vriend!
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    zondag 6 mei 2018 om 20:34
    hoop dat markje met deze speler bezig is
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    zondag 6 mei 2018 om 20:37
    Marc is samen met flappie bezig zijn zakken aan het vullen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zondag 6 mei 2018 om 22:41
    PSV, done deal.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +872
    maandag 7 mei 2018 om 22:27
    Die komt naar Ajax. Al is het maar om wat te treiteren voor het ontvangen van Viergever. En dan zetten we hem op de bank! Nee zonder gekheid zou het toejuichen. En gun Viergever ook al het goede daar in Eindhoven!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Ginkel geheimzinnig: "Dingen die zich afspelen achter de schermen"