'Het liefst slaag ik bij PSV, maar als het via een andere weg moet, dan moet dat'

    'Het liefst slaag ik bij PSV, maar als het via een andere weg moet, dan moet dat'

    maandag 7 mei 2018 om 16:06

    Kenneth Paal moest geduld hebben, maar tegen FC Groningen kreeg hij voor het eerst sinds september weer speelminuten van PSV-trainer Phillip Cocu. De linksback weet nog niet hoe zijn toekomst in Eindhoven eruit ziet.

    Paal is van origine een middenvelder, die dit seizoen omgeturnd is tot linksback. Op die positie speelde hij aan het begin van het seizoen zelfs even Joshua Brenet uit de basis. Toch sluit hij niet uit dat hij in de toekomst weer op het middenveld gaat spelen. "Ik ben op twee posities inzetbaar. Linksback heb ik dit seizoen tot mijn positie gemaakt. Het is een leuke plek waar ik me nog volop op kan ontwikkelen. Ik wil er voor gaan", zegt de linkspoot in het Eindhovens Dagblad.

    Of de twintigjarige Paal dat bij PSV doet, is nog niet duidelijk. Hij maakt het liefst zoveel mogelijk minuten in de Eredivisie. "Het liefst slaag ik bij PSV, maar als het via een andere weg moet, dan moet het via een andere weg. Niet elke speler gaat via PSV naar de top."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Is Paal goed genoeg voor PSV?

    (862 stemmen)

    Plaats een reactie

    Aal +21353
    maandag 7 mei 2018 om 16:09
    Hij is niet goed genoeg, maar staat niet voor paal.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 16:10
    Dat is een goeie Aal ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    maandag 7 mei 2018 om 16:11
    Jaartje verhuren
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    maandag 7 mei 2018 om 16:12
    Middenmoot eredivisie verhuren,als dat een seizoen goed gaat dan terug in de psv selectie.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 16:24
    Het is jammer voor Kenneth maar het ken net niet
    Vind ik leuk
    PSVFU +4310
    maandag 7 mei 2018 om 16:10
    Aardige speler voor de breedte momenteel. Maar je weet nooit hoe een speler zich kan ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 7 mei 2018 om 16:10
    Tuurlijk niet goed genoeg, maar het wordt hem ook niet makkelijk gemaakt door hem niet op z’n goede positie te zetten.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    maandag 7 mei 2018 om 16:11
    Denk dat hij tekort komt voor PSV 1. Hij is normaal gesproken ook geen linksback, maar een middenvelder en daar hebben we er genoeg van, van zijn leeftijd.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1474
    maandag 7 mei 2018 om 16:16
    Verhuren zou goed zijn voor hem. Sparta of iets
    Vind ik leuk
    michelhx +3152
    maandag 7 mei 2018 om 16:29
    Volgend jaar verhuren aan een Eredivisie ploeg om vlieguren op te doen en daarna beslissen of hij in aanmerking komt voor contractverlenging.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 16:56
    Hallo, ik ben de heer Fred Holden, de crediteur van particuliere leningen. En ik ben hier om je dromen te laten uitkomen om een lening te krijgen. Heeft u dringend een lening nodig om uw schulden af te lossen of een bedrijf op te starten? Heeft u een lening nodig om uw investering uit te breiden of een auto te krijgen, huis e.t.c.? Wij staan voor u klaar met een lage rente van 3% en u kunt een lening krijgen van minimaal € 2000 tot € 500.000.000 het maximale geleende bedrag en tot 40 jaar lening, wij bieden leningen aan particulieren en organisaties. Neem contact met ons op via ons e-mailadres (unionloaninvestment@outlook.com) dank u ..
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    maandag 7 mei 2018 om 17:17
    stort maar 1000.000.000 op mijn rekening fredje , en ik beloof je dat ik elke maand geld zal terug betalen
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 17:40
    Doe mij maar honderd miljoen miljard op het bekende nummer Fredje!
    Alvast bedankt.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +558
    maandag 7 mei 2018 om 17:44
    Even enigszins off topic. Heeft iemand enig idee hoe Jurich Carolina het doet? Ik vind het heel raar dat iemand die al eens opgeroepen is voor een vertegenwoordigend team, maar bij gebrek aan backs nog niet 1x bij PSV 1 is gehaald en ze wel Paal omturnen. Ik zie te weinig van Jong PSV om een mening er over te hebben maar was wel nieuwsgierig hoe anderen het zien.
    Vind ik leuk
    Kuip +6318
    maandag 7 mei 2018 om 18:08
    Hij zou gewoon door een subtopper gekocht moeten worden. Lekker links op het middenveld bij Utrecht of zo.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 18:37
    Van verhuren worden ze niet beter,welke speler is terug gekomen na een verhuur periode.
    Mischien zoet maar daar twijfel ik effe over. Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    Vind ik leuk
    maandag 7 mei 2018 om 18:40
    Prima speler voor PSV, een beetje nog zijn schwalbe techniek aanscherpen maar dan is 'ie ook helemaal klaar voor het eerste elftal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 mei 2018 om 18:41]
    Vind ik leuk
    munkikiii +1429