'Ajax laat verhuurde verdediger transfervrij vertrekken; contractvoorstel op zak'

    'Ajax laat verhuurde verdediger transfervrij vertrekken; contractvoorstel op zak'

    dinsdag 8 mei 2018 om 07:36

    Deyovaisio Zeefuik laat waarschijnlijk nog deze week aan FC Groningen weten of hij bij de club blijft. Groningen wil graag op korte termijn duidelijkheid van de back, die sinds januari wordt gehuurd van Ajax. 

    Zeefuik (20) heeft een goede indruk gemaakt in het Noordlease Stadion. Ajax ziet geen toekomst meer in de rechtspoot: hij mag transfervrij vertrekken uit Amsterdam. FC Groningen deed Zeefuik inmiddels een aanbieding. Volgens Het Dagblad van het Noorden neemt de jongeling dat aanbod 'in overweging'. 

    Het medium meldde eerder al dat FC Groningen een oogje heeft op Ajax-spits Mateo Cassierra. Het is de bedoeling dat de Colombiaan komend seizoen wordt gehuurd. In Groningen zou Cassierra de opvolger kunnen worden van Lars Veldwijk. Hij is dit seizoen in onmin geraakt met de clubleiding en mag vertrekken.

    Technisch manager Ron Jans wil niet reageren. "Wij gaan op geen enkele naam in tot het rond is."

    Plaats een reactie

    dinsdag 8 mei 2018 om 07:43
    Waarom zouden ze dat doen met nog een eenjarig contract? Kunnen ze hem beter verkopen voor een ton met een terugkoopclausule.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    dinsdag 8 mei 2018 om 07:46
    Geld toegeven voor deze speler, wat een drama
    Vind ik leuk
    Fok58 +161
    dinsdag 8 mei 2018 om 10:46
    Is toch 1 van de betere
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 mei 2018 om 13:25
    Een drama? Sinds hij bij de FCG speelt gaat het anders meer dan prima met hem.
    Zal wel met de omgeving te maken hebben, men gaat nou eenmaal vrolijker door het leven in Groningen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 mei 2018 om 07:55
    Blijkbaar ziet Ajax het echt niet zitten in Zeefuik. Cassiera in de eredivisie en dan wekelijks spelen zou daarintegen top zijn
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +108
    dinsdag 8 mei 2018 om 08:06
    Haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 mei 2018 om 08:38
    Never mind. Had de verkeerde speler voor me.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 mei 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 mei 2018 om 08:38
    Zijn bruikbare speles voor een club als de FC .
    Vind ik leuk
    Foebele +54826
    dinsdag 8 mei 2018 om 08:46
    Lekker daar blijven Deyo, je hebt er een plekje veroverd en kunt er stappen maken in je ontwikkeling. Ga niet net als jongens als Lukoki naar een gare club in een maf voetbal land.
    Vind ik leuk
    Mari +8415
    dinsdag 8 mei 2018 om 09:30
    Deze move van Ajax lijkt aantrekkelijk te zijn voor jonge spelers.
    Kom naar Ajax:
    als je geschikt blijkt te zijn krijg je een contract
    als je het niet redt dan mag je transfervrij weer weg.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20745
    dinsdag 8 mei 2018 om 10:26
    Een warme geste naar Zeefuik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax laat verhuurde verdediger transfervrij vertrekken; contractvoorstel op zak'