'Bijzondere' Advocaat: De passie die hij heeft, hebben zijn spelers niet

    'Bijzondere' Advocaat: "De passie die hij heeft, hebben zijn spelers niet"

    donderdag 10 mei 2018 om 08:53

    FC Dordrecht-trainer Gérard de Nooijer is niet onder de indruk van Sparta, de tegenstander in de play-offs om promotie/degradatie. De 49-jarige Zeeuw was toeschouwer tijdens de laatste competitiewedstrijd van Sparta dit seizoen.

    "Ik heb ze zondag zien spelen. Dat was niet best", oordeelt De Nooijer na de 2-5 nederlaag die Sparta tegen Heracles Almelo moest slikken. De voormalig verdediger is wél lovend over zijn collega Dick Advocaat, vertelt hij aan de NOS. "Dat vind ik wel bijzonder. De passie die hij heeft, hebben zijn spelers niet. Advocaat gaf ons niet voor niets een compliment over onze mentaliteit."

    De Schapenkoppen mogen tegen Sparta spelen, omdat ze tegen SC Cambuur een ongekende comeback realiseerden: een 1-4 nederlaag in eigen huis werd rechtgezet in Leeuwarden, waarna Dordrecht de penalty's beter nam. De Nooijer kijkt uit naar de clash tegen zijn oude club. "Er zijn nog drie, vier spelers hier die van Sparta vandaan komen. Dat is alleen maar goed, want dan willen ze zeker laten zien wat ze waard zijn."

    FC Dordrecht en Sparta trappen donderdagmiddag om 16.45 uur af aan de Krommedijk. De return in Rotterdam vindt zondag plaats en begint ook om 16.45 uur.

    Poll

    Wie gaat dit tweeluik winnen?

    (543 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18847
    donderdag 10 mei 2018 om 08:57
    Kom op Sparta, dit moet je toch winnen.
    Vind ik leuk
    Spartan +6723
    donderdag 10 mei 2018 om 09:04
    Daar ga ik wel vanuit. Zo niet, dan verdien je het ook niet en heb je niets te zoeken in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1099
    donderdag 10 mei 2018 om 09:04
    Hoop het niet want 3x Rotterdam is veel te veel.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 mei 2018 om 09:28
    1x Tilburg ook. Rare reactie.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1099
    donderdag 10 mei 2018 om 16:23
    NEC al met 4-0 achter. Het bewijs is er al.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 mei 2018 om 16:46
    Wat heeft die wedstrijd met 3x Rotterdam of 1x Tilburg te maken?
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    donderdag 10 mei 2018 om 09:11
    Dat is dus precies de instelling die je kan nekken.
    Vind ik leuk
    Splintair +1924
    donderdag 10 mei 2018 om 08:57
    Kramer maakt de winnende vandaag denk ik!
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    donderdag 10 mei 2018 om 09:22
    Bij welke amateur club speelt hij dan vandaag
    Vind ik leuk
    Splintair +1924
    donderdag 10 mei 2018 om 09:27
    Van dobben FC
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    donderdag 10 mei 2018 om 09:36
    ahhh oké laatste wat ik gehoord had was dat VV kwekkeboom hem niet wou

    Maar fijn voor hem dat hij toch een andere club gevonden heeft
    Vind ik leuk
    donderdag 10 mei 2018 om 08:57
    Finale wordt sparta nec
    Denk ik
    Vind ik leuk
    benny-boys +1099
    donderdag 10 mei 2018 om 16:23
    NEC MOET ER AL 5 MAKEN DAN.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2354
    donderdag 10 mei 2018 om 09:36
    Clickbait.
    Dacht even dat het over Christian Visser ging.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    donderdag 10 mei 2018 om 10:01
    We gaan het vanmiddag zien. Maar ook bij Dort heeft niemand de passie van Dick! Kan nog altijd genieten van de kleine generaal langs de lijn.Dat ademt gewoon voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 10 mei 2018 om 11:53
    Onderschat dordt maar gewoon hoor :)
    Mogen de beste winnen ....
    Suc6 fc dordrecht
    Vind ik leuk
    Cookee +10595
    donderdag 10 mei 2018 om 14:11
    Dordt kan Cambuur nog een keer pijn doen door ook Sparta naar de Juup te sturen dan is Cambuur komend seizoen met Twente en Sparta erbij kansloos voor de titel. Ik geef Dordt goede kans door te gaan, mits in de vorm van zaterdag.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 mei 2018 om 17:48
    Sparta staat voor in dordrecht.. Kom op Sparta, winnen met 0-3
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bijzondere' Advocaat: "De passie die hij heeft, hebben zijn spelers niet"