Schuurs maakt officieus Ajax-debuut in Dubai, Bandé begint op de bank

    Schuurs maakt officieus Ajax-debuut in Dubai, Bandé begint op de bank

    vrijdag 11 mei 2018 om 17:12

    Perr Schuurs maakt vrijdag in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Al Ahly zijn officieuze debuut voor Ajax. De verdediger die overkwam van Fortuna Sittard begint in de basis. De andere nieuweling, Hassane Bandé, zit op de bank.

    Trainer Erik ten Hag kiest verder voor een aantal jongelingen. Zo speelt Mitchell Bakker als linksback en krijgt Donny van de Beek op het middenveld gezelschap van Noussair Mazraoui en Jurgen Ekkelenkamp. Voorin krijgt Kasper Dolberg opnieuw de kans om wedstrijdritme op te doen. De spits hoopt nog altijd op een uitverkiezing voor de Deense WK-selectie.

    Dolberg wordt geflankeerd door David Neres en Justin Kluivert. Het gonst van de transfergeruchten rond de vleugelaanvallers, maar zij krijgen dus gewoon de voorkeur van Ten Hag. Klaas-Jan Huntelaar ontbreekt vanwege enkelklachten. Daarnaast zijn Lasse Schöne, Nicolas Tagliafico en Hakim Ziyech niet mee met het oog op het aankomende WK in Rusland.

    In Dubai staat overigens de Champions Golden Cup op het spel. Bij Al-Ahly neemt oud-Feyenoorder Hossam Ghaly afscheid. De aftrap is om 18.00 uur.

    De opstelling van Ajax: Onana; Kristensen, De Ligt, Schuurs, Bakker; Mazraoui, Van de Beek, Ekkelenkamp; Neres, Dolberg, Kluivert.
    Wissels: Alblas, Lamprou, Johnsen, Cassierra, Orejuela, De Wit, Bandé, Bijleveld, Matusiwa

    Lees meer over:Ajax

    Plaats een reactie

    vrijdag 11 mei 2018 om 17:17
    Wat een groot voetbalclub is het het ook. Trots op mijn Ajax met haar beste jeugdopleiding van Nederland.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1475
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:18
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:20
    "mijn Ajax"
    Hoeveel aandeeltjes heb je?
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:26
    1 en das mijn hart
    Vind ik leuk
    buddha +8056
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:20
    was AZ niet uitgeroepen tot beste jeugdopleiding van Nederland ? volgens mij had ik een eerder bericht gemist ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:20
    Allemaal weggeplukt van andere teams dan kan ik ook de beste krijgen maar kampioen worden jullie niet lachuh
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:25
    De ligt, ekkelenkamp, mazraoui, kluivert, vd beek, bakker! Haha.
    Psv ers die locadia zoet brenet mauro rosario etc eigen jeugd noemen.Allemaal na hun 15e gehaald. Dan debuteren ze bij ajax al bijna.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:46
    Paal,Gakspo,v.Osch, Keukenhof,Brenet,,Zoet, Hendriks, Obispo waren allemaal o15
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:25
    Brenet was al 17 toen ie naar PSV kwam!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:47
    Zoet bijna 16 , Brenet kwam op 17. Van osch , keukenhof, paal ,gakhpo moeten het eerst maar eens gaan halen. Maar ook bergwijn,malen, gudmunsson zijn later gehaald . De enige basisspeler uit de onderbouw is hendriks, het wereldtalent!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:26
    Snap niet waarom je moet schelden. Maak je geen indruk lieverd
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:18
    Gaan we elkaar nu lieverd noemen?
    En wat bedoel je nu met; Maak je geen indruk lieverd??
    Als je een lekkere meid bent mag je het zeggen, maar een Turkse vent die zoiets roept vind ik eng.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:20
    Wees niet bang lieverd ik doe je geen pijn
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3385
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:38
    Wat is dit nou weer voor een gestoorde reactie. Misschien moet je jezelf eens op laten nemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:43
    Alleen maar 34x
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6166
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:50
    Waarvan de meeste toen jij nog zaadcel was......
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:08
    Oké dus jij weet hoe oud ik ben?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6166
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:51
    Ik ga er idd vanuit dat jij geen honderd jaar bent.....
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2378
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:52
    Laatste 30 jaar onder een steen geleefd ?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6274
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:19
    Waarom die verschrikkelijke Ekkelenkamp uberhaupt mee is is mij een raadsel maar ik laat mij graag verrassen door orakel Pep Ten Hag wetend dat hij in oktober een welverdiende vakantie geniet in zonnig Drenthe, niet geheel vrijwillig welteverstaan.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2294
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:33
    Helemaal met je eens. Alsof die een sextape van Ten Hag bezit (Wat ik me overigens totaal niet kan voorstellen)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:19
    Ik zit er al bijna klaar voor. Gaat nergens om, maar het blijft Ajax.
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:21
    Och waarom niet er is niks anders.
    Vind ik leuk
    meinema +1171
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:38
    Werk? Sociaal leven?
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:45
    Ajax kijken IS werken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147764
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:53
    Hustler XXX zend anders best een interessante docu uit........
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:04
    Gaat mijn vrouw op de afstandsbediening zitten schiet ook niet op. Heb ik geen voetbal en geen Hustler.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147764
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:05
    naar de keuken jagen........
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:13
    Ik probeer al vanalles.
    Als ik de afstandsbediening er voorzichtig onderuit probeer te peuteren wil ze weer andere vermoeiende dingen van me.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147764
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:15
    pffff veul te warm om het roompotje te peilen zeg maar tegen haar.
    Regelmatig bier laten halen lijkt de enige oplossing......
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:22
    Respect voor je gozer ajaxied_8
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:21
    Ajax behoort tot een van de grootste clubs van de wereld. In potentie nog groter dan een Manchester of Barcelona die de Ajax filosofie alleen maar na-apen. Trots op mijn Ajax met haar beste jeugdopleiding van de wereld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:22
    Ajax
    Je weet wel uit het land van VVV
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:23
    Haha gelijk een 2e accountje aangemaakt nl turk
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 17:24]
    Vind ik leuk
    Niels92 +17433
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:26
    Wanneer je heel goed oplet, dan weet je wie '' Turkse Nederlander. '' is :)

    Turkse Nederlander en Turkse Nederlander. :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:28
    Niels dat zie ik ook maar wel net zo blije teksten dus dat valt op
    Vind ik leuk
    Niels92 +17433
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:34
    Kijk gewoon goed rond en je weet direct wie het is, er zijn nog 2 accounts die zo overdreven reageren :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:37
    We gaan niet weer beginnen he gozer vond gisteren al genoeg en heb netjes mijn excuus aangeboden. Dit is mijn mening en daar moet je het mee doen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17433
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:39
    Beschuldig ik je ergens van, nee toch?

    Het is kantineajax de PSV supporter wat zich loopt op te geilen om zich als Ajacied voor te doen.

    Daar moet jij het maar mee doen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:42
    Nee joh zeker niet. Ojawel daar kan ik wel wat mee zal mee opletten
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:16
    Mario jij bent erg zeg.
    Vind ik leuk
    buddha +8056
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:25
    van het heelal toch ?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2554
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:38
    Wat jij nu zegt is precies de reden dat Ajax de laatste jaren niks meer voorstelt. De arrogantie van ''wij zijn de beste''. Ajax is in het verleden erg belangrijk geweest voor het voetbal. Maar al die andere clubs zijn door gegaan met ontwikkelen en leerde van elkaar. Terwijl Ajax is stil blijven zitten en te eigenwijs was/is om van andere te leren.

    Daarnaast begin ik me ook elke keer steeds meer te irriteren aan het ophemelen van de talenten. Elke keer wordt weer gezegd: 'deze wordt een wereldtopper'. Maar hoeveel Ajax talenten zijn er de afgelopen tien jaar terecht gekomen bij de absolute top?

    Als Ajax zo eigenwijs en arrogant blijft zal het voorlopig niks meer voorstellen in het Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:42
    Precies! En maar jeugd weghalen en dan zeggen dat het eigen jeugd is zoals altijd. Hun eigen jeugd verkopen ze beetje do m nie
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2554
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:50
    Ik ben geen PSV supporter maar ik vind dat ze bij Ajax eens goed naar PSV moeten gaan kijken. Die winnen niet voor niks nu zoveel prijzen. Bij PSV is er een goed transferbeleid, geen onrust in het bestuur en spelers worden met dikke winst verkocht.

    Ajax heeft een veel hoger begroting maar weten nog steeds geen goed elftal op de mat te brengen. Ze ontslaan een trainer en halen er vervolgens eentje binnen die het een stuk slechter doet. Het lukt maar niet om de Arena vol te krijgen, terwijl Ajax zogenaamd meer fans heeft dan PSV en Feyenoord bij elkaar. Tenslotte roept het bestuur allemaal dingen (in de media) waar ze zich uiteindelijk toch niet aan houden. Het is gewoon een rotzooitje en nog noemen ze zichzelf ''de beste''.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6166
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:54
    Dat probeer ik ze ook al een tijd uit te leggen........zinloos want Ajax is groter in alles......bla,bla,bla.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19484
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:05
    Nepper
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29343
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:57
    Tot welke club behoort Ajax dan?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:22
    Ajax heeft de beste jeugdopleiding van de wereld. Prachtig om te zien hoe top talenten als Schuurs, Bakker en Ekkelenkamp hun opleiding genieten. Dit worden spelers die in staat kunnen zijn om later de CL te winnen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:27
    Niet doen. Maak jezelf niet zo belachelijk door je voor te doen als Ajacied.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19484
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:07
    Genanter dan dit kan het niet worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:23
    VP moet eens echt accountjes controleren op de zelfde ip
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:56
    Is niet eenvoudig Mario.

    A. Is te omzeilen met een VPN verbinding
    B. Je maakt het onmogelijk om meerdere gezindsleden met een eigen inlognaam te laten werken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19484
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:10
    B dat is dan dikke pech voor de rest.
    C je kunt gewoon op overeenkomsten van gebruikersnamen policies maken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6274
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:23
    Dani de Wit is ook mee! Mijn God, dan organiseer je als Ajax zijnde een cross cultureel reis om vriendschappen te sluiten met andere culturen, om verschillende smaken van voetbal te proefen en tentoon te stellen en dan neem je Dani de Wit mee? Ik heb ontzettend veel medelijden met de inwoners van Dubai, wat een cultuur clash gaan zij tegemoet.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:31
    Leuke wedstrijd voor de statistieken en om samen nog wat in het ontiegelijk warme Dubai te voetballen, waar je zin in hebt. Ik had liever gehad dat ze het seizoen afsloten en op vakantie gingen met een spiegel voor de zelfreflectie. Kunnen ze nadenken over waar het beter kon gaan en dat sommige te grote ego hebben.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:32
    Prima opstelling! #wzawzdb
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2378
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:57
    Nieuwe afkorting : WZAWZNMDB
    Vind ik leuk
    El Cazador +5402
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:36
    Goh, eindelijk word het in Dubai bevestigd; Erik ten Hag is puur sang een jeugd trainer/coach, wellicht luisteren die jonkies nog wel naar hem.
    Ouderen en meer ervaren rotten pruimen deze tuinkabouter al na een week partijtjes spelen op de trainingen niet!!
    Met name Edwin van der Sar bezegelt zijn lot aan deze jeugdtrainer waarvan met name de supporters van PSV blij zijn dat die in de JC Arena werkt en zich een bult lachen als het komend seizoen wederom failie kant mis gaat in ED en CL.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5023
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:47
    Kan Ik deze wedstrijd op Ziggo volgen?
    Vind ik leuk
    KevinMe +203
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:52
    Volgens de tv gids wel, dus ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147764
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:50
    Zo Paulus gaat alles of niets spelen ....
    zou ie nog niet weten dat it ovur is?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19484
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:13
    Een proces.....een reis....ik heb hoop.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147764
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:16
    als de focus maar hoog zit...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19484
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:18
    En het ruckraum afgedekt
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:51
    Lijkt wel een jeugdelftal...Ook al winnen ze deze wedstrijd in de zandbak is lastig serieus te nemen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:57
    Zit behoorlijk vol. Heeft die oproep van Ten Hag toch geholpen.
    Vind ik leuk
    Hyena +27653
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:08
    Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, wat een waanzin. Die mensen zijn niet helemaal 100 hoor.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +648
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:15
    wat is dit voor poppenkast jesus zeg
    Vind ik leuk
    Hyena +27653
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:18
    Dit is echt nog nooit vertoond. Die warming up was op deze manier ook compleet voor saus.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:17
    Dat je je hier voor laat lenen. Verschrikkelijk. Nog een oud kakkerlak ook
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1215
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:18
    Weet iemand of en waar dit word uitgezonden?
    Vind ik leuk
    Hyena +27653
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:21
    Ziggo, we zijn nog steeds niet begonnen. De opening duurt langer dan die van de Olympische Spelen.
    Vind ik leuk
    Hyena +27653
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:43
    Deze achterhoede is echt rampzalig.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1034
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:49
    Kluivert ook. Man dat kereltje speelt zn eigen wedstrijd met net een smerige overtreding die echt nergens over gaat. Heb hem nog geen bal naar een medespeler zien spelen.

    Ik denk dat de verdediging nog te jong is, middenveld mist creativiteit, aanval heeft twee egoïstische vleugels.
    Vind ik leuk
    Hyena +27653
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:55
    Dit middenveld mist van alles. Gebrek aan dynamiek, ervaring, creativiteit en fysieke kracht.

    En de verdediging is niet alleen te jong, zo'n Kristensen kan er echt helemaal niks van. Wat een beroerd niveau, Overmars moet aan de bak.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1034
    vrijdag 11 mei 2018 om 19:00
    Ja je ziet t ook aan vrije trappen, en geen zyech en geen Schone... Dan kan niemand het haha

    Verdediging vind ik Schuurs wel oke spelen, leuk om x te zien. Zelfde geldt voor Bakker (speelt niet goed, maar leuk om x te zien). Snap niet dat die rechtsback nu weer op t middenveld staat, die vond ik dat goed invullen rechtsachter.
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 18:55
    Die de Ligt blijft gewoon fouten maken.
    Vind ik leuk
    VVVke +2057
    vrijdag 11 mei 2018 om 19:05
    Nondeju wat is dit slecht zeg.
    Zou dit bij ons willen voetballen moesten ze contributie betalen.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1034
    vrijdag 11 mei 2018 om 19:09
    Ja echt een drama om te zien. Ga tweede helft iets anders met mn leven doen haha

    Vooral de spelers die er normaal ook staan zijn verschrikkelijk, Neres en Kluivert gaan alles voor zichzelf... Dan kun je ze beter verkopen denk ik. Dolberg heb ik alleen nog maar zien lopen om geen bal te krijgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 20:15
    Heeft er iemand anders ook door dat die Bande er geen ruk van kan? Die moeten ze lekker droppen in de beloftes en afschrijven in een jaar....man man wat is dat slecht
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Schuurs maakt officieus Ajax-debuut in Dubai, Bandé begint op de bank