Heracles haalt aanvaller op bij buurman FC Twente: 'Belangrijke speler worden'

Heracles haalt aanvaller op bij buurman FC Twente: 'Belangrijke speler worden'

vrijdag 11 mei 2018 om 17:48

Zeki Erkilinc blijft bij Heracles Almelo. De twintigjarige aanvaller tekent een contract voor een jaar, met een optie voor nog een seizoen. Het afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor Heracles, dat hem nu definitief overneemt van FC Twente.

Erkilinc had een aflopend contract in Enschede. Hij is blij met de kans om in Almelo te blijven. "Aan het afgelopen seizoen heb ik een goed gevoel overgehouden. Ik heb me goed kunnen ontwikkelen en hoop volgend jaar verdere stappen te maken om zo een belangrijke speler voor Heracles Almelo te worden. Daar ga ik hard voor werken; het geloof is er en de overuren ga ik draaien. Ik heb er erg veel zin in", laat hij weten op de clubsite.

Volgens technisch manager Mark-Jan Fledderus Erkilinc het afgelopen jaar een goede indruk achtergelaten. "Hij is een positieve jongen en toont de wil om zichzelf te ontwikkelen. We hopen dat hij de lijn doortrekt zodat hij in de toekomst een belangrijke rol kan gaan vervullen." De vleugelaanvaller zat vijf keer bij de wedstrijdselectie, maar zijn Eredivisie-debuut maakte hij nog niet voor Heracles.

Plaats een reactie

vrijdag 11 mei 2018 om 17:56
Enschede of Almelo lijkt me niet zo,n moeilijke keuze......;-)
Vind ik leuk
Hattrick +10313
vrijdag 11 mei 2018 om 18:07
Tsja, Eredivisie of Jupiler League, dan is de keuze snel gemaakt toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 19:08
Tja volgend jaar weer andersom , geniet er allemaal lekker van, het is zo weer voorbij...
Vind ik leuk
Hattrick +10313
vrijdag 11 mei 2018 om 19:31
Ik geniet er niet van hoor, ik heb Twente liever in de Eredivisie en ik hoop dus ook dat ze snel terug zijn.

Maar wat ik zei klopt toch gewoon? Was niet vervelend bedoeld in ieder geval...
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 22:58
Tja, als je als Twente-supporter eenmaal "wij tegen iedereen" op een doekje hebt geschilderd wil je dat natuurlijk ook graag overal in kunnen herkennen.
Vind ik leuk
frankn27 +4721
zaterdag 12 mei 2018 om 07:09
Je geeft al aan dat 1 persoon zoiets op een doekje schrijft en scheert vervolgens alle supporters over 1 kam.. tja
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:59
ik geniet er wel van die blaaskaken uit 053 eindelijk daar waar ze horen
Vind ik leuk
Decimius +2864
vrijdag 11 mei 2018 om 19:33
Nou idd, het is zo fijn, je wenst dat het nooit voorbij is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 20:21
Hoezo andersom, jullie blijven gewoon nog enkele seizoenen JL voetballen. Twente wordt voor elke JL club de te kloppen ploeg. En Heracles, die blijven gewoon eredivisie voetbal spelen,
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 20:36
Heracles degradeert ook nog wel weer een keer. Doe volgend jaar maar. Dan keren Go Ahead Eagles en FC Twente weer terug, mag Calimero lekker nach unter!
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 21:03
Maar eerst gaan we genieten van Twente in de bierleague succes en veel plezier op de maandag
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 22:42
Bierleague? Het heet geen Jupiler League meer. Weet ook niet hoe het gaat heten. Maakt ook niet uit. KWW volgend seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 21:27
De feiten zijn helder, in de JL horen jullie thuis, op basis van wat we dit seizoen gezien hebben. Wat achter de bestuurstafel twee jaar geleden niet gelukt is, is op sportieve gronden realiteit geworden, een verdiende straf! En maak je niet druk om Heracles, met gezond beleid handhaven we ons wederom met twee vingers in de neus, nu inmiddels al weer meer dan 13 jaar!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 21:28]
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 22:42
13 jaar. Ik dacht zo ongeveer 10 jaar. Maar netjes. Zullen vast wel andere degradanten komen de komende pakweg 10 jaar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 00:24
we weten nu wie de calimeros zijn die hobbelpaardtjes uit 053 toch Heracles bashen terwel jullie jupileur spelen hoe dom ben je dan zie eerst maar eens terug tekomen ik zie dat voorlopig niet gebeuren
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 01:17
Komt er ook een Calimerootje aan die jarenlang heeft lopen teren op FC Twente. Hoeveel betaalden jullie ook alweer? 2 ton zoiets?......
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:09
kijk neanderhtaler lekker blijven schoppen tegen Heracles ik hoop dat die oplichtersbende daar gouw opgedoekt word zijn we van die calimeros af
Vind ik leuk
frankn27 +4721
zaterdag 12 mei 2018 om 07:11
Zelfs in de juup meer mensen in het stadion... volgend seizoen polman stadion geen enkele keer uitverkocht omdat twente niet op bezoek komt
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:12
al komen er maar 2 suporters bij ons dan nog liever dan wat was het ook weer 30.000 in enschede whahaha laat me niet lachen oplichters
Vind ik leuk
frankn27 +4721
zaterdag 12 mei 2018 om 10:40
Enige manier dat jullie nu een stabiele grijze middenmoter zijn kunnen worden was ook door middel van vals spel hoor (kunstgras) dus over oplichters gesproken wij hebben daar echter clubs voor gecompenseerd net als dat wel jullie jeugdopleiding betalen... dat kunnen alleen echt grote clubs dus wees maar beetje dankbaar daarom bestaan jullie nog dankzij twente..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:04
we bestaan meer dan 115 jaar mafkees jullie net 50 ofzo hoezo we bestaan dankzij jullie jullie bestaan dankzij ons ja en dat kunstgras zit je hoog he deal with it oja voor ik dat vergeet over oplichting gesproken had julie ex voorzitter Muntjesman niet in 2010 tien spelers gekocht die ze niet konden betalen dus ga het niet over oplichting hebben want dan kan twente zijn hand in eigen boezem steken
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 13:10]
Vind ik leuk
frankn27 +4721
donderdag 17 mei 2018 om 11:22
jij begon over oplichters... niet ik... lees maar terug.... en dus volgens mij moet jij de hand in eigen boezem steken want ik geef een voorbeeld aan dat jullie zelf ook vals spelen... en je bestaat wel langer dan twente maar niet op hoogste niveau daar ben je tot de club kunnen uitgroeien die je nu bent dankzij Twente en dankzij het valsspeelveld
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 18:35
Heracles boven Fc Twente verkozen :-)
Vind ik leuk
frankn27 +4721
zaterdag 12 mei 2018 om 07:12
Die speler hadden we vorig seizoen al weg gedaan
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 17:58
Spreekt wel veel vertrouwen uit, eenjarig contract..
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 17:59
Optie op nog een seizoen
Vind ik leuk
Gustavo +2721
vrijdag 11 mei 2018 om 18:14
Wie is de shirtsponsor? Ik kan het niet lezen omdat het er zo klein op staat....
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 18:15
Ik dacht dat Heracles bezig was met vd Water?
Vind ik leuk
vrijdag 11 mei 2018 om 19:15
Zijn ze geinteresseerd in maar even de playoffs afwachten denk ik.
Vind ik leuk
Teo Smith +19324
vrijdag 11 mei 2018 om 23:23
Slimme move.

Nou nog 70 contractspelers te gaan in enschede haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 16:44
Laat fc Twente die twee en half
Miljoen maar in eigen heugt
Steken en niet in almelo
Vind ik leuk