Johan Cruijff Arena gaat verbouwen: 'Voor aanvang van het nieuwe seizoen'

    Johan Cruijff Arena gaat verbouwen: 'Voor aanvang van het nieuwe seizoen'

    vrijdag 11 mei 2018 om 22:46

    De Johan Cruijff Arena zal deze zomer een metamorfose ondergaan. De blauwe en grijze stoeltjes op de hoofdtribune zullen worden vervangen, waardoor het gehele stadion van Ajax rood en wit gekleurd is.

    "De voorlopige planning is dat de stoelen voor aanvang van de nieuwe competitie zijn vervangen. Hoe die stoelen eruit gaan zien? Ze lijken op het model zoals die op de onlangs vernieuwde bestuurstribune", bevestigt een woordvoerder van de stadiondirectie aan Ajax Life. Op onderstaande foto is de huidige situatie in het stadion te zien. De blauwe stoeltjes zullen vervangen worden door de rode exemplaren, die al op de rijen daarboven prijken.

    De Arena-directie moet alleen nog een datum zien te prikken waarop de verbouwing plaats kan vinden. Het seizoen van Ajax is al afgelopen, maar deze zomer zullen er in het stadion nog concerten van Jay-Z, Beyoncé, Ed Sheeran, Kensington en De Toppers plaatsvinden. Bovendien moet Ajax eind juli al aantreden in de voorrondes van de Champions League.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Bengelino +11237
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:49
    Van der Gaag naar NAC, prima keuze van NAC
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:50
    Krijgt hij een stoeltje uit de Arena?
    Vind ik leuk
    Bengelino +11237
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:51
    Ja zeker 1 keer per jaar
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1414
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:52
    Wat een berichtgevingen!!.. morgen hebben ze in de arena ook nog een goede grasmat. Man man man
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:55
    Lees het artikel dan niet
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6742
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:56
    Past die wel bij zo’n fanatiek publiek?
    Vind ik leuk
    PRICE +33775
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:58
    Klopt Bengelino jongen daar ook deze topic over. ??!!
    Vind ik leuk
    Kwakbol25 +194
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:49
    Ze kunnen het best 20000 stoelen weghalen:) lijkt het iig niet mee zo leeg :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:49
    Wowwww wat een verandering, en vooral wat een nieuws.....
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:51
    Mooi toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:52
    Eerder minder lelijk...
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:50
    Het is ook een prachtige stadion. Dat maakt Ajax heel groot en wereldsterren komen er graag. Provincie kennen ze niet en ze lopen niet graag in hun laarzen door stront.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:54
    Het stadion is niets meer dan een betonnen bak. De jaren negentig maken Ajax groot, maar we zitten nu in 2018 he. Provincie is bovendien wel ordentelijker dan de grote stad. In de grote stad maken bepaalde volkeren kabaal in het openbaar vervoer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:57
    En wat is dat in Eindhoven dan? Is zeker van hout gemaakt 😂😂😂.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:02
    Hightec hout.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    zaterdag 12 mei 2018 om 10:10
    Nee, dat was De Hout.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:33
    Niet de jaren 90 maar de jaren 70, kan je cynisch denken: Oh nog langer geleden dus of jullie teren op 40 jaar terug.
    Voor de duidelijkheid, er zijn nog steeds maar 5 clubs die vaker de beste van Europa waren. Ajax zit in een select gezelschap dat elke europese beker won. Meer EC 1 bekers dan United, Hoelang hebben zij al meer poen? Kan je respect voor hebben dat een NL club nog steeds zo'n grote naam heeft. Want die gaat door die 4 bekers nooit meer weg. Tel daarbij op dat Johan was gekozen tot beste Europese speler van de eeuw, en geen stokbrood,pizza of paella of braadworst maar Jopie uit Betondorp.
    De haters kunnen zeggen Vergane glorie. Cruijff wilde Ajax weer groot maken in Europa, ondanks 4jr geen prijs een Europese finale na 20jr. In Engeland noemen ze Ajax nog steeds The dutch giants.
    Youtube Ajax fans eren Cruijff met mars, dan zie je dat ook dat Ajax is.
    En het stadion, neem maar aan dat 90% van de clubs die verhuist heimwee heeft, zelfs clubs met een oude sintelbaan zaten liever daar dan in hun nieuwe Arena. Zoek maar Ajax Parma.
    Oh en ik ga al 20 jr met openbaar vervoer, meisjes van 10 en oma's & opa's van 90 zie ik dagelijks door de hele stad. Dus dat bange gedoe altijd van mensen in de provincie. En als je denkt dat er in Amsterdam geen Ajacied meer woont, Stadionplein speelde een zooitje gasten rotterdam hooligans af, maar toen er 1 niet eens hooligan naar ze toe liep en zei: 10-0 10-0 stap uit dan! Kon er niet eens een scheldwoord uitkomen en verlieten als poesjes de hoofdstad. Mini vaantjes kan altijd, maar te stoer doen in het hol van de leeuw.....Succes met je club Quirinus - Amsterdam
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 01:27
    Mooi gesproken! Amen!
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    zaterdag 12 mei 2018 om 10:11
    Je produceert te veel tekst. Ga ik niet lezen. Bange gedoe van mensen uit de provincie? Ik ben in Amsterdam opgegroeid en heb deze vieze drukke onbeschaafde stad juist verlaten. Met mij jaarlijks weer enkele duizenden mensen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4314
    zondag 13 mei 2018 om 11:57
    Jaloezie maakt meer kapot dan je lief is. +++++++1
    Vind ik leuk
    Bizzy +20135
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:27
    Zelfs het beton heeft Vak410 proberen op te snuiven. Ach met een beetje knutselwerk is er wel iets van te maken. Het warme gevoel van Eindhoven zullen ze nooit evenaren maar dat hoeft ook niet.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12664
    zaterdag 12 mei 2018 om 02:58
    We weten tegenwoordig maar al te goed hoe warm ze in Eindhoven kunnen zijn.
    Zeker de jeugdspelertjes ervaren regelmatig dat warme gevoel van Eindhoven..
    Vind ik leuk
    Ozpo +485
    zaterdag 12 mei 2018 om 07:37
    Dat warme gevoel wordt alleen onderstreept door PSV supporters. Vroeger was het misschien nog warm maar toen kregen jullie led lampjes en verdween alle warmte.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4314
    zondag 13 mei 2018 om 11:53
    Het stadion van Eindhoven krijgt toch een nieuwe sponsor, Het IJspaleis.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20135
    zondag 13 mei 2018 om 12:29
    Dan vieren we onze titels wel met Jagermeister. Geen probleem.
    Vind ik leuk
    Ozpo +485
    zaterdag 12 mei 2018 om 07:30
    Alleen de jaren 90?
    Zou me maar eerst ff verdiepen in de dingen die je zegt voordat je wat roept.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    zaterdag 12 mei 2018 om 10:12
    Verdiepen? Geen tijd voor.
    Vind ik leuk
    Ozpo +485
    zaterdag 12 mei 2018 om 12:23
    Dat had je minder tijd gekost dan je bericht. Praat dus geen onzin ajb
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    zaterdag 12 mei 2018 om 12:34
    Nee hoor, verdiepen kost meer tijd. Ik hoef me niet te verdiepen, want ik weet voldoende. Het gaat vooral om de negentiger jaren. Alles wat Ajax daarna heeft gepresteerd is van ondergeschikt belang waardoor Europa Ajax allang niet meer hoog heeft zitten. In de CL hebben ze niks laten zien. Rond 2002 of 2003 alleen nog tegen AC Milan. Daarna vrijwel niets.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:02
    Het is de provincie Noord-Holland daar ontkomen de grootste paupers niet aan. Provincie blijft provincie. En als je koeien wilt zien dan is de A2 tussen Utrecht en Amsterdam een ideale plek daarvoor. Wil je hightec zien en bossen dan moet je in Zuid-oost Brabant zijn. Mocht je het ontkennen dan weten we hier zeker dat je in beide regio’s nooit bent geweest. Fijn weekend maat.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12476
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:10
    Kikker rustighhhh wil je utreg erbuiten laten wij willen niet geassocieerd worden met 020.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:33
    Eerder dat wij in '020' niet geassocieerd willen worden met een stad met een behoorlijk triest calimero gehalte die in werkelijk alles achterloopt op de grote broer, zowel qua stad als qua club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:00
    Precies utrechtse tokkies
    Vind ik leuk
    Utca030 +12476
    zaterdag 12 mei 2018 om 08:32
    Dan ben je nooit in utreg geweest zeker. En we komen eraan, dat cluppie van je is niets meer.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    zaterdag 12 mei 2018 om 10:12
    Potje knokken? Kom naar het weiland nabij Beverwijk.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6977
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:42
    Welke wereldsterren Turkse sukkel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:47
    Wooow je kan veel beter lieverd. Komop. Alleen met een Turkse sukkel haal je het niet. Waag gerust een gokje. Ik heb vertrouwen in jou.
    Vind ik leuk
    Ozpo +485
    zaterdag 12 mei 2018 om 07:43
    Begin eens met het artikel te lezen. Daar staan al een aantal wereld sterren die de arena verkiezen boven het Philips stadion.

    Het begint dus allemaal met lezen.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +701
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:51
    geen nut komt toch geen hond meer kijken haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:51
    Goed idee zeg... Zien we tenminste dezelfde kleur stoeltjes tussen de sporadische bezoeker door....
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:51
    Al draagt een aap een gouden ring het blijft een lelijk ding.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6742
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:55
    Je bedoelt dat kleine stadionnetje in Eindhoven? Subtopstadionnetje
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:57
    Nee dat is een voetbalstadion, dit topic en dus ook mijn reactie gaat over een evenementenhal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:02
    Een voetbal stadion waar ze altijd stil zijn??/?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:03
    https://www.youtube.com/watch?v=5XT7Tpswz2E
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7427
    zaterdag 12 mei 2018 om 06:55
    Ik ken wel een uitvakkie dat aardig stil was op 15 april ja...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 11:24
    Ken ook een uitvak in de arena wat aardig stil was terwijl ze 7 punten voor stonden maar niks nieuws jullie zijn altijd stil zelfs met een voorsprong
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:58
    Daar waar weinig te halen valt ja...
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:04
    “Stadionnetje”... haha... Jaloers? Afgunst is lelijk jongen, fijn weekend.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4864
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:37
    Moet je een keertje aan Engelse voetbalfans vragen wat ze van de arena vinden en dan het Philips Stadion.....neem maar vast een zakdoek mee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:05
    Moet je eens vragen wat engelse vinden van de sfeer bij ajax of psv ga je pas huilen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7427
    zaterdag 12 mei 2018 om 06:55
    Lul nou niet Tonny. Alsof jij ooit in een stadion geweest bent. Mafklapper.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 11:21
    Waarheid is hard psv staat bekend als de meest sfeerloze club van de eredivisie zingen bij een goal 3 keer boeren en je kan een speld horen vallen
    Vind ik leuk
    PSVFU +4864
    zaterdag 12 mei 2018 om 07:20
    Vooral bij ajax inderdaad. Daar kun je net zo goed etalagepoppen op de tribune zetten.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    zaterdag 12 mei 2018 om 02:45
    Je keek in de spiegel toen je dit las in de dikke van dale?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    zaterdag 12 mei 2018 om 10:23
    Sinds wanneer staan spreekwoorden en gezegden in de dikke van dale ?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20408
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:52
    Eindelijk
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6742
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:55
    Mooi man.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12446
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:58
    Rood wit is niets mis mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:16
    De strontvlieg leeft niet van mest maar van nectar, en af en toe wordt ook een ander insect gegrepen, meestal andere vliegen. Deze worden met de zuigsnuit leeggezogen. De vlieg komt vrijwel overal in Europa voor, en ook in Noord-Amerika en Azië. De soort vlieg is een bekende verschijning in graslanden en heidevelden, ook wel in tuinen maar vooral in de buurt van runderen die benodigd zijn voor de voortplanting, althans de mest ervan. De strontvlieg is van april tot oktober te zien en overwintert als imago.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6977
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:48
    Praat effe in je eigen Turkie......maandag mag je weer lesgeven
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:49
    Hahahaha. Jij bent een schatje 😘
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6977
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:53
    Daarom dat interessante verhaaltje over strontvliegen..........vieze homo!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:04
    Ik geef je nog 1 kans. Laat het niet vliegen. Doe mij pijn en laat mij niet terug komen lieverd. Pak je kans en start. 😂😂
    Een dikke natte zoen van mij voor jou 💋
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 14:03
    Je profane eruptie geeft uiteraard geen enkele pas.

    Je hebt inmiddels als onderliggende en xenofobe partij stalorders ontvangen van een medelander die in elk opzicht je meerdere is, henkje.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    Iggy +3599
    zaterdag 12 mei 2018 om 14:10
    Chapeau wat een niveau!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:59
    Ik dacht dat ze poppen gingen zetten op de lege plaatsen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:04
    fluitende?
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:08
    ...knikkebollende?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:11
    op geld beluste
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:16
    grote smoel hebbende
    Vind ik leuk
    Niels92 +22162
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:17
    De Arena krijgt ook als eerste het 5g netwerk :)

    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:18
    goed man ....kunnen de beursbengels tijdens de wedstrijd nog beter de aex in de gaten houden......
    Vind ik leuk
    Niels92 +22162
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:25
    Ja toch :)

    En het wordt nog gratis aangelegd ook, omdat ze specifiek gekozen hebben voor de Arena :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:28
    moet het dakje voortaan zeker open blijven voor het bereik?
    Vind ik leuk
    Niels92 +22162
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:43
    Wanneer je thuis zit heb je ook gewoon een goed bereik, wat denk jezelf? :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +156768
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:06
    ik heb geen telefoon dus geen idee
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    zaterdag 12 mei 2018 om 01:00
    Je moet toch iets doen als je fans niet naar het stadium wilen komen vanwege het voetbal
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:05
    Wel eenmalige sterren die zijn 18 jaar geldig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:21
    Het schijnt dat er sinds kort in heel amsterdam alleen nog sekspoppen te krijgen zijn ............
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    zaterdag 12 mei 2018 om 11:19
    Had je model gestaan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 11:24
    Nee ik kom niet in die graftombe ,ook niet als pop!. :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:44
    En ik kom niet in die Badkuip. Ik hou niet van ongedierte dan moet ik Rentokil weer bellen. Misschien naar jouw huis. Toerist in Mokum
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 01:43
    Nee stollie in die (bad)kuip worden prijzen gewonnen en dat ben jij niet gewend, dus blijf jij maar bij die losers jochie!.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    zondag 13 mei 2018 om 09:09
    Eens in de 18 jaar misschien en wanneer verdwijn je uit Mokum. Toerist.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 10:50
    4 prijzen in 3 jaar en bij ajax ..........HAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    zondag 13 mei 2018 om 12:31
    En toch blijf je een toerist in Amsterdam. Tot over 18 jaar als je weer eens wat wint.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 13:01
    Het was geen 18 jaar niets sukkel ,ken je feiten.Er zaten 2 knvb bekers tussen en zelfs de uefa cup gewonnen in 2002.
    De laatste nederlandse club met internationaal succes!!!.

    Das heel wat anders dan 4 jaar : HELEMAAL NIETS!.SUKKEL!.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    zondag 13 mei 2018 om 16:38
    Hahaha meneer één sterretje voorlopig is dat het
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7427
    zaterdag 12 mei 2018 om 06:57
    Die poppen hangen ze liever aan de reling.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 06:57]
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:01
    De Arena lijkt op een broeikas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:03
    Hoe vaak gaat dit nog verteld worden?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25502
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:03
    Andere stoeltjes ziet er inderdasd beter uit. Meer stoeltjes is niet nodig.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7427
    zaterdag 12 mei 2018 om 06:58
    Worden ook nauwelijks gebruikt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4314
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:09
    Johan Cruyff Arena wordt CO2 neutraal.
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:55
    Tast het anders de groenten aan die ze in de Arena aan het verbouwen zijn ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:26
    Het is en blijft geen echt voetbalstadion.....
    Vind ik leuk
    Bocajuun +280
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:42
    Stadion word steeds mooier, goed om te zien dat ze met de tijd meegaan.zowel binnen als buiten het stadion. En tuurlijk alle ajaxhaters vinden de JC Arena het lelijkste stadion van nederland maar samen met de kuip is dit toch echt het mooiste stadion.
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:57
    Graag niet de Kuip met de Arena vergelijken. De Kuip mag oud zijn maar is nog steeds 20 x mooier dan de Arena
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7427
    zaterdag 12 mei 2018 om 07:00
    ‘Mooi’ is smaak. Geef mij maar een stadion zoals van (bijvoorbeeld) NAC, Sparta of De Kuip.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1117
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:44
    Verstandig, dan lijkt het iig nog alsof er mensen in ajax shirtjes op de tribunes zitten..
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7870
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:57
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    MN223 +980
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:06
    Ik ga ervan uit dat men het komend jaar weer prima zicht heeft op al die stoeltjes.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:19
    Worden er ook poppetjes op getekend?

    Voor dat iemand anders hem maakt. Ja bij ons kan je er ook regelmatig poppetjes op tekenen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8864
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:26
    De lege stoeltjes zullen vervangen worden door poppen zodat het toch wat voller lijkt -:)
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:31
    5 voetballers die de moeite waard zijn :

    Voetbalclub Colo Colo ;

    # Julio Barroso, ARG, 33j, 175cm, central verdediger ( RB ), rechts, contract tot eind december 2018, mw +/- 650 dzd.
    # Claudio Baeza, CHI, 24j, 171cm, verdedigende middenvelder ( VC-MC ), rechts, contract tot end juni 2021, mw +/- 1,50 mln.

    Voetbalclub Internacional :

    # Victor Cueza, BRA, 29j, 187cm, central verdediger ( VM ), links, contract tot eind december 2020, mw +/- 4 mln.

    Voetbalclub Gremio :

    # Pedro Geromel, BRA, 32j, 190cm, central verdediger, rechts, contract tot end december 2019, mw +/- 3,8 mln.

    Voetbalclub Palmeiras :

    # Marcos Rocha, BRA, 29j, 176cm, rechtervleugelverdediger, rechts, contract tot eind december 2018, mw +/- 3 mln.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7870
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:42
    Een cv van 175m? Ik hoor net dat Barcelona in de stress geschoten is.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1982
    zaterdag 12 mei 2018 om 00:51
    Daarom waren ze zo aan het sparen...nieuwe stoelen!!!.... dat gaat prijzen opleveren
    Vind ik leuk
    Iggy +3599
    zaterdag 12 mei 2018 om 01:42
    Goh wat verassend, hoofdzakelijk reacties van provinciale piepkuikens.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7427
    zaterdag 12 mei 2018 om 07:02
    Dan moet je beter lezen. Op de eerste reactie kwam meteen half Amsterdam in beweging... er is ergens toch een gevoelig snaartje geraakt...
    Vind ik leuk
    Sanuk +3317
    zaterdag 12 mei 2018 om 04:37
    Slaapstoelen?
    Vind ik leuk
    Spiegel +9304
    zaterdag 12 mei 2018 om 06:32
    De blauwe en grijze stoeltjes op de hoofdtribune zullen worden vervangen, waardoor het gehele stadion van Ajax rood en wit gekleurd is.

    Leuk en aardig, maar Ajax speelt in het stadion, het stadion is niet van Ajax.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1283
    zaterdag 12 mei 2018 om 07:31
    In de nieuwe stoeltjes zitten opblaasbare poppen, dan valt het minder op dat het half leeg is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 08:03
    Tjonge jonge zeg, het lijkt hier wel een kleuterklas.... Mijn club heeft het mooiste stadion, nee mijn club heeft dat.... Laat iedereen gewoon in zijn waarde en doe niet zo zielig over wie het mooiste stadion of beste supporters heeft... Ieder stadion heeft wel iets specifieks, of dat nu de JC Arena is of de Kuip of welk stadion dan ook.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22874
    zaterdag 12 mei 2018 om 08:37
    Er wordt hier gesproken over verbouwen, terwijl uit het artikel blijkt dat er wat blauwe stoeltjes worden vervangen door rode.
    Kan iemand me vertellen wat nog meer zal worden verbouwd? Eeb hele verbetering kan al zijn als de acoustic wordt aangepakt. Misschien coating van het beton op overdekte tribunedelen bovenin? Viltt? Het kan zoveel beter, daar hoeft niet persé iets voor verbouwd te worden.
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    zaterdag 12 mei 2018 om 09:51
    ik ga het gewoon zeggen als psv-er
    met die rode stoeltjes krijgt de arena wel veel meer uitstraling ipv met dat geel en blauw , kleuren die niks met ajax te maken hebben
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    zondag 13 mei 2018 om 16:37
    Meer dan 70 prijzen meneer met één sterretje voorlopig is dat het.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Johan Cruijff Arena gaat verbouwen: 'Voor aanvang van het nieuwe seizoen'