Geïnteresseerde clubs melden zich voor vijftal van ADO: Staan spelers klaar

Geïnteresseerde clubs melden zich voor vijftal van ADO: "Staan spelers klaar"

Gepubliceerd: zaterdag 12 mei 2018 om 21:18za 12-05-2018 om 21:18

Diverse spelers van ADO Den Haag staan op het verlanglijstje van andere clubs. Jeffrey van As, technisch directeur van ADO, vertelde zaterdag dat Bjorn Johnsen, Nasser El Khayati, Wilfried Kanon (foto), Indy Groothuizen en Sheraldo Becker in de zomer mogelijk een transfer maken. 

"Dat een aantal jongens vertrekt is duidelijk. Maar het is niet zo dat we er vier of vijf laten gaan. Dat is moeilijk op te vangen", zei Van As zaterdag in de studio van Omroep West. "Er staan wel spelers klaar om ADO te versterken."

Met name Johnsen is zéér gewild. Volgens Van As staat de telefoon 'roodgloeiend' voor de Noorse targetman, die in de Eredivisie liefst negentien doelpunten wist te maken. "Maar concreet is er nog niks."

Het ADO van trainer Fons Groenendijk eindigde na 34 duels op een knappe zevende plaats in de Eredivisie. De play-offs werden geen succes voor de club: Vitesse bleek twee keer veel te sterk

Plaats een reactie

zaterdag 12 mei 2018 om 21:30
Allemaal verkopen, lekker cashen en met de overige spelers komen we volgend seizoen ook wel boven de degradatielijn.
Vind ik leuk
Hagenees +316
zaterdag 12 mei 2018 om 22:05
Wat praat jij nou dom joh lekker houden allemaal en dan heb je volgend jaar misschien weer een mooi jaar.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 mei 2018 om 22:16
Twee dingetjes. 1 is houden en de stap als groep zetten. 2 is cashen en proberen het geld goed te besteden. Om eerlijk te zijn ga ik voor 2, heb weer vertrouwen in de club. Alleen Kanon een zwak voor tenzij omerou terug kan komen. Langdurige contracten leveren wel het meest op. Maar blijft een dubbel gevoel gozah.
Vind ik leuk
Hagenees +316
zaterdag 12 mei 2018 om 22:19
Nee joh laten de zooi nou is een jaar langer bij elkaar houden dan gaat de waarde ook omhoog.
Johnson die was bijna topscoorder dit jaar.
Snap heus wel dat inkomsten ook belangrijk zijn zeker voor den haag maar dit gaat ook opleveren uiteindelijk.
Maar ik verwacht wel een leeg loop den haag is altijd een kweekvijver geweest.
HELAAS..!!!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 mei 2018 om 22:34
Ik snap je als supporter en ik voel het ook zo. Keerzijde is met deze lange contracten is dat ze miljoenen opleveren. Voor een paar spelers samen kom je denk al rond de tien miljoen plus. Dat is misschien 70% van de begroting. Zijn allemaal transfervrij gekomen of voor een appel en een ei.
Vind ik leuk
allround +1824
zondag 13 mei 2018 om 11:16
Khayati en Becker denken dat zij hogerop kunnen, dus lekker laten gaan. Kanon is opbouwend de mindere. Pinas zou goed naast Tommie kunnen spelen. Lex nog een jaartje aan plakken. Groothuizen moet je behouden. En het liefst zie ik Schahin (roda) erbij komen. dan wordt het volgend seizoen weer een feest.
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zaterdag 12 mei 2018 om 21:33
Ik zou heel geintresseerd zijn in El Khayati voor Utrecht, nu Labyad en Ayoub weggaan.
Maar gelukkig maak ik het beleid niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 mei 2018 om 22:17
7 tot 8 miljoen €
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 13 mei 2018 om 08:39
Onbetaalbaar voor Utrecht en waarom zou hij daar heen moeten gaan:-)
Vind ik leuk
Jordtt +1540
zondag 13 mei 2018 om 08:51
Omdat die wel de finale van de play offs halen ;)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 13 mei 2018 om 08:59
Hij mikt op het buitenland en anders alleen top 3 binnen de Ereďivisie.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zaterdag 12 mei 2018 om 23:50
Prima speler. Wel aan de prijs en al redelijk op leeftijd..
Vind ik leuk
buddha +10858
zaterdag 12 mei 2018 om 21:53
beste vp WAT EEN KUT SITE is dit aan het worden zeg. al dat gevloek. en een rapporteer knop die volgens mij niet werkt. hoe is het mogelijk dat soms een uur na een rapporteer melding er nog niet is opgetreden tegen dit soort randdebielen (Turkse Nederlander) de neppert. de laatste tijd is er geen lol meer te beleven hier. jullie treden niet op tegen dit soort stoorzenders. en ik hoop en weet wel zeker dat er meer zo over denken. ik heb het flauwe vermoeden dat dit mijn laatste weekend is hier op deze site.
Vind ik leuk
Hagenees +316
zaterdag 12 mei 2018 om 22:08
Was vroeger wel anders als je kut zei kreeg je al een ban.
Vind ik leuk
HanV +5456
zondag 13 mei 2018 om 11:31
Als je een op een andere site zegt: Gedraag je niet als een Calimero, dan passen ze zelfs Calimero al aan met wat sterretjes.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 mei 2018 om 22:19
Het is heel vervelend aan het worden. Ze mailen ook niet meer terug. Het is een puinhoop en denk er ook weleens aan om te stoppen hier.
Vind ik leuk
Hagenees +316
zaterdag 12 mei 2018 om 22:22
Gelijk hebbie ik zat er jaren niet meer op maar door fb ging ik toch weer reageren..hahaha trouwens hebbie aek paok filmpie gezien zelfs ik kreeg weer kriebels haha
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 mei 2018 om 22:51
Nee man, niet gezien. Maar een van de meest fanatieke.
Vind ik leuk
HansVites +6419
zaterdag 12 mei 2018 om 23:06
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat VP hier niets tegen doet.
Vind ik leuk
buddha +10858
zaterdag 12 mei 2018 om 23:09
bizar he 1,5 uur geleden op die rapporteer knop gedrukt en het staat er nog steeds.
Vind ik leuk
HansVites +6419
zaterdag 12 mei 2018 om 23:12
Ik ook op al die berichten met die vreselijke ziekte maar het helpt helemaal niets.
Vind ik leuk
Het Brein +4766
zaterdag 12 mei 2018 om 22:00
Allemaal spelers voor Utrecht, Vitesse, Heerenveen en Groningen..
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
zaterdag 12 mei 2018 om 22:18
Kanon is Eredivisie ontgroeid, El Khayati te duur voor deze clubs, miss Utrecht niet, Groothuizen tekent bij, Johnsen gaat naar buitenland en wie tf wilt Becker nou hebben, is 3x niks heeft ie weer bewezen vandaag
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 13 mei 2018 om 08:44
Ook Utrecht kan deze spelers niet betalen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 13 mei 2018 om 08:44
Hahahah
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 07:40
hallo Sorry ado die Johnsen is een eendagsvlieg, Verkopen! De rest is goed voor de onderste in de Eredivisie? geen 1 heeft ook maar 1 kans in de top! mvg ritje
Vind ik leuk
cotr +1
zondag 13 mei 2018 om 11:40
De beste manier om te reageren is door zelf normale taal te gebruiken, dangeef je het goede voorbeeld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws