'ADO Den Haag concurreert met Groningen om krabbel van transfervrije Ajacied'

    'ADO Den Haag concurreert met Groningen om krabbel van transfervrije Ajacied'

    zondag 13 mei 2018 om 14:55

    Het is nog geen uitgemaakte zaak dat Deyovaisio Zeefuik ook volgend seizoen bij FC Groningen speelt. De rechtsback, die in de tweede seizoenshelft werd verhuurd door Ajax, staat in de belangstelling van ADO Den Haag.

    Dat meldt Omroep West. ADO gaat ervan uit dat Tyronne Ebuehi in de zomer overstapt naar een andere club. Benfica was in de winterstop al concreet, waardoor technisch manager Jeffrey van As een vervanger moet zoeken. Inmiddels ligt er een schaduwlijstje met een paar bekende namen klaar.

    Naast Zeefuik (Ajax, verhuurd aan FC Groningen) staat ook Hidde ter Avest (FC Twente) op het lijstje, meldt Omroep West. Ook Dion Malone is een speler die in de gaten wordt gehouden. Malone verliet ADO vorig jaar voor Qabala.

    Deze week meldde Het Dagblad van het Noorden dat Zeefuik waarschijnlijk nog deze week aan Groningen laat weten of hij bij de club blijft. Het afgelopen halfjaar maakte hij een goede indruk op huurbasis in het Noordlease Stadion. Zeefuik mag Ajax transfervrij verlaten.

    Plaats een reactie

    zondag 13 mei 2018 om 14:57
    Vind Groningen beter passen bij hem
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 14:58
    Vertel eens waarom jij dat denkt?
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 14:59
    Omdat hij daar goed speelde na de winterstop! Anders zeg ik het niet he
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 15:05
    Oké, maar dan kan jij toch helemaal niet weten of Groningen beter bij hem pas, je hebt hem nog nooit zien spelen bij ADO, wie weet wordt ie bij ADO nog wel beter :D

    Omdat een speler het leuk deed in Groningen past ie beter bij Groningen dan bij ADO, domme logica heb jij!
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    zondag 13 mei 2018 om 15:19
    Nou ik sluit me even aan bij jou commentaar gezien het feit dat mijn clubje daar van kan profiteren. Hij is jong, heeft een redelijk seizoen gedraaid. En Ado heeft echt een nieuwe rechtsback nodig
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:30
    Nou nee hoor! Kijk maar naar
    Maher voetbalde heel goed bij Az en was niks bij PSV... En je weet het nooit van een speler maar Logica zit er zeker bij en dat moet je hebben jammer dat jij zo denkt dan en iemand afkraakt die zelf de Logica niet heeft
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12827
    zondag 13 mei 2018 om 16:45
    Komt omdat Maher bij AZ de grote jongen was, maar bij PSV was hij dat niet meer. Daarnaast speelde AZ aanvallend voetbal en had Maher daar een grote rol in, maar bij PSV spelen ze meer verdedigend en controlerend waardoor die rol niet beschikbaar was voor hem om in te vullen.
    Maher is gewoon geen speler voor PSV en is uiteindelijk ook een gewoon een slechte aankoop geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 16:49
    Vind het alsnog doodzonde maargoed hoop dat hij ergens wel zal slagen
    Vind ik leuk
    GaoYao +5190
    maandag 14 mei 2018 om 08:02
    Had meer van hem verwacht bij Twente.. Speelde matig daar en herkende hem niet meer terug uit zijn AZ-tijd..
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    zondag 13 mei 2018 om 16:45
    Het verschil alleen is dat maher zowel bij az als bij PSV heeft gespeeld. Dus kan je zeggen dat ie op basis van zijn prestaties beter paste bij az. Heeft Zeefuik ook bij ADO gespeeld? Nee, dus kun je niet dezelfde logica toepassen.

    Het spijt me voor je, je hebt vast de beste bedoelingen, maar Florian heeft gelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 19:16
    Aangezien FC Groningen een huurcontract heeft met Ajax voor Zeefuik waarin de optie tot voorrang op eventuele overname van deze voetballer is opgenomen ben ik van mening, en met mij, heel veel andere 050 supporters, dat hij aan Groningen toebehoort. Bij ons is iedereen zeer tevreden over zijn manier van spelen en boven al zijn "over-mijn-lijk-mentaliteit" dat is waar wij bij Groningen een gillend te kort hebben.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 19:37
    "over-mijn-lijk-mentaliteit"

    Die hoort dus in Den Haag, en dat weet hij ook.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 22:00
    Dacht ik niet vriend.
    Een minder seizoen voor onze fc, en voor ADO een redelijk seizoen zegt niks.
    Groningen staat nog steeds hoger aangeschreven dus kiest hij voor fc Groningen en idd dat weet hij ook!
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    maandag 14 mei 2018 om 01:57
    Heb je nou speciaal hiervoor een accountje aangemaakt. :D

    We zullen zien gozah.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 01:53
    Ik hoop ook dat hij Groenendijk kent, uit de tijd van de jeugd bij Ajax
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 02:11]
    Vind ik leuk
    allround +1620
    maandag 14 mei 2018 om 08:45
    Zie daarom ook erg graag Schahin naar ADO komen, zelfde mentaliteit en kan stukken beter worden dan Johnson nu is.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    zondag 13 mei 2018 om 22:14
    Jaaaa, dusss? Wat heeft dat te maken met wat ik zei?
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:47
    Jij bent lekker aan provoceren Florian1987! Je kan het gewoon niet hebben dat wij het bijna met alles beter doen dan jullie
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 15:53
    Dat heeft niks met die domme redenering die jij maakt te maken, geef eens inhoudelijk antwoord, hoe jij uit 4 maanden voetbal kan opmaken dat Zeefuik beter bij Groningen past omdat Zeefuik het toevallig 4 maandjes leuk deed, hopelijk snap jij zelf ook wel dat het een domme redenering is.

    Je lijkt wel een klein kindje met '' Je kan het gewoon niet hebben dat wij het bijna met alles beter doen dan jullie '', valt nog mee dat je niet gaat zegen dat ik jaloers ben haha!

    Spreek ik trouwens met Mario of met een van de twee pubers uit huizen Mario? Het komt namelijk nog al kinderachtig over je opmerking, meer de opmerking van een 10 of 12 jarig kind :D
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:56
    10 jaar al een puber haha laat me niet lachen vriend! Weet je gast ik heb met vele ajaxieden gewoon normale gesprekken maar dit slaat op alles!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:58
    Waar maak je druk om? Eigen jeugd gaat bij jullie de ene van jong Ajax naar Utrecht. Zeefuik vertrekt, kluivertje gaat en er zullen nog meer volgen koopclub Ajax
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 16:03
    Koopclub dat is Ajax zeker, net zoals PSV een koopclub is, logisch toch?

    12 jaar dan ben je aan het puberen, jij als ''alleenstaande'' vader moet dat toch weten, net zoals 10 jarige al met puberen beginnen, of weet jij dat allemaal niet?
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 16:05
    Haha pré puberteit heet dat, maar uhm ook al met Stratum aan het strijden SUCCES
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 16:21
    Haha, lolbroek!

    Ook tijdens de prepuberteit want zo heet het, kunnen 10 jarige zo kinderachtig reageren zoals jij doet met wij doen alles beter, je bent vast jaloers, bla bla :D

    Nee gast jij hebt op zeker geen kinderen en wanneer jij die wel hebt dan worden ze niet alleen door jou opgevoed, anders zou jij dat weten. Succes Mario!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 16:24
    Kom maar eens buurten gast, woon in Utrecht is niet ver van Amsterdam dan kan je het met je eigen ogen zien, maar laten we het gezellig houden want jij weet dat ik ook heel vaak positief praat over jullie!
    Vind ik leuk
    jave +1553
    zondag 13 mei 2018 om 17:16
    Nee jij hebt een logica; onda een speler het bij een clib goed doet, past ie beter bij een ander..Duhhh!
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 17:28
    Dat zeg ik nergens.

    Verder vergeet je wat letters te typen :D
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12476
    zondag 13 mei 2018 om 15:08
    Hoe kan je dat nu weten?
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 14:57
    @Topdrie, wie gaat zijn nieuwe werkgever worden?
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:09
    Wij PSV natuurlijk wij nemen graag gratis talenten over van jullie
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:10
    Tja als jezelf niks kan opleiden.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:15
    Er lopen tegenwoordig meer ex-PSV’ers bij Ajax rond dan ex-Ajacieden bij PSV. Blijkbaar is er nog wat achterstallig ontwikkelingshulp bij Ajax te doen. En wellicht heb heb ook jij wel meegekregen dat PSV JO 19 en JO 17 ook kampioen van NL geworden zijn naast PSV 1, die het veelal met 4 tot 5 uit de PSV-jeugd doorgestroomde basisspelers starten aan de wedstrijden. Valt dus wel mee met die PSV-jeugd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 15:24]
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:30
    Das is een goeie
    Vind ik leuk
    Tweey +2102
    zondag 13 mei 2018 om 15:28
    Hahahahaha .... jij bent een ei.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10606
    zondag 13 mei 2018 om 15:11
    Zeefuik is niet gratis, contract tot 2019, dat wordt nog even sparen voor jullie!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:21
    Hij mag transfervrij weg maar niet voor PSV lijkt me...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4450
    zondag 13 mei 2018 om 15:12
    Is dit zo’n goede back dan? Ik vond hem bij Ajax vrij zwak.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    zondag 13 mei 2018 om 15:13
    Voor het niveau (met alle respect) van Groningen of ADO is dit een uitstekende speler
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    zondag 13 mei 2018 om 15:12
    Groningen is een betere keuze denk ik

    En hij is daar al gewend
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1177
    zondag 13 mei 2018 om 15:27
    Ik dacht altijd dat die Hidde Ter Avest zo'n groot talent was. In Football Manager werd hij steevast opgepikt door een Engelse topclub.
    Vind ik leuk
    Tweey +2102
    zondag 13 mei 2018 om 15:30
    Liever Omeruo die ook wordt genoemd bij ADO
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 16:34
    Die als vervanger Voor Kanon. Kenneth speelt meestal cv nu.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:33
    Prof mario hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:44
    Is Zeefuik een goede speler? Ik acht ons momenteel gelijk aan Groningen, hij moet gaan voor waar zijn spel het beste geschikt is en waar zijn kansen op speelminuten het beste zijn
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1034
    zondag 13 mei 2018 om 16:47
    Precies laat de speler het zelf maar bepalen waar hij heen gaat al zal ik het persoonlijk wel zwak vinden van de directie (Nijland en Jans) als we hem niet weten te contracteren eens temeer omdat Groningen al weken op poll position ligt voor zijn handtekening maar goed daar heeft ADO natuurlijk/uiteraard dikke vette maling aan (en terecht).
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 15:50
    Bij ADO bloeien spelers op door de speelstijl en worden sneller volwassen. Zo zou m.i. Castaignos een perfecte vervanger zijn voor Johnsen en Assaidi voor El Khayati
    Vind ik leuk
    6ix9ine +503
    zondag 13 mei 2018 om 16:43
    Mike Van Duinen is de perfecte vervanger voor Johnsen
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 19:05
    Mike gaat er nooit zoveel maken als Johnsen en bij Den Haag kon die het vaak ook het verschil niet maken. Lekker naar PEC laten gaan. Mike is wel een goede speler voor de breedte, maar niet voor de basis.
    Vind ik leuk
    6ix9ine +503
    zondag 13 mei 2018 om 19:14
    Mike hoort bij Den Haag en hij heeft er dit jaar genoeg in geschoten bij Excelsior dat ik er vertrouwen in heb dat hij dat bij ADO ook zal doen
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 19:16
    8 goals bij Excelsior met alle respect. Leuk als stormram in het Haagskwartiertjuh.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 19:42
    Nee joh, die scoort te weinig.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 16:14
    ADO Den Haag is mooie club voor Zuifuik en hij past er ook wel.
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1034
    zondag 13 mei 2018 om 16:15
    Opschieten Nijland & Jans vastleggen en zo snel mogelijk anders gaat een andere club (zoals bijvoorbeeld dus ADO) ermee aan de haal.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 16:48
    Nijland stopt ermee. En nu NEC het hoofd boven water moet houden na de uitschakeling zouden Breinburg en Kadioglu ook mooi in groen-geel gehezen kunnen worden ;)
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1034
    zondag 13 mei 2018 om 16:51
    Kadioglu ging toch naar de Turkse top? (zo gaat het gerucht al maanden) Beşiktaş meende ik.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 16:32
    Kom maar naar een echte stad ;-) Bovendien treft hij zijn oude maatje!
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1034
    zondag 13 mei 2018 om 16:39
    Ik mag toch hopen/er van uit gaan dat je met je kom maar naar een echte stad een sneer uitdeelt aan de club van zijn eigenlijke broodheer uit de hoofdstad van ons land. :D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 18:20
    Nee dat niet, Groningen is een dorp vergeleken Den Haag. Maar een zeer leuk stadje hebben jullie hoor. Kwam wel eens wat drinken op de grote markt. Lekker gemoedelijk ook.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 16:43
    Zeefuik moet mooi bij Groningen tekenen, heeft het daar prima gedaan en ligt goed bij het publiek. Mede dankzij zijn inbreng is het beter gaan draaien, die lijn kan hij bij Groningen voortzetten en daarna een mooie transfer afdwingen
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 17:12
    Doe Malone maar.
    Zweefduik en die andere moet je alleen willen als je je concurrentie sterker wilt maken....
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 19:07
    Malone aantrekken bij vertrek el Kayati en dan Immers op plek Kayati positioneren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 19:43
    Opgelost. ;-)
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 19:46
    Hoor sommige hier zeggen van duinen, wat vindt jij ervan?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 19:53
    3x niks ondanks het een rasechte Hagenees is. We hebben al jaren scorende spitsten en Mike zat ertussen als vreemde eend in de bijt. Liever niet meer.
    Vind ik leuk
    Marco S +4391
    zondag 13 mei 2018 om 17:21
    Zeefuik en Scheveningen is wel een match
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    zondag 13 mei 2018 om 19:44
    Ken die lekker een haringkie happen.
    Vind ik leuk
    xaja32 +187
    zondag 13 mei 2018 om 17:37
    gelijk doen zeefuik kan er helemaal niks van
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:51
    Fc groningen eigen schuld .
    Zeefuik eerder contract aanbieden.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 20:09
    Het zou jammer zijn als hij toch voor ADO zou kiezen.Fc Groningen heeft ook een rechtsback nodig!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 23:27
    gaat gewoon naar groningen hoor, ado is normaal gesproken toch een stukje minder dan groningen.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:49
    Ado is beter voor hem gronni fen stelt niet zo veel voor
    Vind ik leuk
    Tweey +2102
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:41
    De slager op de hoek heeft een neef en diens vriendin kent de moeder van de bakker waar Zeefuik's zus haar brood haalt en die heeft opgevangen dat Zeefuik naar ADO gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:47
    Als Zeefuik een Amsterdammer is met veel crienden in die regio zou hij wellicht eerder kiezen voor ADO maar wellicht kiest hij liever voor de club die hem het meeste betaalt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:00
    Ado is beter dan groningen dat zeg ik als spartaan
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'ADO Den Haag concurreert met Groningen om krabbel van transfervrije Ajacied'