NEC-middenvelder kondigt vertrek aan na dramatisch slot: Het is zuur

    NEC-middenvelder kondigt vertrek aan na dramatisch slot: "Het is zuur"

    zondag 13 mei 2018 om 18:04

    Gregor Breinburg heeft zijn laatste wedstrijd voor NEC gespeeld. De middenvelder verlengt zijn aflopende contract niet. NEC werd zondagmiddag uitgeschakeld door FC Emmen in de halve finale van de play-offs. 

    "Ik heb altijd mijn best gedaan en alles gegeven voor de club. Het is zuur de club zo te verlaten", aldus Breinburg na afloop van de return tegen Emmen (4-1) in gesprek met Forza NEC. 

    "Ik heb een aflopend contract. We waren er al uitgekomen, ik zou mijn contract verlengen bij promotie. Wij zijn voetballers, wij komen en gaan. Maar er zijn fans die hier hun laatste geld aan uitgeven en hier vrijwillig werken. Vooral voor die mensen heb ik alles proberen te geven."

    "Ik begon met twee heel mooie seizoenen hier en ik eindig met twee heel vervelende. We stonden er heel goed voor, maar toen viel alles in het water." Breinburg (26) maakte in 2014 de overstap van De Graafschap naar Nijmegen. Afgelopen jaar degradeerde hij met NEC naar de Jupiler League. 

    Lees ook: FC Emmen houdt stand tijdens spektakelstuk in Nijmegen en plaatst zich voor finale

    Plaats een reactie

    Vamos7 +3468
    zondag 13 mei 2018 om 18:14
    Geen idee wie dat is.
    Vind ik leuk
    Aal +21825
    zondag 13 mei 2018 om 18:16
    Dat is ongeveer hun beste speler, kun je nagaan hoe arrogant ze daar zijn om vooraf over promoveren te praten!!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:31
    Zal hij heus wel zelf gezegd hebben alleen verlengen met promotie
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 23:03
    Aaltje
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3610
    zondag 13 mei 2018 om 18:16
    Iemand die iig heel wat meer dan jou heeft bereikt in zijn leven ;)
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 20:37
    Dan jij...
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3610
    zondag 13 mei 2018 om 20:45
    Dan jou...

    Heb je hier helemaal een accountje voor aangemaakt?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    zondag 13 mei 2018 om 19:38
    De clubs zullen best in de rij staan voor deze slapjanus.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    zondag 13 mei 2018 om 18:15
    Ja ik denk dat Real Madrid zich inmiddels al gemeld heeft..
    Vind ik leuk
    bouncing +315
    zondag 13 mei 2018 om 18:18
    Dat is een beetje overdreven, maar Overmars trekt zijn portefeuille wel open denk ik
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    zondag 13 mei 2018 om 18:21
    Haha mocht hij wel willen. Leuke speler voor Excelsior of NAC. Veel meer dan dat zit er niet in.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:21
    Mag hopen van niet.
    Vind ik leuk
    zwollie +7438
    zondag 13 mei 2018 om 18:24
    Denk psv, die is gek op gratis spelers.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    zondag 13 mei 2018 om 18:16
    Goeie middenvelder, zou hem graag met Kadioglu bij ADO zien!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 19:12
    Zie dan liever Malone komen als box to box speler en Immers op 10.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    zondag 13 mei 2018 om 20:16
    Denk dat je Immers na dit jaar niet meer op 10 wilt hebben, tis nu wel duidelijk dat we creativiteit nodig hebben met 2 stofzuigers dr naast
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 20:18
    Bakker en Malone als verdedigende middenvelders?
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    zondag 13 mei 2018 om 20:41
    Malone moet je niet willem terughalen, tevens mis ik de creativiteit bij Immers
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 21:32
    Kayati leidt ook te veel balverlies en komt fysiek en snelheid tekort.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    zondag 13 mei 2018 om 22:42
    Heeft wel de creativiteit en sluwheid die je ziekt in een aanvallende middenvelder
    Vind ik leuk
    satesaus +763
    zondag 13 mei 2018 om 18:18
    Als hij het zo goed met de club voor heeft, kan hij ook zorgen dat ze er wat centen aan overhiuden.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    zondag 13 mei 2018 om 19:46
    Nou heb jij ooit ergens de interesse van welke club dan ook gelezen voor Breinburg?Ik niet dus bij verlenging zou hij niet weggaan waarschijnlijk.En dat wilde hij dus alleen als ze Eredivisie gingen spelen.
    Vind ik leuk
    satesaus +763
    zondag 13 mei 2018 om 20:05
    Vlgs mij kon hij naar de VS.
    Maar ff iets anders, als ze niets voor je willen betalen, pakken ze je alleen maar omdat je gratis bent. Niet voor je kwaliteiten!
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    maandag 14 mei 2018 om 06:23
    Inderdaad hij kan wel een beetje voetballen natuurlijk,maar niet genoeg om voor dik geld weg te kunnen.Dus zal hij wel ergens in de Eredivisie belanden.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:32
    Zal hij heus wel zelf vooraf afgesproken hebben alleen verlengen metnpromotir
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    VA1 +1671
    zondag 13 mei 2018 om 18:42
    Hier daar gaat de eerste al. Wordt een leegloop van hun beste spelers en er komt niets voor terug. Ik denk dat we de aankomende jaren niks meer van NEC gaan horen. Alleen de forum clowns die op Vitesse topics zitten te haten dan die gaan nooit weg haha!!
    Vind ik leuk
    NvC +3767
    zondag 13 mei 2018 om 19:13
    Een beetje zoals jezelf. Lekker voorspellen wat je graag ziet gebeuren met NEC omdat je “supporter” ben van vitesse. Jullie zijn de samenvatting van ‘nep’ voetbal supporters.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    zondag 13 mei 2018 om 19:48
    Nou ja je kunt zeggen wat je wilt ,maar hun betere spelers die gaan echt niet nog een jaar in de juup weggooien ,met het risico dat je weer niet promoveert.Geloof me de betere spelers gaan deze zomer weg.
    Vind ik leuk
    NvC +3767
    zondag 13 mei 2018 om 21:54
    Ja spelers gaan weg, betekent idd automatisch dat je niks meer van NEC gaat horen.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:26
    Forum clown, is dat nu niet precies wat jij zelf hier doet? De pot verwijt de ketel ?? Vitesse is een investeringsfonds voor met name Russische investeerders, NEC is een doodeenvoudige voetbalclub dus er is geen enkele aanleiding om die 2 met elkaar te vergelijken, anders dan dat ze in Arnhem ook een bal op gras leggen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    zondag 13 mei 2018 om 18:52
    Denk dat de meeste de overstap naar Vitesse gaan maken.
    Vind ik leuk
    NvC +3767
    zondag 13 mei 2018 om 19:15
    Sowieso niet.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 19:18
    Klopt: hebben het niveau niet.
    Vind ik leuk
    NvC +3767
    zondag 13 mei 2018 om 19:32
    Blij dat je er mee eens ben dat het niveau van club gevoel bij vitesse afwerend is. NECers zijn wel mensen die van club gevoel houden.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:53
    Ik zeg het al vaker, goeie voor ons!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 19:15
    Heb je niks aan kon bij NEC geen verschil maken.
    Vind ik leuk
    Schaar +1479
    zondag 13 mei 2018 om 19:59
    Was ook niet zijn werk als verdedigende middenvelder
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 13 mei 2018 om 20:17
    Ik vind het niks bijzonders. Leuk voor de breedte, maar meer ook niet.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31441
    zondag 13 mei 2018 om 19:21
    Hop naar fortuna.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    Wally g +480
    zondag 13 mei 2018 om 19:30
    Bij ons is er volgend jaar wel weer plek , je bent welkom bij het terug komen !
    Vind ik leuk
    HansVites +4734
    zondag 13 mei 2018 om 20:38
    Misschien wil Emmen hem wel hebben die hebben het beter gedaan als Nec
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:19
    Heeft afgelopen jaar een aantal prima wedstrijden gespeeld.
    Altijd een leuke speler gevonden bij NEC maar ook prima dat hij een keer een stap gaat maken. Wie weet wel naar De Graafschap terug als ze gaan promoveren maar is eerder dit jaar gek gemaakt door mogelijke transfer naar LA Galaxy.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    NEC-middenvelder kondigt vertrek aan na dramatisch slot: "Het is zuur"