PEC wil vaker shoppen bij Ajax en Feyenoord: 'Die categorie spelers'

PEC wil vaker shoppen bij Ajax en Feyenoord: 'Die categorie spelers'

zondag 13 mei 2018 om 20:37

PEC Zwolle blijft spelers van Eredivisie-beloftenteams in de gaten houden. Deze maand contracteerde de club Zian Flemming (Ajax) en Gustavo Hamer (Feyenoord). De kans bestaat dat er vaker spelers van die clubs naar Zwolle komen. PEC-voorzitter Adriaan Visser zei dat zondagochtend bij De Tafel van Kees.

"Wij zullen het moeten zoeken in de categorie spelers die zich bij Jong Ajax ontwikkelen, bij de beloftenteams", aldus Visser. "Hamer en Flemming zijn daar voorbeelden van. We moeten het zoeken in ons netwerk, waardoor ook prima spelers naar ons toekomen."

Visser bevestigt dat Excelsior-spits Mike van Duinen op het PEC-lijstje staat, maar acht de kans niet heel groot dat hij komt. "Fifty-fifty. De vraagprijs van Excelsior is zo hoog dat wij hem niet willen betalen. Hoe veel? Ik ga niet over getallen praten."

"Het moet allemaal een beetje betaalbaar blijven voor PEC. We blijven een kleine club en hebben de elfde of twaalfde begroting van de Eredivisie. Die wordt langzamerhand wel hoger. Commercieel gaat het beter met de club en het stadion zit iedere wedstrijd vol. De club leeft ook in de regio. Met dit soort clubs moet je met kleine stapjes vooruitgang boeken. De eerste seizoenshelft was weergaloos, de tweede seizoenshelft het tegenovergestelde: waardeloos."

Plaats een reactie

zondag 13 mei 2018 om 20:39
De westerse winkel voor de wijzen uit het oosten
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:46
En in het zuiden klinken de feestgeluiden.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:52
En in het noorden???
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:18
Dacht dat ik daar niets hoorde.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:04
Nee hoor :-(
Vind ik leuk
peinke +1675
maandag 14 mei 2018 om 08:40
We laten nu eenmaal graag westerlingen voor ons werken. Wij doen het denkwerk!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:18
De wijzen komen uit het oosten. :-)
Vind ik leuk
Nvd88 +739
zondag 13 mei 2018 om 20:42
Pec is gewoon een prima aanwinst voor de eredivisie, Weten meestal leuke spelers te halen en doen elk seizoen prima mee.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:45
Nu nog echt gras
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:50
Komt er over 2 jaar te liggen.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:00
Onzin, je liegt. PEC kiest heel lafjes voor een hybride mat. Nog steeds plastic dus.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:07
Je weet dus niet wat een hybride mat precies is en bent verblind door haat, je hoeft niet te reageren.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:24
Alweer onzin, het is niet jouw dag. Hybride is slechts deels echt gras. Dus nog steeds fake. Net als jullie fans. En de zogenaamde kwaliteit van de spelers. En de geloofwaardigheid van de technische staf.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:26
Ik ga er gemakshalve van uit dat mijn club het een stuk beter doet dan die van jou op dit moment.
Vind ik leuk
mazu +1068
zondag 13 mei 2018 om 21:27
Pec troll alert
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 23:11
Je hebt wel een grote mond voor iemand die niet weet waar hij het over heeft. Dus ze spelen op kunstgras in Camp Nou, Old Trafford, Anfield Road, Gelredome, Arena, op de EK’s/WK’s vanaf 2012 etc (en waarschijnlijk nog veel meer, maar had geen zin verder te zoeken)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:16
Liever een beetje plastic door 't gras dan onderin meedoen in de jupiler league.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4606
zondag 13 mei 2018 om 21:44
Niet op reageren.. PEC doet het geweldig met hun budget! Kopen altijd slim. Gaan altijd voor de koopjes wat vaak prima spelers zijn. Spelers zoals Mokhtar en Namli opgepikt en omgetoverd tot geweldige spelers. Ook nog eens een prima trainer en er wordt goed beleid gevoerd. Mag onder andere mijn club wat van leren.
Vind ik leuk
klick +367
zondag 13 mei 2018 om 20:53
Zonder echt gras mogen ze van mij degraderen. Competitie vervalsing
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:59
Spelers die na PEC overal floppen. Kleurloze kunstgrasvoetballers.
Vind ik leuk
mazu +1068
zondag 13 mei 2018 om 21:27
Pec troll alert
Vind ik leuk
Tossa +1363
zondag 13 mei 2018 om 22:55
Dat is dan juist een enorm compliment voor Pec (want "wij" krijgen ze wel aan het voetballen), maar dat zal wel niet jouw bedoeling zijn. Dus HAHAHAHA!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:19
En dan met 5-1 op de "beste grasmat" winnen van de landskampioen... Toch apart dat "kunstgrasvoetballers" dat ff doen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:53
De one time victory aanwenden als argument, hoe sneu. Welke PEC speler is na zijn vertrek een dragende speler geworden bij een grotere club? Het gros is niet eens basiskracht maar zit op de bank of op de tribune.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:57
Net als de JC schaal in hetzelfde jaar? Het doet er niet toe wat de spelers nu doen, het gaat erom dat ze niet alleen op kunstgras presteren.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:10
O, jii bepaalt even waarover het gaat? Die kunstgrasspelertjes winnen ook wel eens een potje op echt gras, maar slagen nooit bij een club met echt gras. Dat is het verschil.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:12
Ja want daar zit echt verschil in natuurlijk. Wat een domme reactie. Het is simpel: je kan een team bouwen of je kan het niet.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:43
Dat heeft ze de afgelopen jaren leuke spelers opgebracht. Veel clubs kunnen een voorbeeld nemen aan het spelersbeleid wat in Zwolle gehanteerd wordt.
Vind ik leuk
Niels92 +11135
zondag 13 mei 2018 om 20:43
Prima toch, genoeg spelers bij de Ajax jeugd die niet goed genoeg voor Ajax 1 zijn en mede door clubs als Zwolle toch het betaald voetbal in rollen, beter kan je het niet krijgen :)
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:43
Er moet vooral ook bij Jupiler League clubs gekeken worden, ook dit jaar is er weer een kapitaal aan talent gratis op te halen bij bijv. De Graafschap.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:46
Thomas Lam en Danny Hola nog ff bij twente op pikken
Vind ik leuk
HanV +3184
zondag 13 mei 2018 om 20:49
Die zijn er als speler niet echt op vooruit gegaan na hun vertrek bij PEC.
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:02
Noem er 1 die het ergens anders wel redt de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
mazu +1068
zondag 13 mei 2018 om 21:28
Pec troll alert
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:50
Banaan
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 20:51
Nou dan ben jij niet op de hoogte want lam staat in Engeland onder contract en holla nog 2 jaar bij Twente
Vind ik leuk
Hattrick +10275
zondag 13 mei 2018 om 20:46
Kunnen ze Ten Hag niet ophalen? ;)
Vind ik leuk
zwollie +6164
zondag 13 mei 2018 om 20:54
Nee doe maar niet.
Vind ik leuk
Hattrick +10275
zondag 13 mei 2018 om 20:56
Haha begrijpelijk ;)
Vind ik leuk
stratumseind +127798
zondag 13 mei 2018 om 20:54
Doet pec goed : de directe concurenten verzwakken zodat de subtop nog spannender word
Vind ik leuk
Ozpo +315
zondag 13 mei 2018 om 21:02
Denk dat Ajax en Feyenoord geen directe concurenten zijn en denk ook niet dat ze ze hiermee verzwakken. Het zijn spelers die niet nodig zijn bij deze clubs
Vind ik leuk
stratumseind +127798
zondag 13 mei 2018 om 21:06
jij bent nieuw hier?
Vind ik leuk
Ozpo +315
zondag 13 mei 2018 om 22:19
Maakt dat wat uit?
Vind ik leuk
stratumseind +127798
zondag 13 mei 2018 om 22:54
als je op mij reageert misschien wel
Vind ik leuk
Ozpo +315
zondag 13 mei 2018 om 23:03
Want? Wat maakt dat uit dan? Wil je niet dat er mensen op jou reageren of wil je niet dat “nieuwe mensen” op je reageren?
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 21:10
Verstandige kerel! Op de ene tweetje na dan ;-)
Vind ik leuk
Bennie498 +1291
zondag 13 mei 2018 om 21:13
Slim bezig !
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 23:01
Petje af weer VP voor de titel hoor
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 23:36
Nu nog de historisch trainersruil; Erik ten Hag terug naar het oosten en Johnny van 't Schip naar het westen. Iedereen blij, zo kan het ook.
Vind ik leuk
peinke +1675
maandag 14 mei 2018 om 08:47
Als Ajax de komende jaren weer geen kampioen wil worden, dan Van 't Schip halen. De slechtst presterende trainer van de 2e seizoenshelft met het grootste verval. Krijg je het 3e keus Amsterdamse netwerk er gratis bij, incl. die niet-vriend assistent-trainer. Waar haalt deze jongen zijn status ineens vandaan. Heeft niet zoveel gepresteerd hoor!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PEC wil vaker shoppen bij Ajax en Feyenoord: 'Die categorie spelers'