Rutjes totaal de kluts kwijt: Die mensen sturen dan opeens een appje

Rutjes totaal de kluts kwijt: "Die mensen sturen dan opeens een appje"

Gepubliceerd: maandag 14 mei 2018 om 14:42ma 14-05-2018 om 14:42

De degradatie van Roda JC hakt erin bij Nathan Rutjes. De middenvelder heeft een bar slechte nacht achter de rug en is the day after nog niet zichzelf.

"Ik heb helemaal niet geslapen", laat Rutjes weten aan De Limburger. "Ik weet niet of je mijn ogen ziet, maar ik denk dat 4.45 uur de oogjes zachtjes dicht gingen. De wekker ging weer om 8.15 uur, maar ik was om 6.30 uur alweer wakker."

Maandagochtend moest de Roda-routinier zich net als zijn ploeggenoten op de club melden. "Wat denk je dat er gebeurd is? Ja, ik weet het eigenlijk ook niet. We zaten elkaar allemaal een beetje gezapig aan te kijken. Dan kan je net zo goed vertrekken."

Na de degradatie kreeg Rutjes veel berichten. "Van vrienden en bekenden vooral steunbetuigingen, maar ook van mensen die ik eigenlijk nooit spreek, die dan saus op de wonden willen gooien. Of zout is het, hè? Je weet wat ik bedoel. Die mensen spreek ik nooit, maar dan sturen ze opeens een appje. Dan denk ik bij mezelf: laat me met rust alsjeblieft."

Plaats een reactie

bouncing +307
maandag 14 mei 2018 om 14:45
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 15:37]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 14:47
Volwassen reactie man, je hebt er blijkbaar ervaring mee.
Vind ik leuk
Barry Engels +32299
maandag 14 mei 2018 om 14:47
Oh ja joh.... gebruiken andere sporters dat ook?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 14:49
wordt hij misschien net zo geil van als je moeder van de coke...
Vind ik leuk
Barry Engels +32299
maandag 14 mei 2018 om 14:53
Ze zit aan de crack.... anders baar je toch niet zo'n leeghoofd?!
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
maandag 14 mei 2018 om 15:04
Ha, ha, geknipt en geschoren die Bouncing
Vind ik leuk
Barry Engels +32299
maandag 14 mei 2018 om 15:05
Zou ie zich al moeten scheren?
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
maandag 14 mei 2018 om 15:07
Scheren misschien niet, wel schamen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 14 mei 2018 om 15:21
Nah ja zeg, vage reactie zeg. Stoere reactie op het internet. Heb je de Viva al geprobeerd?
Vind ik leuk
Barry Engels +32299
maandag 14 mei 2018 om 14:46
2 uurtjes slaap.... waarom zou hij het beter hebben dan ik.... ;-))
Vind ik leuk
Sanders +4247
maandag 14 mei 2018 om 14:48
Off topic: kent iemand een nederlandse nieuwssite alleen voor buitenlands nieuws? Of eentje waar de frequentie van eredivisie nieuwsartikelen lager ligt?
Vind ik leuk
dyanneruda +755
maandag 14 mei 2018 om 16:00
World soccer schrijft in makkelijk te lezen Engels, ze bezigen niet al te moeilijke woorden.Een Nederlandse site ken ik jammer genoeg niet die veel meer over het buitenlands voetbal bericht.
Vind ik leuk
Sanders +4247
maandag 14 mei 2018 om 17:33
Oke, ik zal die eens proberen. Thanks!
Vind ik leuk
3Bier +14293
maandag 14 mei 2018 om 14:49
Voor Rutjes persoonlijk kan de degradatie goed uit pakken. Kans op speelminuten is voor hem in de Jupiler League een stuk groter.
Vind ik leuk
Rodajc +18658
maandag 14 mei 2018 om 14:56
Niet meer dan terecht lijkt me. Veel fans, waaronder ik, zullen net zo'n nacht achter de rug hebben. Het verschil zit hem in dat de meerderheid van de spelers dit over een maand is vergeten (Rutjes niet), en wij als fans misschien wel jaren in de shit blijven zitten.
Vind ik leuk
#Keizerout +45559
maandag 14 mei 2018 om 14:59
om het in te halen doet Nathan dutjes.
Vind ik leuk
Topdrie +3865
maandag 14 mei 2018 om 15:09
Nathan Dutjes
Vind ik leuk
#Keizerout +45559
maandag 14 mei 2018 om 15:30
Te laat. Lag je te slapen? :p
Vind ik leuk
Rodapaus +6150
maandag 14 mei 2018 om 15:19
Met de inzet van Rutjes is nooit wat mis gelukkig. Was hij maar een betere voetballer. Of de rest wat meer van zijn inzet.

Maar gelukkig heeft onze heilige rutjes een contract voor het leven bij Roda, ik hoop in ieder geval dat hij lang bij ons blijft. Hebben we in ieder geval een onuitputbare bron van positiviteit in ons midden.
Vind ik leuk
pos +9731
maandag 14 mei 2018 om 15:19
Als bij mij om 8:15 de wekker gaat heb ik me aardig verslapen. Wat een luizenleventje hebben ze toch ook. Goed dat ie gedegradeerd is.
Vind ik leuk
#Keizerout +45559
maandag 14 mei 2018 om 15:31
Denk je dat bij alle andere clubs de wekker eerder gaat?
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 15:31]
Vind ik leuk
dezink +1185
maandag 14 mei 2018 om 15:40
Omdat zijn wekker om 08:15 gaat ?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 15:51
Nathan blijft een voorbeeld prof!!
Vind ik leuk
Cookee +12689
maandag 14 mei 2018 om 16:38
Leedvermaak is de nieuwe Humor in dit land.
Daarom noem ik me liever wereldburger.
Het idee dat iemand verdriet heeft dat je daar lol van hebt.
Dit is zo'n positieve jongen die verdient beter.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 16:38]
Vind ik leuk
Paul1982 +12070
maandag 14 mei 2018 om 17:54
Voor Nathan Rutjes vind ik het veel erger dan voor sommige spelers die gisteren wel in het veld stonden.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 19:11
Niemand met een rodahart heeft goed geslapen
Vind ik leuk
Tiesto1 +338
maandag 14 mei 2018 om 22:06
Deze jongen meent tenminste wat hij zegt en is echt begaan met het lot van anderen binnen de club die wel alles voor Roda overhebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws