Ook bij Mexico hoog PSV-gehalte: drie bekenden mogen hopen op WK

Ook bij Mexico hoog PSV-gehalte: drie bekenden mogen hopen op WK

Gepubliceerd: maandag 14 mei 2018 om 20:14ma 14-05-2018 om 20:14

Bondscoach Juan Carlos Osorio heeft een 28-koppige voorselectie samengesteld voor het WK en daarvan zullen nog vijf spelers afvallen voor het hoofdtoernooi. Drie (voormalig) PSV'ers mogen hopen op deelname aan het prestigieuze toernooi in Rusland. 

Andrés Guardado speelde drie seizoenen voor PSV en verdedigt tegenwoordig de kleuren van Real Betis. De 145-voudig international lijkt niet te hoeven vrezen voor zijn plek. Ook Hector Moreno, die naast PSV ook in Nederland uitkwam voor AZ, behoort tot de voorselectie. De stopper van Real Sociedad is sinds jaar en dag een vaste waarde in het Mexicaans elftal, hij heeft reeds 91 caps achter zijn naam staan.

De enige huidige Eredivisie-speler in Osorio's voorselectie is Hirving Lozano. De aanvaller van PSV, dit seizoen goed voor zeventien treffers, krijgt op 2 juni te horen of hij definitief mee mag afreizen naar Rusland en zich mag gaan opmaken voor zijn eerste mondiale eindronde met de hoofdmacht.

Plaats een reactie

Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 20:16
Muy inteligente.
Mucha suerte, estamos con ustedes.
Viva Mexico.
Vind ik leuk
Shelbourne +5424
maandag 14 mei 2018 om 20:17
Hopelijk zitten binnenkort twee PSV’ers in deze Mexicaanse selectie.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 21:46
Erick Gutierrez of Rodolfo Pizarro (Chivas de Guadelajara).
Vind ik leuk
Shelbourne +5424
maandag 14 mei 2018 om 21:49
Pizarro is niet geselecteerd
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 22:09
Nee, maar toch ook al 24 en goede rechtervleugelaanvaller en ook aanvallend op middenveld te gebruiken.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48430
maandag 14 mei 2018 om 22:47
En die wil Ajax kopen? ;)
Vind ik leuk
bouncing +306
maandag 14 mei 2018 om 20:18
PSV houdt wel van een Mexicanootje op zijn tijd. Ben wel benieuwd of Sjukkie mee mag en of hij gaat presteren
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1645
maandag 14 mei 2018 om 20:20
Waarom zou hij niet meegaan?
Vind ik leuk
Excelsior +1426
maandag 14 mei 2018 om 20:22
Aaa oud-PSV'ers tellen ook mee
Vind ik leuk
Vamos7 +7770
maandag 14 mei 2018 om 20:22
Waarom geen livemeepraten van Oranje onder 17 VP? Zijn nu bezig tegen de ieren....
Vind ik leuk
Maxx Jw +1320
maandag 14 mei 2018 om 21:10
Ben je ook aan het kijken haha?
Vind ik leuk
Topdrie +3334
maandag 14 mei 2018 om 21:24
Valt erg tegen vandaag. Totaal geen tempo en zuiverheid
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 20:24
Ik denk dat Mexico ver gaat komen!
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 20:27
Olympisch Kampioen in 2012, veel internationals met Europese ervaring. Tijd om belofte in te lossen. Aldaar quote over Oranje:
De " No era penal " a " No vamos al mundial "
Van " Het was geen strafschop " (Robben) naar " We gaan niet naar de top".
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 20:44
15e deelname voor Mexico. Laat slechts drie landen boven zich.
Brazilie: 20
Duitsland: 18
Argentinië: 16
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 20:28
Grote behoefte aan toneelspelers blijkbaar.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 20:31
Waarom de gehele selectie van Brazilie wel op VP en de gehele voorselectie van Mexico niet op VP, gemiste kans. Moeten we zelf weer checken op internet. Interesse VP-bezoekers, just tell us... :-)
Vind ik leuk
Topdrie +3334
maandag 14 mei 2018 om 20:32
Ik dacht dat Guardado en Moreno al vertrokken waren uit Eindhoven. Erg weinig van gezien dit seizoen
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
maandag 14 mei 2018 om 20:36
Dan mogen ze wel sterke mensen met dat brancard meesturen. Ze zullen wel een paar keer per wedstrijd hun topper van het veld moeten dragen. Dat heb je helaas als je last hebt van chronische vallende ziekte.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 20:38
Fan van Ronaldo, mister kunstgras?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
maandag 14 mei 2018 om 20:40
Ik zou niet weten waarom hij fans zou moeten hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
Bizzy +22491
maandag 14 mei 2018 om 21:04
Ik ga Mexico volgen/supporten op het WK en in het bijzonder Mevrouw Moreno :)
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
maandag 14 mei 2018 om 21:07
Zal hector leuk vinden :)
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 14 mei 2018 om 21:10
Was tijdens WK in Zuid-Afrika gewoon in Eindhoven te bewonderen.
Sympathieke en mooie vrouw.
Vind ik leuk
Fr!ts +101
maandag 14 mei 2018 om 21:05
VP even vergeten te melden dat ex-twente speler corona ook geselecteerd is..
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 14 mei 2018 om 21:13
Is gepasseerd, nu gaat Dos Equis mee
Vind ik leuk
jaja_PSV +48430
maandag 14 mei 2018 om 22:49
;)
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
maandag 14 mei 2018 om 22:29
Ook de nieuwe PSV er gutierrez zit erbij
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:58
Te koop voor weinig: oranje shirt en aanverwante artikelen of ruilen tegen krat corona en een sombrero. Viva Mexico!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws