Ook bij Mexico hoog PSV-gehalte: drie bekenden mogen hopen op WK

    Ook bij Mexico hoog PSV-gehalte: drie bekenden mogen hopen op WK

    maandag 14 mei 2018 om 20:14

    Bondscoach Juan Carlos Osorio heeft een 28-koppige voorselectie samengesteld voor het WK en daarvan zullen nog vijf spelers afvallen voor het hoofdtoernooi. Drie (voormalig) PSV'ers mogen hopen op deelname aan het prestigieuze toernooi in Rusland. 

    Andrés Guardado speelde drie seizoenen voor PSV en verdedigt tegenwoordig de kleuren van Real Betis. De 145-voudig international lijkt niet te hoeven vrezen voor zijn plek. Ook Hector Moreno, die naast PSV ook in Nederland uitkwam voor AZ, behoort tot de voorselectie. De stopper van Real Sociedad is sinds jaar en dag een vaste waarde in het Mexicaans elftal, hij heeft reeds 91 caps achter zijn naam staan.

    De enige huidige Eredivisie-speler in Osorio's voorselectie is Hirving Lozano. De aanvaller van PSV, dit seizoen goed voor zeventien treffers, krijgt op 2 juni te horen of hij definitief mee mag afreizen naar Rusland en zich mag gaan opmaken voor zijn eerste mondiale eindronde met de hoofdmacht.

    Plaats een reactie

    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 20:16
    Muy inteligente.
    Mucha suerte, estamos con ustedes.
    Viva Mexico.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4408
    maandag 14 mei 2018 om 20:17
    Hopelijk zitten binnenkort twee PSV’ers in deze Mexicaanse selectie.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 21:46
    Erick Gutierrez of Rodolfo Pizarro (Chivas de Guadelajara).
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4408
    maandag 14 mei 2018 om 21:49
    Pizarro is niet geselecteerd
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 22:09
    Nee, maar toch ook al 24 en goede rechtervleugelaanvaller en ook aanvallend op middenveld te gebruiken.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44709
    maandag 14 mei 2018 om 22:47
    En die wil Ajax kopen? ;)
    Vind ik leuk
    bouncing +315
    maandag 14 mei 2018 om 20:18
    PSV houdt wel van een Mexicanootje op zijn tijd. Ben wel benieuwd of Sjukkie mee mag en of hij gaat presteren
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 20:20
    Waarom zou hij niet meegaan?
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    maandag 14 mei 2018 om 20:22
    Aaa oud-PSV'ers tellen ook mee
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    maandag 14 mei 2018 om 20:22
    Waarom geen livemeepraten van Oranje onder 17 VP? Zijn nu bezig tegen de ieren....
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1211
    maandag 14 mei 2018 om 21:10
    Ben je ook aan het kijken haha?
    Vind ik leuk
    Topdrie +2618
    maandag 14 mei 2018 om 21:24
    Valt erg tegen vandaag. Totaal geen tempo en zuiverheid
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 20:24
    Ik denk dat Mexico ver gaat komen!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 20:27
    Olympisch Kampioen in 2012, veel internationals met Europese ervaring. Tijd om belofte in te lossen. Aldaar quote over Oranje:
    De " No era penal " a " No vamos al mundial "
    Van " Het was geen strafschop " (Robben) naar " We gaan niet naar de top".
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 20:44
    15e deelname voor Mexico. Laat slechts drie landen boven zich.
    Brazilie: 20
    Duitsland: 18
    Argentinië: 16
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 20:28
    Grote behoefte aan toneelspelers blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 20:31
    Waarom de gehele selectie van Brazilie wel op VP en de gehele voorselectie van Mexico niet op VP, gemiste kans. Moeten we zelf weer checken op internet. Interesse VP-bezoekers, just tell us... :-)
    Vind ik leuk
    Topdrie +2618
    maandag 14 mei 2018 om 20:32
    Ik dacht dat Guardado en Moreno al vertrokken waren uit Eindhoven. Erg weinig van gezien dit seizoen
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    maandag 14 mei 2018 om 20:36
    Dan mogen ze wel sterke mensen met dat brancard meesturen. Ze zullen wel een paar keer per wedstrijd hun topper van het veld moeten dragen. Dat heb je helaas als je last hebt van chronische vallende ziekte.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 20:38
    Fan van Ronaldo, mister kunstgras?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    maandag 14 mei 2018 om 20:40
    Ik zou niet weten waarom hij fans zou moeten hebben.
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 20:42]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20697
    maandag 14 mei 2018 om 21:04
    Ik ga Mexico volgen/supporten op het WK en in het bijzonder Mevrouw Moreno :)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2759
    maandag 14 mei 2018 om 21:07
    Zal hector leuk vinden :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +11156
    maandag 14 mei 2018 om 21:10
    Was tijdens WK in Zuid-Afrika gewoon in Eindhoven te bewonderen.
    Sympathieke en mooie vrouw.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    maandag 14 mei 2018 om 21:05
    VP even vergeten te melden dat ex-twente speler corona ook geselecteerd is..
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 14 mei 2018 om 21:13
    Is gepasseerd, nu gaat Dos Equis mee
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44709
    maandag 14 mei 2018 om 22:49
    ;)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9384
    maandag 14 mei 2018 om 22:29
    Ook de nieuwe PSV er gutierrez zit erbij
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 22:58
    Te koop voor weinig: oranje shirt en aanverwante artikelen of ruilen tegen krat corona en een sombrero. Viva Mexico!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ook bij Mexico hoog PSV-gehalte: drie bekenden mogen hopen op WK