De Jong looft 'aparte wortel' en 'kunstenaar': De spelers zijn gek van hem

    De Jong looft 'aparte wortel' en 'kunstenaar': "De spelers zijn gek van hem"

    maandag 14 mei 2018 om 23:37

    De Graafschap-trainer Henk de Jong is lyrisch over Fabian Serrarens. De Jong is blij dat hij iemand als Serrarens in zijn elftal rond heeft lopen. 

    "Ik noem hem altijd een aparte wortel of kunstenaar. Je kunt alles tegen hem zeggen", zegt De Jong tegen NH. "Het is een unieke jongen. Als hij straks klaar is met zijn voetbalcarrière, komt hij hier nog een of twee keer en gaat hij in de gezondheidszorg werken met mensen met een handicap. Daar is hij echt geweldig in. Het is een unieke jongen. Ik vind het heel prettig om met hem te werken."

    Serrarens scoorde dit seizoen al veertien keer, maar dat is niet de enige reden waarom De Jong zo lovend over hem is. "Het is een speciale gast. Je moet goed met hem omgaan. De spelers zijn gek van hem, de supporters waarderen hem. Achter mij hoor ik ook weleens 'wisselen', als hij iets verkeerds doet. Dan heb je er echt geen kaas van gegeten. Die jongen is uniek op de velden."

    Poll

    Gaat De Graafschap promoveren?

    (790 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 14 mei 2018 om 23:39
    Vp verzint het ook allemaal kom eens met beter nieuws
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 02:20
    Je hebt zeker gelijk hoor, maar deze onzin kan ik dan weer wel aan. Beter dan die E divisie, of hoe heet dat??

    En wat jammer dat "wij hier" zo lelijk gaan doen als het over Ajax of PSV gaat zeg. Troll.... In wat voor tijd leven we man
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:41
    Ik was niet weg van hem in zijn eerste wedstrijden als spits maar hij vult het inmiddels prima in. Is fysiek sterk en staat steeds vaker op de juiste plek in de 16. Daarnaast heeft hij een prima actie in huis en maakt hij enorm veel meters dat alles maakt je automatisch geliefd bij de (meeste) supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:44
    Ik heb hem dit seizoen 1x zien voetballen. En dat was afgelopen weekend. En als hij altijd doet wat hij dit weekend deed. Dan geef ik hem nog een mooie carrière. Ik zie best wat potentie in deze man. Zou zeker een az-vitesse-feyenoord kunnen halen in een paar jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:45
    Dat zal moeten blijken maar hij vult in ieder geval de spits positie goed in voor iemand die toch meer als flankspeler kwam.
    Vind ik leuk
    Heino +38
    maandag 14 mei 2018 om 23:43
    Ken wel Willy wortel
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:05
    Wel een leuke speler... Geen topper... Middenmoot voor ED... Zal er gemiddeld toch 13 inleggen door zijn werklust en gedrevenheid.... Leuke speler voor Zwolle of Groningen e.d.
    Vind ik leuk
    Den Daats +1919
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:48
    Natuurlijk zullen we moeten afwachten wat hij gaat doen in de ED komend seizoen.

    Vooralsnog deel ik je mening. Leuke spelet voor middenmoot/subtop.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 02:17
    Ik loof Henk de Jong.. Wat is dat toch een uiterst sfeerverhogende vogel zeg! Alleen om hem zou je al voor de Graafschap worden
    Vind ik leuk
    BonusMalus +507
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:24
    Dacht Jan de Jong over V Persie..
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7649
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:03
    Fijne gast, heeft zaalvoetbal acties en is een lastpak! Afgelopen wedstrijd stond hij zeker nog een half uur met iedereen op de foto te gaan. Topper
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:22
    Mooi man. Een positieve reactie over een relatief onbekende speler lijkt voor sommigen hier al te veel van het goede.
    Vind ik leuk
    Gustavo +2928
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:05
    Ik hoorde gisteren dat De Graafschap vijf spelers van Almere City heeft overgenomen de afgelopen twee jaar. Het is dus Almere 1 tegen Almere 2 voor de playoffs :-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
    Cambuur had ook 3 van Almere... dat is het nieuwe AZ kwa opleiding.
    Vind ik leuk
    Gustavo +2928
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:46
    Tel daar Amrabat, Assaidi en Janssen bij op en je ziet meteen de potentie van Almere City.
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    woensdag 16 mei 2018 om 19:05
    Inderdaad indrukwekkend rijtje.
    Maar als ik mag zeggen je hebt ook geluk dat Ajax niks met Amsterdams talent doet, dus in die vijver heb je altijd wel beet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong looft 'aparte wortel' en 'kunstenaar': "De spelers zijn gek van hem"