De Jong looft 'aparte wortel' en 'kunstenaar': De spelers zijn gek van hem

    De Jong looft 'aparte wortel' en 'kunstenaar': "De spelers zijn gek van hem"

    De Graafschap-trainer Henk de Jong is lyrisch over Fabian Serrarens. De Jong is blij dat hij iemand als Serrarens in zijn elftal rond heeft lopen. 

    "Ik noem hem altijd een aparte wortel of kunstenaar. Je kunt alles tegen hem zeggen", zegt De Jong tegen NH. "Het is een unieke jongen. Als hij straks klaar is met zijn voetbalcarrière, komt hij hier nog een of twee keer en gaat hij in de gezondheidszorg werken met mensen met een handicap. Daar is hij echt geweldig in. Het is een unieke jongen. Ik vind het heel prettig om met hem te werken."

    Serrarens scoorde dit seizoen al veertien keer, maar dat is niet de enige reden waarom De Jong zo lovend over hem is. "Het is een speciale gast. Je moet goed met hem omgaan. De spelers zijn gek van hem, de supporters waarderen hem. Achter mij hoor ik ook weleens 'wisselen', als hij iets verkeerds doet. Dan heb je er echt geen kaas van gegeten. Die jongen is uniek op de velden."

    Poll

    Gaat De Graafschap promoveren?

    (791 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 14 mei 2018 om 23:39
    Vp verzint het ook allemaal kom eens met beter nieuws
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 02:20
    Je hebt zeker gelijk hoor, maar deze onzin kan ik dan weer wel aan. Beter dan die E divisie, of hoe heet dat??

    En wat jammer dat "wij hier" zo lelijk gaan doen als het over Ajax of PSV gaat zeg. Troll.... In wat voor tijd leven we man
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:41
    Ik was niet weg van hem in zijn eerste wedstrijden als spits maar hij vult het inmiddels prima in. Is fysiek sterk en staat steeds vaker op de juiste plek in de 16. Daarnaast heeft hij een prima actie in huis en maakt hij enorm veel meters dat alles maakt je automatisch geliefd bij de (meeste) supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:44
    Ik heb hem dit seizoen 1x zien voetballen. En dat was afgelopen weekend. En als hij altijd doet wat hij dit weekend deed. Dan geef ik hem nog een mooie carrière. Ik zie best wat potentie in deze man. Zou zeker een az-vitesse-feyenoord kunnen halen in een paar jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:45
    Dat zal moeten blijken maar hij vult in ieder geval de spits positie goed in voor iemand die toch meer als flankspeler kwam.
    Vind ik leuk
    Heino +42
    maandag 14 mei 2018 om 23:43
    Ken wel Willy wortel
    Vind ik leuk