Van Persie (34) neemt beslissing over toekomst: 'Niet klaar om te stoppen'

    Van Persie (34) neemt beslissing over toekomst: 'Niet klaar om te stoppen'

    dinsdag 15 mei 2018 om 00:06

    Robin van Persie gaat door bij Feyenoord. De 34-jarige spits zaaide de afgelopen weken veel onduidelijkheid over zijn toekomst, maar heeft maandag via de pers wereldkundig gemaakt dat hij doorgaat.

    Van Persie vertelde de afgelopen weken dat hij twijfelde over zijn toekomst, mede omdat hij voelde dat zijn lichaam haperde. Maandagavond werd bekend dat de spits een aantal journalisten uitnodigde aan wie hij zijn verhaal kon vertellen. Journalisten van Voetbal International, De Telegraaf, het Algemeen Dagblad en de Volkskrant wisten wat Van Persie zou gaan doen, nog voordat de rest het wist. Het verhaal van de spits staat dinsdag uitgebreid in diverse kranten.

    "Op de dagen dat ik aan een afscheid dacht, vond ik dat heel eng. Blijkbaar ben ik er nog niet klaar voor om te stoppen", zo staat er op de voorpagina van het AD. Het was de bedoeling dat het nieuws door diverse media rond 00.30 uur bekend zou worden gemaakt. Dat Van Persie doorgaat, lekte iets daarvoor uit.

    Van Persie deed in een kleine ruimte op trainingscomplex Varkenoord zijn verhaal. "Voor mezelf heb ik steeds de vraag gesteld: waarom ben ik ooit gaan voetballen? Nou, dat was niet perse om een beker boven mijn hoofd te houden", zegt Van Persie tegen het AD. "De kern is plezier. Lekker op het veld bezig zijn. Samen beter worden. Uiteindelijk heeft dat plezier de doorslag gegeven."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:08
    https://www.fr12.nl/nieuws/47109-van-persie-gaat-door-bij-feyenoord.html


    Ik had het eerste nieuws!!

    (had het al in het vorige topic gepost :-p)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:09
    Beter. Blij mee!!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:11
    Gefeliciteerd, mijn vermoeden kwam uit. Ik kon niet zeker zeggen dat hij ging stoppen. Bij zulke spelers verwacht je iets speciaals. En dat is gebleken.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:17
    Ja ik vreesde dat hij ging stoppen, maar gelukkig niet!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:20
    Niet alles is negatief in het leven.;-)

    Die clown van die acrobaat zei altijd, ''Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen ''
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:29
    Zeker weten Adriantje :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:09
    Nee hoor fr12.nl was je voor ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:14
    Duh, plak de link toch. Maar VP kan nog van mij leren, ben beter dan een stagelopertje. ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:15
    Dat is waar.
    Onbelangrijk " nieuws " daar zijn ze op VP sneller mee.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:17
    Hahaha, ja daar heb je een heel goed punt. Maar die heb je wel vaker!
    Vind ik leuk
    Gerro +6465
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:23
    Het zou ook pas 0.30 bekend worden dus nou is mijn hele nachtrust verpest
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:31
    Tsja, moeten ze maar beter research doen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23516
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:32
    Bij 0:20 u was ik nog wakker toen ik de aankondiging las dat tien minuten later er groot nieuws van Van Persie zou komen. Zag hem niet aankomen, bovendien: ik heb er ook niet op gewacht.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27890
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:18
    Misschien kun je correspondent Oost Europa worden :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:22
    Als ze de reisjes vergoeden vind ik het prima.Hoef er niks aan te verdienen :-p
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13367
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:27
    De Roemeense competitie een beetje voor ons in de gaten houden kan je toch ook wel kostenloos doen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:00
    Alles achter het ijzeren gordijn neem ik aan. Figuurlijk dan want die is niet meer. Maar sommige zullen nog bijdehand reageren dat het al heel lang niet meer bestond. Zo gaat dat meestal op VP. Dus ik vermeld het erbij zodat iedereen het kan begrijpen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23516
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:34
    Je kunt nog altijd je eigen ijzeren gordijn beginnen Harry, dan bepaal je gewoon zelf wanneer hij verdwijnt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:27
    Nee Midden Noord heeft het te druk met Feyenoorder willen zijn...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:47
    lees jij dat ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:55
    Nee, je ziet toch dat Midden-Noord met de link van fr12.nl kwam, daarom een lolletje met dat fr12.nl eerder met het nieuws kwam.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 00:55]
    Vind ik leuk
    2cents +54906
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:11
    Zit jij stiekem op een Feyenoord-fansite, het werk voor VP te doen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:12
    Nee, gewoon spannend en heb toch verder niks te doen. Buiten dat zit ik op heel veel sites van andere clubs. Behalve die van ajax, anders krijg ik de hele tijd Ajax banners in beeld ;-)
    Vind ik leuk
    2cents +54906
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:15
    En toch beweren dat je neutraal zou zijn tov Ajax. ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:16
    Niet helemaal 2cents ;-)

    (niet zo serieus nemen hé, het is allemaal al zo serieus)
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:10
    Serieus?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:25
    Heheeee eindelijk zien mensen Midden Noord in...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:14
    Had het gelezen en fr12 bekeken, maar wist het nog niet zeker.
    Maar jij kwam zeker eerder dan VP :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:15
    Ik doe mijn huiswerk ook ;-)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:16
    En nou? Wil je een sticker?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:22
    Ja, krijg jij van mij een plaat. Kan je hem voor je kop slaan!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:30
    jij wilt liever een schouderklopje he? Maar gaat moeilijk als je heel de tijd een zeepje-pakken-houding hebt voor het legioen

    Vind ik leuk
    13 +12968
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:23
    Van mij krijgt hij een virtuele kus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:27
    Kots
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:13
    He, dit is Feyenoord nieuws... Zeur je niet altijd over mensen die op ajax nieuws draajes reageren?

    Ksssjt, wegwezen nep Rotterdammer!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:24
    Stakker
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:01
    Wou net zeggen wat een ophef over een link
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:10
    Ach hij wilt even zijn moment van fame hebben, waarschijnlijk had ie zijn lap met tekst ook al even klaarliggen want hij was wel bijzonder snel met zijn reactie. Zie je niet vaak, een hagenees die diep in Rotterdamse holletjes kruipt
    Vind ik leuk
    13 +12968
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:19
    ADO en Feyenoord zijn tot op zekere hoogte best friendly hoor.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:22
    Denk dat Haagse Johnny zich omdraait in zijn graf als ie dit hoort
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:24
    Bullshit & Respectloos naar Sjon!!

    Ik kon hem heel goed. Kap met stoken!
    Die draait zich om voor Ajax en dat weet ik wel voor 100% zeker.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 02:01]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:27
    En er staat ook iemand heel dicht in mijn leven die voor Feyenoord is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:33
    Ach gossie...
    Vind ik leuk
    Sanders +3740
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:21
    Doe eens niet zo hatelijk fritsie :-)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:27
    Ach het Haags meisje moet niet zo fel reageren op me, de hele dag wilt ze uitdelen aan me maar incasseren en ze staat in de brand
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:34
    Wil je een Jip en Janneke zakdoekje?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:23
    Ik had de link al in het vorige topic geplaatst. 5 minuten daarvoor en vanwege het speculeren onder de Feyenoorders vond ik het leuk om te plaatsten ja. Dat jij het nou raar vind interesseert mij verder niet. Jij probeert op een glibberige manier te stoken en een topic te vergallen. Blyad!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:27
    Oke meid
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:28
    Slaap lekker kind!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:31
    Ik trek hem nog ff door meid, mijn weekend begint op maandag al
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:32
    Gelukkig hoef ik niet voor jouw Wajong te werken.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:33
    Maak je niet druk, ik was met mijn 23ste al met pensioen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91213
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:34
    Toen begon je met je Wajong door jouw hersenbeschadiging!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:32
    Klopt, zie je zeker niet vaak. Maar daarom had ik deze mannetje allang door. Hij wilt wanna be Rotterdammer zijn en blijft het vuile werk doen om een wit voetje te halen...
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:14
    Sjonge... Na 4 jaar zonder enige prijs zo chagrijnig... Dat belooft wat de komende 14 jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
    Zo ver als Feyenoord zijn we niet afgegleden hoor. Beetje voorbarig om Feyenoord met Ajax te gaan vergelijken.

    Doe eens ff normaal dan doe je al loco genoeg jij...mafklapper
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:26
    Getverdemme


    Brrrrrrrr

    Hoe glibberig iemand kan zijn....
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1849
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:51
    Hoe oud ben je ? 12 ik was als eerste puuuuh
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:17
    Wat interesseert ons dat nou gast
    Vind ik leuk
    Jordtt +1111
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:16
    Ik denk toch dat zn vrouw het eerder wist...
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:57
    Op zich mooi nieuws voor de liefhebber maar vanwaar deze poppenkast?
    Vind ik leuk
    020west +363
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:02
    Mooi en mooi dat RvP et een jaar aan vast plakt. Echt een sieraad voor het Nederlands voetbal. Als ik zie hoe goed Feyenoord richting einde seizoen was, zijn die gewoon weer titelkandidaat met RvP erbij volgend jaar
    Vind ik leuk
    2cents +54906
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:08
    Daar op die voorpagina had natuurlijk Labyad moeten staan. Robin, boefje. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:08
    Gefeliciteerd Feyenoorders!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27890
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:08
    Gaaf. Feyenoorders gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5926
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:09
    Haha, verrassing! Goed nieuws, nog een jaar genieten!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13367
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:29
    Dit jaar was het bij tijd en wijlen al smullen, wat kan die jongen toch goed voetballen! Nog een jaartje feest voor alle voetballiefhebbers.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5926
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:44
    Helemaal mee eens. Mijns inziens de beste speler van de Eredivisie, met een balbehandeling om de vingers bij af te likken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:53
    vind sowieso dat hij altijd erg onderschat is door heel veel nederlanders. Als je zijn tijden in de premier league zag. echt onwijs goed was hij. Staat echt wel in de top 10 beste voetballers van nl aller tijden
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:09
    Dit is toch prachtig! Zowel voor Feyenoord als de Eredivisie! Dat wordt nog een jaartje genieten
    Vind ik leuk
    Bengelino +11579
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:09
    Das mooi voor de competitie
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12795
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:10
    Waarom moest hier nou zo geheimzinnig over gedaan worden?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21359
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:17
    Na Zlatan de grootste speler ooit natuurlijk, daar moet speciaal een persconferentie voor komen om half 1 snachts
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:16
    Na zlatan? Hoe kom je daar nou bij? :)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:27
    Zodat jullie zouden kunne haten ;)
    Vind ik leuk
    poklane +4842
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:11
    Met Van Persie op naar de Coolsingel!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1915
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:11
    Goed nieuws voor alle liefhebbers!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:11
    Ik ben zo blij dat ik het mis heb :D Gooo van Persie, topscoorder van het Nederlands elftal, en held dat je nog een jaar met veel pijn doorgaat. En eventueel de kans hebt om voor de rest van je leven vele lichamelijke klachten te hebben. Dat zegt wel iets over hem.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26110
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:12
    Feyenoord gefeliciteerd! Leuk om RvP nog een keertje in de Galgenwaard te zien komend jaar!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:22
    Niet naar afscheidswedstrijd van Kuyt? Robin speelt dan ook :p
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26110
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:28
    Haha nee dank je wel. Qua aantal verkochte kaarten kan de wedstrijd best in Utrecht worden gespeeld! Dan kom ik wel ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:50
    Haha. Er zijn trouwens al ruim 40000 kaarten verkocht. Dus komt wel goed ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26110
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:26
    Gelukkig! Kuyt heeft wel een vol stadion verdiend! Ga jij wel?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:26
    Heb geen kaart zou eigenlijk weg zijn, minibreak, maar twijfel nu of ik het kan verzetten....;)
    Vind ik leuk
    Espresso +15
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:13
    Weer een jaar lang trainen voor 6 wedstrijden.. Maar wel genieten
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:14
    Alle voetballiefhebbers GEFELICITEERD!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:17
    Kan
    Die geen klok kijken 0:30 duurde nog ff
    Vind ik leuk
    Dharmpie +590
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:19
    Ik ben erg blij dat hij doorgaat, ik ben alleen benieuwd hoe het in het nieuwe seizoen gaat werken met Gio. RVP zal echt wel 90 minuten willen spelen, ben benieuwd of Gio dit gaat willen.

    Het mooiste is dat Hij doorgaat!
    Ben er oprecht blij mee!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:50
    Ik heb het idee dat daar allang over gesproken is.
    Vind ik leuk
    Romo +754
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:22
    Mooi zo
    Super .... kan nog veel betekenen voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    13 +12968
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:28
    Kids en ik zijn ook heel blij! Niet alleen om wat hij zelf nog gaat laten zien, maar ook om wat hij zijn collega’s nog gaat bijbrengen. Hoop ook dat de kans dat Berghuis blijft hierdoor groter wordt. Die 2 hebben een klik. Berghuis praat ook met veel respect over hem, ook over wat hij en andere aanvallers van hem leren.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:59
    Denk dat de kans zeker groter is nu Robin blijft. Laten we het hopen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:25
    Gefeliciteerd eredivisie! Iedereen zou hier blij mee moeten zijn! RvP = held!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5356
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:25
    Gefeliciteerd Eredivisie en Feyenoord in het bijzonder!
    Met dat rare tijdstip een persconferentie, dan denk je dat Van Persie stopt... nu verrast het wel.
    Vind ik leuk
    13 +12968
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:29
    Het sterkte mij juist in mijn vermoeden dat hij zou doorgaan.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5356
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:31
    1-0 voor de vrouwelijke intuitie.
    Vind ik leuk
    13 +12968
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:35
    Haha, die hapert ook wel eens hoor en staat soms gewoon uit :)
    Vind ik leuk
    cj_fey +4258
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:24
    De eerste vrouw waarbij de intuitie uit staat moet nog geboren worden 13..... (helaas) :P
    Vind ik leuk
    Skeptic +459
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:28
    WE WORDEN GEK

    OOOOOH ROBIN VAN PERSIE
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:43
    Feyenoord kampioen 2018/2019 Kan bijna niet missen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:57
    Dat is wel heel erg optimistisch ;-)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4071
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:45
    Optimistisch of Realistisch:-)
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:46
    Dat is dan ook competitie vervalsing, die speelt alleen belangrijke wedstrijden, dus als jong ajaz, az, psv vervalsing is, is ook 'oud' feijenoord competitievervalsing ;)
    Vind ik leuk
    Skeptic +459
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:42
    Of je maakt een grapje of je bent heel erg dom.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:03
    Wat een aandachtshoer is Van Persie sorry als ik Feyenoord fans ermee kwets maar ik vind dit echt overdreven..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:11
    dit zegt alles over jou domme soepkip, ik zou als ik jou was me diep gaan zitten schamen in een donker hoekje!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:15
    Nee hoezo? Ik vind dat en dan zeg ik het ook. Ik loop niet met de kudde mee.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:57
    aandachtshoer? donder ff op man. Deze gozer wilt gewoon zijn tijd nemen ja? het is niet echt een makkelijke beslissing kerel. Hij gaf ze tot half 1 om een mooi stuk te maken. Dus kap met onzin lullen man
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:13
    Lekker belangrijk! RvP gaat door, da's toch heerlijk man! Het media circus erom heen, is bijzaak! Dat buit hij goed uit.... !
    Voor deze man kom je naar het stadion, is dus een winst voor heel de ED!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:26
    Mondje dicht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:08
    mooiste overwinning van dit seizoen
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:13
    Tis grijs en het sjokt in Rotterdam over het veld, rara wie ben ik?
    Vind ik leuk
    13 +12968
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:21
    In elk geval niet Hansi H, want die komt me niet bekend voor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:16
    Dat is iig tien mooie goals volgend seizoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:19
    In 020 schijten ze 7 kleuren stront
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:24
    Hopen dat hij fitter aan de het nieuwe seizoen begint, en het psv moeilijk maakt. Zo doet ook Feyenoord weer volop mee voor het kampioenschap...
    Vind ik leuk
    plein19 +1958
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:26
    Hij als 1e spits?
    Vind ik leuk
    plein19 +1958
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:26
    Wow dat is nog eens de aandacht naar je toe trekken. Kan je niet meer op het veld dan maar buiten het veld
    Vind ik leuk
    BassieN +11253
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:38
    Want op het veld laat van Persie niks zien natuurlijk, mafkees
    Vind ik leuk
    plein19 +1958
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:22
    Hij is zonder specifieke blessure nog maar 35% aanwezig
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:58
    maar in die 35% laat hij al wel veel meer zien dan alle andere eredivisie spelers kerel
    Vind ik leuk
    plein19 +1958
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:42
    Mooi dat hij te zien is in Nederland. Heel goed voor de spelersgroep van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:32
    Haha meen je die? RvP is op 35% nog een betere voetballer dan alle voetballers die op de NL velden rondlopen
    Vind ik leuk
    plein19 +1958
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:58
    Ziyeck en berghuis zijn belangrijker in het wedstrijden dan RvP. Daarvoor speelt hij te weinig. En dat hij mooie doelpunten maakt is leuk om te zien. Maar Feyenoord heeft in het veld meer aan berghuis dan aan Van Persie
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 02:33
    Yes.
    Ik ben geen Feyenoorder, heb het artikel nog niet gelezen, maar gvd wat kan hij voetballen en dan doet hij dit puur voor zijn plezier (in tegenstelling tot Sneijder(,Maar die is misschien te dit en te goed voor de Eredivisie))
    Vind ik leuk
    dezink +1173
    dinsdag 15 mei 2018 om 05:03
    Goed nieuws voor elke voetballiefhebber , nog een jaartje extra genieten van Robin
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 05:56
    Wat een heerlijk bericht en een overwinning voor heel voetbalminnend nederland.Bedankt RVP voor deze beslissing die mij verrast!.!.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6586
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:02
    Moest hij daar nou zo een heisa van maken

    Drama queen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:25
    Chapeau robin! Mooi zo. De eerste aankoop is binnen haha.

    Van mijn part ga je nog 10 jaar door.
    Vind ik leuk
    Guzzi +468
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:32
    Beste voetballer van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:37
    Sorry maar dat was Ziyech. Zo eerlijk moeten we ook zijn om dat toe te geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:18
    Ziyech mag van Persie zijn veters strikken, wil nog wel eens zien of hij ook zo'n carrière neer kan zetten, ik denk van niet !
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:10
    Jij snapt best wel wat ik bedoel.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:35
    Oohhhhhh Robin van Perrrrrrrrsie!! Ja toch!! Sieraad van de nederlandse velden gaat doorrrrr.. goedemorgen allemaal :)
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1517
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:11
    Blij dat we nog even kunnen genieten van je technische talenten.
    Vind ik leuk
    klick +769
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:19
    Niet verwacht sinds gister
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:14
    YES
    Vind ik leuk
    rinirat +2430
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:18
    Iemand als v Persie,loopt niet zomaar weg al zal hij weinig spelen.
    Dit wisten we al,eigenlijk geen nieuws.
    Nou nog de trainer weg en een paar goede aankopen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 08:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:47
    Mooi nieuws voor iedereen die van voetbal houdt, wat een fantastische speler blijft het toch, genieten!, en dan hoef je niet perse voor Feyenoord te zijn
    Vind ik leuk
    Mari +8452
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:56
    Mooi.
    Alle voetballiefhebbers horen nu blij te zijn.
    Vind ik leuk
    linkspoot +693
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:08
    Mooi voor de eredivisie voetbal :)
    We moeten alleen niet te veel van hem verwachten, want fysiek is hij nogal zwak natuurlijk. Dus af en toe in de basis of invallen is meer dan genoeg. Ik hoop vooral dat hij een goede invloed heeft op de jongens. Sinds zijn komst doet Feyenoord het heel goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:23
    Yessssss
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:27
    Hij speelde de laatste periode al meer dan in het begin

    een goede voorbereiding met de groep dan valt er nog veel meer uit te halen denk ik zo.

    in ieder geval top dat ie nog een jaar doorgaat.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:09
    Mooi dat hij doorgaat, toch blijft het wel een punt als hij maar 20 minuten per week kan maken en niet altijd en voluit kan trainen wat zijn echte meerwaarde is. Nu weet ik dat het kleedkamer verhaal ook wel mee speelt, maar een speler als hem wil je toch op het veld zien en niet in de kleedkamer/dugout.
    Vind ik leuk
    Kevindo +711
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:33
    Blij dat hij door gaat met voetballen, omdat het wel een pareltje is in deze sport. Echter vind ik het allemaal wel wat overdreven dat er speciaal om 00:30 een gesprek moet plaatsvinden. Dan wil je wel heel graag dat alles om 'jou' draait.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1019
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:52
    Niet verwacht, zeker gezien het rare tijdstip van de persconferentie. Maar gefeliciteerd, Feijenoorders en voetballiefhebbers! Hopelijk geraakt hij nu wel iets fitter
    Vind ik leuk
    tremere +669
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:28
    Geweldig nieuws, dacht echt niet dat hij door zou gaan nav zijn interviews bij de bekerwinst. Ook als persoon een geweldige karakterontwikkeling doorgemaakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Persie (34) neemt beslissing over toekomst: 'Niet klaar om te stoppen'