Update: PSV reageert niet op teksten van aanstaande Ajacied Labyad

    Update: PSV reageert niet op teksten van aanstaande Ajacied Labyad

    dinsdag 15 mei 2018 om 12:17

    PSV heeft een serieuze poging gewaagd om Zakaria Labyad naar Eindhoven te halen. Dat heeft de kersverse Ajax-aanwinst dinsdagochtend onthuld in een gesprek met De Telegraaf.

    De huidige middenvelder van FC Utrecht was al langere tijd in onderhandeling met Ajax, totdat er ineens een 'Nederlandse topclub' op de stoep stond. Labyad liet maandag nog in het midden om welke topclub het ging, maar laat nu weten dat PSV hem benaderde voor een terugkeer.

    "Ik heb telefonisch contact met Marcel Brands gehad en werd door Phillip Cocu geappt. Maar ik had een verleden bij PSV. Is het dan verstandig terug te gaan? Mijn familie en ik dachten uiteindelijk van niet." Labyad speelde tussen 2010 en 2012 voor PSV, waarna hij een geruchtmakende overstap naar Sporting Portugal maakte.

    De 25-jarige Marokkaans international heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag een stap omhoog wilde maken. "Ik wist van mezelf dat ik het kon, maar ik begon bij FC Utrecht op nul. Ook qua salaris, want ik heb daar bijna voor niks gevoetbald. Alles met het doel om weer naar de top te gaan. Als dat dan lukt, is het een geweldig gevoel."

    Dat zijn keuze uiteindelijk op Ajax is gevallen, heeft te maken met trainer Erik ten Hag, die Labyad nog kent van zijn tijd in de Galgenwaard. "De aanwezigheid van Erik heeft mijn wens naar Ajax te gaan vele malen versterkt. Maar ook zonder hem was ik graag die kant op gegaan."

    Update 12.17: PSV wil niet reageren op de bewering van Labyad, meldt het Eindhovens Dagblad. Labyad claimde dat PSV hem terug wilde halen naar Eindhoven, maar daar gaat de club niet op in.

    Poll

    Is Labyad een goede versterking voor Ajax?

    (10925 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 06:46
    Was vast een grapje van onze Marcel
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:56
    Opdrijven van de prijs natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:00
    Marcje netto weer de hoofdprijs betaald.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:23
    Ja, natuurlijk. Als je een speler heel graag haalt, betaal je maar wat graag de hoofdprijs. Labyad gaat het 5-3-2 systeem in Amsterdam groot maken.
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:39
    Klopt maar hij verkoopt ze ook altijd weer voor de hoofdprijs dus dat is dan ook niet erg.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1804
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:24
    Altijd? Weet jij het zeker Gerrutjuh.. ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:13
    Ajax kan het betalen....
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
    Ajax zal het wel moeten betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:28
    Maar ze kunnen het betalen..
    Vind ik leuk
    HJR +7502
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:06
    Niet van de prijs, voor zijn salaris.
    Weet iemand wat Labyad voor salaris had bij Utrecht? Ik denk dat 'bijna' niks, ver boven het gemiddelde inkomen ligt ;)
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:37
    Ga maar uit van een ton bruto per jaar, zoiets als een jeugdspeler die op doorbreken staat bij FC Utrecht.
    Vind ik leuk
    HJR +7502
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:56
    Hoop dan maar dat hij zijn boodschappen kon betalen ;)
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:07
    Hehe, eindelijk een zinnige reactie! Ik heb wel het gevoel dat ze daar wat eerder mee hadden moeten beginnen...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:00
    Labyad had ik graag bij PSV gehad, eerlijk is eerlijk. Goede speler.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    pietprecies +4705
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:10
    Is dat in Eindhoven een manier om hoi te zeggen? Altijd al rare lui gevonden.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:36
    Precies, Piet
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:16
    Wollah, pardon?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:36
    ja, ik ben bloedserieus, bloedserieus
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:19
    Doe normaal
    Vind ik leuk
    base +2192
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:32
    Van die kleine generaal?
    Kon hij vast niet vinden op de foto zal wel gedacht hebben: wat moet ik met een foto van een regenworm.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3594
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:38
    Nooit opflikkeren met die Rat.
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:36
    Toen Overmars dit deed bij Ramelaar was Brands des duivels maar hij is zelf dus geen haar beter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:40
    Een beetje plagen is wat anders dan serieus mengen om labyrat
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:43
    Dan is de grap in ieder geval mislukt.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:46
    Ik ben blij dat hij niet naar “de beste club “komt.
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:27
    Wel correct van je, die aanhalingstekens.... :-)
    Vind ik leuk
    3Bier +8650
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:46
    Haha er zijn gelukkig nog realistische PSV supporters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:43
    Haha Ajax troefde psv af! Wij spelen 4e voorronde champl. Ajax 2e ronde voorronde. Dus tja waar troef je psv dan af??? 4 jaar 3 kampioen?? Is gewoon dat Ten Hag en Labyat goed door een deur kunnen.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11787
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:53
    En dan Ajacieden arrogant noemen hahaha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 07:54]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:11
    Nee...klopt nu zijn jullie wat bescheidener....dat krijg je als je al 2 decennia 2e viool speelt....
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11787
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:13
    En toch 3 sterren ...en jullie (-:

    Even voor jou decennia beleving..

    Kampioen in 1998, 2002, 2004, 2011, 2012, 2013 en 2014

    hahaha weet je überhaupt wel wat een decennia inhoud
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 08:18]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:21
    Hahaha.....ja klopt.....bijna 40 jaar geleden konden jullie nog regelmatig de beste zijn..maar heb een interessant nieuwtje....al heb je er 10 op je shirt staan....is geen garantie voor een nieuw kampioenschap......je weet well....behaalde resultaten in een ver verleden.....is geen garantie voor de .....toekomst...jullie jeugdopleiding die je overigens beter het verleden kunt noemen...gezien jullie hang daarnaar.....;-)
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11787
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:24
    En daarna nog dommer gaan lullen hahaha fijne dag
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 08:25]
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:25
    De Toekomst heeft Ajax veruit de rijkste club van Nederland gemaakt. Ik noem dat naast de uitpuilende prijzenkast succesvol...

    Het is allemaal niet verdiend met het betere plak-en leenwerk zeg maar...
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:33
    Grijze shirts als clubkleuren gaan dragen....past goed bij het grijze verleden....en kapitaal als nr 1op de bank....maar de no 2 in de dug out....
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:54
    inderdaad , de toekomst heeft ajax een topclub in nederland gemaakt , met de meeste europese prijzen
    een speler als labyad niet .....
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:48
    Zolang ik E=MC2 begrijp....dan maak je maar niet druk over het woordje decennia
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11787
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:09
    Jij begint erover.. ik niet haha
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:21
    Ah joh....maak je niet druk...beetje stangen....beetje zuigen....geeft gesprekstof. ;-)
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:59
    Hij roept maar wat..

    Misschien vond hij het een mooi woord om te gebruiken in zijn zin.

    Over 3e ster gesproken.. al worden zij 5 jaar oprij kampioen NOG komen zij niet in aanmerking voor die 3e ster.. (een klein feitje)
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3610
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:27
    Je hebt denk ik je laatste hersencellen kapot gemaakt tijdens het kampioensfeest. Wat een onzin kun jij praten zeg.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:35
    Ja...misschien heb je wel gelijk...dat krijg je als je de laatste 20 jaar de helft van de tijd kampioen wordt....dan blijf je zuipern....daarom zijn jullie zo heerlijk nuchter....misschien volgend jaar weer wat te drinken voor jullie....succes...
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3610
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:37
    Toch vreemd dat wij er geen last hebben gezien wij de laatste 8 jaar het vaakst kampioen zijn geworden.

    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:51
    In 18 jaar 10 keer....jullie 6
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3610
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:53
    Wie is er dan over het gehele bestaan van het betaald voetbal de recordkampioen van Nederland?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:15
    Grijze verleden jongen...er was eens een club boven de rivieren die zich de mooiste en het beste van het hele land voelde....maar de stoute boeren uit het zuiden hadden een slim plan ....en werkten in alle rust en stilte aan een machtsovername....en de oude koning ....die keek in de spiegel...en zei....spiegeltje spiegeltje ....wie is de mooiste in het land....en de spiegel antwoordde...psv mijn koning....en ze zijn nog beter ook.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3610
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:21
    Hahahaha jij hebt ook genoeg hersencellen verloren. Zal wel lekker leeg zijn in dat koppie van jou;)

    Dit bewijst maar weer eens dat perspectief alles is.

    Vind ik leuk
    Lulookmee +1170
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:32
    Ach kerel....dit jaar krijgen jullie alles over je heen....volgend jaar misschien wij waar....elkaar een beetje kietelen en er om kunnen lachen.....moet toch kunnen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:30
    Of het nu een grapje was of niet, bij deze mijn dank aan Overmars en consorten.
    Vind ik leuk
    Nas Ba +120
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:07
    Ik geloof er geen reet van. Zal weer een leugen zijn van hem. Vorige keer ook keihard aan het liegen voor de camera. Nee ik ga niet naar Ajax, heb nooit gesproken met Ajax. Deze rat bestaat alleen uit leugens. D supporters zullen hem nooit accepteren.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:45
    Tuurlijk... afgelopen winter wouden de supporters hem ook hier. Nu hij voor Ajax gaat spelen..

    Ach hij gaat tenminste aan een mooi wk met Ajax meedoen
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:46
    En zijn neus wordt langer en langer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:59
    Past goed bij Ajax met zijn leugenachtige arrogantie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:08
    Maar toch bedankt voor de 250.000€
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:18
    En nog een gebutst ego...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165662
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:46
    Haha de notoire leugenaar gaat maar door, wat een mannetje is het toch
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1359
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:59
    Schijnt dat Real hem ook wilde hebben. Die konden hem alleen niet betalen. Heeft Labrat zelf gezegd, echt waar hoor.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3594
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:39
    Liegen kan die als de beste.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:47
    Alles wat hij zegt geloven we toch niet hij met al zijn leugens. Haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:47
    Had Brands zich vorig seizoen niet kritisch uitgelaten over Ajax, dat zij zich altijd gingen mengen in de transferstrijd als PSV of een andere club al langer met die speler bezig was?
    Vind ik leuk
    Strijp +11948
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:48
    En jij gelooft Labyad? De meest gehaatte speler bij PSV, eentje die ieder optreden in het Philipps stadion van begin tot eind word uitgefloten, die zou PSV terughalen ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:49
    Ik vond het opmerkelijk inderdaad, maar omdat hij Marcel Brands zo specifiek noemt zal er ergens wel een kern van waarheid in zitten denk ik.
    Vind ik leuk
    tannat +13714
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:06
    Want ... hoe weet Labyad anders dat Brands over de transfers bij PSV gaat bedoel je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:26
    Nee, dat Labyad specifiek benoemt dat Marcel Brands hem gebeld heeft. Als hij zou liegen, zou hij het vast wat vager omschreven hebben als: PSV was ook geïnteresseerd.

    Nogmaals, het zou kunnen dat hij het alsnog allemaal bij elkaar liegt, maar dat was wat door mijn hoofd schoot ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:35
    Brands zou eigenlijk een boekje moeten opendoen hoe hij weg is gegaan bij PSV. Samen met in een jurk rondlopende zaakwaarnemer en tevens zijn pa aan de schandpaal nagelen.
    Alleen zijn ze zo niet in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:39
    Nee.

    Zes jaar na dato hangen ze daar nog steeds de gekwetste maagd uit....

    Pffff....
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:40
    Nee idd, misschien komt psv dan in een kwaad daglicht te staan
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:44
    Zo jij laat blijken er echt geen benul van te hebben.
    Hij is overal uitgekotst. Ben blij dat ie naar Ajax is gegaan.
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:01
    Die gast is zes jaar ouder geworden, in Utrecht heeft ie het gewoon goed gedaan, psv wil hem niet voor niets terug
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:20
    Dat zegt Labyat ja....pffff
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:56
    Ik hoor het brands en psv niet ontkennen, zal toch wel een kern van waarheid in zitten
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
    Brands en PSV bevestigen of ontkennen nooit iets en zeker niet tegen de pers. Daarom is het ook altijd een oase van rust in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Strijp +11948
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:11
    Dit is natuurlijk gewoon opnaaierij
    Vind ik leuk
    stratumseind +165662
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:52
    Labyad heeft een bijbaantje bij de telegraaf want hij onthuld het op dinsdag ochtend aan de krant nog voor 7 uur ...... 1 hoopje bull shit dus
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:53
    Alles goed en wel, maar jullie reageren erg overgevoelig hoor.

    Jij zou zeggen ze happen weer prima....
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:45
    Jij reageert anders ook al voor de 7de keer.
    Waarom zo vaak?
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:02
    Irritatiefactortje...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:54
    En Ajax blijft het doen, ondanks de kritiek.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2335
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:48
    had psv het maar gedaan
    Vind ik leuk
    tannat +13714
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:07
    PSV heeft HET gedaan: kampioen worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:53
    En wat dan nog als het waar is? Ajax en de andere clubs doen toch hetzelfde? Spelers proberen over te halen om hun te spelen. Tja... Ik vind het persoonlijk weer een gewaagde beslissing van hem. Succes ermee.
    Vind ik leuk
    Ale +4514
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:55
    Waarom moest ajax zo snel toe happen. Was maar naar psv gegaan.
    Vind ik leuk
    tannat +13714
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:08
    Iedereen weet dat Labyat bij PSV niets maar dan ook niets te zoeken heeft.
    Vind ik leuk
    Purist01 +636
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:56
    Godzijdank heeft hij voor Ajax gekozen. Marokkanen slagen nooit bij PSV. Bij andere clubs ook niet, maar dat is dan fijn hun probleem.
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:55
    Afellay was toch een niet onaardig Marokkaantje?
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:03
    Deed het inderdaad uitstekend :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:37
    Heeft toch ook heel zijn carrière overal problemen veroorzaakt.
    Afellay is ook gewoon over paard getild mannetje.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13314
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:58
    Bijna voor niks gevoetbald,je moet blij wezen dat utreg nog heil in je zag. Met alle respect anders had je nu achter de kassa bij Albert Hein gezeten.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:01
    Alleen zonder Ten Hag had Ajax hem nooit gehaald!
    Vind ik leuk
    Romario9 +11701
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:09
    Als over een paar maanden Ten Hag op straat wordt gezet en F de Boer weer voor de groep staat zal Labyad nog wel eens met weemoed terugdenken aan Utrecht en Eindhoven..
    Vind ik leuk
    tannat +13714
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:10
    Eindhoven niet aan Labyad
    Vind ik leuk
    spAro2018 +188
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:59
    Dat dacht ik ook al, Labyad en Ten Hag zijn matties. Maar zonder Ten Hag heeft hij geen steun. En tja als dat 020 publiek zich dan tegen hem gaat keren wat niet heel vreemd zal zijn dan zijn de rapen gaar haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:24
    Ben je ook geboren in 2018 met je 020?
    Vind ik leuk
    T. Henry +169
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:01
    Hij was al langere tijd in onderhandeling met Ajax totdat er ineens een Nederlandse topploeg op de stoep stond. Haha begint al goed
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 07:06]
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:09
    Credit doet een Overmarsje en vele PSVers weten in de gekte niet hoe ze moeten reageren.

    Zelfs Stratum is er voor 7 uur al bij.

    Lachen als die Labyad straks ook nog gaat presteren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165662
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:16
    Presteren? Tja liegen kan ie al ....

    Ps jij bent er toch ook al?
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:20
    Liegen, rat...

    Kijk een hoe jullie eigen Credit zich vaak genoeg in bochten moet wringen om de waarheid te verbloemen. Dan wordt het normaal gevonden. Nu is het blijkbaar liegen.

    PS ik moet vroeg opstaan en ben hier regelmatig dus wat vroeg. Jij moet niets toch, maar ligt er blijkbaar wat wakker van. ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +165662
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:06
    Ik slaap doorgaans een x of 4 per dag dus....
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:16
    Meestal ook nu... ;)
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:06
    Tja en Brands die Overmars een standje gaf bij Ramselaar.

    Toen al aangegeven dat Brands geen haar beter is.
    En zie. Bewijs is er en in Eindhoven gaan ze draaien.

    Typerend dat ze veel verwijten maar zelf het goede voorbeeld geven ho maar
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:57
    Haha, je laat je kennen hoor...
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:06
    Ik ben er niet rouwig om dat hij naar Amsterdam gaat. Als hij gaat presteren dan hebben jullie ene leuke aankoop. Bij PSV is hij niet geliefd bij de supporters dus denk dat niemand het erg vind dat hij voor ajax gaat spelen. Voetballen kan die jongen wel en voor ajax te hopen dat hij wat volwassener is geworden anders heb je er nog een hele kluif aan.
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:15
    Hij toont zich bij Utrecht ook al volwassener.

    En hij zou inderdaad niet meer bij PSV passen. Het publiek moet hem begrijpelijkerwijs niet. Maar het zou best pijnlijk zijn als hij in Amsterdam gaat presteren.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:38
    nee hoor, ik gun het hem ook nog wel :)
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:48
    Je blijkt maar weer eens een uitzondering hier, Korm. :)
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:05
    THNX! ik heb geen haat naar mensen of andere clubs. kan wel genieten van spelers zoals Labayad (bij utrecht). wel heb ik mijn twijfels of hij de top haalt maar misgunnen doe ik niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3594
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:41
    Gunnen nog wel, wat een nep PSV supporter ben jij nadat die rat ons alles heeft geflikt.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:53
    Grow up man, al die zure reacties is gewoon in en in triest...
    Vind ik leuk
    spAro2018 +188
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:57
    Labyad heeft al jaren niet gepresteerd. Bij Utrecht heeft hij voor het eerst sinds hele lange tijd weer goed gedraaid.
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:04
    Een opgaande lijn dus. Hopelijk houdt hij dat vast bij Ajax.
    Vind ik leuk
    spAro2018 +188
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:05
    Vast niet Ajax kennende
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:06
    We gaan het zien. Als blijkt van wel zal jij vast de laatste zijn die dat toegeeft.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:10
    Welkom !
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:13
    Komt ajax wel achter als hij straks alle telefoons en laptops steelt
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:00
    Vandaar dat men in Eindhoven nu nog altijd met postduiven werkt?
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:08
    Postduiven is inderdaad een leuke voetbalclub
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:15
    Allochtonen afdeling voor marrokkaanse voetballers bij Ajax: de laptop. Direct een topclub dus... ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:35
    niet serieus te nemen dat bevooroordeling over marrokkanen
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:07
    We kunnen er beter een geintje van maken.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
    inderdaad, alleen zijn er mensen die dit echt denken/menen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:17
    Leugenaar jij bent niet welkom bij ons mooie clubje ,maar in 020 ben je precies op de goede plek ook leugenaars
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:02
    Nog zo'n overgevoelig menneke...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:48
    Dat neem je terug
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:17
    Ik ben er in ieder geval blij mee! Welkom bij de mooiste club in Nederland! Heeft in het verleden misschien fouten gemaakt maar hij heeft er wel van geleerd. Ook gewoon op een goede manier weg bij Utrecht. De beste speler daar met afstand en gewoon een goede betrouwbare speler met het noodzakelijk gif
    Vind ik leuk
    klick +799
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:20
    Haha begint al met nare trekjes
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:20
    Die kunnen ze wel missen in eindhoven.
    Vind ik leuk
    Leozao +1314
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:21
    Heerlijk al die negatieve reacties. Zo zie je maar hoe belangrijk Ajax voor iedereen toch is. Veel succes bij Ajax!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:26
    Nou nou. Het is een speler die niet te vertrouwen is. Maar voetballen ken hij wel. Ik ben voor psv. Maar komop ajax fans ben dan is eerlijk? Zijn jullie nu trots om labyad te hebben of toch even plezier dat je psv aftroeft? Wat jullie in het verleden weinig succes opleverde. Ik noem hoekstra, aisatti en bazoer. Dan heb ik het nog niet over de geweldige el hamdoui of boukahri en ziyech. Stuk voor stuk uitgefloten en weg gejaagd. Dus ben eerlijk hoe goed ze ook zijn, ze maken je niet kampioen toch?
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:03
    Bazoer bracht leuk geld op hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:52
    Leuk hoor al dat geld... zolang jullie aankopen doen als labyad, wober en kristensen hahahah kunnen jullie fluiten naar de schaal
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:11
    Niemand verbiedt je om dat te hopen..
    Vind ik leuk
    3Bier +8650
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:38
    Ik zie Labayd eigenlijk als een aankoop voor de breedte. Strijdend met F. de Jong voor een plekkie als linkshalf. Of met Bande en Kluivert voor een plek als linksbuiten. Mocht hij slagen, prima. Redt hij het niet dan is dat jammer voor de 5,5 miljoen maar meer ook niet.
    Dat hier zoveel PSV'ers een beetje geprikkeld op reageren snap ik niet zo goed. Als je hem zelf niet wilt en niet goed vindt, waarom dan zo massaal reageren? Dan zou het je geen reet uitmaken dat hij naar Ajax gaat toch?
    Vind ik leuk
    chicken +10930
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:47
    Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:37
    Ik reageer hier niet prikkelend op maar realistisch. Het is een goede voetballer. Bij tegenslag haken ze wel vaak af. Ik zeg alleen het zijn niet de spelers voor een titel. Ik vind inderdaad frenkie een vele betere voetballer. Helaas koos die wel voor jullie ipv psv. Die had op dit middenveld goed gepast. En clubliefde bij spelers is een utopie. Van bommel had net zo makkelijk bij jullie getekend voor meer geld. Dus denk dat tegenwoordig iedereen kan switchen. Wij krijgen helaas viergever. Daar ben ik nog nooit van gecharmeerd geweest.
    Maar afwachten wat er nog vertrekt en bij komt. Het al toch zoals meestal tussen onze 2 clubjes gaan!
    Vind ik leuk
    3Bier +8650
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:45
    Dat prikkelend reageren was ook niet specifiek voor jou bedoelt maar voor vele anderen hier op de site.
    Labayd is in mijn ogen geen speler die Ajax de titel zal gaan bezorgen. Van mij had hij ook niet hoeven te komen. Aan de andere kant: het is een goede voetballer, kan op meerdere posities en heeft al de nodige ervaring. Niet verkeerd om er bij te hebben. Wat mij wel zorgen baart is dat Ajax zo lachend 5,5 miljoen neerlegt voor wisselspelers. Na Kristensen, Cassiera, Orejuela nu de volgende miljoenenaankoop op de bank? Dan liever 1 topper van 15 miljoen.
    Clubliefde is inderdaad zeldzaam. De liefde voor het geld is groter.
    Viergever is geen verkeerde om er bij te hebben. Als hij als basisspeler is gehaald dan snap ik dat je er niet blij mee bent, als wissel is hij prima. Zeker voor in de eredivisie.
    Het zal wederom tussen onze 2 clubjes gaan. Zowel op het veld als op de transfermarkt. Ajax en PSV vissen in de dezelfde vijver. Wordt weer een boeiende transferperiode.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:24
    Gelukkig zijn er dus wel mensen die realistisch over de andere clubs kunnen praten. Echte toppers zou moeilijk worden en factor geluk zal een rol spelen. Lozano kon ook niemand zelfde geldt voor romero. Ook daar is het afwachten van wat hij kan. Maar eind augustus weten we meer. De enige speler die echt top aankoop in de eredivisie zou zijn is jahanbaschk. Maar te duur en wil naar duitsland.
    Vind ik leuk
    3Bier +8650
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:41
    Ja je zou het niet zeggen als je hier op de site bij een willekeurige Ajax of PSV topic de reacties leest, maar aan beide kanten zijn er genoeg realistische supporters. Deze sneeuwen helaas vaak onder. De schreeuwers en trollen hebben hier de overhand.
    Alireza zou voor beide clubs een versterking zijn, maar ik denk niet dat hij in NL wil blijven. Dus zullen zowel Ajax als PSV hun vizier op zuid Amerika leggen. Wat mij betreft prima, daar zit ongelooflijk veel talent. En vaak met de juiste instelling.
    Wat dat betreft is het voor jullie te hopen dat Brands zijn kennis en netwerk aan PSV ter beschikking zal blijven stellen, mocht hij vertrekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:29
    Veel plezier Ajax met deze vuile huichelaar. Voor mij part scheurt hij een knieband tijdens de play-off finale mocht hij spelen maar ik ga ervan uit dat de rat ongesteld is en lekker thuis blijft. Miezert
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:04
    En dat allemaal omdat hij de warmte niet voelde?
    Vind ik leuk
    Sucrates +230
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:34
    ..aldus Labyad. Dezelfde die een week geleden nog aangaf dat hij niet benaderd was door Ajax. Dezelfde die aangaf een PSV-hart te hebben en 'dat het wel goed zou komen met de verlenging'. Dezelfde die..

    Ach. Ja. Die Labyad. Nou, succes jongen, je kunt beter gaan voetballen want als je praat dan praat je poep.
    Vind ik leuk
    Smash +3246
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:37
    Eersteklas eng nek deze gozer! Ben blij dat hij voor Ajax gekozen heeft.
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:19
    De honderdste PSV-er die zijn frustratie uit...
    Vind ik leuk
    3Bier +8650
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:40
    Ze hebben allemaal een enorme drang om aan te geven hoe blij ze wel niet zijn dat hij voor Ajax heeft gekozen.
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:44
    Ja joh.

    En dan te weten dat we er een bij hebben uit de lagere prijsklasse voor Ajax en dat daar alle fittingen in dat lampenhol het daar al van begeven...


    Werkelijk amusant, die dorpse kleingeestigheid.
    Vind ik leuk
    Smash +3246
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:28
    Nee hoor heren! De geschiedenis heeft echter geleerd, dat bijkans alle Marokkaanse voetballers vroeg of laat problemen geven. (Labyad, Bakkali, Aisatti, El Hamdaoui, Affelay, ....) Dat het een goede voetballer is staat buiten kijf.
    Vind ik leuk
    Smash +3246
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:32
    En zie hier een andere reactie. Het was dus weer bluf van onze Marokkaanse vriend;

    In een interview met De Telegraaf maakte Zakaria Labyad bekend dat ook PSV geprobeerd heeft hem te halen deze zomer, maar dat hij niet terug wilde keren in Eindhoven. In een reactie aan het Eindhovens Dagblad laat PSV weten niet te willen reageren op de uitlatingen van Labyad.
    PSV Netwerk
    Het ED meldt zelf dat de middenvelder deze transferperiode voor zover bekend niet serieus in beeld is geweest bij PSV en dat er ook niet met hem onderhandeld is.

    Waarom zou een club hierover zwijgen? Ze worden moe van deze gozer. Zwijgen is daarom beter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:49
    Waarom zouden psvers frustratie hebben??? Ojaa omdat ajax elk jaar kampioen worden denk ik:) en omdat ze de geweldenaar labyad binnen hebben gehengeld hahahah dorpsclown
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:33
    He Jozef, ook zo'n mooi feestje gehad weer? Of feesten jullie in amsterdam niet als er titels gewonnen worden?
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:16
    Ons leven is een groot feest, maar een feestje om wat schijt bakken slaan we graag over. Kwestie van goede smaak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:41
    Wanneer Labyad fluit, liegt hij nog. De Firma List en Bedrog blijft maar doorgaan met de publiciteit te zoeken. Labyad kan zich beter concentreren op zijn werkgever FC Utrecht in plaats zich bezig te houden met onzinnige stemmingmakerij. Labyad heeft het verstand van een poffertje.
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:12
    Laat je niet zo kennen joh.

    Je gaat nogal zielig met teleurstellingen om zie ik.


    Als het je niks deed zou het je niet raken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:46
    Dan heeft hij toch nog meer verstand dan jou! Maar dat neem ik je niet kwalijk, een waterkop is namelijk aangeboren, daar kan jij niets aan doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:55
    Vergeet volgende keer niet een punt achter je laatste zin te zetten. Daar heb jij meer last van, ook met je vorige accounts hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:58
    Vorige accounts? Dan noem er maar eens 1tje op...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:00
    Volgens mij ben ik niet jouw secretaresse. Of heb jij misschien last van Alzheimer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:02
    Nee hoor, u bent hier dingen aan het roepen waarvan ik het bestaan niet eens wist! Daarom vind ik het enorm knap van u. Kom eens met feiten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:09
    U bent een beetje hypocriet.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:11
    Leg eens uit?

    Weer een gewaagde uitspraak, maar met feiten komen lukt niet erg he
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:36
    Hoe kun jij anders bepalen dat ik onverstandig ben en een waterhoofd heb? Zijn dat dan soms feiten? Wanneer je hier amper 1 dag op VP zit kun je dat soort zaken niet beoordelen. Maar het valt niet alleen mij op, dus......
    Vind ik leuk
    spAro2018 +188
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:55
    Ik gok dat Clown Batie binnenkort weer een nieuw account moet aanmaken
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
    Wat was jouw vorige account?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:52
    Weer zo een waarbij je de hele familie kado krijgt. Maakt zo'n knul bij voorbaat al wat 'beïnvloedbaar' ... Als neef Hassan zegt dat ie in de spits moet, dan heb je de poppen aan het dansen...
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:55
    Ben blij dat hij voor Ajax heeft gekozen :)
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:58
    Wel apart dat als dit waar is hij het niet gedaan heeft. Hij loopt al jaren te smeken om terug te komen en heeft al diverse intervieuws gegeven waarbij hij aangeeft dat hij nog steeds alle wedstrijden van psv bekijkt en dat t zijn club is etc etc.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:59
    Lachen als hij er straks een paar balletjes binnen schiet in Eindhoven
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:11
    Labyrat het volgende probleemkind van Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:21
    hallo Ten HAG wilde Labyad En kreeg hem van Overmars! Goede aankoop, De lampekapjes hebben het nog geprobeerd om hem terug te halen! Maar hij koos voor zijn mentor ten HAG en dat heeft hij goed gedaan! Voor Ajax is hij een koopje! De lampekapjes uit eindhoven gaan hun selectie voor de CH Leque niet op orde krijgen? Ja als je het moet hebben van afvallers (viergever) Zonder geld doe je niet veel! mvg ritje
    Vind ik leuk
    Maan88 +3614
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:03
    Als viergever een afvaller is wat is labyad dan wel niet:-) en CH leque, wat is dat; Concours Hippique? Mocht je Champions League bedoelen, dat zit wel goed aangezien PSV pas eind augustus hoeft te spelen en al zeker is van Europees voetbal (en minimaal 15 miljoen euro, slapert!!) in tegenstelling tot jou neuzenklupske. Dus laat onze lampekapjes komend seizoen maar weer alle prijzen pakken dan mogen jullie alle 2e prijsjes en 2e hands spelertjes hebben, geen probleem. Ach over 3 maanden ligt ten Hag buiten, zijn overmars en VdSar oorlog aan het maken en zit labyad te mokken op de bank of wordt ie uitgefloten dus ja, waar maak ik mezelf eigelijk druk om. Wij hoefde dat ratje nooit terug
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8557
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:21
    Wat? Gaat labyad naar ajax?

    Hoor ik voor het eerst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:23
    ach laat deze kabouter dadelijk 2 weken achter elkaar banken, zullen wij eens zien hoe geweldig dat ie Ajax dan nog vindt..
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:25
    2e leugen van labyad in een week ....
    Vind ik leuk
    Bassie666 +385
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:32
    Geloof er geen hol van
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:39
    Eerst vertrekt die met veel bombarie en gedoe bij PSV.
    Spreekt zelfs poep over Brands en gaat naar Sporting.
    Daar was die niks. Niemand. Nobody.
    Hangende pootjes terug naar Nederland waar Vitesse hem dan maar nam.
    Werd ook niks. Half jaar thuis zitten gamen en jawel, Erikje ten Haggie kende hem nog van PsV en haalde hem naar Utrecht.
    Daar kan je vrijuit ballen als je mazzel hebt. Er zijn daar maar 2 wedstrijden per jaar belangrijk en de rest is mooi meegenomen.
    En nu wederom na onnodige leugenachtige draaiingen en zand in de ogen strooierij is die bij zijn “ lievelings”club met zijn lievelings”trainer“ gekomen.
    Gast zal erachter komen wat Ajax publiek is. Als die van fluiten houd zit die goed
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6158
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:45
    Wat aan leugenaar! Hij zei dat het om een topclub ging!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:45
    Wat een volwassenheid en sportiviteit heerst er op deze site.. Niet dus. Wat zijn er weer een hoop mensen op hun pik getrapt. Ik vraag me soms af hoeveel verstand sommige mensen hier hebben.. Viergever verliet Ajax voor PSV en Labyad kiest nu voor Ajax ipv PSV , so what? Deal with It.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3614
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:58
    Hij kiest niet voor ajax ipv PSV hij had alleen ajax als mogelijkheid, dat is het punt. PSV was geen optie omdat PSV hem helemaal niet wilde hebben.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:31
    Waarom zou hij liegen over de vermeende interesse van PSV?
    Vind ik leuk
    Maan88 +3614
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:55
    Wat een grap zeg! Wil labyad neuzen zieltjes voor zich winnen ofzo?? Heeft zichzelf op blote knieën 382x aangeboden maar Brands wilde hem zelf gratis niet eens terug. En nu zou PSV hem ineens willen hebben, NOT! Labyad je bent al een echte neus geworden na 1 officiële ajax dag, knap hoor kapsoneslijer! Labyratkomtnooitmeerterug!!!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:01
    Hij wil zeker niet meer terug naar PSV! Hij heeft namelijk gehoord dat je je kinderen daar niet onbeheerd achter mag laten
    Vind ik leuk
    Mari +8555
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:55
    Aan motivatie ontbreekt het hem in ieder geval niet.
    Hij is zo te lezen een man, die samen met familie! zijn toekomst uitstippelt.
    Riola is zeker geen familie
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:57
    Wat word ik misselijk van t feit dat ten hag mijn clubje verziekt bah... komen ze aan met labyad . Wat moeten wij hier nou mee?? Komt te kort en is ook nog eens vreselijk irritant... psv gefeliciteerd met alweer een kampioenschap komend seizoen... Als bij ons geen frisse wind komt zie ik dit alleen nog maar verder bergafwaarts gaan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:05
    Eindelijk een Ajax supporter die er wel kijk op heeft heeft dus maar een klein neusje
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:07
    Zo'n klojo nooit meer terug halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:08
    hallo die lampekap suporters uit lampegat Hebben de grootste praatjes, maar dat is ingegeven door jaloezie op het kapitaalkrachtige Ajax! Want zij moeten het doen met kneusjes van Ajax ( viergever) Ondertussen zijn de lampekapjes een filiaal van Ajax geworden! Kijken of zij volgend jaar ook nog zoveel praatjes hebben? mvg ritje
    Vind ik leuk
    aartstyle +1121
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:14
    Wat een vreemd verhaal, paar opvallende dingen:
    A. Er is bij de achterban van PSV weinig steun voor Labyad door zijn verleden. Al heeft hij zijn leven wel gebeterd, de uitspraak dat hij bijna voor niks bij utrecht voetbalt zegt veel. Het zal toch nog minimaal 10 keer het gemiddelde jaarsalaris zijn van een FTE.
    B. Waarom komt PSV daar nu pas mee? Dat betekent waarschijnlijk dat er meer bekent is intern over de middenvelders, vermoedelijk van ginkel en perreiro. Het moet iets onverwachts zijn want anders hadden ze Labyad ook al in de winterstop kunnen polsen.
    C. Ik als PSV'er zal niks meer zeggen over Overmars als hij weer achter PSV targets aan gaat. Blijkbaar kan Marcel er ook wat van :).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:15]
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:09
    Ajax verdient zo'n speler. Zaka wil gewoon geld verdienen en daarvoor moet ie bij Ajax zijn. Niet bij PSV, want wij willen kampioen worden en zetten alles in op voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:14
    Ajax en Marokkanen gaan niet samen. Dat lijkt me nu toch wel duidelijk?! Jammer hij zou beter uit de verf komen bij PSV. Die snappen dit soort jongens beter
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:17
    Het appje van Cocu: Labyrat ouwer rakker! Waarom zou je willen voetballen bij die joden? Kom gewoon bij ons ballen. Hier pakken we tenminste nog wat prijzen.

    De supporters vergeven je vast wel. (hell no!)
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1804
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:18
    "...qua salaris, want ik heb daar bijna voor niks gevoetbald" ... Wat een ezel 1e klas. Ik denk dat voor een club als Utrecht dat jij duur genoeg was. Beetje oneerbiedig naar Utrecht toe om dit zo te zeggen. Precies de reden waarom jij naar Portugal ging.. geld. Daar draait het ja om bij jullie.
    Vind ik leuk
    Jozef +37031
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:27
    Gelukkig bij de meeste mensen niet hé...
    Vind ik leuk
    linkspoot +693
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:25
    Het is grappig hoe negatief Labyad bejegend wordt in zijn PSV periode, terwijl het eigenlijk precies hetzelfde gebeurt met Justin Kluivert. Labyad was destijds veel verder dan Kluivert (debuteerde in de eredivisie op z’n 16de). Vreemd dat Kluivert minder gehaat is dan Labyad.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2781
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:20
    De ligt weer minder dan Kluivert
    Vind ik leuk
    Stranger +5004
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:35
    Mmmm................Labyad.
    ............Telegraaf.

    Waarom heb ik mijn twijfels of het waarheidsgehalte;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:48
    Labyad in eindhoven dat zouden de supporters nooit accepteren.
    99% heeft een hekel aan deze gast.
    Maar goed dat die naar ajax gaat.
    We zulen er niks aan missen.
    Hij past als arrogante speler precies tussen de rest van die arrogante spelers.
    En dat brands interesse had geloof ik niks van.
    Die weet ook wel dat de psv supporters zo over labyad denken.
    In het buiteland kon die het al niet redden nu gaat die met hangende pootjes bij ajax spelen.Wat een topper ben je dan.
    Dan ben je meer en loser die denkt dat die goed kan voetballen.Maar in het buiteland bij een midelmaat club het niet eens kon redden.
    En komt terug met de smoesje ik heb heimwee.
    Wat ben je dan zielig.Dan pas je inderdaad precies bij ajax.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:48
    Waarom zou Labyad de naam van de geïnteresseerde club noemen ? Welke winst denkt Labyad hiermee te halen. Het is een natrap geven meer niet.

    Zoals ik in mijn vorige postings had aangegeven, Labyad is een uitstekende voetballer alleen moet hij zich niet bezig houden met randzaken. Het is een exemplarisch voorbeeld waarvan ik zeg dit moet Labyad niet doen. Laat je voeten het werk doen.
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:53
    Labyadje zei ook dat hij bij PSV zou tekenen, hij zei ook dat hij tijdens de play-offs echt niets van deze transfer wilde weten, hij was echt niet medisch gekeurd, in de winterstop zou hij echt naar een topclub gaan. Die vuile rat liegt alles bij elkaar, alsof ik dit dan wel moet gaan geloven.
    Vind ik leuk
    WvH&WJ +9
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:54
    Als Labyad werkelijk zo goed is had Sporting hem echt wel gehouden. !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:00
    Probeert ja.
    Vind ik leuk
    La Luz +589
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:00
    Hebben er een aantal in het Philips stadion weer een extra reden om fluiten tijden PSV-Ajax, zucht.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:00
    Echt weer iets van de primeur om dit te plaatsen.
    Psv heeft nooit spelers gewild die alleen aan geld denken.
    Psv heeft dus nooit interesse getoont.
    Maar ja je weet wat voor onzin verhalen labyad al jaren uit zijn duim zuigt.
    De waarheid spreken voor deze gast is net zo moelijk als rutte in de tweede kamer.Die verzint ook 10 verschillende verhalen om beter voor de dag te komen.En primeur ik vraag me echt af waar jullie deze onzin vandaan hebben.
    Alvast niet uit brabant.Jullie dromen te veel.
    En welke normale voetballer wil er nu voor ajax spelen.

    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:02
    Ik denk dat Labyad gelijk heeft; bij PSV pruimt het publiek hem echt niet gezien zijn verleden waar hij de club liet vallen.

    Dan hoeft hij maar even minder te presteren en dan gaat het los.

    Op zich een prima aankoop voor Ajax. Sterk schot, goede pass. Of hij de kar kan trekken is weer een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Janjan +430
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:05
    Goed voor opvulling
    Vind ik leuk
    alaaf +997
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:08
    Prijsopdrijven heet dat 💪
    Vind ik leuk
    dezink +1173
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:12
    Leuke woordspeling van VP , voor de NEUS van Ajax proberen weg te kapen
    Vind ik leuk
    RBDK +139
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:13
    Hij heeft bijna voor niks gevoetbald bij FC Utrecht? Is het te achterhalen wat zijn salaris daar is? Lijkt me dat hij minimaal 300 000 euro per jaar opstrijkt. Ik wil zo ruilen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:18
    Zo lekker een zak chips erbij en lezen maar
    Vind ik leuk
    whiskey33 +172
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:21
    Labyad zou nooit geaccepteerd worden door de PSV-supporters.
    Nooit meer Labyad in Eindhoven. Geld is belangrijker voor hem dan carriere!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:36
    Oke
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1132
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:25
    Volgrnf jaar de dubbel en kwart finale europa league , iemand die durft te wedden van niet ?? Quotering 1 tegen 1
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:27
    Op naar de 4e ster.
    Vind ik leuk
    yuuup +9459
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:32
    Hoe het werkelijk gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:39
    LabyRAT volgend seizoen onder politiebegeleiding naar Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:07
    Jaja ze worden nu al bang voor jou. Wat een kansloze opmerking van jou.
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:08
    Je hebt het iq van een visstick
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1847
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:56
    Wat een fata morgana bericht.
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:02
    Lekker persoonlijk cocu, ff appje sturen.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:27
    @Update 1, PSV heeft zich dus wel gemeld ;)
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:53
    Daar lijkt het wel op. Anders was 1 woordje naar het ED genoeg geweest: onzin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
    Marcel brands lag nog te slapen.
    Vind ik leuk
    Bavaria +7
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
    Leugenaar heb je dit meteen geleerd in 020 liegen en bedriegen
    Vind ik leuk
    El Cazador +6078
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:51
    Was maar wel terug gegaan naar die warme familie club onder de rivieren.
    In de JC Arena ga je het verdomd lastig krijgen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:57
    Ja wat is er nu waar? Niemand zal er achter komen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:03
    Zwijgen is instemmen zegt men toch ?
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +108
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:14
    Mooi dat ie rat naar het ratte nest gaat, gaat goed met al die arrogante gasten... geen last van dat ratte clubje volgend jaar
    Vind ik leuk
    Blindsy +11211
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:21
    Als een club op elke bewering aangaande belangstelling moet reageren, heeft de TD er een dagtaak bij gekregen.
    In een transferwindow passeren wel 100 spelers de revue, waarom zou je op elke scheet moeten reageren? Misschien een lijntje uitgegooid, misschien heeft zijn zaakwaarnemer zelf wat geopperd, lekker belangrijk.
    Feit is, Labyad zit nu bij Ajax, en Brands is namens PSV al lang weer met andere uitgaande of inkomende transfers bezig. Feit.
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:08
    Ja, maar Erwin, buiten dat... is ook niet netjes toch om PSV te noemen? Hij zegt eigenlijk PSV vindt mij beter dan de spelers van PSV.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11211
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:15
    Zo had ik t nog niet eens bekeken, weet je? Maar je hebt gelijk, een speler zegt nooit met welke clubs hij heeft gesproken. Net zoals een club dat nooit zal doen. Je zal maar net gekocht zijn en lezen dat je nr 3 op de verlanglijst was...
    Zegt wel weer iets over Labyad dat hij dit wel zegt? Om eerlijk te zijn, dacht ik dat het Feyenoord was. Ayoub zal wel gehaald zijn als -mindere- vervanger van Vilhena. Maar RVP in de spits en Labyad daar dan achter, had voor mij wel gemogen ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    woensdag 16 mei 2018 om 18:51
    Ja, dit is geen actie van een gentleman.
    Maar er zal wel wat oud zeer zitten hij is toen niet zo leuk weggeraakt bij PSV dacht ik.
    Ja, precies, ik vind het nogal 'minnetjes' om dit te melden van hem.
    Mja, daar zeg je wat, kan zijn dat ze Ayoub als linksbuiten zetten, want zoals eerder gemeld, Feyenoord speelt meer behoudend en met Ayoub als midvelder zie ik Gio niet aandurven. Helemaal niet als Vilhena ernaast staat.
    Ja, ik denk dat RvP heel goed overweg kan met zo'n heerlijke pingelaar als Ayoub. Maar ook Gustavson past prima met zijn diepgang rondom RvP dat had hij bij Arsenal ook. Die leidt dan de aandacht af en dan kan RvP makkelijk wegdraaien en zelf schieten, werkte prima toen.

    Die Wenger was toch wel een kanjer, die durfde dat wel, fijne trainer is dat.
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:35
    Labyrat, liegt en bedriegt alles bijelkaar

    Past precies bij die club, die doen het zelfde in verhaal Nouri.

    Als hun het maar geen geld kost.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:36]
    Vind ik leuk
    Horas +580
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:42
    Mislukt bij PSV en dan slagen bij Ajax?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3594
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:45
    Die rat moet gewoon niet gaan liegen wilt PSV door zijn gelieg in het kwade daglicht zetten Labyrat PSV en wij PSV fan willen en moeten jou niet stuk afval dat jij bent weg ermee in de container...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:52
    Ik heb daar bijna voor niks ( geld) gespeeld onsimpathieke opmerking richting FC UTRECHT ik denk eerder dat je UTRECHTdankbaar moet zijn ze met JOUW in zee zijn gegaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:55
    Helemaal mee eens! Zwaar onsympathiek! Wat een flapdrol!
    Denk dat ik met een glimlach van oor tot oor naar de bank zou lopen elke dag met dat "salaris van niks" als ik bij utrecht zou mogen voetballen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:52
    Agossie arme jongen!! Heeft hij gewoon bijna voor niets gevoetbald bij Utrecht...
    Yeaahh right, denk dat onze omhooggevallen fluim meer verdiend dan de gemiddelde nederlander.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:53
    Heel goed. Verlaag jezelf niet tot het niveau van deze leugenaar. Dat hij zijn knie aan gort helpt
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:53
    Heel goed ja PSV zwijgt omdat het waar is maar blijkbaar ben jij slecht in dingen interpreteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:59
    Wij interpreteren niet: wij pakken titels
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
    Niet zo netjes... andere geinteresseerden te noemen, daarmee zeg je ook dat PSV jou beter vindt dan spelers van henzelf.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:25
    Hoeven ze toch ook niet? Maar als het andersom was geweest had het met hoofdletters in de krant gestaan....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:51
    Hahaha het is dus waar. Nu kan het eierdopje bij iedereen weer op en de snaveltjes toe. Nou mooi dat hij liever de grootste club van Nederland kiest ipv dat arrogante clubje uit Eindhoven. Trouwens wel grappig dat Brands de huichelaar dan een grote mond over Overmars heeft en dan hetzelfde doet. jaloezie is een ziekte en bijna iedereen die wat met PSV heeft lijdt daaraan zo is te merken inclusief medewerkers, staf en directie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:14
    Wij willen geen verraders bij PSV
    Vind ik leuk
    HupHolland +2258
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:51
    Di gaat geen succes worden.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:45
    Als PSV niet wil reageren dan klopt het verhaal dus waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    Ari as +240
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:05
    En labyrad komt nooit meer terug
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:44
    Ach wat maakt het uit PSV kan beter effe de FIFA bellen... smeken voor een uitnodiging net als de beste club van Nederland.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws