'Man United maakt gigantische De Ligt-deal mogelijk met transfer van 55 miljoen'

    'Man United maakt gigantische De Ligt-deal mogelijk met transfer van 55 miljoen'

    dinsdag 15 mei 2018 om 14:08

    De transfer van Matthijs de Ligt naar Tottenham Hotspur komt in een stroomversnelling wanneer Toby Alderweireld de overstap maakt naar Manchester United. José Mourinho heeft zo'n 55 miljoen euro over voor de Belgische routinier van Spurs. Dat meldt The London Evening Standard dinsdag. 

    Alderweireld ligt volgens tal van media op ramkoers in Londen. De 29-jarige international eist een salaris dat Tottenham niet wil en kan betalen. Voorzitter Daniel Levy is daarom geneigd om de voormalig Ajacied in de zomer te verkopen. Alderweireld moet zo'n 55 miljoen euro opleveren.

    Onder meer FC Barcelona en Chelsea worden gelinkt aan de stopper, maar volgens The London Evening Standard gaat Manchester United voorop in de race voor de international. Mourinho ziet Alderweireld als een ideale versterking. 

    Het geld dat de routinier oplevert, wil Spurs investeren in Matthijs de Ligt. De achttienjarige Ajacied, die minstens 50 miljoen euro moet opleveren, prijkt hoog op het verlanglijstje van manager Mauricio Pochettino. Vorig jaar nam Tottenham ook al Davinson Sánchez over van Ajax. Hij kostte ruim 40 miljoen euro. 

    Poll

    Is Spurs de ideale club voor De Ligt?

    (9307 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8337
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:12
    Spurs lijkt me wel de beste club voor hem. Vertrouwd naast Sanshez en je krijgt daar ook veel kansen in vergelijking met andere PL clubs.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11223
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
    Kan die ze ster bewaren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:17
    Scherp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:47
    ajax en celtic supporter?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:33
    Ajax en Scooby Doo supporter?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:28
    Ze ster?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:46
    Beide clubs hebben iets met ‘Joden’...
    Vind ik leuk
    WibedePibe +150
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:16
    @Koeroe je Nederlands is zo slecht dat ik amper snap wat je bedoelt.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11223
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:16
    Er zijn er genoeg die mij begrijpen kennelijk.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12913
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
    Eens, nu alleen nog 50+ miljoen vangen voor de Ligt..
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:59
    Wat dacht je van 60?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
    Denk dat hij duurder kan worden met bonussen als v.Dijk. laats genoemde is bij een topclub gekomen via andere clubs!!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:15
    Ik zou als Ajax zijnde ten alle tijde 60 vragen, laat ze maar lekker schuiven met die mars

    Gewoon betalen denk
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
    Precies
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
    En dan ze kunnen. Net zo goed 10 miljoen vragen Ajax doed toch niks met het geld
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3392
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
    Dat zou mooi zijn! Gewoon zoveel mogelijk. Doorlopende contract + aanvoerder bij het wegvallen van Veltman. Hij hoeft niet weg dus Ajax kan vragen wat het wil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
    50 miljoen plus 15% van volgende transfer
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:20
    Liverpool lijkt me ook top, naast van dijk. In duitsland bij bayern zie ik hem ook wel genoeg kansen krijgen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8337
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:32
    Bayern zou alleen goed voor hem zijn als Boateng of Hummels vertrekt, want hij gaat hun nooit uit de basis spelen. Zover is die nog niet.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:40
    Ik zie Bayern alleen geen € 50.000.000 betalen....
    Vind ik leuk
    Leeuw +4965
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
    Die duitsers zijn ook niet gek. PL clubs zijn de kluts kwijt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:03
    Bayern legt dat met gemak neer
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
    Herstel: kán het met gemak neerleggen. Doen is iets heel anders
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:42
    Mathijs heeft een blanco contract ontvangen van Leipzig. Hier gaat hij trouwens niet op in.
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:11
    Voor zijn ontwikkeling zou dat de perfecte keus zijn. Basisplek in de subtop van Duitsland. Niet verkeerd toch?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
    Nee niet verkeerd nee :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
    Leipzig speelt voorronde EL , dan kan hij net zo goed bij Ajax blijven
    Vind ik leuk
    Just dekler +1298
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:28
    Bundesliga is inderdaad hetzelfde niveau als de eredivisie....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:45
    Heb ik dat gezegd dan? Maar als heel Europa je wil waarom zou je dan bij nr 6 van Duitsland gaan voetballen, en net of Leipzig dit bedrag ooit zal betalen, die speuren zelf wel naar goedkopere talenten
    Vind ik leuk
    Just dekler +1298
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:04
    Jij zegt dat hij net zo goed bij Ajax kan blijven i.v.m.europa league. Maar de meeste potjes zullen in de competitie gespeeld worden. Hij zal meer leren in de Bundesliga als in de eredivisie. Dus is hij in Leipzig beter af als bij Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    *meer dan
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24107
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:29
    Bayern past beter. Mooi duo met Hummels. Boateng zal na dit seizoen vertrekken.
    Vind ik leuk
    base +2031
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:03
    Liever Liverpool is ook gelijk vertrouwd voor het Nederlands elftal. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:39
    Daarom, zo dacht ik ook! De vrij niet, dan de ligt maar naar liverpool :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:36
    Liverpool is voor Tokkies.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:44
    bij jouw club lopen ook bijna alleen maar tokkies.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29344
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:28
    Mwah... het zal of Sanchez of De Ligt worden.... al denk ik ook dat Spurs voor dit supertalent de beste bestemming gaat zijn... tenzij er een trainersruil komt natuurlijk ;-))
    Vind ik leuk
    2cents +50899
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:47
    In de ideale opstelling speelden ze met 3 centraal (Vertonghen, Sanchez, Alderweireld), totdat Alderweireld geblesseerd raakte.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5043
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:56
    Ideale club voor de Ligt..
    Vind ik leuk
    popiejopie +2290
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:51
    Ik denk alleen niet dat de Spurs 50 miljoen op tafel leggen voor een eredivisiespeler.
    Vind ik leuk
    Pindy-SvS +70
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:00
    Nee verwacht ik ook niet. Maar dat had ik persoonlijk ook nooit gedacht voor Sanchez met 40m. Dacht misschien 25m voor hem. Die Engelse zijn gek
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:16
    Scheelt wel dat Sanchez het waar maakt. Net als Vertonghen en Eriksen. Dan zullen ze eerder geneigd zijn om dat geld op tafel te leggen.
    Vind ik leuk
    yuuup +8982
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:14
    Ze hebben al eens 40 miljoen betaald en dat is ze zeer goed bevallen dus het is juist zeer aannemelijk dat die 50 ook wel gaan betalen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3345
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:33
    Dat denk jij verkeerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:12
    Ze hebben vertonghen ook nog. Dus zal niet veel spelen...
    Ik zou naar Bayern gaan. Lijkt me goede club.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8337
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
    Tottenham speelt vaak met 3 verdedigers en Alderweireld gaat naar alle waarschijnlijk weg, dus dan komt er een plekje vrij voor De Ligt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:15
    Ik zie hem liever naar Barcelona gaan. Voor mij is pique niet langer onomstreden, en vermaelen en yerry mina zijn niet beter dan de ligt. Denk dat hij zich daar snel genoeg aan kan passen aan de speelstijl, en potentie genoeg
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8337
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
    Met Pique en Umtiti zal die dan nummer 3 worden. De Ligt moet naar een club waar die wekelijks speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
    Pique zal geen 60 wedstrijden meer spelen, en zoals gezegd vind ik hem niet onomstreden. Die kan best een keer uit de basis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
    Waar haalt men de onzin over piqué vandaan? Zo oud is hij niet en Shakira houd hem wel fit hoor...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:53
    Het is mijn persoonlijke mening als barca supporter, ik wordt niet warm of koud van pique dus banken met die man.. Van shakira wel natuurlijk, maar dat is voor een andere site..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:43
    Haha
    Vind ik leuk
    Ruffio +17
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:49
    Hmm. Umtiti staat anders ook te popellen om te vertrekken..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:23
    Spurs met Sanchez en Vertonghen is niet zo gunstig voor hem, kan beter naar Barca gaan. Piquer loopt op zijn laatste benen, Umtiti is niet supergoed.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1981
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
    Dan kan die weer profiteren teren op Sanchez!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
    Waar heb jij het over? Ben je serieus of?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12913
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
    Prima toch?
    Leren van een oudere en meer ervaren speler kan nooit kwaad..
    Vind ik leuk
    bouncing +319
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:57
    Heb jij iets verkeerds gegeten ofzo? Lijkt wel of er vandaag alleen maar onzin uit jou komt
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
    Ajax hofleverancier van Tottenham Hotspur
    Vind ik leuk
    Sil95 +10305
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
    Eriksen
    Alderweireld
    Vertonghen
    Sanchez
    Eventueel de Ligt.
    Dat laat wel zien hoe goed Ajax er in het buitenland nog opstaat..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:24
    Of in ieder geval bij Levy :p
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10481
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
    Wees er maar trots op.
    Tottenham pakt nooit prijzen.
    Echt dom als hij daar heen gaat.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10305
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
    Reacties van deze aard had ik wel weer verwacht.. Tottenham is gewoon een club die zich de laatste jaren meer en meer in de top heeft weten te vestigen. Slechts een kwestie van tijd voordat men daar prijzen gaat pakken. Met zoveel kwaliteit in de ploeg en wat men nog hoopt aan te trekken zijn ze zeker titelwaardig.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10481
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
    Dat zal allemaal wel, maar zodra ze een echte uitblinker hebben dan word die weer verkocht voor de hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1298
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
    Achter Manchester City die zullen de komende jaren de dienst uitmaken denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:08
    Beker?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
    Daarom passen Ajacieden daar zo goed ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
    echt wel.. .ook Tottenham behaalt nul, zero, nade , geen prijzen.... klopt...
    Vind ik leuk
    The Iceman +6731
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:23
    Ik zie Tottenham ook nog wel aankloppen voor Onana.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
    Maar Hans, bij de Spurs zit de bank al helemaal vol en je kunt de Ligt toch niet in het tweede van de Spursdroppen? Volgens mij is hij daar dan toch iets te duur voor.
    Vind ik leuk
    Nistel +3562
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
    Doen ze bij Ajax ook, dus waarom niet?
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
    Tja, waarom ook niet ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
    Ajax zal er lekker geld aan verdienen aan deze jeugd product!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:15
    Dat wel.. Helaas komt er niks terug van zijn niveau.. Wel geld, geen prestaties.
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:17
    Mario, aan deze jeugd product.
    Nederlands is voor jou ook moeilijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:21
    Zou jij willen stoppen met de gehele tijd mij willen verbeteren is de zoveelste keer al dat ik het vraag.
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:24
    Niet lullen Mario.
    Jij bent al 2 dagen aan kloten.
    Jij doet wat jij doet en hebt gedaan.
    Ik ook, Real koninklijke Mario.
    Jij hebt mij hier voor schut gezet. Nu is het mijn beurt. Daaaag Mario.
    Groet Dimitri en Kenneth.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:27
    Is goed vriend! Je bent me nu aan het stalken! Andere vroegen als dit aub zou ophouden ik heb Ja gezegd jammer dat je met.dit pubergedrag verder gaat...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    PRICE +26080
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:36
    Niet lullen Mario,je hebt mij hier compleet afgebroken.
    Een Dimitri aangevallen die totaal niks met mij te maken heeft.
    Zeuren over mijn reacties,terwijl je zelf hier heel de dag op VP zit.
    Dan zelf je foto ineens veranderen. Terwijl je mij daar over aanvalt.
    Je bent gewoon een valse kerel.
    Blijf maar lekker bij je kinderachtige reacties als van Bommel man van de Hertgang.
    Je bent gewoon een viezerik.
    Jij valt mensen aan om niks.
    Heb ik dus niet gedaan.
    En ja ik blijf jou volgen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:37
    Super succes ermee!!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3345
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:36
    Hahaha de gekkies hebben ruzie ! Maargoed dat jullie niet in dezelfde inrichting zitten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:17
    Ik zie liever De Ligt bij Ajax blijven dan dat Ajax alweer tientallen miljoenen binnen gaat harken, geld heb je niks aan, prijzen en een goed spelend elftal zijn waardevoller dan een gevulde bankrekening.
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:55
    Als de speler zelf weg wilt dan kan Ajax de speler moeilijk dwingen te blijven. Anders krijg je een boilesen scenario.
    Vind ik leuk
    Iggy +3210
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:51
    Aan deze jeugd product???
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:15
    50 miljoen is een hoop geld. Overmars zal wel overstag gaan wanneer dat wordt geboden voor De Ligt. Jammer dat een talent zo vroeg vertrekt. Eigenlijk is het om moedeloos van te worden, top talenten vertrekken steeds vroeger.
    Vind ik leuk
    buddha +8057
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:19
    ach ajax koopt ze toch ook steeds jonger? blijft voor iedere club het zelfde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:21
    Daarom mag ik het toch wel verveld vinden?
    Vind ik leuk
    buddha +8057
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:50
    ja natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10305
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:15
    Enerzijds zou het natuurlijk prachtig zijn dat je als Ajax zijnde het verdedigingsduo Sanchez - De Ligt aan de top van Engeland aflevert.. Anderzijds zou het wederom betekenen dat je als Ajax zijnde weer opnieuw kan gaan bouwen.. Hoezeer de clubkas van Ajax ook uitpuilt , een bod van 50/55 miljoen kan geen enkele Nederlandse club weerstaan. Bovendien heb je ook nog te maken met de wil van de speler zelf ( en een zaakwaarnemer die zichzelf al rijk rekent) Het is treurig om te constateren maar we zijn tegenwoordig niet eens meer in staat om spelers van nauwelijks 18/19 te behouden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12913
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:18
    Helaas is dat niet anders, Nederlandse clubs hebben bij zulke bedragen helaas niks meer te willen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:34
    Wees blij dat Ajax wat heeft af te leveren, tenslotte is dat toch het succes van de jeugdopleiding. Ze plukken weer een stel uit de voorraadkamer die Jong Ajax is en hup, laat maar weer groeien die waarde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:23
    Ach wij kopen een nieuwe sloper uit Argentinie en een talent van Fortuna. Probleem opgelost.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
    Veel te vroeg weg, maar Raiola heeft het voor het zeggen.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2288
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:17
    Apart nieuws. Volgens mij wilt Spurs Raiola buiten de deur houden. Kan me ook niet voorstellen dat hij werkelijk naar Spurs gaat
    Vind ik leuk
    Sil95 +10305
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:21
    Waarom niet? Tottenham haalt al jarenlang de sterkhouders van Ajax. Davinson Sanchez werd na 1 sterk seizoen ook al opgepikt. De Ligt lijkt nu ook klaar te zijn voor een stap hogerop.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:36
    Hoe vaker er over De Ligt gepraat wordt, hoe meer hij klaar is voor een overstap en des te meer clubs die bereid zijn een godsvermogen voor die jongen te betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:22
    Te min voor Matthijs?
    Vind ik leuk
    Topdrie +2288
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
    Matthijs heeft sympathie voor Arsenal en Liverpool in Engeland... Voor wat dat waard is in de voetballerij. We gaan het zien
    Vind ik leuk
    Niels92 +17491
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:29
    Wanneer die naar Arsenal gaat, kan ie net zo goed bij Ajax blijven, Arsenal wordt ook al jaren geen kampioen meer :p
    Vind ik leuk
    Topdrie +2288
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:31
    Spurs werd voor de laatste keer kampioen in 1961. Dus dan zal hij daar ook niet heen hoeven gaan ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +17491
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:35
    Ach die kiest gewoon voor het meeste geld, zoals de rest van de voetballers, hoe meer geld ze kunnen krijgen hoe groter fan ze altijd van de club zijn geweest :)

    Ik ben groot fan van Matthijs de Ligt, maar wanneer ie niet meer wil blijven en zich te goed vind dan moet ie maar vertrekken, alleen dan wel voor de jackpot en anders niet.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2288
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:41
    Niet iedereen kiest blind voor het meeste geld. Matthijs is een type voetballer die eerst kijkt naar de sportieve mogelijkheden. Hij zal de juiste club moeten zien te vinden om zich optimaal te kunnen blijven ontwikkelen
    Vind ik leuk
    Kevinm +1706
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:18
    Zou jammer zijn. Nog een jaartje in Amsterdam blijven en dan samen met Frenkie de Jong naar Barcelona.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26781
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:18
    42 voor sanchez...
    Dus sowieso minimaal 70 voor matthijs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:21
    Flikker. Op. Spurs. Geen ene speler meer naar dat niks winnende clubje daar in London.
    Vind ik leuk
    ay42 +600
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:23
    55 miljoen voor een 29 jarige verdediger, damn... Gaat echt te ver
    Vind ik leuk
    Romo +487
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
    19
    Vind ik leuk
    Jaknes +14
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:25
    Als hij naar spurs wilt heeft ajax echt een probleem want die komen pas het laatste moment met geld over de brug
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:42
    Prima, kan hij nog even 2 voorrondes in Europa mee doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
    Logisch als hij gaat. Momenteel heeft hij gebrek aan perspectief.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:28
    Volgens mij heeft een speler ook wat te vertellen

    Hij zal bij Ajax ook niet omkomen van de honger
    zo zonde dat die gasten zich zo gek laten maken door zo'n makelaar die alleen maar geld zien.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2288
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:58
    Waaruit maak jij op dat geld de doorslaggevende factor is?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +614
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:29
    Strik er omheen en de hoofdprijs laten betalen!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:05
    hoofdprijs zal niet meer zijn dan een miljoen of 30...., meer dan genoeg lijkt me....
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
    Denk dat hij niet voor minder dan 60 milj gaat.
    Jou bedragen zijn niet echt reeel.
    Vind ik leuk
    Laliga +1858
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:30
    Snap alleen niet waarom je 60 mil betaalt voor iemand die al 29 is.. ervaring hebben ze zat bij united. Waarom niet investeren in jonge gaste zoals de ligt en sanchez laporte etc . Zulk dom aankoop beleid united . Sanchez idem
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:21
    omdat de Ligt en Sanchez te duur zijn....
    Vind ik leuk
    Laliga +1858
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:27
    Sanchez kostte iets van 40 en de ligt rond de 50 dus alderwiereld is duurder hoor.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2515
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:39
    Gewoon houden als ajax zijnde. Geld is niet nodig. En al draait die een super slecht seizoen bij ajax is die volgend seizoen nog wel 30 mikjoen of zo waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:44
    Ajax gaat weer geld cashen, PSV titel! Selectie wordt zwakker en zwakker, zeker als De Ligt, Kluivert en Onana vertrekken. Deel van geld zal naar aandeelhouders gaan, dus Ajax fans die denken dat ze voor 50 miljoen de markt op kunnen hebben het mis.
    Vind ik leuk
    richard37 +1291
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:50
    Bij jullie zoet, arias, van ginkel niet terug, de jong en hoogstwaarschijnlijk lozano. Dat is jullie hele as. En met geluk ook brenet. Ajax heeft dit elk jaar en doen altijd nee, alleen dit seizoen was drama.

    Kijken hoe PSV anticipeerde.

    Ik denk dateer gaan lachen en ook nig brands weg.

    Dan gaat bergwijn ook en klaar is kees
    Vind ik leuk
    Enw02 +400
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:52
    Wie wil er nou naar de spurs. Dramaploeg die niks wint. Na jansen maken ze daar weer een voetballer kapot. Jongen had gewoon nog 2 jaar in nederland moeten blijven. Die fouten die hij nog maakt kunnen daar niet en zal leiden tot de bank. Helaas
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:03
    ...vond Manchester De Ligt toch niet goed genoeg; die hadden ze voor (veel) minder kunnen hebben. ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:11
    De Ligt is duurder dan Alderweireld. Alderweireld is voor United het goedkope alternatief voor de Ligt. Aja verlangt MINIMAAL 50 miljoen. Er jagen diverse topclubs op de Ligt, dus de prijs zal niet lager worden....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
    droom verder , zo goed is De Ligt ook nog niet, kan het misschien ooit, als alles meezit, worden.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
    Marketing waarde de Ligt ca. 100 milj. Dus niks bijzonders.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
    Eerst Spurs en dan een echte topclub! Zo doet hij het goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
    Voor dat bedrag kan je de ligt niet kopen spurs...
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +298
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
    als Anderweireld 50 miljoen waard is dan is de ligt zeker 70.000.000 of meer waard!!
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:36
    Alderweireld heeft een jaarcontract...., de Ligt ligt nog 4 jaar vast....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19485
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
    Niks concreets...
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:51
    Nee en de prijs is niet ok,ik zou beginnen met 75 miljoen.
    Wie zegt dat de trainer niet naar Chelsea gaat.
    Dan heb je als nieuweling een probleem.
    Ik zou het niet doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:19
    doe normaal... 75 miljoen voor een eenvoudige verdediger uit de ED ...? .. word wakker, gebeurt nooit...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:20
    85 miljoen voor een kneus die niet kan voetballen en niet verdedigen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
    ... maar niet uit de ED.....nooit,.... echt niet..
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:59
    We gaan het zien,als Aldewereld en v Dijk voor deze prijzen gaan.
    De ligt is erg jong en nu al redelijk goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:51
    veel te hoog gegrepen voor hem kunnen ze beter een reserve bank met verwarming erin kopen i.p.v de Ligt die de bank warm houdt
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
    Zou beter bij man city passen denk ik of bayern
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
    Ik zie hem liever naar Liverpool verkassen, samen met van Dijk het hart van de verdediging die tot de besten van de wereld zal gaan behoren. Laat ze maar samenspelen en elkaar helemaal doorkrijgen, dan heeft geen aanvaller meer wat te vertellen tegen ze.
    Vind ik leuk
    Boompje85 +139
    woensdag 16 mei 2018 om 15:38
    Ja, het kan niet veel minder dan met Lovren
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
    Tottenham word helemaal geil van al die Ajaxieden
    Vind ik leuk
    Donnygo +2574
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
    Zou een goede club zijn voor de Ligt alleen zie het niet gebeuren want 55 mil is niet genoeg ;)
    Dat denk ik omdat er teveel clubs zijn die mee gaan bieden, als een City,United,Bayern en een Barca echt werk van hem willen maken en Ajax geeft aan 50 mil minimaal dan schiet die prijs omhoog en een verdediger van 21 met protentie moet al 40 mil kosten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:09
    De Ligt wacht op Barcelona.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:17
    ...kan ie op de bank zitten en vinden hem veeeeel te duur; nog nixxx gepresteerd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:20
    Die willen niet toehappen, omdat Raiola in de buurt is...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:21
    tuurlijk .. , hij is het (nog) niet waard , dat komt dichter bij de waarheid..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
    Gewoon de kranten en berichten lezen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:34
    ahaaaa ... jij vaart blind op de kranten...luister vriend; er gaat geen enkele speler uit de ED voor meer dan 30 miljoen naar het buitenland..., gewoon kwestie van nuchter nadenken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:19
    Vorig jaar ging ene a Sanchez voor 42 miljoen. De voetbalwereld is nadien nog gekker geworden. Daarnaast is de Ligt slechts 18 met een contract tot 2022...... Reken zelf maar uit dat 30 miljoen in de huidige voetbalwereld veel tekort is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:27
    We zullen zien, ... Sanchz was al verder...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:30
    Euh.... nee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:31
    Jawel , verdedigend veel sterker, fysiek ook,...., maar geloof vooral wat jij wil, ik vind het best
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:32
    Sancheze was vorig jaar net zover als de Ligt nu. Echter had de Ligt dit jaar geen goede partners naast zich, waardoor hij teveel alleen moest oplossen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:39
    Prima toch, succes ermee ...
    Vind ik leuk
    ajaxdev +366
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:26
    Daar gaan we weer. Gelukkig weer een ajax topic
    Vind ik leuk
    rolo1 +70
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
    Eerst zien dan geloven
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:35
    Ik vind de Spurs gewoon niet een leuke club, dus hoop ik op wat beters voor de Ligt. Niet voor niets dat Aldeweireld met ruzie de deur uitgaat. Het is daar altijd zuinig beleid t.o.v. andere Premier League clubs. En als je er eenmaal bent kom je niet meer weg. Laatst zag ik Eriksen daar spelen en daar kreeg ik zelfs medelijden mee. Hij is toch zo toe aan een betere club!
    Vind ik leuk
    derksen +8584
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:28
    Ahahahahaha moudefhino
    Ahahahahaha ahahahahaha ahahahahaha
    Ik ben totaal geen Ajax fan maare zelfs jule de korte ziet nog wel dat vd ligt 100x beter is
    Moudefhino ga aub met pensioen man ipv dat onnodigegeld over de times te gooien!
    Vind ik leuk
    bully302 +127
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:08
    Laat die mongolen maar lekker opbieden naar 100 miljoen.
    De voetbal wereld is helemaal naar de klote
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:10
    55 miljoen voor alderweireld hahaha ze zijn echt gek geworden\!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:19
    50 miljoen vind ik te kort, maar als er een bod komt, dan kan lijkt me ajax alleen maar toehappen en de ligt laten gaan. ze zullen nu vast al een tijdje aan vervanging aan het zoeken zijn. Een Diego Capel, BACARY SAGNA, Jan Kirchhoff
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:09
    De Ligt blijft bij Ajax! (In wat voor constructie dan ook)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13124
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
    Dat denk ik dus ook.
    Het WK komt eraan dus Mathijs zal dan snel vergeten worden.
    Toch best wel mooi dat Oranje geen WK speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
    Ik zou nooit 50 miljoen voor een speler betalen die nog niks heeft gepresteerd in zijn carrière en nog uit de eredivisie komt , een competitie vaarvan je maar twee grote concurrent heb. Die jonge gaat het zwaar krijgen in Engeland, Duitsland of Italië . Ga liever naar Spanje ofzo.. In die competities speel je fysieke voetbal tegen jongens van jouw leeftijd, zij zijn all bvb 4 jaren verder. Kijk maar eens naar klassen, janssen... Noem maar op. Werden allemaal gehypt!! Waar zijn ze nu?
    Vind ik leuk
    Gerro +5809
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:24
    AJAX moet gewoon 115 miljoen vragen als er zoveel grote clubs belangstelling hebben. Is een koopje als je bekijkt hoelang hij nog meekan. Willen ze dat niet betalen blijft ie toch lekker is ook geen probleem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:36
    Alweer een ajax verdediger voor spurs... Het gaat een gewoonte worden haha vertongen alderweireld... Sanchez. Alleen viergever naar psv past niet echt in het rijtje thuis
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:37
    Manchester kan beter de ligt zelf kopen hebben ze meer aan als alderweireld
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:50
    Net als Kluivert id hij er nog niet klaar voor
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    woensdag 16 mei 2018 om 01:20
    Ja, gewoon gaan.
    En gewoon spelen in een van swerelds beste ploegen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:09
    hallo Barselona wil de Ligt graag hebben! Maar doen geen zaken met Raiola!! mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Man United maakt gigantische De Ligt-deal mogelijk met transfer van 55 miljoen'