'Man United maakt gigantische De Ligt-deal mogelijk met transfer van 55 miljoen'

'Man United maakt gigantische De Ligt-deal mogelijk met transfer van 55 miljoen'

Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 14:08di 15-05-2018 om 14:08

De transfer van Matthijs de Ligt naar Tottenham Hotspur komt in een stroomversnelling wanneer Toby Alderweireld de overstap maakt naar Manchester United. José Mourinho heeft zo'n 55 miljoen euro over voor de Belgische routinier van Spurs. Dat meldt The London Evening Standard dinsdag. 

Alderweireld ligt volgens tal van media op ramkoers in Londen. De 29-jarige international eist een salaris dat Tottenham niet wil en kan betalen. Voorzitter Daniel Levy is daarom geneigd om de voormalig Ajacied in de zomer te verkopen. Alderweireld moet zo'n 55 miljoen euro opleveren.

Onder meer FC Barcelona en Chelsea worden gelinkt aan de stopper, maar volgens The London Evening Standard gaat Manchester United voorop in de race voor de international. Mourinho ziet Alderweireld als een ideale versterking. 

Het geld dat de routinier oplevert, wil Spurs investeren in Matthijs de Ligt. De achttienjarige Ajacied, die minstens 50 miljoen euro moet opleveren, prijkt hoog op het verlanglijstje van manager Mauricio Pochettino. Vorig jaar nam Tottenham ook al Davinson Sánchez over van Ajax. Hij kostte ruim 40 miljoen euro. 

Poll

Is Spurs de ideale club voor De Ligt?

(9310 stemmen)

Plaats een reactie

voetbal!!! +9010
dinsdag 15 mei 2018 om 14:12
Spurs lijkt me wel de beste club voor hem. Vertrouwd naast Sanshez en je krijgt daar ook veel kansen in vergelijking met andere PL clubs.
Vind ik leuk
Koeroe +12459
dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
Kan die ze ster bewaren.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:17
Scherp.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
dinsdag 15 mei 2018 om 14:47
ajax en celtic supporter?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:33
Ajax en Scooby Doo supporter?
Vind ik leuk
WibedePibe +147
dinsdag 15 mei 2018 om 16:16
@Koeroe je Nederlands is zo slecht dat ik amper snap wat je bedoelt.
Vind ik leuk
Koeroe +12459
dinsdag 15 mei 2018 om 17:16
Er zijn er genoeg die mij begrijpen kennelijk.
Vind ik leuk
AllAdIn +20949
dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
Eens, nu alleen nog 50+ miljoen vangen voor de Ligt..
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24817
dinsdag 15 mei 2018 om 14:59
Wat dacht je van 60?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
Denk dat hij duurder kan worden met bonussen als v.Dijk. laats genoemde is bij een topclub gekomen via andere clubs!!
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24817
dinsdag 15 mei 2018 om 15:15
Ik zou als Ajax zijnde ten alle tijde 60 vragen, laat ze maar lekker schuiven met die mars

Gewoon betalen denk
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:16]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
Precies
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
En dan ze kunnen. Net zo goed 10 miljoen vragen Ajax doed toch niks met het geld
Vind ik leuk
MagicFeeling +4048
dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
Dat zou mooi zijn! Gewoon zoveel mogelijk. Doorlopende contract + aanvoerder bij het wegvallen van Veltman. Hij hoeft niet weg dus Ajax kan vragen wat het wil.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
50 miljoen plus 15% van volgende transfer
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:20
Liverpool lijkt me ook top, naast van dijk. In duitsland bij bayern zie ik hem ook wel genoeg kansen krijgen.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9010
dinsdag 15 mei 2018 om 14:32
Bayern zou alleen goed voor hem zijn als Boateng of Hummels vertrekt, want hij gaat hun nooit uit de basis spelen. Zover is die nog niet.
Vind ik leuk
3-5-2 +1799
dinsdag 15 mei 2018 om 14:40
Ik zie Bayern alleen geen € 50.000.000 betalen....
Vind ik leuk
Leeuw +6227
dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
Die duitsers zijn ook niet gek. PL clubs zijn de kluts kwijt.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 15 mei 2018 om 16:03
Bayern legt dat met gemak neer
Vind ik leuk
Butsbal +14876
dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
Herstel: kán het met gemak neerleggen. Doen is iets heel anders
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20683
dinsdag 15 mei 2018 om 14:42
Mathijs heeft een blanco contract ontvangen van Leipzig. Hier gaat hij trouwens niet op in.
Vind ik leuk
3Bier +11614
dinsdag 15 mei 2018 om 15:11
Voor zijn ontwikkeling zou dat de perfecte keus zijn. Basisplek in de subtop van Duitsland. Niet verkeerd toch?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20683
dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
Nee niet verkeerd nee :)
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
Leipzig speelt voorronde EL , dan kan hij net zo goed bij Ajax blijven
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 15 mei 2018 om 16:28
Bundesliga is inderdaad hetzelfde niveau als de eredivisie....
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 15 mei 2018 om 18:45
Heb ik dat gezegd dan? Maar als heel Europa je wil waarom zou je dan bij nr 6 van Duitsland gaan voetballen, en net of Leipzig dit bedrag ooit zal betalen, die speuren zelf wel naar goedkopere talenten
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 15 mei 2018 om 19:04
Jij zegt dat hij net zo goed bij Ajax kan blijven i.v.m.europa league. Maar de meeste potjes zullen in de competitie gespeeld worden. Hij zal meer leren in de Bundesliga als in de eredivisie. Dus is hij in Leipzig beter af als bij Ajax.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28471
dinsdag 15 mei 2018 om 17:29
Bayern past beter. Mooi duo met Hummels. Boateng zal na dit seizoen vertrekken.
Vind ik leuk
base +2357
dinsdag 15 mei 2018 om 15:03
Liever Liverpool is ook gelijk vertrouwd voor het Nederlands elftal. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:39
Daarom, zo dacht ik ook! De vrij niet, dan de ligt maar naar liverpool :)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:36
Liverpool is voor Tokkies.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:44
bij jouw club lopen ook bijna alleen maar tokkies.
Vind ik leuk
Barry Engels +31961
dinsdag 15 mei 2018 om 14:28
Mwah... het zal of Sanchez of De Ligt worden.... al denk ik ook dat Spurs voor dit supertalent de beste bestemming gaat zijn... tenzij er een trainersruil komt natuurlijk ;-))
Vind ik leuk
2cents +57669
dinsdag 15 mei 2018 om 14:47
In de ideale opstelling speelden ze met 3 centraal (Vertonghen, Sanchez, Alderweireld), totdat Alderweireld geblesseerd raakte.
Vind ik leuk
GaoYao +5305
dinsdag 15 mei 2018 om 14:56
Ideale club voor de Ligt..
Vind ik leuk
popiejopie +2895
dinsdag 15 mei 2018 om 14:51
Ik denk alleen niet dat de Spurs 50 miljoen op tafel leggen voor een eredivisiespeler.
Vind ik leuk
Pindy-SvS +248
dinsdag 15 mei 2018 om 15:00
Nee verwacht ik ook niet. Maar dat had ik persoonlijk ook nooit gedacht voor Sanchez met 40m. Dacht misschien 25m voor hem. Die Engelse zijn gek
Vind ik leuk
3Bier +11614
dinsdag 15 mei 2018 om 15:16
Scheelt wel dat Sanchez het waar maakt. Net als Vertonghen en Eriksen. Dan zullen ze eerder geneigd zijn om dat geld op tafel te leggen.
Vind ik leuk
yuuup +9988
dinsdag 15 mei 2018 om 16:14
Ze hebben al eens 40 miljoen betaald en dat is ze zeer goed bevallen dus het is juist zeer aannemelijk dat die 50 ook wel gaan betalen.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
dinsdag 15 mei 2018 om 17:33
Dat denk jij verkeerd.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:15
Ik zie hem liever naar Barcelona gaan. Voor mij is pique niet langer onomstreden, en vermaelen en yerry mina zijn niet beter dan de ligt. Denk dat hij zich daar snel genoeg aan kan passen aan de speelstijl, en potentie genoeg
Vind ik leuk
voetbal!!! +9010
dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
Met Pique en Umtiti zal die dan nummer 3 worden. De Ligt moet naar een club waar die wekelijks speelt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
Pique zal geen 60 wedstrijden meer spelen, en zoals gezegd vind ik hem niet onomstreden. Die kan best een keer uit de basis.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
Waar haalt men de onzin over piqué vandaan? Zo oud is hij niet en Shakira houd hem wel fit hoor...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:53
Het is mijn persoonlijke mening als barca supporter, ik wordt niet warm of koud van pique dus banken met die man.. Van shakira wel natuurlijk, maar dat is voor een andere site..
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 15 mei 2018 om 18:43
Haha
Vind ik leuk
Ruffio +25
dinsdag 15 mei 2018 om 16:49
Hmm. Umtiti staat anders ook te popellen om te vertrekken..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:23
Spurs met Sanchez en Vertonghen is niet zo gunstig voor hem, kan beter naar Barca gaan. Piquer loopt op zijn laatste benen, Umtiti is niet supergoed.
Vind ik leuk
Vamos7 +7770
dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
Dan kan die weer profiteren teren op Sanchez!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:13]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
Waar heb jij het over? Ben je serieus of?
Vind ik leuk
AllAdIn +20949
dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
Prima toch?
Leren van een oudere en meer ervaren speler kan nooit kwaad..
Vind ik leuk
bouncing +306
dinsdag 15 mei 2018 om 14:57
Heb jij iets verkeerds gegeten ofzo? Lijkt wel of er vandaag alleen maar onzin uit jou komt
Vind ik leuk
HansKlok +325
dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
Ajax hofleverancier van Tottenham Hotspur
Vind ik leuk
Sil95 +11673
dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
Eriksen
Alderweireld
Vertonghen
Sanchez
Eventueel de Ligt.
Dat laat wel zien hoe goed Ajax er in het buitenland nog opstaat..
Vind ik leuk
#Keizerout +37976
dinsdag 15 mei 2018 om 14:24
Of in ieder geval bij Levy :p
Vind ik leuk
Mosquito +18328
dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
Wees er maar trots op.
Tottenham pakt nooit prijzen.
Echt dom als hij daar heen gaat.
Vind ik leuk
Sil95 +11673
dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
Reacties van deze aard had ik wel weer verwacht.. Tottenham is gewoon een club die zich de laatste jaren meer en meer in de top heeft weten te vestigen. Slechts een kwestie van tijd voordat men daar prijzen gaat pakken. Met zoveel kwaliteit in de ploeg en wat men nog hoopt aan te trekken zijn ze zeker titelwaardig.
Vind ik leuk
Mosquito +18328
dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
Dat zal allemaal wel, maar zodra ze een echte uitblinker hebben dan word die weer verkocht voor de hoofdprijs.
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
Achter Manchester City die zullen de komende jaren de dienst uitmaken denk ik.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 15 mei 2018 om 16:08
Beker?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
Daarom passen Ajacieden daar zo goed ;)
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
echt wel.. .ook Tottenham behaalt nul, zero, nade , geen prijzen.... klopt...
Vind ik leuk
The Iceman +12950
dinsdag 15 mei 2018 om 14:23
Ik zie Tottenham ook nog wel aankloppen voor Onana.
Vind ik leuk
mcmodd +25175
dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
Maar Hans, bij de Spurs zit de bank al helemaal vol en je kunt de Ligt toch niet in het tweede van de Spursdroppen? Volgens mij is hij daar dan toch iets te duur voor.
Vind ik leuk
Nistel +3582
dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
Doen ze bij Ajax ook, dus waarom niet?
Vind ik leuk
mcmodd +25175
dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
Tja, waarom ook niet ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:14
Ajax zal er lekker geld aan verdienen aan deze jeugd product!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:15
Dat wel.. Helaas komt er niks terug van zijn niveau.. Wel geld, geen prestaties.
Vind ik leuk
Iggy +4116
dinsdag 15 mei 2018 om 16:51
Aan deze jeugd product???
Vind ik leuk
Sil95 +11673
dinsdag 15 mei 2018 om 14:15
Enerzijds zou het natuurlijk prachtig zijn dat je als Ajax zijnde het verdedigingsduo Sanchez - De Ligt aan de top van Engeland aflevert.. Anderzijds zou het wederom betekenen dat je als Ajax zijnde weer opnieuw kan gaan bouwen.. Hoezeer de clubkas van Ajax ook uitpuilt , een bod van 50/55 miljoen kan geen enkele Nederlandse club weerstaan. Bovendien heb je ook nog te maken met de wil van de speler zelf ( en een zaakwaarnemer die zichzelf al rijk rekent) Het is treurig om te constateren maar we zijn tegenwoordig niet eens meer in staat om spelers van nauwelijks 18/19 te behouden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
AllAdIn +20949
dinsdag 15 mei 2018 om 14:18
Helaas is dat niet anders, Nederlandse clubs hebben bij zulke bedragen helaas niks meer te willen.
Vind ik leuk
mcmodd +25175
dinsdag 15 mei 2018 om 14:34
Wees blij dat Ajax wat heeft af te leveren, tenslotte is dat toch het succes van de jeugdopleiding. Ze plukken weer een stel uit de voorraadkamer die Jong Ajax is en hup, laat maar weer groeien die waarde.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:23
Ach wij kopen een nieuwe sloper uit Argentinie en een talent van Fortuna. Probleem opgelost.
Vind ik leuk
Hupfean +4693
dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
Veel te vroeg weg, maar Raiola heeft het voor het zeggen.
Vind ik leuk
Topdrie +3334
dinsdag 15 mei 2018 om 14:17
Apart nieuws. Volgens mij wilt Spurs Raiola buiten de deur houden. Kan me ook niet voorstellen dat hij werkelijk naar Spurs gaat
Vind ik leuk
Sil95 +11673
dinsdag 15 mei 2018 om 14:21
Waarom niet? Tottenham haalt al jarenlang de sterkhouders van Ajax. Davinson Sanchez werd na 1 sterk seizoen ook al opgepikt. De Ligt lijkt nu ook klaar te zijn voor een stap hogerop.
Vind ik leuk
mcmodd +25175
dinsdag 15 mei 2018 om 14:36
Hoe vaker er over De Ligt gepraat wordt, hoe meer hij klaar is voor een overstap en des te meer clubs die bereid zijn een godsvermogen voor die jongen te betalen.
Vind ik leuk
Kevinm +1881
dinsdag 15 mei 2018 om 14:18
Zou jammer zijn. Nog een jaartje in Amsterdam blijven en dan samen met Frenkie de Jong naar Barcelona.
Vind ik leuk
Smithsonian +38133
dinsdag 15 mei 2018 om 14:18
42 voor sanchez...
Dus sowieso minimaal 70 voor matthijs.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:21
Flikker. Op. Spurs. Geen ene speler meer naar dat niks winnende clubje daar in London.
Vind ik leuk
ay42 +1022
dinsdag 15 mei 2018 om 14:23
55 miljoen voor een 29 jarige verdediger, damn... Gaat echt te ver
Vind ik leuk
Romo +1116
dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
19
Vind ik leuk
Jaknes +22
dinsdag 15 mei 2018 om 14:25
Als hij naar spurs wilt heeft ajax echt een probleem want die komen pas het laatste moment met geld over de brug
Vind ik leuk
3Bier +11614
dinsdag 15 mei 2018 om 14:42
Prima, kan hij nog even 2 voorrondes in Europa mee doen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
Logisch als hij gaat. Momenteel heeft hij gebrek aan perspectief.
Vind ik leuk
Kramertje +938
dinsdag 15 mei 2018 om 14:28
Volgens mij heeft een speler ook wat te vertellen

Hij zal bij Ajax ook niet omkomen van de honger
zo zonde dat die gasten zich zo gek laten maken door zo'n makelaar die alleen maar geld zien.
Vind ik leuk
Topdrie +3334
dinsdag 15 mei 2018 om 14:58
Waaruit maak jij op dat geld de doorslaggevende factor is?
Vind ik leuk
Wazzupp +625
dinsdag 15 mei 2018 om 14:29
Strik er omheen en de hoofdprijs laten betalen!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:29]
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 15:05
hoofdprijs zal niet meer zijn dan een miljoen of 30...., meer dan genoeg lijkt me....
Vind ik leuk
rinirat +3021
dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
Denk dat hij niet voor minder dan 60 milj gaat.
Jou bedragen zijn niet echt reeel.
Vind ik leuk
Laliga +2523
dinsdag 15 mei 2018 om 14:30
Snap alleen niet waarom je 60 mil betaalt voor iemand die al 29 is.. ervaring hebben ze zat bij united. Waarom niet investeren in jonge gaste zoals de ligt en sanchez laporte etc . Zulk dom aankoop beleid united . Sanchez idem
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:21
omdat de Ligt en Sanchez te duur zijn....
Vind ik leuk
Laliga +2523
dinsdag 15 mei 2018 om 18:27
Sanchez kostte iets van 40 en de ligt rond de 50 dus alderwiereld is duurder hoor.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8080
dinsdag 15 mei 2018 om 14:39
Gewoon houden als ajax zijnde. Geld is niet nodig. En al draait die een super slecht seizoen bij ajax is die volgend seizoen nog wel 30 mikjoen of zo waard.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:44
Ajax gaat weer geld cashen, PSV titel! Selectie wordt zwakker en zwakker, zeker als De Ligt, Kluivert en Onana vertrekken. Deel van geld zal naar aandeelhouders gaan, dus Ajax fans die denken dat ze voor 50 miljoen de markt op kunnen hebben het mis.
Vind ik leuk
richard37 +1411
dinsdag 15 mei 2018 om 19:50
Bij jullie zoet, arias, van ginkel niet terug, de jong en hoogstwaarschijnlijk lozano. Dat is jullie hele as. En met geluk ook brenet. Ajax heeft dit elk jaar en doen altijd nee, alleen dit seizoen was drama.

Kijken hoe PSV anticipeerde.

Ik denk dateer gaan lachen en ook nig brands weg.

Dan gaat bergwijn ook en klaar is kees
Vind ik leuk
Enw02 +542
dinsdag 15 mei 2018 om 14:52
Wie wil er nou naar de spurs. Dramaploeg die niks wint. Na jansen maken ze daar weer een voetballer kapot. Jongen had gewoon nog 2 jaar in nederland moeten blijven. Die fouten die hij nog maakt kunnen daar niet en zal leiden tot de bank. Helaas
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 15:03
...vond Manchester De Ligt toch niet goed genoeg; die hadden ze voor (veel) minder kunnen hebben. ....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:11
De Ligt is duurder dan Alderweireld. Alderweireld is voor United het goedkope alternatief voor de Ligt. Aja verlangt MINIMAAL 50 miljoen. Er jagen diverse topclubs op de Ligt, dus de prijs zal niet lager worden....
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
droom verder , zo goed is De Ligt ook nog niet, kan het misschien ooit, als alles meezit, worden.....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
Marketing waarde de Ligt ca. 100 milj. Dus niks bijzonders.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
Eerst Spurs en dan een echte topclub! Zo doet hij het goed
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
Voor dat bedrag kan je de ligt niet kopen spurs...
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
als Anderweireld 50 miljoen waard is dan is de ligt zeker 70.000.000 of meer waard!!
Vind ik leuk
myrthewit +1629
dinsdag 15 mei 2018 om 16:36
Alderweireld heeft een jaarcontract...., de Ligt ligt nog 4 jaar vast....
Vind ik leuk
wattenstaafje +22741
dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
Niks concreets...
Vind ik leuk
rinirat +3021
dinsdag 15 mei 2018 om 15:51
Nee en de prijs is niet ok,ik zou beginnen met 75 miljoen.
Wie zegt dat de trainer niet naar Chelsea gaat.
Dan heb je als nieuweling een probleem.
Ik zou het niet doen.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 16:19
doe normaal... 75 miljoen voor een eenvoudige verdediger uit de ED ...? .. word wakker, gebeurt nooit...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:20
85 miljoen voor een kneus die niet kan voetballen en niet verdedigen....
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
... maar niet uit de ED.....nooit,.... echt niet..
Vind ik leuk
rinirat +3021
dinsdag 15 mei 2018 om 17:59
We gaan het zien,als Aldewereld en v Dijk voor deze prijzen gaan.
De ligt is erg jong en nu al redelijk goed.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:51
veel te hoog gegrepen voor hem kunnen ze beter een reserve bank met verwarming erin kopen i.p.v de Ligt die de bank warm houdt
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
Zou beter bij man city passen denk ik of bayern
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
Ik zie hem liever naar Liverpool verkassen, samen met van Dijk het hart van de verdediging die tot de besten van de wereld zal gaan behoren. Laat ze maar samenspelen en elkaar helemaal doorkrijgen, dan heeft geen aanvaller meer wat te vertellen tegen ze.
Vind ik leuk
Boompje85 +142
woensdag 16 mei 2018 om 15:38
Ja, het kan niet veel minder dan met Lovren
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
Tottenham word helemaal geil van al die Ajaxieden
Vind ik leuk
Donnygo +3438
dinsdag 15 mei 2018 om 16:06
Zou een goede club zijn voor de Ligt alleen zie het niet gebeuren want 55 mil is niet genoeg ;)
Dat denk ik omdat er teveel clubs zijn die mee gaan bieden, als een City,United,Bayern en een Barca echt werk van hem willen maken en Ajax geeft aan 50 mil minimaal dan schiet die prijs omhoog en een verdediger van 21 met protentie moet al 40 mil kosten.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:09
De Ligt wacht op Barcelona.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 16:17
...kan ie op de bank zitten en vinden hem veeeeel te duur; nog nixxx gepresteerd..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:20
Die willen niet toehappen, omdat Raiola in de buurt is...
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 16:21
tuurlijk .. , hij is het (nog) niet waard , dat komt dichter bij de waarheid..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:22
Gewoon de kranten en berichten lezen....
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 16:34
ahaaaa ... jij vaart blind op de kranten...luister vriend; er gaat geen enkele speler uit de ED voor meer dan 30 miljoen naar het buitenland..., gewoon kwestie van nuchter nadenken...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:19
Vorig jaar ging ene a Sanchez voor 42 miljoen. De voetbalwereld is nadien nog gekker geworden. Daarnaast is de Ligt slechts 18 met een contract tot 2022...... Reken zelf maar uit dat 30 miljoen in de huidige voetbalwereld veel tekort is.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 18:27
We zullen zien, ... Sanchz was al verder...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:30
Euh.... nee.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 18:31
Jawel , verdedigend veel sterker, fysiek ook,...., maar geloof vooral wat jij wil, ik vind het best
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:32
Sancheze was vorig jaar net zover als de Ligt nu. Echter had de Ligt dit jaar geen goede partners naast zich, waardoor hij teveel alleen moest oplossen.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
dinsdag 15 mei 2018 om 18:39
Prima toch, succes ermee ...
Vind ik leuk
ajaxdev +550
dinsdag 15 mei 2018 om 16:26
Daar gaan we weer. Gelukkig weer een ajax topic
Vind ik leuk
rolo1 +79
dinsdag 15 mei 2018 om 16:32
Eerst zien dan geloven
Vind ik leuk
myrthewit +1629
dinsdag 15 mei 2018 om 16:35
Ik vind de Spurs gewoon niet een leuke club, dus hoop ik op wat beters voor de Ligt. Niet voor niets dat Aldeweireld met ruzie de deur uitgaat. Het is daar altijd zuinig beleid t.o.v. andere Premier League clubs. En als je er eenmaal bent kom je niet meer weg. Laatst zag ik Eriksen daar spelen en daar kreeg ik zelfs medelijden mee. Hij is toch zo toe aan een betere club!
Vind ik leuk
derksen +8941
dinsdag 15 mei 2018 om 17:28
Ahahahahaha moudefhino
Ahahahahaha ahahahahaha ahahahahaha
Ik ben totaal geen Ajax fan maare zelfs jule de korte ziet nog wel dat vd ligt 100x beter is
Moudefhino ga aub met pensioen man ipv dat onnodigegeld over de times te gooien!
Vind ik leuk
bully302 +128
dinsdag 15 mei 2018 om 18:08
Laat die mongolen maar lekker opbieden naar 100 miljoen.
De voetbal wereld is helemaal naar de klote
Vind ik leuk
klick +1080
dinsdag 15 mei 2018 om 19:10
55 miljoen voor alderweireld hahaha ze zijn echt gek geworden\!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:10]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:19
50 miljoen vind ik te kort, maar als er een bod komt, dan kan lijkt me ajax alleen maar toehappen en de ligt laten gaan. ze zullen nu vast al een tijdje aan vervanging aan het zoeken zijn. Een Diego Capel, BACARY SAGNA, Jan Kirchhoff
Vind ik leuk
HupHolland +3259
dinsdag 15 mei 2018 om 20:09
De Ligt blijft bij Ajax! (In wat voor constructie dan ook)
Vind ik leuk
Pietje2015 +15699
dinsdag 15 mei 2018 om 22:42
Dat denk ik dus ook.
Het WK komt eraan dus Mathijs zal dan snel vergeten worden.
Toch best wel mooi dat Oranje geen WK speelt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
Ik zou nooit 50 miljoen voor een speler betalen die nog niks heeft gepresteerd in zijn carrière en nog uit de eredivisie komt , een competitie vaarvan je maar twee grote concurrent heb. Die jonge gaat het zwaar krijgen in Engeland, Duitsland of Italië . Ga liever naar Spanje ofzo.. In die competities speel je fysieke voetbal tegen jongens van jouw leeftijd, zij zijn all bvb 4 jaren verder. Kijk maar eens naar klassen, janssen... Noem maar op. Werden allemaal gehypt!! Waar zijn ze nu?
Vind ik leuk
Gerro +7967
dinsdag 15 mei 2018 om 21:24
AJAX moet gewoon 115 miljoen vragen als er zoveel grote clubs belangstelling hebben. Is een koopje als je bekijkt hoelang hij nog meekan. Willen ze dat niet betalen blijft ie toch lekker is ook geen probleem.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2720
dinsdag 15 mei 2018 om 22:36
Alweer een ajax verdediger voor spurs... Het gaat een gewoonte worden haha vertongen alderweireld... Sanchez. Alleen viergever naar psv past niet echt in het rijtje thuis
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2720
dinsdag 15 mei 2018 om 22:37
Manchester kan beter de ligt zelf kopen hebben ze meer aan als alderweireld
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 22:50
Net als Kluivert id hij er nog niet klaar voor
Vind ik leuk
Hansi H +103
woensdag 16 mei 2018 om 01:20
Ja, gewoon gaan.
En gewoon spelen in een van swerelds beste ploegen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:09
hallo Barselona wil de Ligt graag hebben! Maar doen geen zaken met Raiola!! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws