'Feyenoord krijgt concurrentie in strijd om Diks: interesse uit Premier League'

 'Feyenoord krijgt concurrentie in strijd om Diks: interesse uit Premier League'

dinsdag 15 mei 2018 om 16:45

Het wordt een pittige opgave voor Feyenoord om Kevin Diks in De Kuip te houden. De Rotterdamse club wil graag door met de huurling van Fiorentina, weet FOX Sports, maar ook vanuit de Premier League is er belangstelling.

Na een moeizame eerste seizoenshelft deed Diks (21) het de laatste maanden prima in de achterhoede van Feyenoord. De bekerwinnaar wil de vleugelverdediger graag nóg een jaar huren van Fiorentina. In Florence heeft Diks een doorlopend contract. Zijn kans op speeltijd in de Serie A is echter klein. 

FOX Sports weet dat Feyenoord, Fiorentina en Diks in gesprek zijn over een verlengde samenwerking. Er ligt echter concurrentie op de loer. Andere Italiaanse ploegen én clubs uit de Premier League hengelen ook naar de diensten van Diks. 

Diks speelde dit seizoen 29 officiële duels voor Feyenoord. De rechtsback leverde vier assists af. 

Poll

Moet Feyenoord Diks proberen te kopen?

(3516 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 15 mei 2018 om 16:53
Een hele grote strik er om heen....kleur maakt niet uit want blijkbaar zijn ze blind daar in Engeland
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 15 mei 2018 om 17:06
Ach juffrouw, ze tasten hem helemaal af in Engeland en dan weten ze precies wat voor vlees ze in de Kuip hebben/hadden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:24
Euroknallers
Vind ik leuk
Voebtal +2023
dinsdag 15 mei 2018 om 17:49
Hij was toch gehuurd?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:05
....helaas weinig vlees denk ik zo te zien bij hem
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:53
Goed nieuws voor de Feyenoord supporters
Vind ik leuk
Teo Smith +19354
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Haha. Leukste thuis....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:25
Een heel jaar negatief gereageerd op Diks en nu zou hij zomaar moeten blijven.
Vind ik leuk
Teo Smith +19354
dinsdag 15 mei 2018 om 17:32
Ik was ben en blijf negatief over diks

Feyenoordonwaardig.
Vind ik leuk
Old Star +6363
dinsdag 15 mei 2018 om 17:03
Hij is goed. (De grap bedoel ik. Diks niet) Ze zijn toch niet gek zou je zeggen... blijkbaar wel..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:04]
Vind ik leuk
Teo Smith +19354
dinsdag 15 mei 2018 om 16:54
Premier league?

De Rotterdamse club wil graag door met de huurling van Fiorentina? Wtf?
STRIK EROM
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:37
Ze zien blijkbaar iets dat wij allemaal gemist hebben... een seizoen lang!
Vind ik leuk
Donnygo +929
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Gewoon laten gaan Feyenoord die zul je niet al te erg missen
Vind ik leuk
Senna +6130
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Cadeaupapier mee geven
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Kevin Diks van alles niks
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:26
Dat rijmt :-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Welke coach/ technisch directeur wil er in hemelsnaam verder met Diks?? Getuigd in ieder geval van weinig verstand van voetbal
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 16:56]
Vind ik leuk
Obl93 +1450
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Toch vreemd om te lezen dat blijkbaar zoveel clubs hem willen hebben, maar dat er weinig kans is op speeltijd bij fiorentina.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16344
dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
What? hehe
Vind ik leuk
Bizzy +14885
dinsdag 15 mei 2018 om 17:34
Was mijn eerste reactie ook toen ik het las. Maar goed in fifa kan je van Diks een wereldster maken. Maar goed hij is geselecteerd door Koeman.
Vind ik leuk
Rafael +715
dinsdag 15 mei 2018 om 16:59
Zonde hoor als Feyenoord die concurrentie verliest van die andere clubs;)
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 17:15
Welke andere clubs bedoel je.....uit de Premier League?
Ja da's inderdaad triest als je het daar tegen aflegt.
Heb je de koppen ook gezien over de Ligt?
Vind ik leuk
Rafael +715
dinsdag 15 mei 2018 om 17:19
Dat lijkt me toch meer logieser dan een speler die eerst gehuurd word door Vitesse en niet verder dan de bank is gekomen en daar na naar Feyenoord en nog steeds niet veel heeft laten zien. Sorry maar ik vond Diks toch echt de meest slechtste speler voor de winterstop in de eredivisie. Ik denk dat welke club er ook komt Fiorentina een hele grote dienst verleent daar mee
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 17:29
Dat hij de slechtste speler van de ED was voor de winterstop ben ik helemaal met je eens. ik snapte alleen je opmerking niet dat Feyenoord de concurrentiestrijd verliest. Het is voor elke Eredivisie club onbegonnen werk om een speler tegen te houden die een aanbieding uit Engeland krijgt. Zelfs in de League 2 verdienen ze meer als in de ED.
Bovendien beslist inderdaad niet Feyenoord over zijn toekomst maar Fiorentina.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:59
laat h'm maar naar de Premier League gaan
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:03
Houdoe
Vind ik leuk
JanTa48 +2597
dinsdag 15 mei 2018 om 17:05
Een modale verdediger die je niet snel zal missen.
Vind ik leuk
Rood&wit +2708
dinsdag 15 mei 2018 om 17:05
Hebben ze een jaar zitten slapen in Rotterdam zuid?
Vind ik leuk
Deck010 +464
dinsdag 15 mei 2018 om 17:06
Hoop dat hij een mooie club vind, het is hem gegund.
Voor mij hoeft hij in ieder geval niet te blijven.
Geef voorlopig Bart Nieuwkoop maar vertrouwen en zoek eventueel naar een goede back-up. Is van het begin af aan al een slechte zaak om een eigen jeugdspeler aan de kant te houden en een speler huren.
Zo wordt de stap naar de Kuip voor veel jeugdspelers als vrijwel onmogelijk gezien en vallen ze te prooi aan geld geile spelersmakelaars.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:07
Hidde Ter Avest is nog beter dan dic (k)s....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:13
In de jeugd lopen er betere rond dan Diks. Gaan wij niks van missen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:15
Als ze hem wederom een jaar kunnen huren, dan is dat prima. Maar als ik Feyenoord was zou ik toch echt vol voor Dumfries gaan!
Vind ik leuk
Topdrie +1941
dinsdag 15 mei 2018 om 17:15
Ik heb gehoord dat Spurs nog een kassamedewerker zoekt voor de nieuwe fanshop
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:15
In Engeland zijn ze gek op Diks
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:17
Ik zou zeggen mooi laten gaan zo geweldig is hij niet in verdedigend opzicht... Aanvallend ook niet trouwens haha
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:21
Om de bank warm te houden ergens want is meer Jupiler League niveau
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:23
Prima, dat scheelt van Geel weer een slecht nieuwsgesprek.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:40
Pff waarom kopen we die gozer. Natuurlijk, hij heeft 10 redelijke en 3 goede wedstrijden gespeeld, maar ook 20 slechte...
Vind ik leuk
kees ee +477
dinsdag 15 mei 2018 om 18:25
voor diks ligt er bij feyenoord meer voetbal te wachten dan in engeland mogelijk is in die flipperkastcompetitie !!?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:25
AUB NIET MET HOOFDLETTERS.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:38
Zou er vooral geen moeite voor doen. In de handjes klappen en een sprongetje doen. Godswonder dat ze hem ergens willen hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:06
Dat is nog eens een goede zaakwaarnemer
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:48
Ik zou eerder voor svensson van Az gaan.. veel stabieler en draagt aanvallend ook zeker zijn steentje bij.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:57
In welke rol willen ze hem behouden dan? Koffiejuffrouw ofzo?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:12
Welke Idioot gaat Diks kopen?
Dit kan toch niet waar zijn?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

 'Feyenoord krijgt concurrentie in strijd om Diks: interesse uit Premier League'