Hoge verwachtingen van Dijks: 'Waren meerdere clubs met interesse'

Hoge verwachtingen van Dijks: 'Waren meerdere clubs met interesse'

Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 17:28di 15-05-2018 om 17:28

Mitchell Dijks gaat het goed doen bij zijn nieuwe club Bologna. Dat verwacht Timo Letschert, die in de zomer van 2016 de overstap maakte van de Eredivisie (FC Utrecht) naar Serie A-club Sassuolo. 

"Voor een aantal jongens is het de juiste stap om naar Italië te komen. Kijk naar Hans Hateboer bij Atalanta, die heeft zichzelf gewoon in het Nederlands elftal gespeeld in Italië!", steekt Letschert enthousiast van wal in gesprek met ELF Voetbal

"Nu komt ook Mitchell Dijks naar Italië, wat overigens geen verrassing was. Ik kreeg in Italië al langere tijd mee dat er meerdere clubs waren met interesse in hem. Die interesse is ook terecht, want een speler als hij komt hier goed tot zijn recht. Linksback betekent hier heel hard werken en dat bevalt Mitchell denk ik wel."

Dijks (25) bevestigde vorige week dat hij aan de slag gaat bij Bologna. Voor de linksback ligt naar verluidt een vijfjarig contract klaar. 

Lees ook: 'Daarom ben ik er ook van overtuigd dat Ten Hag bij Ajax gaat slagen'

Poll

Is Dijks goed genoeg voor de Serie A?

(3375 stemmen)

Plaats een reactie

Niels92 +31524
dinsdag 15 mei 2018 om 17:34
Dijks is wel heeeeel erg veranderd :)

Ah ik zie het al waarom een foto van Letschert, voortaan eerst lezen haha :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:37]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
dinsdag 15 mei 2018 om 17:37
Hij kan zo bij Satudarah Niels.
Vind ik leuk
Niels92 +31524
dinsdag 15 mei 2018 om 17:38
Hahahaha op zijn Harley :)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
dinsdag 15 mei 2018 om 17:40
En ik volg je blindelings ook nog, hahaha. Ach komt door de warmte man.
Vind ik leuk
Niels92 +31524
dinsdag 15 mei 2018 om 17:41
Helaas morgen bij ons in Nederland niet meer, max 14 graden :(
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
dinsdag 15 mei 2018 om 17:42
Hahaha, mooi zo!!

Ik ga denk morgen maar een terrasje pakken :-p
Vind ik leuk
voetbal!!! +9011
dinsdag 15 mei 2018 om 17:35
Hoe doet Letchert het zelf in Italië eigenlijk?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
dinsdag 15 mei 2018 om 17:36
Heeft na zijn blessure weinig meters op de teller.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:36]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
dinsdag 15 mei 2018 om 17:35
Ik zou ze toch niet te hoog wanen en ze bijstellen. Het kan beter meevallen dan tegenvallen. Wat wel een voordeel is, heeft zijn bouw mee. Maar daar is alles mee gezegd.
Vind ik leuk
Donnygo +3437
dinsdag 15 mei 2018 om 17:40
Dijks het loop vermogen heeft hij idd wel voor italie alleen zijn probleem is dat zijn voortzetting niet goed is en ook verdedigend nog wel steken laat vallen, dat werd alleen ook over Hateboer gezegd dus laat me verrassen alleen verwacht niet dat hij dat kan.
Vind ik leuk
Blindsy +15926
dinsdag 15 mei 2018 om 17:43
Net iets te kort voor Ajax, maar waarschijnlijk prima geschikt voor Bologna.
Succes, kerel!
Vind ik leuk
Smithsonian +38250
dinsdag 15 mei 2018 om 17:51
Timo heeft ontwennigsverschijnselen...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:14
Ik vond Dijks met vlagen erg goed spelen maar helaas niet constant.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
dinsdag 15 mei 2018 om 21:05
Misschien ben je in de war met Van Dijk?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:46
Is dat Nederlandse turk op die foto
Vind ik leuk
raoul88 +849
dinsdag 15 mei 2018 om 19:11
Nee een Nederlandse imam
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:27
Oke
Vind ik leuk
FcG4Ever +1210
dinsdag 15 mei 2018 om 21:07
Menig club zit te wachten op al die voorzetten die niet aankomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws