'Positieve Kramer in wachtkamer, megaschorsing 'opgelost' door slimme constructie'

    'Positieve Kramer in wachtkamer, megaschorsing 'opgelost' door slimme constructie'

    dinsdag 15 mei 2018 om 18:16

    Michiel Kramer wil graag de overstap maken naar Maccabi Haifa. De Nederlandse spits heeft een bezoek gebracht aan de Israëlische club en dat is bevallen, zo meldt FOX Sports dinsdag. 

    Vorige week wist VI te melden dat Kramer in de belangstelling staat van Maccabi Haifa, waar Fred Rutten trainer en Mohamed Allach technisch directeur is. Nu Kramer na zijn bezoek aan de club positief gestemd is over een eventuele transfer, is het voor hem wachten op een concrete aanbieding. Die is er vooralsnog niet volgens FOX Sports, dus neemt de voormalig Feyenoorder plaats in de wachtkamer. 

    Kramer werd in april weggestuurd bij Sparta Rotterdam, nadat hij tegenstander Alexander Büttner in het gezicht schopte en een schorsing van zeven wedstrijden kreeg. De club en speler kwamen elkaar nog wel tegemoet met een bijzondere constructie: Kramer leverde een deel van zijn salaris in maar mocht wel onder contract blijven tot 1 juli. Daarmee zit hij formeel gezien zijn schorsing uit.

    Dat Sparta na de Eredivisie-duels ook nog play-offs om promotie/degradatie moest spelen, was voor Kramer goed nieuws. Sparta overleefde de halve finale en speelt in de finale tegen FC Emmen. Door die vier extra wedstrijden zit de schorsing van Kramer erop en kan hij met een schone lei aan een nieuw avontuur beginnen.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +32080
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:19
    Slim geregeld door Kramer's zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3703
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:20
    Die moet gelijk trainer worden, tactisch heel sterk
    Vind ik leuk
    bouncing +315
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:24
    Misschien is hij de tactische schakel die de wonderen van Pepijn kan verwerkelijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:20
    En wij maar denken dat hij alleen maar verstand heeft van kroketjes
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:21
    Kwestie van tijd tot een nieuwe schorsing.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32080
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:32
    Dat geldt natuurlijk voor de meeste broodjesvoetballers!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:27
    Daar mag hij moordaanslagen uitvoeren. Dat is de normaalste zaak daar!
    Vind ik leuk
    bouncing +315
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:32
    Dat vind ik nou niet iets om mee te spotten
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:37
    Dat is geen spotten, dat is de keiharde realiteit. De orde van de dag!
    Vind ik leuk
    Jorrr94 +150
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:52
    Dat is gewoon een hersenloze reactie
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:59
    Vind ik niet, ontkenningsfase over hetgeen wat er gebeurd? Het conflict staat in rep en roer daar man.
    Vind ik leuk
    Jorrr94 +150
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:02
    Haha moet altijd lachen om de serieuze antwoorden die jij dan altijd geeft. Geen paniek, in zo'n land moet je niet eens willen voetballen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:06
    Dit soort zaken neem ik ook niet te luchtig op. Ik kan hier ook geen grappen over maken. Het is gewoon triest wat daar aan beide kanten gebeurd.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:18
    ik ben het vaak wel redelijk met je eens midden-noord , maar in dit conflict is het vooral het wangedrag van die israeliers wat niet normaal is
    die schieten bij een protest gewoon ff 60 palestijnen dood , echt misselijk volk daar
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:26
    Ben ik met je eens, deel dezelfde mening.Dat was in mijn eerste bericht toch al duidelijk genoeg.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4034
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:44
    Pas nou op want als je iets verkeerds zegt over Israel heb je zo een ban.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
    Ik probeer ook een beetje voorzichtig te zijn. Ik heb in het verleden al zat aanvaringen over gehad op VP.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4034
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
    Je mag niks over ze zeggen he want in WOII blablablabla. Die mensen in WOII zijn door een hel gegaan maar alle nakomelingen die er nu zijn profiteren alleen maar van hun eigen voorouders.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:57
    Allemaal opgezet spel anders hadden ze nooit een land gehad.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4034
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:01
    Ja precies. Mensen hier snappen het conflict daar echt niet.
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:02
    Israhel. Naziregime gesteund door Europa en de VS. Schoonzoon van Trump is jood. Alle media en banken zijn in handen van joden (Rothschilds). Zelf Zuckerberg is familie. Wie durft er iets te zeggen over Palestijnen die afgeslacht worden en bezette gebieden????
    Welke gek gaat daar voetballen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
    Kijk, jij bent een wakkere!
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    nou ik had in mijn bericht een vergelijking met WO2 gemaakt , maar het is dan denk ik maar goed dat ik dat stuk weer gewist heb dan
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:22
    Je moet het subtiel aanpakken hier. Ik weet inmiddels wel hoe je het hier moet aanpakken. Wat wel toegelaten zal worden en wat niet. Je hoeft niet veel te zeggen om elkaar te begrijpen als je sowieso op 1 lijn zit.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    woensdag 16 mei 2018 om 08:05
    inderdaad , ajax supporters mogen hier iedereen voor pedofiel en alles uitmaken zonder dat die een ban krijgen
    als supporter van een andere club moet je heel erg uitkijken wat je zegt over die club uit amsterdam , want die krijgen iets vlugger een ban
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21648
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:52
    En dat noemt zich democratisch, democratisch me reet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:25
    Democratie is een jasje van de NWO.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21648
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:45
    En de wereld kijkt toe.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:47
    Al jaren, samen met vriendje Amerika & Saoedi-Arabië! Het as van het kwaad regeert!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21648
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:53
    Echt triest man.
    Vind ik leuk
    Senna +6288
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:12
    Zo zo nou nou
    Het is allemaal waar wat hier word gezegd .
    En wat gaan wij hier aan doen ?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21648
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:16
    Als VP niks doet tegen al die trollaccountjes dan kunnen wij alleen maar toekijken langs de zijlijn. Zonde van de site!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
    Wat ben jij misselijkmakend schijnheilig zeg. Gadverdamme
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:52
    Hahaha, je hebt een verkeerd account aangemaakt. Je zegt met jouw account naam dat ik NIET schijnheilig ben. Maak even snel een ander aan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:53
    Voel je je zo aangesproken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:03
    Ze moeten gewoon invoegen als er iemand geschorst is nu de KNVB dan moet het wereldwijd zijn als ze een transfer maken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32080
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:32
    Aan de orde van de dag zelfs.... en niemand die er wat van mag zeggen!
    Vind ik leuk
    klick +769
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:30
    rutten gaat tochweg daar. op naar de halal kroketten
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91172
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:37
    Halal?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32080
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:42
    Hij bedoelt waarschijnlijk ritueel geslachte kikkererwten!
    Vind ik leuk
    bouncing +315
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:41
    Je bedoelt koosjer?
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:22
    Halal in Israhel. Dan ben je echt dom.
    Vind ik leuk
    klick +769
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:02
    als je het serieus neemt. dan ben je pas echt dom!
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:33
    Die gaat de vergetenheid in en komt in Nederland denk ik niet meer aan een club.

    Wel lekker slim gedaan trouwens gewoon op papier nog speler en zo schorsing uitzitten zonder echt het uitzitten van de straf.

    Rutten is wel goed met moeilijke jongens dus wat dat betreft passen die 2 wel bij elkaar.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32080
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:34
    Ik zou een terugkeer uit de vergetelheid niet op voorhand uitsluiten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:38
    Aardige gozer buiten het veld, in het veld een totale randdebiel.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:41
    Lijkt mij een prima optie voor Kramer. Is zo even van de radar, hier in Nederland heeft hij al een etiket op waar hij niet meer vanaf komt.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31441
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:44
    Hebben ze kroketten daar?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:53
    Wachtkramer
    Vind ik leuk
    Topdrie +2611
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:20
    Positieve wachter in de kraamkamer :P
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:54
    Hij kan Twente gaan redden vanuit de Jupiler, hij zal wel op het buitenland azen
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
    Wat lief
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:49
    Valt me tegen dat Sparta hier aan mee werkt. Zo komt die Kramer weer heel makkelijk onder zijn straf uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 05:49
    Zijn straf was ontslag, terwijl als er sprake was van een meerjarig contract, dan was hij nooit ontslagen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    woensdag 16 mei 2018 om 21:24
    Hij is dus niet ontslagen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:29
    Technisch gezien wel. Je contract loopt door tot de laatste training van een seizoen (Ik las over een speler bij Excelsior die nu deze week transfervrij is, omdat nu de laatste training is geweest)
    Dus na de datum van de laatste wedstrijd is hij ontslagen als dat twee verschillende data zijn.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    donderdag 17 mei 2018 om 17:41
    Ja, maar als hij direct ontslagen was had hij nu nog 7 wedstrijden schorsing. Nu tellen al die wedstrijden van Sparta mee en zit zijn schorsing er bijna op.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:15
    Leuke club , geweldig land.
    Succes Ktamer.
    Vind ik leuk
    Horas +580
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:19
    Koosjere Kroketten?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    woensdag 16 mei 2018 om 06:13
    Meest beperkte voetballer die zelfs in Israel in de wacht zit.
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    woensdag 16 mei 2018 om 20:31
    Ik las toch echt toen dat hij met onmiddelijke ingang op straat stond?
    Of is dit een goedmakertje van Sparta?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Positieve Kramer in wachtkamer, megaschorsing 'opgelost' door slimme constructie'