'Ajax bereikt akkoord over vijfjarig contract; deze week onderhandelingen'

    'Ajax bereikt akkoord over vijfjarig contract; deze week onderhandelingen'

    woensdag 16 mei 2018 om 06:34

    De transfer van Lisandro Magallan naar Ajax is een stap dichterbij. De Telegraaf weet dat de Amsterdamse club een mondeling akkoord heeft bereikt met Magallan. De Argentijnse verdediger kan een vijfjarig contract signeren in Amsterdam. 

    Dat Magallan (24) hoog op het verlanglijstje van Ajax prijkt, is geen geheim. Directeur spelersbeleid Marc Overmars richtte zijn pijlen in januari ook al op de stopper. Toen ging Boca Juniors nog voor een transfers liggen. Nu lijkt Magallan alsnog de overstap naar de Eredivisie te maken.

    De Telegraaf weet dat er aan het einde van de week onderhandeld wordt tussen Ajax en Boca. Blijkbaar moeten er dus nog enkele plooien gladgestreken worden tussen beide clubs. Naar verluidt kost Magallan zo'n 8,5 miljoen euro. Magallan speelt woensdagavond nog een wedstrijd met Boca. Ajax hoopt dat de stopper daarna zo snel mogelijk het vliegtuig pakt naar Nederland. 

    Overmars is druk bezig met het samenstellen van de selectie voor vorig jaar. Eerder deze week werd Zakaria Labyad (FC Utrecht) vastgelegd. Hassane Bandé en Perr Schuurs werden ook al gecontracteerd. 

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 06:36
    Trots op mijn Ajax met heel mijn hart. Lekker wakker worden met Ajax nieuws
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 06:52
    Het is inderdaad zo dat als je smorgens wakker wordt en het woord Ajax leest, dat je gelijk voor de hele dag weer goede zin hebt
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 06:57
    Dat is zeker waar. Je ziet het ook aan alle reacties. Ons Ajax onze trots is zo groot dat de Ajax topics heel veel reacties krijgen.
    Vind ik leuk
    Vak422 +499
    woensdag 16 mei 2018 om 11:43
    Maestro,,

    Ik ben ook Ajacied, seizoenkaarthouder zelfs, maar vind je het niet iet wat overbodig om in de helft van je reacties te spreken over ' ons Ajax onze trots', 'de grootste' enzovoort?

    Ik ben ook fucking trots op m'n club, maar omdat zovaak te uiten..?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:45
    Ah ieder zijn ding toch.
    Vind ik leuk
    Onderkan +141
    woensdag 16 mei 2018 om 08:33
    Vooral nadat ze tweede waren geworden in de competitie. God wat had ik een goede zin die dag.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    woensdag 16 mei 2018 om 08:20
    Krabbeltjes zijn nog niet gzet maar ziet ernaar uit dat jullie je eerste echte verbetering binnen hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:15
    Jij en een hart haaa
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:16
    Zolang er geen handtekening wordt gezet en we daar geen bewijs van hebben, heeft Ajax en hebben wij helemaal niets. Niet te vroeg juichen. Als het wel rond komt, dan is het wel goed nieuws.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10262
    woensdag 16 mei 2018 om 06:38
    Kopuh Kopuh Kopuh :~)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 06:48
    En psv is een opleidings club ???
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10262
    woensdag 16 mei 2018 om 06:55
    Happuhh

    Overigens wel een goede verdediger.
    1 van de steunpilaren bij kampioen boca juniors.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:07
    Stokuh stokuh

    En daarna pas inhoudelijk kunnen reageren. Oh oh kindje toch...waar is het bij jou misgegaan...

    :-)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10262
    woensdag 16 mei 2018 om 07:09
    Kusje erop?
    Of ben je aan het vasten? :~\
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 07:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:16
    Morgen gaat het weer beginnen. Doe jij ook mee?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10262
    woensdag 16 mei 2018 om 07:43
    Nope
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:31
    Gemiste kans voor jou
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:22
    Ik geef je wel een zoen. Een hele dikke natte zoen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10262
    woensdag 16 mei 2018 om 07:44
    Scheer je weg ibne!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1990
    woensdag 16 mei 2018 om 08:32
    Jullie ook toch
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    woensdag 16 mei 2018 om 06:40
    8.5 miljoen binnen, volgend jaar voor 28 weg. Ik zou ook zo'n rente willen innen :)
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5203
    woensdag 16 mei 2018 om 06:43
    Eigen jeugd
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1224
    woensdag 16 mei 2018 om 06:56
    Sowieso;)
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    woensdag 16 mei 2018 om 06:44
    Wordt niks is niks
    Vind ik leuk
    richard37 +1290
    woensdag 16 mei 2018 om 06:47
    Altijd beter dan Janssen en leeuwin.

    Zeker n kater na gisteren. Hahaha
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    woensdag 16 mei 2018 om 06:56
    Maken we thuis goed, met onze trouwe supporters, niet van die nep lui bij jullie.
    Vind ik leuk
    richard37 +1290
    woensdag 16 mei 2018 om 20:11
    Tuurlijk allemaal nep lui. Heb al 26 jaar seizoenskaart en ben overal geweest in nl en veel in Europa en jij?
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    woensdag 16 mei 2018 om 20:15
    Ben je nou blij
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1990
    woensdag 16 mei 2018 om 08:33
    Hahaha
    Vind ik leuk
    4everfcu +1653
    woensdag 16 mei 2018 om 12:59
    hoezo een kater 1-0 is al genoeg twee uitgoals nee hoor komt helemaal goed in utrecht 5-1
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 06:51
    Nou jij bent schijnhaar goed op de hoogte vertel waarom word het niks en is het niks ?
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    woensdag 16 mei 2018 om 06:57
    Inderdaad volgt het Argentijns voetbal.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 06:59
    Onderbouw dan ff waarom hij niks is
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    woensdag 16 mei 2018 om 07:04
    Kijk zelf maar een wedstrijd kun je het zelf beoordelen, niet in trainersjargon praten. Van die bijdehands supporters hebben we hier genoeg op V.P
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:12
    Ik zou willen dat ik kon kijken maar ik moet vroeg mun nest uit en dan nog ik wet niet eens waar ik da kan kijken heb je wat tips
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    woensdag 16 mei 2018 om 20:22
    Via satelliet TYC sports.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 06:46
    Ik denk dat Ajax is begonnen aan het plan waar ze jaren aan gewerkt hebben.. Binnen nu en 2 jaar zijn ze net als Bayern mede door geld, de grootste club van Nederland, hierdoor zullen ze veel prijzen gaan pakken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 06:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 06:54
    Ajax is nu al de allermooiste, allergrootste en allerwarmste club van Nederland en ver daar buiten
    Vind ik leuk
    Utca030 +9685
    woensdag 16 mei 2018 om 07:05
    Hhhhhhaaaaaaa je doet je naam wel eer aan.
    Vind ik leuk
    River ice +1220
    woensdag 16 mei 2018 om 07:08
    Zeker dat technisch hart straat aan alle kanten warmte uit. Net zo dat er een x aantal spelers liever vandaag dan morgen weg gaan. Dat de suporters dr spelers uitfluiten...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:25
    Tete vond van niet las ik net...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:25
    Kun jij dat plan toelichten? Ik dacht dat ajax al jaren bezig was met een plan, maar dat wilde gewoon niet echt lukken.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:30
    In eerste instantie had ik gehoopt dat ze met al het gespaarde geld zich van de beurs af wilde kopen, nu denk ik dat ze bij andere clubs hebben gezien dat dat kopen veel beter werkt. Dus talenten of spelers kopen tot 25 jaar en daar mee proberen terug te komen aan de top.

    En dat alle plannen mislukken is de afgelopen jaren wel gebleken. :')
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:42
    Haha, ja idd. Ajax heeft de middelen om de competitie te domineren, maar dat is toch lastiger dan je zou denken. Bij een bayern munchen blijven de beste spelers ieder jaar zodat er een vast team staat en ze kopen dortmund, schalke en de rest van de subtop leeg. Ajax zal uiteindelijk een de ligt of sanchez altijd kwijtraken. Het zou al een prestatie zijn als zulke spelers drie jaar bij ajax blijven.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2993
    woensdag 16 mei 2018 om 07:41
    Ik zie het nu al gebeuren dat Ajax volgend jaar derde wordt en heel Amsterdam in chaos verandert.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1990
    woensdag 16 mei 2018 om 08:35
    Mag ik jouw glazen bol ff lenen ..
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2993
    woensdag 16 mei 2018 om 09:16
    Hangt wel een prijskaartje aan
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1990
    woensdag 16 mei 2018 om 09:18
    Maar geen borg goed !
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2355
    woensdag 16 mei 2018 om 06:55
    Koopclub!!

    En toch al jaren helemaal niets er zal inderdaad wat moeten gebeuren in Amsterdam, hopelijk voor Ajax is het niet de zoveelste miskoop.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:02
    Ja hoor... de zielige luitjes zijn er ook weer.
    Gewoon jalouzie omdat ajax het geld wel heeft en psv de grond onder het stadion moest verkopen om te overleven.
    Ga daar lekker narren jongens.
    Vind ik leuk
    Morris +21894
    woensdag 16 mei 2018 om 07:03
    Overmars is druk bezig met het samenstellen van de selectie voor vorig jaar.

    Gaan we het seizoen opnieuw doen?
    Vind ik leuk
    2cents +50861
    woensdag 16 mei 2018 om 07:26
    Ondanks dat Tagliafico volgens de KNVB speelgerechtigd was blijkt dat niet het geval. NEC heeft protest ingediend én gewonnen. De hele tweede seizoenshelft moet over.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:06
    De club van de eigen jeugd. Hahahahahaha my ass. Ze zijn helemaal in paniek de neuzen. JC draait zich om in zijn graf over alle ellende en een structureel gebrek aan visie bij 'zijn' management. Wat een losers allemaal. Hopelijk zitten ze er nog 10 jaar het setje Overmars, Van der Sar, blinde Blind en Ten Hag.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2447
    woensdag 16 mei 2018 om 07:23
    Prijzenkast groeit niet verder, alleen de bankrekening...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:53
    Wacht maar over een paar jaar als de helft van de aankopen van de laatste 18 maanden geen reet meer waard is........ Zie bijvoorbeeld die Columbianen die in een grijs verleden binnenkwamen. Die zijn nog maar de helft waard. Ongelooflijk de hoeveelheid spelers maar vooral eenheidsworsten die Overmars binnenhaalt. Ze zullen binnenkort op een rijtje voorovergebogen op zijn kantoortje staan neem ik aan want waar laten ze ze anders?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18137
    woensdag 16 mei 2018 om 08:45
    Jong Ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:51
    Er moet toch een kampioenschap gewonnen worden nietwaar? Als de mannen niet meekunnen dan zorgen we maar voor de jongens. Welcome in the world of Ajax Amsterdam, the fallen angle from the past.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18137
    woensdag 16 mei 2018 om 08:53
    Jij vroeg waar je ze anders moest laten :-)... En anders gewoon lekker weg doen trouwens!
    Vind ik leuk
    Kuip +6318
    woensdag 16 mei 2018 om 07:08
    Met de Ligt en Schuurs heeft Ajax nu een derde rechtsbenige centrale verdediger. Het is te hopen dat de Ligt nu verkocht wordt want hoe gaan ze dat probleem anders oplossen. Ajax had beter een stand -in voor de linksbenige Wober kunnen halen. Verhoudingen kloppen niet. En wat gaat de trainer met Frenkie de Jong doen? Ook centraal achterin of toch maar middenveld.
    En bij miskoop Labyad zet ik helemaal mijn vraagtekens. Deze jongen zal niets aan het team toevoegen. Eerder dreigt het Ziyech-scenario. De helft van het publiek wil deze jongen helemaal niet en zal daarom voortdurend kritiek en fluitconcerten om de oren krijgen.
    Kortom: het hele beleid t.a.v. nieuwe aankopen doet bij mij zeer de wenkbrauwen fronsen.
    Vind ik leuk
    2cents +50861
    woensdag 16 mei 2018 om 07:28
    Al hadden we Messi en Neymar gehaald, dan nog zou jij de wenkbrauwen fronsen. Zo zijn hier de rollen nu eenmaal.
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 07:43
    Als ajax messi of neymar hadden gehaald dan fronste ik ook mij wenkbrauwen ;)
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 07:42
    simpel toch, de zwakkere vallen door de mand en daar zal ajax afscheid van moeten nemen. Niveau moet omhoog en concurrentie is daar een goed middel voor. De jong zal inderdaad wel naar het middenveld gaan, waar hij thuis hoort!
    Labyad als miskoop beschouwen vind ik voorbarig, die jongen heeft nog geen 1 wedstrijd gespeeld en wordt nu al afgeschreven. Geef hem een jaar de kans voordat we hem afschrijven/op hemelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26713
    woensdag 16 mei 2018 om 07:10
    Mooi zo.

    Transfer vp. Niet transfers,of zijn er meer maggalanns?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:14
    Matige voetballer dit
    Vind ik leuk
    fr1963 +2447
    woensdag 16 mei 2018 om 07:22
    Nu pas gaat Marc de selectie voor vorig seizoen inrichten. Het wordt steeds duidelijker, heel ajax leeft immers in het verleden...toen er nog wel eens wat werd gewonnen.
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    woensdag 16 mei 2018 om 09:20
    Ik ben nieteens voor ajax maar moest toch best lachen toen ik las dat een feyenoorder dit schreef.. je bent net kampioen geworden na 18 jaar komop.. en als ik naar je selectie kijk en naar die van psv en ajax denk ik dat het zomaar weer een tijdje kan duren ook
    Vind ik leuk
    fr1963 +2447
    woensdag 16 mei 2018 om 13:24
    Haha, 4 prijzen in 3 jaar....tegen 0 in 4 jaar....dan moet je als ajax zijnde met terugwerkende kracht jezelf ernstig schamen, achter je oren krabben en de selectie van vorige seizoen alvast op orde brengen...
    Vind ik leuk
    Sydney050 +12
    woensdag 16 mei 2018 om 07:27
    VP hoe doe je dat een selectie voor vorig jaar samenstellen?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:34
    Hoppa, nu nog Tadic erbij!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:43
    Die komt niet nu Southampton in de Premier League blijft
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 07:38
    Dit lijkt mij een goede versterking van een paar beelden die ik gezien heb.
    Deze deal gaat wel rond komen! gefeliciteerd ajacieden! Ben benieuwd naar deze speler!

    offtopic, wat een triest niveau weer op VP... mensen gunnen elkaar ook echt niks..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 07:43]
    Vind ik leuk
    cj_fey +4135
    woensdag 16 mei 2018 om 07:42
    Idd Korm, maar dat is al tijden zo, helaas.
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 07:43
    moet zeggen dat ik het de laatste jaar wel meer vind worden...
    Vind ik leuk
    cj_fey +4135
    woensdag 16 mei 2018 om 08:00
    Het wordt ook erger. Deels door bijvoorbeeld het gezeik over het feit dat Ajax veel te besteden heeft, hebben ze zelf voor gezorgd natuurlijk. Maar dat gezeik komt niet alleen van degene met afgunst, maar net zo goed van de manier waarop de Ajax fans er mee om gaan. Jammer want haalt de focus af van waar het nu oer gaat.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    alffie +1730
    woensdag 16 mei 2018 om 09:05
    @krom, zoals ik al eerder zei, het is een kindersite aan het worden

    Het niveau van de meeste hier is niet erg hoog dat zie je wel aan de reacties.

    Ik hoop oprecht dat niet alleen Ajax maar ook psv en Feyenoord en de rest zich goed kunnen versterken.
    Alleen maar goed voor de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 09:19
    ik weet het Alffie, zo diep is de site inderdaad gedaald...

    ik hoop ook dat de nederlandse clubs zich goed versterken om zo iets van europese punten binnen te sprokkelen. verder afglijden mag niet!
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    woensdag 16 mei 2018 om 09:21
    Je moet gewoon 400 berichten door scrollen om bij een inhoudelijke mening van iemand te komen inderdaad erg jammer..
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 09:23
    jammer genoeg is het inderdaad een afzeik cultuur aan het worden :(
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    donderdag 17 mei 2018 om 00:25
    Klopt, ik wordt er ook niet goed van.
    80% gaat niet over het onderwerp maar is kinderachtig gezeik.
    Vind ik leuk
    cornelisse +182
    woensdag 16 mei 2018 om 07:40
    Er wordt dus vanuit gegaan dat de ligt gaat
    Vind ik leuk
    Banaan +713
    woensdag 16 mei 2018 om 07:49
    Is dit een teken dat ze dus rekening houden met een vertrek van De Ligt? Of omdat Perr Schuurs gewoon nog niet goed genoeg is om direct in de basis te staan?
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 08:01
    Perr was gehaald voor jong ajax toch? om volgend jaar de stap te maken.. althans dat begreep ik
    Vind ik leuk
    Banaan +713
    woensdag 16 mei 2018 om 09:02
    Ah oke. Ik hoop dat De Ligt blijft namelijk. Zou mooi zijn als dit soort spelers wat langer blijven in de hoop dat we Europees weer iets beter ons mannetje kunnen blijven staan.
    Vind ik leuk
    Korm +30925
    woensdag 16 mei 2018 om 09:17
    inderdaad, we moeten in een stijgende lijn zitten en dan is het behouden van de betere spelers echt noodzakelijk!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    woensdag 16 mei 2018 om 08:01
    Lijkt in zijn manier van verdedigen wel op Sanchez. Kort op de man. Wendbaar. Snel en sterk. Kopsterk.
    Maar onthoudt...dit alles vanaf YouTube natuurlijk.
    Kom maar maar Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:18
    Dan gaat de Ligt weg.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2544
    woensdag 16 mei 2018 om 10:54
    Doet Ajax het met de jeugd is het commentaar geld moet op het veld staan.
    Koop Ajax spelers is het commentaar Koop club waar is hun jeugd dan.

    Als dit team bij elkaar kan blijven met aankopen is het.
    Aankopen (a)
    Jeugd (j)

    Onana (a)/van Leer (a)

    Veltman (j) de Ligt (j) Mallagan (a) Wober (a) Bakker (J) Tagliafico (a) Dankerlui(j) Schuurs (a)

    Labyad (a) v/d Beek (j) de Wit (j) F. de Jong (aj) Mazazouri (j) Schone (a) Eiting (j)

    Kluiver (j) Bande (a) Huntelaar (a) Dolberg (j) Neres (a) Cerny(j)

    als ik dan snel even tel 12 jeugd en 11 aankoop volgens mij is een selctie dan mooi in everwicht met aankopen en Jeugd dus zie ik het probleem niet.
    Hoe is de verhouding bij jullie club?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 10:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:58
    Ajax heeft een links back uit Argentinië geweldige voetballer die instroomde tijdens het seizoen. Ik Hoop dat deze meneer en daar twijfel ik niet aan van goede waarde is ze zullen hem toch wel goed bekeken hebben dat was ook zo met Sanchez toch.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:16
    Top. Nu hopelijk wel een centrum vormen mét de Ligt. Beetje de verhoudingen aanpassen daar in de kleedkamer qua leeftijden. Laat die talenten maar een beetje moeten knokken op training en om een vaste basisplaats. Daar wordt de hele boel alleen maar beter van.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:17
    Zolang er geen handtekening wordt gezet en we daar geen bewijs van hebben, heeft Ajax en hebben wij helemaal niets. Niet te vroeg juichen. Als het wel rond komt, dan is het wel goed nieuws
    Vind ik leuk
    4everfcu +1653
    woensdag 16 mei 2018 om 12:52
    koopclubje
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    donderdag 17 mei 2018 om 00:23
    Hele originele opmerking van je!
    Heb je die helemaal zelf verzonnen???
    Vind ik leuk
    4everfcu +1653
    donderdag 17 mei 2018 om 05:47
    nee maar niet doorvertellen hoor ouwe rukker
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 05:47]
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    woensdag 16 mei 2018 om 13:17
    Overmars is druk bezig met het samenstellen van de selectie voor vorig jaar...
    Vind ik leuk
    Linders +8
    woensdag 16 mei 2018 om 15:46
    Als hij dr maar gelijk staat ,en niet over een paar maanden en gelijk mee op trainingskamp en trainen en veel spelen .
    Vind ik leuk
    martinho +845
    woensdag 16 mei 2018 om 19:52
    Lekker bezig Ajax!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13079
    woensdag 16 mei 2018 om 22:11
    "Ajax hoopt dat de stopper daarna zo snel mogelijk het vliegtuig pakt naar Nederland. "

    En mocht dit allemaal op waarheid berust zijn, dan wacht ik nog even totdat hij uitgestapt is en zich bij Ajax meldt. Pas dan is het zeker.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    donderdag 17 mei 2018 om 00:22
    Straks moeten we gewoon spelers verkopen, anders hebben we zo twee selecties voor Ajax1.
    Of je moet aankopen van 9 miljoen op de bank rustig kunnen houden, lijkt me niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax bereikt akkoord over vijfjarig contract; deze week onderhandelingen'