'NAC Breda ziet Serviër van vijf miljoen als geschikte opvolger voor Garcia'

'NAC Breda ziet Serviër van vijf miljoen als geschikte opvolger voor Garcia'

woensdag 16 mei 2018 om 07:20

NAC Breda hoopt komend seizoen de beschikking te hebben over een nieuw pareltje van Manchester City. Luka Ilic (18) moet in het Rat Verlegh Stadion de opvolger worden van Manu Garcia. 

City-huurling Garcia deed het dit seizoen fantastisch bij NAC. De kans is klein dat de Spaanse spelmaker nóg een jaar actief blijft in Breda. Voetbal International weet dat NAC zich oriënteert op vervangers. 

De naam van Ilic zoemt rond. Het Servische talent werd in de zomer van 2017 door Man City overgenome van Rode Ster Belgrado. De tiener kostte The Citizens zo'n vijf miljoen euro. Daarna werd Ilic direct voor één jaar verhuurd aan Rode Ster. Nu hoopt NAC dat het komend seizoen de beschikking krijgt over de spelmaker. 

NAC-directeur Hans Smulders (foto) is druk bezig met de selectie voor volgend jaar. Ook Gregor Breinburg (NEC) schijnt op het verlanglijstje te staan. Bovendien is NAC geïnteresseerd in Bram van Vlerken, een transfervrije back van Jong PSV. 

Plaats een reactie

woensdag 16 mei 2018 om 07:30
Is dat niet een beetje een niveau te hoog voor nac?
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 07:32]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 07:31
Sataliet club. Wordt de zoveelste huur denk van Man. City. denk ik.
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 07:40
Geen huur, leen. NAC betaalt hier niks voor. Overigens is die 5 miljoen inclusief zijn broertje, hebben allebei voor City getekend. Ilic was vorige week in Nederland, heeft volgens bronnen al rondleiding gehad in Breda en trainingscomplex.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 07:45]
Vind ik leuk
1MJ +36
woensdag 16 mei 2018 om 08:41
Ook langs de prijzenkast zeker... ownee!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:03
Lekker makkelijk scoren.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:04
Volgens mij staat er wel een prijzenkast. Waar hadden ze anders de prijs moeten zette n voor het winnen van de Jupiler play offs vorig seizoen...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:05
Grappig man. Staan trouwens wel een kampioenschaal en een beker in, en bij jou? Oh nee, je bent een troll
Vind ik leuk
1MJ +36
woensdag 16 mei 2018 om 09:27
Wauwwww, is dat je comeback? Beetje zwak maar oke. Leuk geprobeerd
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 09:28
Zoek de successuporter.
Vind ik leuk
1MJ +36
woensdag 16 mei 2018 om 09:28
Ik ben het niet in ieder geval, ff verder zoeken
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:17
Toch even opletten want die is er toch wel degelijk
Vind ik leuk
1MJ +36
donderdag 17 mei 2018 om 18:56
Je kan me voor van alles en wat uitmaken, maar GEEN successupporter. Ooit gehoord van plagen? Neem het anders allemaal lekker serieus met jullie prijzenkast. Stelletje jankerds. Owja voor als je zo benieuwd naar bent. Mijn clubske is dit jaar mooi 13e geworden, vgm ben ik dan niet de successupporter anders was ik wel voor een van de top-3 clubs meneertje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:55
Smulders krijgt NAC op termijn in de middenmoot
Vind ik leuk
Jafio +873
woensdag 16 mei 2018 om 07:48
Ik ga het een keer verder uitleggen. Nac koopt ieder jaar jonge spelers en selecteert door, zoals vorige jaar Koch en Vloet in de hoop dat dit meer transferwaarde genereerd en dus vermogen. De plekken die ze niet bezet krijgen huren ze gratis spelers van Man City om de selectie aan te vullen. Ze hebben zelf de keus om welke spelers dit moet gaan. Waar vorig seizoen iedereen zei dat Nac alleen maar tweede rangsspelers zou krijgen is dit seizoen gebleken dat ze met Angelino en Manu Garcia wel degelijk topspelers kregen die door hun verblijf bij Nac speeltijd krijgen en nu of een kans krijgen bij City of verhuurt worden aan een betere club!
Al met al geen satellietclub want man City bepaald niet of iemand speelt of niet en Nac heeft zelf in de hand wie er komt.
Vind ik leuk
Gustavo +2575
woensdag 16 mei 2018 om 08:05
Het unieke aan de NAC constructie is dat NAC zijn podium verhuurt aan City. City mag gebruik maken van het podium mits City het salaris en de woonruimte van de spelers betaald. Verder heeft NAC “first pick” en ontvangt NAC een vergoeding wanneer spelers verkocht worden die gebruik hebben gemaakt van het NAC podium.

NAC heeft slim ingespeeld op het nieuwe verdienmodel van clubs als City en PSG. Dat stofzuigermodel is gericht op elk talent goedkoop binnenhalen en vervolgens ooit met een beetje winst verkopen.
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 09:29
Klopt helemaal, behalve 'first pick'...die eer gaat naar Girona.
Vind ik leuk
Gustavo +2575
woensdag 16 mei 2018 om 09:31
Thanks voor de update.
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 09:41
First pick klopt wel, NAC mag als eerste kiezen welke spelers uit het Elite Development Squad (EDS, spelers van 17 - 19 jaar, first loaners) komen.

Girona heeft first pick voor de categorie spelers daar boven ( 19 jaar en ouder, al een seizoen of 2 in de benen)
Vind ik leuk
Gu3rilla +15557
woensdag 16 mei 2018 om 11:53
Girona krijgt de spelers die een stap verder zijn.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:40
En de woonruimte....NAC moet daarvoor zorgen. En om je aan te vullen. NAC mag gebruik maken van het scoutingsnetwerk van City en City investeert jaarlijks 2 ton in het updaten van het trainingscomplex.
Vind ik leuk
Gustavo +2575
woensdag 16 mei 2018 om 09:49
Het wordt steeds beter. Waarom proberen andere clubs dit niet?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:55
Dat moeten ze doen, blijven kopen om te verkopen met winst. Dat moet allemaal voor de FIFA fair play reglementen.
Vind ik leuk
Gustavo +2575
woensdag 16 mei 2018 om 10:03
Aan jou kan ik het vragen.

Zie jij liever een NAC/City constructie met een Nedelandse eigenaar? Of liever wat jullie hebben met een buitenlandse eigenaar?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:15
Dat ligt er allemaal maar net aan hoe het in de statuten van de club is geregeld. Sommige willen een hoop veranderen en dat kan dan niet meer Bij ons staat bv een hele hoop vast en is niet te veranderen. Bij ons word de uitwisseling ook steeds groter en de band met China neemt toe Er zitten al meerdere personen van de club nu in China. Wij hebben in de jeugd O16 een Chineesje lopen. Doet het nog aardig ook!

Ik heb nu wel meer vertrouwen in UVS dan dat ik had in het begin. Kijk maar naar de rechtszaak die er is geweest tegen onze eigenaar. Die hebben wij gewonnen als club. Het was een hobbelig begin maar al met al gaat het meer dan prima en staat UVS meer op de achtergrond dan ooit.

Zolang de RVC objectief is en in het voordeel en belang van de club is er niets aan de hand. En alles in de statuten vaststaat vind ik het ook prima. Onze vorige eigenaar was ook een partij alleen en als die er geen zin meer in heeft verkoopt hij de boel en dat heeft hij gedaan. Hij kon de club niet meer laten groeien. Wij maken nu wel gestaagd groei. Al met al ben ik er vrij pessimistisch over.
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 11:02
Ook even een serieuze vraag vanuit het Bredaasche;

Hebben jullie wat jeugdige spelers rondlopen in de selectie, of zit er wat aan te komen vanuit de jeugd?

Wij hebben in Breda natuurlijk ervaring met van As, en bleven toen hij wegging zitten met een selectie van eind 29'ers,begin 30'ers die 0.0 restwaarde hadden en een ontmantelde jeugdopleiding. Nu heb ik het idee dat er bij ADO misschien 2 of 3 spelers rondlopen die eventueel wat geld op zouden kunnen brengen bij doorverkoop, maar is er sprake van verkoop van spelers? Behalve die Nigeriaanse jongen dan? Zijn er nog genoeg jonge jongens in de selectie waarmee je kan cashen om de club overeind te houden?

Van As is prima voor de korte termijn, weet eredivisie waardige spelers binnen te halen voor weinig tot geen geld ( afkoopsommen dan, salarissen liggen automatisch hoger) maar voor de langere termijn weet ik niet of hij zo geschikt is. Bij NAC in ieder geval niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:42
https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/komst_van_as_is_schot_in_de_roos_gebleken


Ik vind dat hij zijn werk uitermate goed doet. Vanuit de jeugd komen er al wat door, contracten zijn er verlengt en gegeven. Jonge spelers zijn er gehaald en er zijn lijntje uitgeworpen. Ligt ook aan de hele organisatie en de visie van de club. Die van ons is anders dan die bij jullie.

Als ik voor andere supporters mag spreken en ik lees de reacties over Jeffrey dan zijn die positief.

https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/belangstelling_voor_vijf_adospelers
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:43]
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 12:44
Ah mooi om te lezen. Bij NAC was het inderdaad meer overleven voor hem, en moest hij met een lege portemonnee shoppen. Misschien had hij wel plannen voor de jeugd maar kon hij die niet uitvoeren wegens een tekort aan geld. Als de snor nu eens ophoudt het te hebben over die tweedehands autoverkoper dan gaat ie misschien nog wel eens serieus genomen worden ;-)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:48
Ja zeker weten, maar als je een tweedehandsauto kan verkopen dan doe je het ook goed. Als je hem voor meer kan verkopen dan een ander ;-)

Maar Kanon, Nasser en Johnsen zullen grote transferbedragen voor betaald gaan worden. Voor ADO begrippen helemaal natuurlijk. Allemaal transfervrij overgekomen en Jeffrey heeft daarvan Johnsen & Nasser gehaald. Die hebben alleen wel een flink salaris maar hij heeft ze wel kunnen halen. Top!
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:49]
Vind ik leuk
Gustavo +2575
woensdag 16 mei 2018 om 12:39
Thanks
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:44
Graag gedaan Gustavo.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:55
Bang voor conerentie wahahahahah
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:08
Ik hoop dat ze met wat goeds komen iig. M.u.v. de MC talenten stond er niet heel veel kwaliteit op het veld naar mijn bescheiden mening.
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 08:49
Spelers als El Allouchi en Verschueren zijn gewoon prima Eredivisiespelers, echter zijn zij een beetje ondergesneeuwd door de City talenten. Die kun en moet je ook niet met elkaar vergelijken, Garcia en Angelino kunnen moeiteloos mee in de top van NL.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:53
Dat zijn ook de namen die bij mij als eerste opkwamen....desalniettemin zijn het ook geen kartrekkers. Tis altijd makkelijker voetballen met goede voetballers om je heen. Het gaat erom of je zelf ook bepalend kunt zijn en dat zie ik maar zeer weinig terug.
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 08:55
Verschueren is net 21, El Allouchi 23. Spelen voor het eerst Eredivisie, dus geef ze wat tijd. Kunnen zich in de schaduw van de City gasten ontwikkelen, maar ben het met je eens dat ze zich volgend seizoen toch meer moeten laten gelden, hebben per slot van rekening nu de ervaring om in de Ere te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:59
We gaan het zien, ik hoop het net zo hard as gij !!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:11
En weer een speler lenen , koop nu eens een speler en de knvb moet ingrijpen en het max aantal spelers op 3 zetten want het rijst de pan uit het aantal huurspelers !
Vind ik leuk
Jafio +873
woensdag 16 mei 2018 om 08:40
Wat een onzin zal ik even de eigenspelers noemen: El Allouchi Brusselers, Te Vrede, Sprangers, Korte, Snepvangers, Verschueren, Nijholt, Rommens, Damen, Vloet, Horsefield, Mets, Koch, Meijers, Sporkslede Bertrams Enz

Nac heeft nu interesse in Diemers, Van Vlerken,
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:44
Henny blijf nou eens van die fles af.. Verdiep je er nou eens keer in, ipv altijd maar rond te brabbelen
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 15:59
Dat moet jij zeker doen want deze opmerking slaat nergens op , beledig je eigen voortaan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 16:05]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 16:09
Henny, je praat alsof je gezopen hebt.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 17:26
Ja jij misschien maar ik dus niet, moeilijk hè om te waarheid onder ogen te komen .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 17:26]
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 08:52
Hoezo weer? De zes spelers die NAC afgelopen seizoen geleend heeft zijn weg en er komen er weer 4 tot 6 nieuwe voor in de plaats. Aan NAC nu de taak om 3 a 4 eigen spelers te halen die meer kunnen concureren met de City spelers zodat je langzaam maar zeker minder afhankelijk wordt.

Daarbij, clubs als Willem 2 en Roda hebben ook gewoon meer dan 6 huurspelers rondlopen hoor.
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 09:37
Kopen kopen kopen, dat is precies de reden waarom clubs als Twente nu in de Jupiler League spelen en NAC enkele jaren geleden bijna failliet was.

NAC voert een degelijk beleid sinds enkele jaren met al enkele mooie resultaten; promotie jupiler league, van categorie 1 naar categorie 3 (voor het eerst in de clubhistorie) en een win-win constructie met Man City.

Voor clubs als NAC is kopen niet prese de beste optie is, omdat er simpelweg de middelen niet voor zijn. NAC (en bijna alle rechter-rijtje-clubs) moeten het eenmaal hebben van transfervrije spelers. En dit is precies wat NAC wilt, nu handhaving een feit is willen ze doorselecteren en transferwaarde opbouwen. Uiteindelijk wilt NAC niet meer afhankelijk zijn van de huurlingen van City, maar tot die tijd is het verrekte handig, want bijv spelers als Angelino en Manu Garcia zijn inmiddels al te hoog gegrepen voor elke andere Eredivisieclub.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:21
Als ze daar niet van afhankelijk zouden willen zijn dan zouden ze eerst kijken wat ze zelf kunnen krijgen, en daarna voor 3 posities bij City aankloppen. Bij NAC is dat anders. Het seizoen is nog niet voorbij of Smulders zit in een vliegtuig naar Manchester, dat hij waarschijnlijk nog helemaal onder gekwijld heeft ook.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:23]
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 12:27
Mooie aannames.

Normaal gezien worden de City huurlingen in Juli gepresenteerd. Je mag van mij aannemen dat de gesprekken met nieuwe contractspelers al een tijdje lopen. Dus nee, NAC wacht niet de spelers van City af om vervolgens de blindspots in te vullen.

En Smulders zit wel vaker in Manchester of dat hij onderweg het vliegtuig heeft ondergekwijld is mij onbekend, ik was er niet bij.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:27]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:41
En wie zijn die nieuwe contract spelers dan? Diemers? Breinburg?Waarom zouden spelers dadelijk nog naar NAC gaan wetende dat er wel eens zomaar een speler uit Manchester op kan duiken die dan opeens de voorkeur boven hun krijgen? Die Diemers gaat gewoon naar Sittard of Tilburg. Let maar op.

Wel mooi voor die Smulders hoe de NAC supporters zo'n deal nog recht lullen ook. Over een paar jaar stopt Manchester City er mee en heeft identiteitloos NAC een groot probleem als ze zo doorgaan en eerst daar rond blijven kijken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:42]
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 12:50
We weten allebei dat jij hier reageert om te trollen, desondanks ga ik er toch serieus op reageren.

NAC gaat niet mee in het geruchtencircus en komt enkel naar buiten met nieuws, als het concreet is. Kortom, er is officieel nog geen spelers aangetrokken of vertrokken, tot nu toe heeft NAC nog dezelfde selectie. Je argument dat spelers niet willen komen omdat er mogelijk een speler van City komt is een non-argument. Dit is van toepassing bij iedere club, angezien overal concurrentie is, op iedere positie.
Dat de NAC achterban tevreden is over de City deal ligt aan de resultaten sinds de City-deal, simpel. We zijn ermee gepromoveerd en gehandhaaft. Dat je NAC identiteitsloos noemt (zonder City) is natuurlijk lachwekkend, aangezien NAC juist bekend staat om haar identiteit. Maar laat ik het eens omdraaien, zonder het eeuwige City-betoog van de plank te halen, wat is er in jouw ogen mis met de City deal?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:07
"Gaat niet mee in het geruchtencircus". Wat een onzin. Elke club heeft namelijk mensen die per ongeluk dingen naar buiten brengen (vrienden bijvoorbeeld). Diemers en Breinburg komen ook naar buiten. Elke club doet er zonder het te willen aan mee. Dat ze bij NAC dit soort onzin roepen zegt genoeg.

Verklaar non argument eens? Je weet als speler van NAC dat er elk moment zo maar opeens een gratis buitenlander bij kan komen. Waarom zou je het risico lopen als je ook bij een andere club uit het rechter rijtje kan tekenen?

NAC stond daar idd om bekend. Vond het vroeger ook echt wel een mooie club. Echter zoals ik al eerder heb gezegd valt die sfeer bij jullie altijd zwaar tegen. Jullie houden je zelf voor dat de sfeer zwaar bovengemiddeld is. Echter is sfeer maken en zoveel mogelijk bier drinken binnen 90 minuten niet helemaal het zelfde. Ik kreeg zoveel duimpjes op mijn reacties toen dat ik wel durf te stellen dat heel veel andere hetzelfde zien als ik. Nu de NAC supporters nog.
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 13:35
En die duimpjes kan je ergens inwisselen? Laat je niet zo leiden door je sentiment en probeer bij de feiten te blijven.

NAC is een volksclub die volop leeft, zie bijv ook de stadionbezetting van 97%. Dat bier drinken argument wordt in stand gehouden door met name mensen buiten NAC. De sfeer is prima, daar zal iedereen het mee eens zijn, als je dat echt ter discussie wilt stellen dan neem ik je helemaal niet meer serieus.

Anyway, terug naar de spelers die ook bij andere clubs kunnen tekenen. Denk je dat spelers enkel tekenen bij een club als ze zeker weten dat er niemand anders op die positie komt? Jij als (ik neem aan) Ajaxcied moet als geen ander weten wat concurrentie op een posisite doet. Of dacht je dat een Sinkgrave niet op de hoogte was dat er ook nog andere spelers op die positie zouden kunnen spelen? Als je geen risico wilt lopen dat er een betere speler op jouw posisite komt, dan moet je lekker als prof bij VV Bavel geen spelen, dan is dat risico laag. In het betaald voetbal ga je die garantie simpelweg niet krijgen, bij geen club.

Tot slot de geruchtenmolen. NAC komt van een tijd dat alle onderhandelingen op straat lagen, de achterban wist het vaak al sneller dan de speler in kwestie. Nu hangt er rust rond de club er lekt niets uit vanuit NAC. Tuurlijk hou je geruchten, maar ik zeg alleen dat die niet van NAC zijde komen, maar bijv enkel via de speler zelf.

Wel mooi dat je overigens de daadwerkelijke vraag vergeet te beantwoorden;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 13:38]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:25
Ik denk dat ik je vraag gemist tijdens het snel doorlezen. Ik heb dit keer overigens alleen de laatste alinea gelezen. Om die reden weet ik nu dat er een vraag gesteld zou zijn. In de rest van jouw boekwerk staat waarschijnlijk "wij bij NAC zijn nog steeds overtuigd dat wij....."
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 14:58
Haha hou maar op, je maakt je zelf met ieder bericht meer belachelijk, al is dat ook wel weer amuserend.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:55
Schijnbaar alles voor de duimpjes haha...Wat een reactie
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:55]
Vind ik leuk
Breda83 +925
woensdag 16 mei 2018 om 12:52
Dat is het mooie, niemand weet met wie Smulders gesprekken voert. Is al sinds zijn aanstelling doodstil in de media, er lekt niets uit. En toch weet hij telkens een selectie van 25 man samen te stellen, exclusief de spelers van City. Dus we laten ons dit keer ook gewoon verrassen.

Het laatste stuk van je reactie is totale onzin, en daaruit blijkt maar weer dat je geen idee hebt hoe de deal in elkaar zit. Over een paar jaar loopt inderdaad het contract af, maar tegen die tijd heeft NAC allang een eigen selectie eredivisiewaardige spelers samengestelt waarbij de spelers van City als extraatjes gezien kunnen worden. Maar niet meer noodzakelijk.

En identiteitsloos? NAC spendeert zo'n beetje elke beschikbare euro aan de jeugdopleiding, dus waarschijnlijk heeft de gemiddelde NAC supporter over een paar jaar zich nog nooit zo geidentificeerd met een elftal als wat er dan op het veld staat. Snepvangers, Meijers, Klomp, Sprangers, Reuvers, van Hooijdonk, Loshi, Niemczycki, allemaal spelers uit de jeugd die de komende jaren de kans gaan krijgen of al gekregen hebben.
Vind ik leuk
FCG1971 +127
woensdag 16 mei 2018 om 15:55
Er gaat niets boven Groningen, maar dat terzijde ;-)
de spelers die NAC nu ter beschikking krijgt van MC zouden er anders nooit spelers. Kan me best voorstellen dat het NAC publiek daar gewoon van geniet. Nadeel is wel dat die spelers minder binding met de club hebben en als puntje bij paaltje komt vraag ik me af of zij net zo hard voor je club willen vechten als eigen spelers (zie nu meldingen uit Kerkrade dat de huurlingen Roda hebben laten zakken).
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:46
Waarom moeten ze ingrijpen, omdat het niveau van de eredivisie dan omhoog gaat? Wat een goeie grap...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:25
Ach Henny toch... jaloers?
Vind ik leuk
Rodajc +7948
woensdag 16 mei 2018 om 08:53
Hmm ik had de hoop dat wij van Vlerken konden halen, wordt nog moeilijk allemaal.
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 09:38
Het gaat inderdaad moeilijk worden voor jullie, evenals voor Twente en de andere promotie-kandidaten. Maakt de Jupiler League overigens wel interessanter om te volgen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:37
Wat heb je veel woorden nodig om iets simpels uit te leggen....
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:19
Je zou maar fan zijn van een sattelietclubje. Elk jaar gered worden door een leger huurlingen.
Vind ik leuk
WG +623
woensdag 16 mei 2018 om 12:52
Altijd aandoenlijk als sentiment de overhand krijgt bij mensen, zodat ze niet meer in staat zijn objectief te reageren. Gevaarlijke eigenschap overigens.
Vind ik leuk
wil +807
woensdag 16 mei 2018 om 12:43
Nederlandse Academy Cityspelers.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:27
Zouden ze Phil Foden niet kunnen halen inplaats van Garcia of is hij ook al te goed
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:03
Hoop op Foden en die zit al wel bij de selectie.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:21
Van city toch niet van Nac toch
Vind ik leuk